eitaa logo
مؤسسه جهانی سبطین علیهما السلام
1.5هزار دنبال‌کننده
2.7هزار عکس
2.9هزار ویدیو
30 فایل
تماس با ادمین کانال : @SibtaynAdmin
مشاهده در ایتا
دانلود
حجم رسانه بالاست
مشاهده در ایتا
عالم ستیزی ، فقه ستیزی ، خیانت و گستاخی نواخباری ها نسبت به مذهب تشیع و مراجع حجت الاسلام معاونیان @Sibtayn
🟢 به مریضی شیعه، امام معصوم هم مریض می شود ✨ رمیله می‌گوید در زمان امیر المومنین علیه السلام تب و مرضی شدید گرفتم در روز جمعه اندکی احساس بهبودی کردم و به خود گفتم نماز پشت سر امیر المومنین علیه‌السلام را از دست ندهم ▫️ بعد از نماز، امیر المومنین علیه السلام به سوی من التفات فرمودند و احوالم را جویا شدند و قصه را برای ایشان گفتم پس فرمودند: 👈 ای رمیله هیچ مومنی مریض نمی‌شود مگر آنکه برای مریضی‌اش مریض می‌شویم و ناراحت نمی‌شود مگر آنکه برای حزنش ناراحت می‌شویم ✳️ و دعایی نمی‌کند مگر آنکه آمین می‌گوییم و سکوت نمی‌کند مگر اینکه خود برای او دعا می‌کنیم 🔹 پس‌ گفتم: ای امیر المومنین، این برای کسانی است که با شما در این شهر می‌باشند؟ فرمودند: ای رمیله مومنی در شرق یا غرب زمین از ما غائب نمی‌ماند 📚 رجال کشی، شیخ طوسی، ص ۱۲۷ @Sibtayn
فعلا قابلیت پخش رسانه در مرورگر فراهم نیست
مشاهده در پیام رسان ایتا
🔸خواب فرزند 🔸عنایت سیدالشهداء علیه‌السلام به علامه امینی -مرحوم حجت‌الاسلام دکترمحمدهادی امینی
از امام باقر عَلَيْهِ‌ السَّلاَمُ‌ (نقل شده است كه) فرمود: همانا خداوند عزّ و جلّ‌ دنيا را به هر دوست و دوشمنى عطا مى‌نمايد،ولى آخرت را عطا نمى‌كند مگر به هر كه دوستش داشته باشد. پس چه‌بسا مؤمنى به اندازۀ جاى يك تازيانه از خدا بخواهد عطايش نمى‌كند ولى چنانچه درخواست آخرت كند هر چه بخواهد عطايش مى‌نمايد، امّا كافر در دنيا هر چه را طالب باشد عطايش مى‌كند ولى اگر نسبت به آخرت به اندازه جاى تازيانه‌اى بخواهد عطايش نمى‌كند. عَنْ مُحَمَّدِ بْنِ مُسْلِمٍ عَنْ أَبِي جَعْفَرٍ عَلَيْهِ السَّلاَمُ قَالَ: إِنَّ اَللَّهَ لَيُعْطِي اَلدُّنْيَا مَنْ يُحِبُّ وَ يُبْغِضُ وَ لاَ يُعْطِي اَلْآخِرَةَ إِلاَّ مَنْ يُحِبُّ وَ إِنَّ اَلْمُؤْمِنَ لَيَسْأَلُ رَبَّهُ مَوْضِعَ سَوْطٍ فِي اَلدُّنْيَا فَلاَ يُعْطِيهِ وَ يَسْأَلُهُ اَلْآخِرَةَ فَيُعْطِيهِ مَا شَاءَ وَ يُعْطِي اَلْكَافِرَ فِي اَلدُّنْيَا قَبْلَ أَنْ يَسْأَلَهُ مَا شَاءَ وَ يَسْأَلُ مَوْضِعَ سَوْطٍ فِي اَلْآخِرَةِ فَلاَ يُعْطِيهِ شَيْئاً . 📗 المؤمن ج ۱، ص ۵۱ @sibtayn
حجم رسانه بالاست
مشاهده در ایتا
جنایات خالد بن ولید به دستور ابوبکر و عمر حجت الاسلام بندانی @sibtayn
حجم رسانه بالاست
مشاهده در ایتا
جنایت بی نظیر خالد بن ولید در حق صحابی رسول خدا صلی الله علیه و اله ، مالک بن نویره و تجاوز به همسرش حجت الاسلام یزدانی @sibtayn
کینه قدیمی عمر نسبت به خالد بن ولید خالد و عمر پسر خاله بودند و در کودکی با یکدیگر بازی می‌کردند که خالد ساق پای عمر را شکست. گرچه معالجه کردند و پای عمر خوب شد؛ اما بعضی همین مسأله را موجب دشمنی بین آنها و برکناری خالد از امارت شام پس از مرگ ابوبکر و به قدرت رسیدن عمر ، دانسته‌اند 📚البدایة و النهایه، ابن کثیر، ج۷، ص۱۳۱؛ تاریخ مدینة دمشق، ابن عساکر، ج۱۶، ص۲۶۷؛ السیرة الحلبیه، حلبی، ج۳، ص۲۱۳. دستور عمر به برداشتن عمامه از سر خالد و برگرداندن نصف مال او به بیت المال زمانی که عمر خالد را عزل کرد و ابوعبیده جراح را به جای او گمارد دستور داد اگر از کارش توبه نکرد عمامه را از سر او بردار: وکتب عمر الی ابی‌عبیدة ان اکذب خالد نفسه فهو امیر علی ما کان علیه، وان لم یکذب نفسه فهو معزول، فانزع عمامته عن راسه وقاسمه ماله نصفین. فلما قال ابوعبیدة ذلک لخالد قال له خالد امهلنی حتی استشیر اختی، فذهب الی اخته فاطمة - وکانت تحت الحارث بن هشام - فاستشارها فی ذلک، فقالت له: ان عمر لا یحبک ابدا، وانه سیعزلک وان کذبت نفسک. فقال لها: صدقت والله. فقاسمه ابوعبیدة حتی اخذ (احدی) نعلیه وترک له الاخری. عمر نامه‌ای به ابوعبیده نوشت که اگر خالد اشتباهش را پذیرفت پس او بر امارت خود باقی است و اگر نپذیرفت پس او عزل می‌شود پس عمامه او را از سرش بردار و مال او را دو نصف کن. پس زمانی که ابوعبیده این مطلب را به خالد گفت خالد گفت مهلت بده تا با خواهرم مشورت کنم - خواهرش زن حارث بن هشام بود- پس با او مشورت کرد پس خواهرش به او گفت عمر تو را اصلا دوست ندارد و حتما تو را عزل خواهد کرد حتی اگر اشتباهت را بپذیری خالد به او گفت به خدا قسم راست گفتی. (واشتباهش را نپذیرفت) پس ابوعبیده مال او را تقسیم کرد حیت یک لنگه کفشش را برداشت و دیگری را گذاشت. 📖ابن‌کثیر، البدایة و النهایة، ج۷، ص۲۳. 📖أبوالفرج، سیره حلبیه، ج۳، ص۲۷۹. @sibtayn
🗓آخر ماه ربیع الثانی:مرگ خالد بن ولید در روز آخر ربیع الثانی خالد بن ولید بن مغیره مخزومی به اسفل السافلین جهنم شتافت. 📖وقایع الشهور: ص ٩١ او بیست سال بعد از بعثت پیامبر صلی الله علیه و آله در اواخر زندگانی آن حضرت به همراه عمروعاص به ظاهر اسلام را قبول کرد. ابوبکر او را حاکم شام کرد و عمر او را عزل کرد. پس از مدتی در شهر حمص مرد و در همان جا مدفون شد. 📖اسدالغابه: ج ٢ ص ٩۶ @sibtayn
چهار ذکر الهی برای چهار حالت بحرانی امام صادق(ع) فرمودند: «در شگفتم از کسی که از چهار چیز بیم دارد، چگونه به چهار کلمه پناه نمی برد! ۱. در شگفتم از کسی که ترس بر او غلبه کرده، چگونه به ذکر «حَسبُناالله و نِعمَ الوَکیل...» (سوره آل عمران، آیه ۱۷۱) پناه نمی برد. در صورتی که خداوند به دنبال ذکر یادشده فرموده است: «پس (آن کسانی که به عزم جهاد خارج گشتند و تخویف شیاطین در آنها اثر نکرد و به ذکر فوق تمسّک جستند)، همراه با نعمتی از جانب خداوند (عافیت) و چیزی زاید بر آن (سود در تجارت) بازگشتند و هیچ گونه بدی به آنان نرسید.» ۲. در شگفتم از کسی که اندوهگین است، چگونه به ذکر «لااله الّا أنت سُبحانَک أنّی کُنتُ مِنَ الظّالِمین» (سوره انبیاء، آیه ۸۷) پناه نمی برد؛ زیرا خداوند به دنبال این ذکر فرموده است: «پس ما یونس را در اثر تمسّک به ذکر یادشده، از اندوه نجات دادیم و همین گونه مؤمنان را نجات می بخشیم.» (سوره انبیاء، آیه ۸۸) ۳. در شگفتم از کسی که مورد مکر و حیله واقع شده، چگونه به ذکر «وَ أُفَوِّضُ أَمْرِی إِلَی اللهِ إِنَّ اللهَ بَصِیرٌ بِالْعِباد» (سوره غافر، آیه ۴۴). .. پناه نمی برد؛ زیرا خداوند به دنبال ذکر فوق فرموده است: «پس خداوند (موسی را در اثر ذکر یادشده) از شرّ و مکر فرعونیان مصون داشت.» (سوره غافر آیه ۴۵) ۴. در شگفتم از کسی که طالب دنیا و زیبایی های دنیاست، چگونه به ذکر «ماشاءَ اللهُ لاقُوَّةَ إِلَّا بِالله » (سوره کهف، آیه 39) پناه نمی برد؛ زیرا خداوند بعد از ذکر یادشده فرموده است: «مردی که فاقد نعمت های دنیوی بود، خطاب به مردی که از نعمت ها برخوردار بود) فرمود: اگر تو مرا به مال و فرزند، کمتر از خود می دانی، امید است خداوند مرا بهتر از باغ تو بدهد.» 📗«الأمالی( للصدوق)»، ص 6؛ 📚 «بحارالانوار»، ج 90، 184-185. @sibtayn
💢چه کسی روز قیامت در امان است؟ ♥️امام كاظم عليه ‏السلام : «إنَّ لِلّهِ عِبادا فِي الأرضِ يَسعَونَ في حَوائجِ النّاسِ هُمُ الآمِنونَ يَومَ القِيامَةِ» ♥️امام كاظم عليه ‏السلام فرمودند: خداوند در زمين بندگانى دارد كه براى برآوردن نيازهاى مردم مى ‏كوشند؛ اينان ايمنى يافتگان روز قيامت‏ اند . 📗بحارالانوار، ج 71، ص 319 @sibtayn
اصبغ می گوید: علی علیه السلام برای خرید لباس به بازار رفت و دو لباس خرید ⚡️
یکی به سه درهم و دیگری به دو درهم، به غلامش قنبر فرمود: لباس سه درهمی را تو بپوش و دو درهمی از من باشد

📌 قنبر عرض کرد: لباس سه درهمی برای شما مناسب تر است؛ زیرا، شما منبر می روید و برای مردم خطبه می خوانید ▫️حضرت فرمودند: تو جوان هستی و این لباس برایت بهتر است من از خدا خجالت می کشم که لباسم از تو بهتر باشد. 📚 بحارالأنوار، ج ۴۰، ص ۳۲۴ @sibtayn
آیا می دانید چرا نظر به چهره امیرالمومنین علیه السلام عبادت است ؟ 🔹ابن اثیر جزری از علمای مخالفین می‌نویسد: «النَّظَرُ إِلَى وَجْهِ عَلِيٍّ عِبَادَة قيل:مَعْنَاهُ أَنَّ عليا[علیه السلام]كان إِذا برز قال الناس: لا إِله إِلا الله، ما أشرف هذا الفتى! لا إِله إِلا الله، ما أعلم هذا الْفتى! لا إِله إِلا الله، ما أكرم هذا الْفتى! أَي ما أتْقى، لا إِله إِلا الله، ما أشْجع هذا الْفتى! فكانَتْ رؤيَتُه تحملهم على كلمة التوحيد» :معنای حدیث شریف [النظر الی وجه علی علیه‌السلام عبادة] این می‌باشد: زمانی که علی (علیه‌السلام) ظاهر می‌شدند مردم از روی تعجب می‌گفتند: لا اله الا الله چقدر این جوان با شرافت است؛ لا اله الا الله چقدر این جوان عالِم است؛ لا اله الا الله چقدر این جوان کریم و متقی است؛ لا اله الا الله چقدر این جوان شجاع است پس رؤیت امیرالمومنین (علیه‌السلام) آنان را به کلمه توحید وادار می‌ساخت. 📚النهایة فی غریب الحدیث و الاثر،تألیف ابن اثیر جزری،جلد ۵،صفحه ۷۷،چاپ المکتبة الاسلامیة @sibtayn
💠 اعتراف ابن اثیر جزری عالم و مورخ بزرگ اهل سنت عمری، به فضل و عظمت حضرت زینب علیها السلام 🔹 ابن اثیر جزری عالم و مورخ بزرگ اهل سنت عمری می‌نویسد: ✍️ ۶۹۷۲- زينب بنت علي بن أبي طالب واسمه عبد مناف بن عبد المطلب بن هاشم القرشية الهاشمية. وأمها فاطمة بنت رسول الله صَلَّى اللَّهُ عَلَيْهِ وَسَلَّمَ النبي صَلَّى اللَّهُ عَلَيْهِ وَسَلَّمَ وولدت في حياته، ولم تلد فاطمة بنت رسول الله صَلَّى اللَّهُ عَلَيْهِ وَسَلَّمَ بعد وفاته شيئا. وكانت زينب امرأة عاقلة لبيبة جزلة زوجها أبوها علي رضي الله عنهما من عبد الله بن أخيه جعفر، فولدت له عليا، وعونا الأكبر، وعباسا، ومحمدا، وأم كلثوم. وكانت مع أخيها الحسين رضي الله عنه لما قتل، وحملت إلى دمشق، وحضرت عند يزيد بن معاوية، وكلامها ليزيد حين طلب الشامي أختها فاطمة بنت علي من يزيد مشهور مذكور في التواريخ، وهو يدل على عقل وقوة جنان. 🔸 «زینب دختر علی بن ابی طالب (علیهما السلام)، مادرش فاطمه (علیها السلام) دختر رسول خدا (صلی الله علیه و آله) بود. او در زمان پیامبر خدا به دنیا آمد و مقداری از زندگی آن حضرت را درک نمود. زینب تنها زن متفکر و دانشمندی بود که از قوت فکر بالایی برخوردار بود. پدرش وی را به ازدواج عبد الله بن جعفر درآورد و از او عون اکبر، عباس، محمد و ام کلثوم متولد شدند. او در واقعه کربلا همراه برادرش حسین بن علی (علیهما السلام) بود. بعد از شهادتش به همراه قافله روانه شام گشت و در برابر یزید بن معاویه خطبه‌ای شیوا و پرمعنی ایراد کرد که در کتاب‌های تاریخی ذکر شده. ایراد آن خطبه درایت و عقل و اندیشه و قدرت بالای قلبی وی را می‌رساند.» 📚 اسد الغابة فی معرفة الصحابة، تالیف ابن اثیر جزری، صفحه ۱۵۲۶-۱۵۲۷، چاپ دار الحزم @sibtayn
🔴📢جِهالتِ زیدیه❗️ 👈سلیمان به خالد به امام صادق (علیه السلام) عرض کرد: زیدیه، مردمانی هستند مشهور و معروف و کارآزموده و از بین منسوبین به پیامبر(علیه وآله السلام)، شما را بیش از دیگران قبول دارند؛ اگر صلاح میدانید آنها را به حضور پذیرفته و از نزدیکان خویش، قرار دهید! -حضرت فرمودند: ای سلیمان! اگر قرار باشد این نادان ها، ما را منع کنند از آنچه به علم و دانش الهی میدانیم و ما را دعوت کنند که آنچه به جهالت بدان معتقدند را بپذیریم، مارا با آنان کاری نیست! ولی اگر حاضرند به حرف ما گوش دهند ومنتظر فرج باشند، اشکالی ندارد[که نزد ما بیایند و از اصحاب ما باشند] 💥...فقال له سليمان بن خالد: إن الزيدية قوم قد عرفوا وجربوا وشهرهم الناس وما في الأرض محمدي أحب إليهم منك فإن رأيت أن تدنيهم وتقربهم منك فافعل، فقال: يا سليمان بن خالد إن كان هؤلاء السفهاء يريدون أن يصدونا عن علمنا إلى جهلهم فلا مرحبا بهم ولا أهلا وإن كانوا يسمعون قولنا وينتظرون أمرنا فلا بأس 📚الکافی؛ جلد ۸، صفحه ۱۶۰ . @sibtayn
💠 علی بن الجعد (از علمای بزرگ اهل سنت): معاویه بر کفر از دنیا رفت 📌بدون شک معاویة بن ابی سفیان (لعنة الله علیه) یکی از چهره های ظلمانی و خبیث صدر اسلام می باشد. جنایات و دنائت او به حدی بود که برخی از علمای بزرگ مخالفین شیعه نیز حکم به کفر وی کرده اند وسمعت أبا عبد الله وقال له دلویه: سمعت علی بن الجعد یقول : مات والله معاویة على غیر الإسلام شنیدم که دلویه به احمد بن حنبل گفت: که از علی بن الجعد شنیده ام که می گوید: به خدا سوگند معاویه بر غیر اسلام (کفر) از دنیا رفت 📙مسائل الإمام أحمد بن حنبل روایة إسحاق بن إبراهیم بن هانئ النیسابوري، جلد ٢ صفحه ١۵۴، چاپ المکتب الإسلامي ⭕️ جایگاه "علی بن الجعد" در بین مخالفین ❶ عَلِیُّ بنُ الجَعْدِ بنِ عُبَیْدٍ البَغْدَادِیُّ : الإِمَامُ، الحَافِظُ، الحُجَّةُ، مُسْنِدُ بَغْدَادَ، أَبُو الحَسَنِ البَغْدَادِیُّ الجَوْهَرِیُّ، مَوْلَى بَنِی هَاشِمٍ 📘سیر أعلام النبلاء، جلد ١٠ صفحه ۴۵٩ و ۴۶٠، چاپ موسسة الرسالة ❷ علی بن الجعد: إمام حافظ حجة مشهور 📗الفرائد على مجمع الزوائد، صفحه ٣٩٠، چاپ دار الإمام البخاري ✍️ می گویم: علی بن الجعد از راویان صحیح بخاری بوده و حداقل ١٣ روایت در صحیح بخاری از وی نقل شده است، همانطور که زهیر الشاویش (محقق کتاب الضعفاء الکبیر) می نویسد: أخرج له البخاری فی صحیحه ثلاثة عشر حدیثا 📕الضعفاء الکبیر (للعقیلي)، جلد ٣ صفحه ٢٢۵، چاپ دار الکتب العلمیة @sibtayn
حجم رسانه بالاست
مشاهده در ایتا
زنگ غدیر كاری جدید از بخش کودک و نوجوان مؤسسه جهانی سبطین علیهماالسلام در قسمت اول این انیمیشن معلم واقعه غدیر را برای شاگردان شرح داده و به اتفاقاتی که از واقعه غدیر تا شهادت پیامبر اکرم صلی الله علیه و آله افتاده است می پردازد . مشاهده در Youtube @sibtayn
حجم رسانه بالاست
مشاهده در ایتا
زندانی کردن صحابه به جرم نقل حدیث از پیامبر صلی الله علیه و اله توسط عمر بن خطاب @sibtayn
🔸آیا می دانید چرا وضوی اهل تسنن با وضوی پیامبر صلی الله علیه و اله فرق می کند ؟ ▫️ابن کثیر در تفسیر خود آورده است: «حجاج در اهواز برای ما سخن گفت؛ و آب خواست تا وضو بگیرد. بعد آیۀ وضو را خواند؛ اما گفت هیج جای بدن انسان از پا آلوده تر نیست. پس شما کف پاها و روی پاها را بشوئید؛ پی پاشنه ها را بشوئید.» انس [بن مالک] [وقتی شنید] گفت خدا راست و حجاج دروغ گفته. خدا فرموده سر و پاهایتان را کنید. ➖خود انس هر وقت می‌خواست پاهای خود را مسح بکشد آنها را مرطوب می کرد. سند های نقل از انس درست است.» 📖تفسير ابن كثير - ط العلمية نویسنده : ابن كثير    جلد : 3  صفحه : 47 📖التفسير والمفسرون نویسنده : الذهبي، محمد حسين    جلد : 2  صفحه : 86 @Sibtayn
دنیا و مافیها کجا ، ولایت اهل بیت صلوات الله علیهم کجا وَ قَالَ لَهُ [لِلإِمامِ الصّادِقِ صلوات الله علیه] يُونُسُ لَوِلاَئِي لَكُمْ وَ مَا عَرَّفَنِيَ اَللَّهُ مِنْ حَقِّكُمْ أَحَبُّ إِلَيَّ مِنَ اَلدُّنْيَا بِحَذَافِيرِهَا قَالَ يُونُسُ فَتَبَيَّنْتُ اَلْغَضَبَ فِيهِ ثُمَّ قَالَ عَلَيْهِ اَلسَّلاَمُ يَا يُونُسُ قِسْتَنَا بِغَيْرِ قِيَاسٍ مَا اَلدُّنْيَا وَ مَا فِيهَا هَلْ هِيَ إِلاَّ سَدُّ فَوْرَةٍ أَوْ سَتْرُ عَوْرَةٍ وَ أَنْتَ لَكَ بِمَحَبَّتِنَا اَلْحَيَاةُ اَلدَّائِمَةُ. 🌠يونس بن یعقوب بَجَلی، به امام صادق (صلوات الله علیه) عرض كرد: «ولايت من نسبت به شما و معرفت حقّ شما كه خدا نصيبم كرده، از همۀ دنيا براى من محبوب تر است». يونس گويد: با شنيدن اين سخن، آثارِ غضب در چهرۀ حضرت ظاهر شده و فرمود: «يونس! ما را بيجا مقايسه كردى، دنيا و آنچه در آن است چيست؟! آيا جز جلوگيرى از گرسنگی و پوشاندن عورت است؟ امّا تو با محبّتِ ما، زندگی جاودانه خواهى يافت». 🌠تحَف العقول، ص379 🌠بحار الأنوار، ج‏75، ص265 🌠عوالم العلوم، ج‏20، ص664 @Sibtayn
فعلا قابلیت پخش رسانه در مرورگر فراهم نیست
مشاهده در پیام رسان ایتا
🎬نامگذاری حضرت زینب علیها السلام 🎙استاد بندانی 🔺ولادت حضرت زینب علیها السلام 1399 📌هیئت ام ابیها قم ╔═.❤️.══════╗ 🆔 @Sibtayn ╚══════.❤️.═╝
ابن اثیر دانشمند سرشناس اهل تسنن در مورد حضرت زینب سلام الله علیها می گوید : زینب دختر علی بن ابی‌طالب بن عبدالمطلب، زنی از بنی‌هاشم و نوه رسول خدا (صلی‌الله‌علیه‌و‌آله‌وسلّم) و مادرش فاطمه زهراء [ (سلام‌الله‌علیه)] بود. او در زمان حیات رسول خدا (صلی‌الله‌علیه‌و‌آله‌وسلّم) به دنیا آمد و زنی عاقل، خردمند و فصیح بود. همسرش پسر برادر پدرش، عبدالله بن جعفر بود که از او صاحب چندین فرزند بود و هنگامی که برادرش به شهادت رسید، به دمشق برده شد و صحبت او با یزید هنگامی که یک فرد شامی خواهرش فاطمه را طلبید، دلالت بر عقل و شدت شجاعت او دارد. كلام ابن اثير الجزري في السيدة زينب بنت علي بن ابي طالب عليهم السلام زينب بنت علي بن أبي طالب واسمه عبد مناف بن عبد المطلب بن هاشم القرشية الهاشمية. وأمها فاطمة بنت رسول الله صَلَّى اللَّهُ عَلَيْهِ وَسَلَّمَ النبي صَلَّى اللَّهُ عَلَيْهِ وَسَلَّمَ وولدت في حياته، ولم تلد فاطمة بنت رسول الله صَلَّى اللَّهُ عَلَيْهِ وَسَلَّمَ بعد وفاته شيئا. وكانت زينب امرأة عاقلة لبيبة جزلة زوجها أبوها علي رضي الله عنهما من عبد الله بن أخيه جعفر، فولدت له عليا، وعونا الأكبر، وعباسا، ومحمدا، وأم كلثوم. وكانت مع أخيها الحسين رضي الله عنه لما قتل، وحملت إلى دمشق، وحضرت عند يزيد بن معاوية، وكلامها ليزيد حين طلب الشامي أختها فاطمة بنت علي من يزيد مشهور مذكور في التواريخ، وهو يدل على عقل وقوة جنان. 📚 اسد الغابة فی معرفة الصحابة، ابن اثیر جزری، ص1526 ط . دار الحزم @Sibtayn
فعلا قابلیت پخش رسانه در مرورگر فراهم نیست
مشاهده در پیام رسان ایتا
مدح امیر 🎥 برش کوتاه فقط با عشق او باید بچرخانم زبانم را 🗣 شعر خوانی جناب آقای رضا یزدی الاصل 🚨ششمین نشست شاعرانه مدح امیر، شنبه 27 آبان در شب ولادت حضرت زینب کبری سلام الله علیها برگزار می شود. @Sibtayn