eitaa logo
شیخ جعفر آقا مجتهدی
1.7هزار دنبال‌کننده
1هزار عکس
332 ویدیو
4 فایل
جهت ارتباط با ادمین کانال @hossein6952
مشاهده در ایتا
دانلود
افسوس می‌خورم که غایبم از انتظار تو شرمنده بی سلام رد شده‌ام از کنار تو پر سوخت سینه سوخت به دنبال نور تو باور نمی‌کنم که رد شده‌ام از مدار تو ➖➖➖➖➖➖➖
فرازی از سخنرانی : هر کس می خواهد بداند هر گاه امام زمان ظهور فرمایند، نسبت به آن حضرت چه موضعی خواهد داشت، ببیند الان نسبت به نائب بر حقش امام خمینی چگونه است. هر کس بگوید من امام زمان را قبول دارم، ولی امام امت را قبول ندارد؛ دروغ می گوید. بدانید امام زمان را هم قبول ندارد و اگر امام زمان هم می آمد او را اطاعت نمی کرد. چنانچه مردم ما همه از امام اطاعت نمایند مشکلات حل می شود و مشکلات ما به خاطر این است که بعضی یقین نکرده اند که امام خمینی نائب امام زمان است. ؛ صفحه ۱۰۰ و ۱۰۱.
💢آيا جزيره خضراء محل سکونت امام زمان (عجل الله) است؟؟!!! 🍃علامه حسن زاده آملی می فرمايند: 🔸مرحوم حاجى نورى راجع به جزيره خضراء روايتى نقل كرده است. يكى از فوايد محضر شريف علامه شعرانى اين است كه ايشان باز حاشيه اى در اينجا دارند كه ما آن حاشيه را در هزار و يك نكته آورديم. 🔸ايشان مى فرمود كه: جزيره خضراء الان هم هست. از بلاد اندلس است. 🔸جزيره اى است خيلى سبز و خرم. نوعا جزيره ها خضراء هستند. ولى آن جزيره ويژگى خاصى دارد. آن جا را پايتخت خودش قرار داد و محل حكومتش بود. 🔸بعد اين مهدى فاطمى و جزيره خضراء، سر زبانها افتاد و دهان به دهان نقل شد، و بعضى از اين جهال نقله، مهدى فاطمى را تبديل كردند به حضرت مهدى بقيه الله (عج) و ايشان را در جزيره خضراء اسكان دادند. و جزيره خضراء را با مثلث برمودا ارتباط دادند. 🔸چه كارها كردند، چه چيزها دنباله اين حرف آوردند و ديگران هم گرفتند اين را در اين كتاب و آن كتاب نوشتند. راجع به اين مثلث بومودا كه خيلى حرفش هست، هم همين طور. 🔸متاءسفانه آقايان فرمايشى را كه مى شنوند اينها را مى آورند اسناد مى دهند به دين و آيين. به دين شريفى كه يكپارچه برهان و عقل است: قل هاتوا برهانكم ان كنتم صادقين. 📒قرآن هرگز تحريف نشده 🌿علامه حسن زاده املی
فعلا قابلیت پخش رسانه در مرورگر فراهم نیست
مشاهده در پیام رسان ایتا
🔰 نماهنگ | امروز جهانیان میفهمند منجی خواهد آمد ➕ بخشهایی از بیانات منتشر نشده رهبر انقلاب در دیدار با خادمان مسجد مقدس جمکران در سال ۱۳۸۹ در قم
فعلا قابلیت پخش رسانه در مرورگر فراهم نیست
نمایش در ایتا
برای نمردن، برخی کارهایی می کنند که هیچ گاه برای زندگی کردن نمی کنند. صفحه 16. https://eitaa.com/joinchat/1429602345C265abdfeff
فعلا قابلیت پخش رسانه در مرورگر فراهم نیست
نمایش در ایتا
صفحه سیاه و سفید عاشورا حادثه ی عاشورا و تاریخچه ی كربلا دو صفحه دارد: یك صفحه ی سفید و نورانی، و یك صفحه ی تاریك، سیاه و ظلمانی كه هر دو صفحه اش یا بی نظیر است و یا كم نظیر. اما صفحه ی سیاه و تاریكش از آن نظر سیاه و تاریك است كه در آن فقط جنایت بی نظیر و یا كم نظیر می بینیم. یك وقت حساب كردم و ظاهراً در حدود نوع پستی و لئامت در این جنایت دیدم، و خیال هم نمی كنم در دنیا چنین جنایتی پیدا بشود كه تا این اندازه تنوّع داشته باشد. از این نظر حادثه ی كربلا یك جنایت و یك تراژدی است، یك است، یك رثاء است. این صفحه را كه نگاه می كنیم، در آن كشتن بی گناه می بینیم، كشتن جوان می بینیم، كشتن شیرخوار می بینیم، اسب بر بدن مرده تاختن می بینیم، آب ندادن به یك انسان می بینیم، زن و بچه را شلاّق زدن می بینیم، اسیر را بر شتر بی جهاز سوار كردن می بینیم. از این نظر قهرمان حادثه كیست؟ واضح است، وقتی كه حادثه را از جنبه ی جنایی نگاه كنیم، آن كه می خورد قهرمان نیست، آن است. در این نگاه یزید بن معاویه است، عبید الله بن زیاد است، عمر سعد است، شمر بن ذی الجوشن است، خولی است و یك عده ی دیگر. لذا وقتی كه صفحه ی سیاه این تاریخ را مطالعه می كنیم، فقط جنایت و رثاء بشریت را می بینیم. اما آیا تاریخچه ی عاشورا فقط همین یك صفحه است؟ آیا فقط رثاء است؟ فقط مصیبت است و چیز دیگری نیست؟ ما همین است. این تاریخچه یك صفحه ی دیگر هم دارد كه قهرمان آن صفحه، دیگر پسر معاویه نیست، پسر زیاد نیست، پسر سعد نیست، شمر نیست. در آنجا است. در آن صفحه، دیگر جنایت نیست، تراژدی نیست، بلكه است، افتخار و نورانیت است، تجلی حقیقت و انسانیت است، تجلی حق پرستی است. آن صفحه را كه نگاه كنیم، می گوییم بشریت حق دارد به خودش ببالد. اما وقتی صفحه ی سیاهش را مطالعه می كنیم می بینیم كه بشریت سرافكنده است. ؛ شهید مرتضی مطهری. ناشر: انتشارات صدارا. نوبت چاپ: 34 ام. جلد یک صفحه 20-18. .
فعلا قابلیت پخش رسانه در مرورگر فراهم نیست
نمایش در ایتا
فعلا قابلیت پخش رسانه در مرورگر فراهم نیست
نمایش در ایتا
⚠️ عجیبی که در تاریخ ثبت خواهد شد… ❌ چرا همۀ پول‌ها رو وزارت ارتباطات بالا می‌کشه؟؟! ❌ پس چی شد؟ - وقتی کسی چیزی رو میکنه باید هزینۀ اینترنت رو به اپراتورهای تلفن همراه پرداخت کنه… - اپراتور باید بیش‌تر از یک‌سوم از پول رو مستقیماً به وزارت ارتباطات بده… = همین؟! تموم شد؟!؟ خیر!! + اپراتور باید سهم‌ش رو برداره و بقیه رو به سایت، پیام‌رسان یا نرم‌افزاری که امکان تولید محتوا رو برای کاربراش فراهم کرده بده!! + پیام‌رسان هم باید سهم‌ش رو برداره و مابقی رو به تولیدکننده محتوا بده!! ⭕️ و اتفاقاً در این روند بیشترین سهم باید به این کاربر که تولید محتوا کرده، برسه!! . 🔴 اگه تولیدکننده‌های محتوا و پیام‌رسان‌ها نباشن که اصلاً تولید محتوا و گردش اطلاعات شکل نمی‌گیره! پس توی درآمد باید همه سهیم باشن!! و اساساً اینجوریه که در تمام دنیا شکل گرفته!! اما این‌جا چه اتفاقی می‌اُفته؟! ⚫️ وزارت ارتباطات هم از کسی که فایلی رو می‌کنه می‌گیره، هم از پیام‌رسان! و هم از !!؟ ❌⚠️ حالا فهمیدید چرا بسیاری از فارغ‌التحصیلان IT بیکارن؟! ❌ فهمیدید چرا دشمن در فضای مجازی از ما قوی‌تره؟! ❌ فهمیدید چرا اقتصاد فضای مجازی در ایران شکل نمی‌گیره؟! ❌ فهمیدید که چرا ایران در فضای مجازی بدست دشمن و فرهنگ مبتزل و منحط غربی اشغال شده؟! و عامل‌ش کیه؟ 👆🏻 آیا وقت محاکمۀ (ابوالحسن فیروزآبادی، محمدجواد آذری‌جهرمی و نصرالله جهانگرد) نرسیده؟ 📌 برگرفته از بیانات استاد
🔴 سراب سکوت ‏عجیب‌ترین نکته در گفتگو با زم جایی بود که نگران از شکایت مسؤلان، حاضر به نام بردن از آنان نشد. کسی که قرار است اعدام شود، چطور نگران شکایت دیگران است؟ آیا شرکای دولتیِ زم، به او وعده‌ «تلاش برای تخفیف و آزادی در ازای سکوت» داده‌اند؟
‌🌹آرمان شهیدان فراموش نشود ‌ ✍️رهبرانقلاب: «دیدید در وصیّت‌نامه‌های شهدا چقدر درباره‌ی حجاب توصیه شده؛ خب، حجاب یک حکم دینی است؛ این آرمان شهیدان فراموش نشود.» ۱۳۹۵/۷/۵
فعلا قابلیت پخش رسانه در مرورگر فراهم نیست
نمایش در ایتا
ضرورت پرداختن به صفحه سفید و حماسی آن صفحه (تاریک عاشورا) صفحه ای است كه مَلَك اعتراض می كند، بشر سرافكنده است، و این صفحه (حماسی و روشن عاشورا) صفحه ای است كه بشریت به آن افتخار می كند. چرا باید حادثه ی كربلا را همیشه از نظر صفحه ی سیاهش مطالعه كنیم و چرا باید همیشه جنایتهای كربلا گفته شود؟ چرا همیشه باید حسین بن علی از آن جنبه ای كه مورد جنایت جانیان است مورد مطالعه ی ما قرار بگیرد؟ چرا شعارهایی كه به نام حسین بن علی می دهیم و می نویسیم، از تاریك عاشورا گرفته شود؟ چرا ما صفحه ی نورانی این داستان را كمتر مطالعه می كنیم، درحالی كه جنبه ی حماسی این داستان صد برابر بر جنبه ی جنایی آن می چربد و نورانیت این حادثه بر تاریكی آن خیلی می چربد. پس باید اعتراف كنیم كه یكی از بن علی ما هستیم كه از این تاریخچه فقط یك صفحه اش را می خوانیم و صفحه ی دیگرش را نمی خوانیم. جانیهای بر امام حسین آنهایی هستند كه این تاریخچه را از نظر هدف منحرف كرده و می كنند. ؛ شهید مرتضی مطهری. ناشر: انتشارات صدارا. نوبت چاپ: 34 ام. جلد یک صفحه 21. .
حوادث تلخ ما را به یاد مرگ می اندازد؛ اما خود مرگ ما را از شرّ حوادث برای همیشه دور می سازد. صفحه 20. https://eitaa.com/joinchat/1429602345C265abdfeff