eitaa logo
یادواره شهدا
906 دنبال‌کننده
19.6هزار عکس
1.2هزار ویدیو
187 فایل
یاد و خاطره شهدا و ایثارگران شهرستان بروجن برای عضویت در کانال #یادواره_شهدا و معرفی به دوستان، نشانی زیر را انتخاب فرمایید: https://eitaa.com/shohadab ارتباط با ستاد مردمی یادواره شهدا: @DrHosseini .
مشاهده در ایتا
دانلود
✅ متن دانش آموز پاسدار و نوجوان شهید🌷 بروجنی 👇 🍃بسمه تعالی🍃 با سلام و درود بر پيامبر عظيم‌الشان اسلام و تمامي ائمه اطهار - عليهم السلام - و با سلام و درود به رهبر كبير انقلاب و بنيانگذار جمهوري اسلامي ايران🇮🇷، خميني بت‌شكن🌺 - روحي و ارواح العالمين له الفدا -. با درود به تمام شهيدان🌷 انقلاب اسلامي و تمامي رزمندگان جبهه‏هاي نبرد حق عليه باطل. برادران عزيزم لازم است چند نكته را در اين وصيتنامه ذكر كنم: برادران! جبهه بزرگ‏ترين كلاس خودسازي است، عظيم‏ترين دانشگاه است كه در آن درس تقرب به خدا را آموزش مي‏دهند، آموزشگاهي است كه در آن آيين مخلص‌شدن و رهاشدن از تمام وابستگي‏ها و رفتن به سوي خدا را مي‏آموزند. بياييد به سوي جبهه‏ها اگر مي‏خواهيد نيروي خدا را مشاهده كنيد. بياييد به سوي جبهه‏ها اگر تعهد خالص‌شدن داريد. بياييد به سوي جبهه‏ها اگر مي‏خواهيد قدمي به سوي خدا براي خداگونه‌شدن برداريد. بياييد به سوي جبهه‏ها اگر مي‏خواهيد خود را آماده كنيد براي مبارزه با نفس. جبهه‏هايي كه ما در آن‏ها مي‏جنگيم و جنگي كه ما مي‏كنيم همه به‌خاطر اسلام و به‌خاطر صدور انقلاب اسلامي است. كليد صدور انقلاب پيروزي در جنگ با عراق است. عرضه‌كردن قدرت اسلام در جهان تنها با فتح عراق ممكن است. اگر ما خود را مسلمان مي‏دانيم و قصد داريم اسلام جهاني شود بايستي با تمام وجود بكوشيم تا در جنگ كه جنگ با استكبار جهاني است پيروز شويم. برادرانم براي اينكه بتوانيد در جبهه بجنگيد و دوام بياوريد سعي كنيد ايمان خود را زياد كنيد، خلوص خود را زياد كنيد و اين تنها در صورتي امكان‏پذير است كه شما رابطه خود را با خدا بيشتر كنيد و در همه كارها به ياد خدا باشيد. ذكر خدا را از ياد مبريد و بدانيد كه اسلام از ذكر خدا بالاتر ندارد، لذا هميشه به ياد خدا باشيد. بيشتر با خداي خود خلوت كنيد و با خدا راز و نياز كنيد و بدانيد كه يكي از راه‏هاي نزديكي با خدا دعاخواندن است و هنگام دعاكردن از صميم قلب، واقعاً دعا كنيد تا شايد خدا نظر لطف و مرحمتي بر همه بنمايد. برادران پاسدار، عاجزانه از شما تقاضا مي‏كنم كه سعي كنيد به معني واقعي پاسدار انقلاب باشيد كه پاسدار انقلاب اسلامي يعني سربازي كه قبل از آن كه خود را مسلح به سلاح زور بكند، روح خود را به سلاح ايمان مسلح كرده است و لذا همانطور كه قبلاً گفته‏ام سعي كنيد ايمان خود را زيادتر كنيد كه اگر ايمان شما زياد شد اسلحه شما قوي‏تر است و آن وقت است كه مي‏توانيد از اسلحه زور به نحو احسن و در راه خدا استفاده كنيد. برادران، امام 🌺 را از ياد نبريد. بدانيد كه اين نعمت بزرگي است كه از جانب خدا براي ما رسيده است. لذا هميشه شكرگزار اين نعمت و دعاگوي امام 🌺 باشيد و بدانيد كه او ولايت فقيه و استمرار حركت انبياء است و خط او تنها راهي است كه مي‏توان با پيمودن آن به خدا رسيد. 👈 لذا حافظ ولايت فقيه باشيد و پشتيبان ولايت فقيه و بدانيد كه انقلاب ما به خاطر اين بود كه حكومت را به دست ولايت فقيه يعني جانشين خدا در روي زمين بدهيم. والسلام (سید) علیرضا فیاضی (اواخر) اسفند ۱۳۶۰ 👈 چند روز قبل از شروع عملیات فتح المبین 🍃🌷🍃🌷🍃 https://eitaa.com/shohadab .
✅ امیر سرتیپ دوم شهید 🌷، قباد همتیان سورکی فرزند مرحوم مشهدی علی همت 🗓 ولادت 🌺 ۲ فروردین ۱۳۳۴ 👈 تولد و گذراندن دوران کودکی، ابتدایی و راهنمایی در روستای سورک 👈 ادامه تحصیل در مقطع دبیرستان و دانشگاه 👈 دانش آموخته مقطع کارشناسی رشته علوم انسانی، گرایش اقتصاد 👈 متأهل (ازدواج در سال ۱۳۵۸) 👈 دارای یک فرزند دختر 👈 استخدام به عنوان‌ کادر رسمی در ارتش 👈 جمعی نیروی زمینی ارتش جمهوری اسلامی ایران 🇮🇷 👈 گذراندن دوره های مختلف نظامی و زرهی 👈 از فرماندهان تیپ ۳۷ زرهی ارتش 🗓 شهادت 🌷 ۷ فروردین ۱۳۶۱ 🔹 سوختگی شدید 👈 مرحله سوم عملیات فتح المبین 📌 منطقه شمال غربی استان خوزستان، جنوب استان ایلام، دشت عباس 📍 مزار شهرستان جدید فرخشهر، گلزار شهدای روستای سورک (در جوار مرقد امامزاده عبدالله) https://ajashohada.ir/MartyrDetails/32412/ https://golzar.isaar.ir/Grave/id170437/ http://qazvin.irib.ir/web/chb697990/-/ www.jahanbinnews.ir/news/5521/ 🍃🌷🍃🌷🍃 https://eitaa.com/shohadab .
فعلا قابلیت پخش رسانه در مرورگر فراهم نیست
نمایش در ایتا
فعلا قابلیت پخش رسانه در مرورگر فراهم نیست
نمایش در ایتا
✅ متن کامل جواب آیت الله منتظری به اولین نامه حضرت امام خمینی (رضوان الله تعالی علیه)🌺 مبنی بر عزل از قائم مقامی رهبری ‏بسم الله الرحمن الرحیم محضر مبارک آیت الله العظمی امام خمینی مدظله العالی‏ پس از سلام و تحیت، مرقومۀ شریفه مورخ ۶ / ۱ / ۶۸ واصل شد. ضمن تشکر از ارشادات و‏‎ ‎‏راهنماییهای حضرتعالی به عرض می رساند، مطمئن باشید همان طور که از آغاز مبارزه تاکنون در همۀ‏‎ ‎‏مراحل همچون سربازی فداکار و از خود گذشته و مطیع در کنار حضرتعالی و در مسیر اسلام و انقلاب‏‎ ‎‏بوده ام، اینک نیز خود را ملزم به اطاعت و اجرای دستورات حضرتعالی می دانم؛ زیرا بقا و ثبات نظام‏‎ ‎‏اسلامی مرهون اطاعت از مقام معظم رهبری است. برای هیچ کس قابل شک نیست که این انقلاب عظیم‏‎ ‎‏تا کنون در سایۀ رهبری و ارشادات حضرتعالی از خطرات مهمی گذشته؛ و دشمنان زیادی همچون‏‎ ‎‏منافقین کوردل، که دستشان به خون هزاران نفر از مردم و شخصیتهای عزیز ما و از جمله فرزند عزیز‏‎ ‎‏خود من‏ ‎آغشته است، و سایر جناحهای مخالف و ضدانقلاب و سازشکار و لیبرال مآب های کج فکر‏‎ ‎‏را رسوا واز صحنه خارج نموده است. آیا جنایات هولناک وضربات ناجوانمردانۀ این روسیاهان‏‎ ‎‏کوردل به انقلاب و کشور و ملت عزیز و فداکار ما فراموش شدنی است؟ و اگر بلندگوهای آنان و‏‎ ‎‏رادیوهای بیگانه خیال می کنند با جوّسازیها و نشر اکاذیب و شایعه پراکنیها به نام اینجانب می توانند به‏‎ ‎‏اهداف شوم خود برسند و در همبستگی ملت ما رخنه کنند، سخت در اشتباهند.‏ و راجع به تعیین اینجانب به عنوان قائم مقام رهبری، خود من از اول جداً مخالف بودم؛ و با توجه به‏‎ ‎‏مشکلات زیاد و سنگینی بار مسئولیت، همان وقت به مجلس خبرگان نوشتم که تعیین اینجانب به‏‎ ‎‏مصلحت نبوده است. و اکنون نیز عدم آمادگی خود را صریحاً اعلام می کنم. و از حضرتعالی تقاضا‏ می کنم به مجلس خبرگان دستور دهید مصلحت آیندۀ اسلام و انقلاب و کشور را قاطعانه در نظر‏‎ ‎‏بگیرند. و به من اجازه فرمایید همچون گذشته یک طلبۀ کوچک و حقیر در حوزۀ علمیه به تدریس و‏‎ ‎‏فعالیتهای علمی و خدمت به اسلام و انقلاب، زیر سایۀ رهبری حکیمانۀ حضرتعالی، اشتغال داشته‏‎ ‎‏باشم. و اگر اشتباهات و ضعفهایی که لازمۀ طبیعت انسان است رخ داده باشد، ان شاءالله با رهبریهای‏‎ ‎‏حضرتعالی مرتفع گردد.‏ و از همۀ برادران و خواهران عزیز و علاقه مند تقاضا می کنم مبادا در مورد تصمیم مقام معظم‏‎ ‎‏رهبری و خبرگان محترم، به بهانۀ حمایت از من، کاری انجام دهند و یا کلمه ای بر زبان جاری نمایند؛‏‎ ‎‏زیرا مقام معظم رهبری و خبرگان جز خیر و مصلحت اسلام و انقلاب را نمی خواهند.  امید است این شاگرد مخلص را همیشه از راهنماییهای ارزندۀ خود بهره مند، و از دعای خیر‏‎ ‎‏فراموش نفرمایید. والسلام علیکم و رحمة الله و برکاته.‏ ‏‏۷ / ۱ / ۶۸ ـ حسینعلی منتظری‏‏ 🍃🌷🍃🌷🍃 https://eitaa.com/shohadab .
فعلا قابلیت پخش رسانه در مرورگر فراهم نیست
نمایش در ایتا
فعلا قابلیت پخش رسانه در مرورگر فراهم نیست
نمایش در ایتا
فعلا قابلیت پخش رسانه در مرورگر فراهم نیست
نمایش در ایتا
(اینفوگرافی) 📸 نقشه منطقه👆 و مروری کوتاه👇 بر عملیات بزرگ و غرورآفرین 🍃 رمز عملیات یا زهرا (سلام الله علیها) 🌺 📌 منطقه عملیاتی جبهه جنوب، شمال غربی استان خوزستان، جنوب غربی استان ایلام، غرب رودخانه کرخه، غرب شوش و دزفول (رقابیه، دالپری، عین خوش و دشت عباس) ▶️◀️ وسعت منطقه حدود ۲۵۰۰ کیلومتر مربع 🗓 زمان شروع عملیات سحرگاه دوشنبه ۲ فروردین ۱۳۶۱ ⏰ ساعت نیم بامداد 🔹 چهار مرحله 🗓 زمان پایان عملیات سه‌شنبه ۱۰ فروردین ۱۳۶۱ 👈 اهداف آزادسازی بخشی از خاك ميهن اسلامی و خارج ساختن شهرهای دزفول، انديمشك و جاده اهواز – انديمشك از برد توپخانه دشمن 🔹 استعداد خودی ۱۰۰ گردان از سپاه و بسیج و ۳۵ گردان از ارتش 🔹 استعداد دشمن ۱۷۰ گردان 🔹 فرماندهی مشترك (سپاه و ارتش در قرارگاه مرکزی كربلا) 🔹 چهار قرارگاه عملیاتی قدس، نصر، فجر و فتح 👈 از چهار محور شوش، رودخانه كرخه، كوه ميشداغ در غرب جاده اهواز – انديمشك و غرب دزفول https://markazi.navideshahed.com/fa/news/476585/ 🍃🌷🍃 یاد و خاطره شهدای عملیات فتح المبین، شهدای گمنام، شهدای جاویدالاثر، سایر شهدای دفاع مقدس، شهدای انقلاب اسلامی، شهدای مدافع حرم، شهدای امنیت وطن و شهدای سلامت را گرامی می‌داریم. 🌺 👈 ادامه در صفحه بعد 👇 🍃🌷🍃🌷🍃 https://eitaa.com/shohadab .
✅ مروری بر عملیات بزرگ، غرورآفرین و پیروزمندانه فتح المبین (ادامه) 📝 برخی از جزئیات عملیات👇 ♦ بیش از هجده ماه از شروع جنگ تحمیلی و هفده ماه از انجام عمليات ناكام <توكل> به فرماندهی بنی صدر در منطقه پل نادری و غرب رودخانه كرخه می گذشت و دشمن همچنان در منطقه گسترده فكه، شوش، عين خوش، دشت عباس، چنانه و مناطق ديگری از جبهه جنوب به سر می برد. 🔷 در ۸ آذر ۱۳۶۰ با انجام عمليات پیروزمندانه طريق القدس در منطقه بستان، زمينه مناسبی براي آزادسازی مناطق شمالی استان خوزستان از دست دشمن بعثی فراهم شده بود. 🔹 برای عمليات فتح المبين، فرمانده وقت سپاه با قرآن استخاره می كند كه اين آيه مباركه می آيد: <انا فتحنا لك فتح مبينا> 🔷 سرانجام عمليات فتح المبين در چهار مرحله برای آزادسازی بخش وسيعی از خاك ميهن اسلامی و خارج ساختن شهرهای دزفول، انديمشك و جاده اهواز – انديمشك از برد توپخانه و حملات موشكی سنگين و پركار دشمن بعثی طرح ريزی شد. 🔹ساعت ۳۰ دقيقه بامداد دوم فروردين ۱۳۶۱، صد گردان از سپاه و ۳۵ گردان از ارتش، در غرب دزفول و شوش با رمز يا زهرا (سلام الله علیها) به قلب دشمن زدند. 🔷 در مقابل ۱۷۰ گردان از قوای رزمی ارتش بعثی عراق صف كشيده بودند. 🔷 رزمندگان اسلام در قالب چهار قرارگاه عملياتی سازماندهی شده و از چهار محور شوش، رودخانه كرخه، كوه ميشداغ در غرب جاده اهواز – انديمشك و غرب دزفول حمله را شروع كردند. 🔷 اين عمليات با فرماندهی مشترك قرارگاه مرکزی كربلا (متشکل از فرماندهان سپاه و ارتش) و چهار قرار گاه 《قدس به فرماندهی سردار عزيز جعفري)، نصر (به فرماندهي سردار شهيد حسن باقری)، فجر (به فرماندهی سردار شهيد مجيد بقایی) و فتح (به فرماندهی سردار سرلشكر رحيم صفوی و سردار غلامعلی رشيد)》 انجام شد. 🔹در مرحله اول و دوم، تنگه های عين خوش و رقابيه به روي دشمن مسدود و در مرحله سوم و چهارم، ارتش بعثی عراق تا پشت رودخانه دويرج عقب رانده شد. 🔹در اين عمليات شهيدان🌷🌷 حاج (فرمانده تیپ امام حسين (علیه السلام)) و فرمانده گردان از تيپ ۲۷ محمد رسول الله (صلوات الله علیه)، در شكست عراقی ها در محورهای رقابيه و <علی گره زد> بزرگترين موفقيت را به ارمغان آوردند. 🔷 كار کم نظيری كه در اين عمليات انجام شد و مایه شگفتی ارتش بعثی عراق شد، حفر كانال و تونل در زمين های رملی منطقه و دورزدن دشمن بود. ✅ برخی از دستاوردهای عملیات 👇 🔷 لشگر های ۱۹ زرهی و ۱ مكانيزه ارتش بعثی عراق كه در محاصره غافلگبر شده بودند، با تحمل آسيب هاي فراوان و شكستي كه سردار حاج (فرمانده تيپ ۲۷ محمد رسول الله(صلوات الله علیه)) به آن ها وارد آورد، از ميان رفتند. 🔹 با انجام عمليات فتح المبين حدود ۲۴۰۰ كيلومتر مربع از خاك ايران اسلامی در شمال خوزستان آزاد، دستيابی به چاه هاي نفت ابوغريب حاصل شد و سایت های راداری معروف ۴ و ۵ از دست دشمن بعثی آزاد شد. 🔷 طی ۱۰ روز نبرد سنگین، ۱۸ فروند هواپيما، ۳ فروند بالگرد، حدود ۳۶۰ دستگاه تانك و نفربر، صدها دستگاه خودروي نظامی و شمار چشمگيري از سلاح هاي انفرادی و نيمه سنگين دشمن از بين رفت. 🔹 در عملیات فتح المبین، حدود ۱۰۰۰۰ تن از نيروهای ارتش بعثی عراق كشته، حدود ۱۵۰۰۰ نفر مجروح و حدود ۱۶۰۰۰ نفر به اسارت نيروهای اسلام درآمدند. 🔹 همچنين ۱۵۰ دستگاه تانك، ۱۷۰ دستگاه نفربر، ۱۶۵ قبضه توپ، شماری سلاح سبك و نيمه سنگین، يك سايت كامل موشك سام به همراه سه فروند موشك و انبوهی مهمات به دست رزمندگان اسلام افتاد. 📚 اطلاعات تکمیلی 👇 📚 www.isna.ir/news/1401010100251/ 📚 www.tabnak.ir/fa/tags/11131/1/ 📚 www.farsnews.ir/news/14000702000132/ 👈 ادامه در صفحه بعد 👇 🍃🌷🍃🌷🍃 https://eitaa.com/shohadab .
34.65M حجم رسانه بالاست
مشاهده در ایتا
📽 فیلم 《اتاق عملیات فتح المبین》 👆 ➕ آشنایی و مروری کوتاه بر مراحل عملیات بزرگ، غرورآفرین و پیروزمندانه در فروردین ۱۳۶۱ ⏰ مدت ۵ دقیقه و ۱۸ ثانیه 💾 حجم حدود ۳۳ مگابایت 👈 ادامه در صفحه بعد 👇 🍃🌷🍃🌷🍃 https://eitaa.com/shohadab .
فعلا قابلیت پخش رسانه در مرورگر فراهم نیست
مشاهده در پیام رسان ایتا
(حرکت تصویری) 👆 ✅ مروری بر عملیات بزرگ، غرورآفرین و پیروزمندانه فتح المبین (ادامه) 📝 برخی از جزئیات عملیات👇 👈 نتایج عملیات: - آزادسازی ‌٢٥٠٠ کیلومتر مربع از خاک جمهوری اسلامی؛ شامل ده‌ها بخش و روستا، سایت ‌٤ و ‌٥ رادار، جاده مهم دزفول – دهلران و ... . - نزدیک شدن نیروهای خودی به مرز در منطقه غرب شوش و دزفول. - خارج شدن شهرهای دزفول، اندیمشک و شوش و مراکز مهمی همچون پایگاه هوایی دزفول از تیررس توپخانه دشمن و دستیابی به چاه‌های نفت ابوغریب در ارتفاعات تینه. - انهدام بیش از ‌٤ لشکر،‌٣٦١ دستگاه تانک و نفربر، ‌١٨ فروند هواپیما، ‌٣٠٠ دستگاه خودرو، ‌٥٠ توپ و ‌٣٠ دستگاه مهندسی ارتش عراق. - به غنیمت گرفته شدن ‌٣٢٠ دستگاه تانک و نفربر، ‌٥٠٠ دستگاه خودرو، ‌١٦٥ توپ، ‌٥٠ دستگاه مهندسی و مقادیر زیادی سلاح و تجهیزات انفرادی. - به اسارت در آمدن بیش از ‌١٥ هزار تن از نیروهای دشمن. - کشته و مجروح شدن حدود ‌٢٥ هزار تن از نیروهای دشمن. 👈 ادامه در صفحه بعد 👇 🍃🌷🍃🌷🍃 https://eitaa.com/shohadab .
فعلا قابلیت پخش رسانه در مرورگر فراهم نیست
مشاهده در پیام رسان ایتا
📽 فیلم تصاویری مستند از عملیات بزرگ، غرورآفرین و پیروزمندانه فتح المبین 👆 👈 مصاحبه با رزمندگان اسلام 👈 ادامه در صفحه بعد 👇 🍃🌷🍃🌷🍃 https://eitaa.com/shohadab .
فعلا قابلیت پخش رسانه در مرورگر فراهم نیست
مشاهده در پیام رسان ایتا
📽 فیلم و تصاویری مستند از عملیات بزرگ، غرورآفرین و پیروزمندانه فتح المبین 👆 👈 تصاویری از ۱۶ هزار اسیر عراقی 👈 ادامه در صفحه بعد 👇 🍃🌷🍃🌷🍃 https://eitaa.com/shohadab .
فعلا قابلیت پخش رسانه در مرورگر فراهم نیست
مشاهده در پیام رسان ایتا
📽 فیلم خاطراتی از عملیات بزرگ، غرورآفرین و پیروزمندانه فتح المبین 👆 👈 امیر سپهبد شهید 🌷 صیاد شیرازی 🍃🌷🍃🌷🍃 https://eitaa.com/shohadab .
فعلا قابلیت پخش رسانه در مرورگر فراهم نیست
نمایش در ایتا
فعلا قابلیت پخش رسانه در مرورگر فراهم نیست
نمایش در ایتا
فعلا قابلیت پخش رسانه در مرورگر فراهم نیست
نمایش در ایتا
✅ برخی از رویداد‌های مهم مطابق تقویم هجری قمری (۱۶ شانزدهم رمضان المبارک). 👇 🗓 شانزدهمين روز ماه مبارک رمضان 👈 ماه بندگی و میهمانی خدا 👈 ماه نزول قرآن کریم 👈 وجوب روزه 🍃🌷🍃 🔹 ورود جناب  محمد بن ابی‌بکر فرزند خلیفه اول و کارگزار امام علی (علیه السلام) 🌺 به مصر (۳۷ یا ۳۸ ه.ق.). 🗓 سه روز مانده تا اولین شب قدر و سالروز ضربت خوردن امیرالمؤمنین، امام علی (علیه السلام) 🌺 📚 اطلاعات تکمیلی👇 http://wiki.ahlolbait.com/16_رمضان https://fa.wikishia.net/view/16_رمضان https://shiastudies.com/fa/62434/ https://qurantv.ir/content/52831 🍃🌷🍃🌷🍃 https://eitaa.com/shohadab .
فعلا قابلیت پخش رسانه در مرورگر فراهم نیست
نمایش در ایتا
فعلا قابلیت پخش رسانه در مرورگر فراهم نیست
مشاهده در پیام رسان ایتا
🌙 اُدْعُونِی أَسْتَجِبْ لَكُم 📹 نماهنگ تصویر و صوت👆 ➕ 📝 متن 👇 🍃 دعای روز شانزدهم ماه مبارک رمضان 🌺 ─═༅𖣔❁﷽❁𖣔༅═─ اَللَّهُمَّ وَفِّقْنِي فِيهِ لِمُوَافَقَةِ الْأَبْرَارِ، وَ جَنِّبْنِي فِيهِ مُرَافَقَةَ الْأَشْرَارِ، وَ آوِنِي فِيهِ بِرَحْمَتِكَ إِلَى دَارِ الْقَرَارِ، بِإِلَهِيَّتِكَ يَا إِلَهَ الْعَالَمِينَ. 📝 ترجمه فارسی 👇 خدایا مرا در این ماه به همراهی و همسویی با نیکان توفیق ده، و از همنشینی با بدان دور بدار، و به حق رحمتت به خانه آرامش جایم ده، به پرستیدگی ات، ای پرستیده جهانیان. https://qurantv.ir/content/52831 🍃🌷🍃🌷🍃 https://eitaa.com/shohadab .
فعلا قابلیت پخش رسانه در مرورگر فراهم نیست
نمایش در ایتا
1631096691_E0cM8.mp3
18.15M
🎤 صوت قرائت ترتیل آرام (تدویر) 6⃣1⃣ جزء شانزدهم قرآن کریم 👆 🍃 از ابتدای آیه ۷۵ سوره کهف تا انتهای سوره طه (آیه ۱۳۵) 📜 از اول صفحه ۳۰۲ (دقیقاً از وسط قرآن کریم) تا پایان صفحه ۳۲۱ (خط عثمان طه) 📣 قاری استاد حاج شهریار پرهیزکار ⏰ مدت ۵۰ دقیقه و ۲۱ ثانیه 💾 حجم حدود ۱۷ مگابایت 🕌 سجده مستحب 👈 سوره مریم، آیه ۵۸، صفحه ۳۰۹ https://qurantv.ir/tartil/242496 🍃🌷🍃🌷🍃 https://eitaa.com/shohadab .
جزء شانزدهم.mp3
3.94M
🎤 صوت قرائت ترتیل سریع (تحدیر) 6⃣1⃣ جزء شانزدهم قرآن کریم 👆 🍃 از ابتدای آیه ۷۵ سوره کهف تا انتهای سوره طه (آیه ۱۳۵) 📜 از اول صفحه ۳۰۲ (دقیقاً از وسط قرآن کریم) تا پایان صفحه ۳۲۱ (خط عثمان طه) 📣 قاری حاج معتز آقایی ⏰ مدت ۳۲ دقیقه و ۵۰ ثانیه 💾 حجم حدود ۴ مگابایت 🕌 سجده مستحب 👈 سوره مریم، آیه ۵۸، صفحه ۳۰۹ http://serateshgh.com/28650/ 🍃🌷🍃🌷🍃 https://eitaa.com/shohadab .
فعلا قابلیت پخش رسانه در مرورگر فراهم نیست
نمایش در ایتا