eitaa logo
رِسانو |‌ شاهرخ‌ ابراهیمی
14.9هزار دنبال‌کننده
22.9هزار عکس
11.3هزار ویدیو
343 فایل
﷽ | کانال رسمی مهندس شاهرخ ابراهیمی | ▪️مشاور تربیت‌ رسانه ای ▪️کارشناس‌ رسانه و‌ پژوهشگر شناختی تیم رِسانو پیشگام در آموزش،🔝 تحلیل و آگاهی بخشی در عصر دیجیتال. ✔️ارتباط با رسانو: @resano_admin ✔️جهت هماهنگی جلسات: @hamahangi_resano
مشاهده در ایتا
دانلود
به نام خدایی که از رگ گردن نزدیک‌تر است... شهادت می‌دهم که: ابوذر، مسلمانِ بود؛ علی، نماز میخواند؛ بهشتی، انقلابی بود؛ و رئیسی، مردِ میدانِ عمل و خدمت انقلابی. اما تاریخ تنها از یاران حق سخن نمی‌گوید؛ در هر عصر، عمروعاصی نیز هست که چهره‌اش را در غبار فتنه و هیاهوی رسانه پنهان می‌کند. امروز نیز عمروعاصِ زمان را باید در پسِ پرده‌های جنگ روایت‌ها، در تهاجم رسانه‌ای و نیرنگِ واژه‌ها شناخت؛ باید چشم را از غبار تبلیغات شست و حقیقت را از میان فریادها بیرون کشید. هوشیار باشیم؛ که دشمن، پیش از آنکه سرزمین‌ها را فتح کند، ذهن‌ها را هدف می‌گیرد؛ و پیش از آنکه شمشیر بکشد، روایت می‌سازد. پس آگاه بمانیم، حقیقت را بجوییم و فریب نیرنگِ عمروعاصانِ زمان را نخوریم.
فعلا قابلیت بارگیری به دلیل درخواست زیاد فراهم نیست
نمایش در ایتا
خوارج در برگشت از صفین ، وارد کوفه نشدند و در حرورا اردو زدند. امیرالمومنین برای اینکه جلوی دودستگی و جدا شدن این طیف از انقلاب رو بگیرد تمام تلاشش را کرد که این‌ها وارد شهر شوند و به زندگی‌ بپردازند و تدارک جنگ نبینند. او امام بود و برای تک تک خوارج دلسوزتر از پدر. یک بار که خود امیرالمومنین به اردوگاه خوارج رفت و با سران آنها صحبت کرد ، یکی از آنها گیر داد که ما با پیشنهاد حکمیت کافر شدیم ، تو هم با قبول حکمیت کافر شدی ، ما توبه کردیم ، تو هم توبه کن تا ما وارد شهر شویم. امیرالمومنین توریه کرد ، فرمود : «انا استغفرالله من کل ذنب» . شش هزار نفر از خوارج با امیرالمومنین وارد شهر شدند. اینجا حسنین علیهماالسلام و مالک و ابن‌عباس و امثالهم نگفتند پس یعنی حق با خوارج بوده؟ یعنی ما اشتباه میکردیم؟ امیرالمومنین مارو ضایع کرد و... اشعث ملعون برای اینکه کارشکنی کرده باشد ، در پای منبر امیرالمومنین در حضور مردم ، از امیرالمومنین حرف صریح خواست و به امیرالمومنین گفت آیا تو گناه حکمیت رو پذیرفتی ؟ اینجا امیرالمومنین مجبور شد تکذیب کند و خوارج دوباره به حرورا برگشتند.¹ حکایت این روزهاست... آقا با یک لفظ ، تعداد کثیری از بدبین‌شدگان به ارکان نظام رو که میرفت در اغتشاش پیش رو در برابر نظام صف‌ارایی کنند یا حداقلش اینه که از نظام دلسرد بشن ، رو جذب کردند. اگه قراره برای رسیدن به این نتیجه ما فحش‌کش بشیم ، ما بشیم رسوای شهر ، بخدا راضیم. گیر دادنِ به اینکه «رهبری دقیقا با چی مخالف بوده ؟ رهبری چرا با صراحت اون «نظر دیگری » که در بیاینه آمده رو چرا نمیگه؟ و آیا رهبری با فلانی و فلانی که تندروی میکنن موافقند؟» اینها همه بازی در پازل دشمنه. صبور باشیم ، احساسی نشیم ، مگه دفعه‌ی اوله که برخی‌ها از بیانات امام جامعه سوءاستفاده میکنند؟ منتها این بار یه مقدار سنگین‌تره! مگه کسی میدونه اون اختلاف نظری که فرمودند اصلا چیه و در چه سطحیه ؟ آخرش هم که رهبری نظر شعام رو امضا کرد و همین تفاهم‌نامه رو دارای این قابلیت تشخیص داد که حق مردم رو استیفا کنه. (البته به شرط اجرا و عدم زیاده‌خواهی دشمن) رهبری امروز اعظمِ حکما و فقهاست ، پشت انتخاب تک تک کلماتشون حکمتی هست و برای این انتخاب‌ها حجت شرعی دارند. بناشون هم همیشه حفظ وحدت بوده نه ایجاد تفرقه. ما هم اگه مبنا نداریم که هیچی ، ول معطلیم ، بریم دنبال مبنا بگردیم. اما اگر بر مبنای بیانات رهبری حرکت میکنیم و هنوز حرفی از رهبری که در مخالفت با مشی ما باشه صادر نشده ، باید به مسیر ادامه بدیم ، در این مسیر هم خون دل خوردن و فحش خوردن و سرخ و سفید شدن داره ، نوش جونمون خون دل موج زند در جگرم چون یاقوت شهریارا چه کنم لعلم و والا گهرم ✍️ استاد منابع‌ــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــ 1. شرح نهج البلاغه ابن ابی‌الحدید ، ج ۱۲ ، ص ۱۲۹ کتاب امام علی و خوارج ، علامه سید جعفر مرتضی عاملی ، ص ۱۳۸ ✅ @shebrahimiii | رِسانو
... "از این لحظه" رو به آینده کشور در ۶۰ روز مهم پیش رو سخن بگوییم. والله این اختلاف و تفرقه ثمرات پیروزی نظامی را بر باد می‌دهد. فقط یک مسیر تعیین شده است: "ما منتظر تحقق شروط هستیم." ۱. ملت باشرف ایران به صراحت باید بدانند "شروط" چیست و منتظر تحقق چه شروطی باید باشند؟ ۲. ملت نباید نظاره گر محض باشد، باید ناظر و مطالبه گر باشند. ۳. در مذاکرات حضوری آینده که رهبری اشاره فرمودند که به معنای پذیرش دشمن نیست، حقوق حقه ملت چیست؟ این موارد را به وضوح برای مردم بشمارید: ۱. حق غنی سازی در داخل ۲. مدیریت تنگه هرمز ۳. تکلیف ۴۰۰ کیلو سوخت ۴. غرامت ۵. ساز و کار تضمین توافق رو به آینده مطالبه کنیم. فریاد نظارتی مردم باید به سمت آینده مذاکرات جهت گیری شود. @shebrahimiii | رِسانو
🌻بسْمِ ٱللَّهِ ٱلرَّحْمَٰنِ ٱلرَّحِيمِ 💛💭السّلامُ عَلَیْکَ یا صاحِبَ الزَّمانِ ، اَلسَّلامُ عَلَیْکَ یا خَلیفَةَ الرَّحْمانِ ، اَلسَّلامُ عَلَیْکَ یا شَریکَ الْقُرْآنِ ، اَلسَّلامُ عَلَیْکَ یا قاطِعَ الْبُرْهانِ . اَلسَّلامُ عَلَیْکَ یا إِمامَ الْإِنْسِ وَ الْجانِّ ، اَلسَّلامُ عَلَیْکَ وَ عَلى آبائِکَ الطَّیِّبینَ ، وَ أَجْدادِکَ الطَّاهِرینَ الْمَعْصُومینَ وَ رَحْمَةُ اللَّهِ وَ بَرَکاتُهُ... ✅ @shebrahimiii | رسانو
هر روز فقط یک آیه برای ارتباط با خدای مهربونمون❤️ می خوایم ختم قرآن بگیریم اون هم با همین یک آیه یک آیه ها 😌✨ روی لینک زیر کلیک کن و یک یا چند آیه بخون👇 https://khatmnoor.ir/khatm/13545@shebrahimiii | رِسانو
رِسانو |‌ شاهرخ‌ ابراهیمی
. 📆 پنجم محرم الحرام ۱۴۴۸ سلام بر جانباز بی زره ◽️ عشق به امام زمان کوچک و بزرگ نمی‌شناسد. از پ
. 📆 ششم محرم الحرام ۱۴۴۸ احلی من العسل ▫️پای تو به رکاب اسب نمیرسید و پای من به بلندای نگاه تو... ▫️تو قاسم ۱۳ ساله ای بودی که زود بزرگ شدی و فهمیدی: « ضرب سُمِ اَسبان، اَحلی مِنَ العَسل ست؛ اگر حاصلش شهادت در راه ولایت باشد..» ◾️«امام» متغیری‌ست که در هر معادله‌ای قرار بگیرد، نتیجه را شیرین می‌کند.همچون مرگ برای نوجوانی مثل قاسم‌بن‌الحسن…@shebrahimiii | رسانو
نخستین شناور حامل کالای اساسی در اسکله شماره ۱۰ بندر شهید رجایی پهلو گرفت 🔺مدیرکل بنادر و دریانوردی هرمزگان: یک فروند شناور با محموله ۲ هزار و ۵۰۰ تنُی شکر برای تخلیه در انبارهای مجتمع بندری شهید رجایی وارد اسکله شماره ۱۰ شد. ✅ @shebrahimiii | رسانو
🔻 امامِ شهید، حضرت آیت الله خامنه ای: «توقع بنده از مسئولین این ست که حالا که رفتار دشمن شدت پیدا کرده است، شما هم رفاقت‌هاتان را با هم شدت بدهید و بیشتر با هم باشید. تقوا، تقوا، تقوا، صبر، میدان ندادن به احساسات سرکش، ملاحظه مصالح کشور، متمرکز کردن همه توان و نیرو برای حل مشکلات مردم و کشور؛ این توقع ماست.» ۱۳۹۱/۱۱/۲۸ ✅ @shebrahimiii | رسانو
4.3M حجم رسانه بالاست
مشاهده در ایتا
محرم امسال خیلی حقیقی شد. از علمدار تا بچه سه ساله تا سرهای بریده...❤️‍🩹 این انقلاب داره هزینه‌های بسیااااار بالایی میپردازه و باید با جان ، آبرو و مال حافظ و مراقب این انقلاب باشیم. ✅ @shebrahimiii | رسانو