eitaa logo
شوخ طبعي ها و حكايات طلبگي
293 دنبال‌کننده
2.2هزار عکس
860 ویدیو
61 فایل
فی الواقع خداوند اِند لطافت اِند بخشش اند بی خیال شدن اند چشم پوشی و اِند رفاقت است مقایسه دزد لذت هاست. مقایسه یعنی به رسمیت نشناختن تفاوت های شخصیتی و هوشی و جنسیتی و تربیتی و... قنبر امام علی (ع) غم‌‌بر است .
مشاهده در ایتا
دانلود
سازمان حج بهش گفته باید چند میلیون دیگه واریز کنید😁😉
اگر خواستی خبری خیلی زود درز پیدا کنه آن را به دوستی بگو ولی قبلش حتما اصرار کن و قول بگیر که بین خودمان باشه و به کسی نگو 😂😁
چشمام ضعیف شده برادرم منو دیده میگه داستان رنده باشید چیه؟ با تعجب گفتم چی؟ پیام های منو در گوشی اش نشان داده. من به جای زنده باشید چندین بار نوشتم رنده باشید😂😁
هدایت شده از زندگي آرام
داستان الاغ لاغر مردنی آسیب شناسی ازدواج موقت جوانان وبلاگ زندگی آرام
به هم زدن چارچوب ها گاهی به هم زدن چارچوب ها و قرادادهای اعتباری عرفی و اجتماعی بدک هم نیست ها. ملاخصم الدین متر نداشت می خواست برای اتاقش پنجره ای سفارش بدهد. با دست اندازه گرفت. همان طور که می رفت افتاد در چاهی. طناب انداختند داد زدند که طناب را بگیر و بیا بالا الان خفه میشی. می گفت: نمی تونم. گفتند چرا؟ گفت: طناب را بگیرم چارچوب به هم میخوره! آزمایش خون داشتم. دیروز با آزمایشگاه بزرگی تماس گرفتم گفتند از ساعت پنج و نیم صبح می توانید مراجعه کنید. صبح زود رفتم. هم هوا دلپذیر بود و خنک، هم جای پارک بود و هم زود نوبتم شد و از هدر رفتن وقتم جلوگیری شد. صبحانه را هم سر وقت خوردم😉 👌
فعلا قابلیت پخش رسانه در مرورگر فراهم نیست
نمایش در ایتا
فعلا قابلیت پخش رسانه در مرورگر فراهم نیست
نمایش در ایتا
فعلا قابلیت پخش رسانه در مرورگر فراهم نیست
نمایش در ایتا
هدایت شده از زندگي آرام
هم کف و هم کفو بودن http://thecalmlife.parsiblog.com
مجنون واقعی پیامبر جمعیتی را دید فرمود چه خبره؟! گفتند: مردم گرد دیوانه ای جمع شده اند. پیامبر فرمود این به بیماری مبتلا شده است مجنون واقعی کسی است که دنیا را بر آخرت برگزیده و روی زمین با تکبر راه می رود. 🌸
معما (است یا هست؟) زرده تخم مرغ سفید زرده تخم مرغ سفید 😉😁😂
«حرف مفت» چرا در جلسات و مهمانی‌های عمومی و خصوصی «حرف مفت» زیاد می‌زنیم؟ در دوران مدرن سخن‌گفتن علامت برتری است نخست این‌که در تمدن مدرن سخن‌گفتن، علامت برتری است. یکی از ویژگی‌های ماهوی فرهنگی مدرنیته این است که برای سخن ارزش قائل است، نه برای سکوت. بنابراین مدرنیته بی‌معنایی (non sense) را رواج داده است، زیرا برای نفس سخن‌گفتن ارزش قائل است. در حالی سکوت یکی از ویژگی‌های فرزانگان در دوران گذشته بود. دموکراسی باعث رواج حرف مفت می‌شود دومین عامل اجتماعی دموکراسی است. در دموکراسی از شهروندان خواسته می‌شود که در مسائل مختلف اظهارنظر کنند و این سبب رواج حرف مفت‌گویی می‌شود. البته دموکراسی به ضرورت عملی، چاره‌ای جز رجوع به نظر همگان ندارد و به لحاظ حقوقی برای همه حق سخن قائل است، اما این بدان معنا نیست که افراد به لحاظ اخلاقی نیز می‌توانند راجع به هر چیز حرف بزنند. در حالی که باید میان حقوق و اخلاق تمایز گذاشت. فقدان حکمت «به من چه» سومین عامل اجتماعی این است که در مدرنیته «حکمت به من چه» وجود ندارد. در مقام علم، جواب هر سوالی را دانستن به درد نمی‌خورد. «حکمت به من چه» فرزانگان باستان می‌گوید سوالاتی را باید پرسید که وضع انسان قبل از طرح آن‌ها در ذهن با بعد از طرح آن‌ها فرق کند. در مدرنیته به نام کنجکاوی علمی هر پرسیدنی مستحسن شمرده می‌شود. هایدگر در «هستی و زمان» در این زمینه بهترین نکته را خاطرنشان می‌شود و می‌گوید: زمانی که کسی کنجکاوی بی‌ارزش داشته باشد، مخاطب یاوه‌گویی بی‌ارزش می‌کند و مخاطب و گوینده هر دو سرگشته می‌شوند. او می‌گفت باید اولین مرحله یعنی کنجکاوی بی‌جا را متوقف کرد و گرنه دو پدید بعدی یعنی یاوه‌گویی بی‌ارزش و سرگشتگی نیز رخ می‌دهد. هیچ تحلیل‌گری به خوبی هایدگر این پدیده را تحلیل نکرده است. سیطره کمیت بر کیفیت چهارمین پدیده اجتماعی که سبب رواج یاوه‌گویی می‌شود، سیطره کمیت بر کیفیت در دوران ما است. در چنین روزگاری افراد به جای حرف درست (توجه به کیفیت)، زیاد حرف می‌زنند (توجه به کمیت) . قرآن می‌گوید: «لیبْلُوکُمْ أیُّکُمْ أحْسنُ عملًا» (سوره ملک، آیه ٢) یعنی خدا می‌آزماید که کدام کار بهتر می‌کنید، نه این‌که کدام یک کار بیشتری می‌کند یعنی نگفته است «ایکم اکثر عملا» یعنی قرآن برای کیفیت عمل ارزش قائل است نه کمیت آن. تقدم آداب معاشرت بر اخلاق پنجمین عامل اجتماعی رواج حرف مفت، تقدم اتیکت (آداب معاشرت) بر اتیکس (ethics، اخلاق) است. میان آداب معاشرت و اخلاق تمایز هست و هر دو ضرورت دارد. اما هنگام تعارض این دو باید اخلاق را بر آداب معاشرت ترجیح داد. متاسفانه امروز آداب معاشرت بر اخلاق تقدم یافته و به همین خاطر افراد برای رعایت ادب و احترام، به حرف مفت گوش می‌کنند. ✍️مصطفی ملکیان
right rite مناسک صحیح تلفظ هر دو یکی است ولی معانی مختلف. رایت اولی به معنی صحیح و درست و بجا و حق است رایت دومی به معنی آداب و مناسک و تشریفات مذهبی است برخی حروف در زبان انگلیسی مثل حروف والی است نوشته می شود ولی خوانده چی؟ ...آفرین.... نمی شود دوباره دقت کنید به حروف هر دو کلمه.
مرجع رسمی ارتباط مستمر با حرم مطهر امام رضا(ع) و آستان قدس رضوی‌ @aqr_ir
فعلا قابلیت پخش رسانه در مرورگر فراهم نیست
نمایش در ایتا
هدایت شده از زندگي آرام
معرفی کتاب 📕من مانده ام تنهای تنها (مهارت رویارویی با غم غربت) ✍️نویسنده: م ح قدیری مرکز مشاوره و روان درمانی مأوا برشی از کتاب هر انسانی ممکن است در موقعیتی از زندگی خود به اجبار یا اختیار، به ترک یار مونس و دیار مأنوسش نیازمند شود. این سفرها ممکن است به دلیل ، ، ، ، خدمت ، ، دین، ، ، و...باشد. با جدایی از یار مونس و دیار مأنوس ما با رویدادهای مختلف تلخ و شیرین روبرو می شویم. یکی از رویدادهای تلخ که سلامت تن و روان مسافر غریب را تهدید می کند غم غربت یا ( Homesickness ) است. این اختلال ما عایق ضخیمی برای شادکامی و رضایت از زندگی است و ما را از هدفی که براش سفر کرده ایم باز می دارد. متأسفانه با این که غم غربت مشکلات فراوانی را به فرد، خانواده، اقتصاد، فرهنگ و علم تحمیل کرده است، ما، مراکز آموزشی، مسئولان صنایع و پادگان ها و دانشگاه ها برای سلامت افراد زیر مجموعه تدبیر پیشگیرانه و درمانگرانه ای نیندیشیده اند. این کتاب به آموزش مهارت های رویارویی با غم غربت می پردازد. ✅✅✅✅✅✅ درد دل یا دل درد نویسنده: غم انگیزتر از غم غربت، غم نویسنده از شیوه نادرست توزیع و تبلیغ کتاب و گزینش طرح جلد نا مأنوس برای کتابش است. گزینش طرح جلد بدون اولویت دادن به نظر و حق نویسنده مثل این است که پرستاری بدون توجه به زحمات و رنج های مادر، نام نوزاد را بعد از زایمان بگذارد😉🧐😭
فعلا قابلیت پخش رسانه در مرورگر فراهم نیست
نمایش در ایتا
دَاوُوا الغَضَبَ بِالصَّمتِ، وَ الشَّهوَةَ بِالعَقلِ. خشم را با خاموشى درمان كنيد و خواهش نفس را با خرد. یکی از راه های مهار خشم سکوت است. در احادیث و سیره ائمه روش های مختلف رفتاری و شناختی و هیجانی برای مهار خشم بیان شده است.
روان شناسی و مهارت‌های رفتاری در تبلیغ غیر مستقیم نویسنده: م ح قدیری نشر ذوی القدر ( و بوستان کتاب دفتر تبلیغات ) ✍️ دانلود👇👇 https://eitaa.com/shokhi_talabegi/2691 ✍️
tabligh.pdf
1.44M
روان شناسی و مهارت‌های رفتاری در تبلیغ غیر مستقیم نویسنده: م ح قدیری نشر ذوی القدر ( و بوستان کتاب دفتر تبلیغات ) ✍️
ما همیشه شام را با خانواده می‌خوریم چون که شام وصل از شام جدایی بهتر است 😁😂 🏡💑👨‍👩‍👧‍👦👨‍👧‍👧👬🍽🍽🍽🍽 🥤🥤🥤🥤🍼🥣🍹🍹🍹 (شیخ غیرمفید) @sheikh_ghm/115