45.49M حجم رسانه بالاست
مشاهده در ایتا
🎥 گفتگوی خداحافظی بین امام زین العابدین(ع) و حضرت علی اکبر(ع)
🎙 بانوای : حاج میثم مطیعی
🏴 عزاداری شب تاسوعا #محرم۱۴۰۳
🔺 هیأت آیین حسینی | ۱۴۰۳/۰۴/۲۴
پی نوشت: #قصه_بلند_عاشورا هنوز پر زوایای کشف نشده است و #روایت_نشده است!
این روایت هنوز خیلی سردستی و در بعضی مصرع ها حتی ضعیف است چون شاعر، به عنوان روایت گر اصلی این قطعه، تصویر بلندی از این صحنه را نتوانسته در ذهنش مجسم کند. البته این ضعف نسبت به امام سجاد(ع) بسیار رایج است و شوربختانه اصلا غریب نیست، اما باید دست گروهی که این زاویه از کربلا را کشف و آن را به حافظه روایت فارسی از کربلا اضافه کرد بوسید و دعا کرد که چراغ توجه به این زاویه از کربلا دیگر خاموش نشود.
از آقای مطیعی باسواد که این قطعه را خواند هم باید بسیار تشکر نمود. آقای مطیعی تصاویر ناب و درست زیادی را به ذخیره روضه ای فارسی معاصر افزوده است!
خداوند بزرگ عمر خادمی ایشان در خدمت به #روایت_کربلا را بلند بدارد.
🆔 @social_theory
1_1139663988.pdf
70.6K
زیارت عاشورا
تصحیح استاد احمد عابدی
بر اساس نسخ کامل الزیارات و مصباح المتهجد
استاد عابدی سفارش میکردند ولو یکبار در همهی عمر، زیارت عاشورا را با این شیوه بخوانید.
https://eitaa.com/joinchat/344064018Ce1550fc303
زیارت عاشورا - تصحیح استاد احمد عابدی.pdf
3.92M
نسخه خواناتر
فعلا قابلیت پخش رسانه در مرورگر فراهم نیست
مشاهده در پیام رسان ایتا
قصه ی ما به سر رسید...
و جمعه بود، دهم محرم سال ۶١ام، ما بین نماز ظهر و عصر....
و حسین(ع) پنجاه و هشت سال داشت...
📕کتاب آه،ص ۴١١
@social_theory
هدایت شده از خبر فوری قم
◽️بسم رب الحسین علیه السلام
▪️مراسم سوگواری هیئت هنر و رسانه
▪️ از پنجشنبه ۲۸ تیرماه ۱۴۰۳ به مدت سه شب
▪️ساعت ۲۰:۳۰
▪️با سخنرانی حجت الاسلام والمسلمین حسین مهدی زاده
▫️بلوار غدیر کوچه شماره ۱۰ (هنرمند جهادگر سید محمد ساجدی) مجتمع آموزشی تربیتی هدایت
--------------
☑️اولین نفر از قم با خبر شوید
اخبارموثق |جذاب |فوری قـم👇
💢
http://eitaa.com/joinchat/1031798786C1a8f8517c9
هدایت شده از هیئت هنر و رسانه
69.16M حجم رسانه بالاست
مشاهده در ایتا
▪️سخنرانی حجت الاسلام و المسلمین حسین مهدی زاده در اولین شب مراسم سوگواری هیئت هنر و رسانه قم
🔻هیئت هنر و رسانه قم
https://eitaa.com/joinchat/2614755517Cf998055202
در دهه 80 حضرت استاد خسروپناه کتابی با عنوان جریان شناسی فکری منتشر کردند که در ضمن آن فرهنگستان را نیز نقد کردند. در آستانه عید نوروز سال 90 یا 91 جمعی از دوستان در ضمن مقالاتی، هر کس یکی از نقدهای ایشان به فرهنگستان را پاسخ داد.
بعد از پایان مقاله من تلاش کردم آن مقاله را در قالب علمی-پژوهشی منتشر کنم تا هم این قالب را یاد بگیرم و اینکه آن زمان با خودم می گفتم که اگر این کتاب یک کار علمی و معتبر است و برای نویسنده اش اعتبار علمی در نهاد علم و فرهنگ ایران آورده، حتما پاسخ به آن یک مقاله رسمی علمی در نهاد علم ایران باید تلقی شود! لذا 26 بار آنها را برای مجلات مختلف ویرایش کردم و در نوشتن مقاله علمی-پژوهشی به مقام اجتهاد رسیدم اما آخر سر چاپ نشد که نشد!☺️
در این فرآیند بسیار یاد گرفتم که چه مقالاتی و توسط چه کسانی و با چه اسلوبی در مجلات علمی-پژوهشی ایران چاپ می شود و اساسا این مقاله، به چه علت، جذابیتی برای چاپ رسمی ندارد!
در سال 96 در ضمن هفته های تمدن نوین اسلامی با قول مساعد اینکه مقاله شما بصورت علمی-پژوهشی پذیرش خواهد شد، این مقاله منتشر شد. اما بعد از انتشار، ناشر محترم عذرخواهی کرد که ما نتوانستیم برای شماره ای که مقاله شما چاپ شد، مجوز علمی-پژوهشی بگیریم!
خلاصه این بود داستان 5 سال تلاش من برای چاپ یک مقاله علمی-پژوهشی رسمی در پاسخ به یک سوال معروف در نقد فرهنگستان! خلاصه دوستان خیلی داغ نکنن که چرا فرهنگستان در نهادهای رسمی علم زیاد حاضر نمی شود!
🆔 @social_theory
noormags-اقتباس_انحلالی؛_شیوه_ی_بهره_مندی_از_دستاوردهای_تمدن_غرب_بر_پایه_اندیشه_ی_فرهنگست-1311318_42568 (1).pdf
613.1K
در دهه 80 حضرت استاد خسروپناه کتابی با عنوان جریان شناسی فکری منتشر کردند که در ضمن آن فرهنگستان را نیز نقد کردند. در آستانه عید نوروز سال 90 یا 91 جمعی از دوستان در ضمن مقالاتی، هر کس یکی از نقدهای ایشان به فرهنگستان را پاسخ داد.
بعد از پایان مقاله من تلاش کردم آن مقاله را در قالب علمی-پژوهشی منتشر کنم تا هم این قالب را یاد بگیرم و اینکه آن زمان با خودم می گفتم که اگر این کتاب یک کار علمی و معتبر است و برای نویسنده اش اعتبار علمی در نهاد علم و فرهنگ ایران آورده، حتما پاسخ به آن یک مقاله رسمی علمی در نهاد علم ایران باید تلقی شود! لذا 26 بار آنها را برای مجلات مختلف ویرایش کردم و در نوشتن مقاله علمی-پژوهشی به مقام اجتهاد رسیدم اما آخر سر چاپ نشد که نشد!☺️
در این فرآیند بسیار یاد گرفتم که چه مقالاتی و توسط چه کسانی و با چه اسلوبی در مجلات علمی-پژوهشی ایران چاپ می شود و اساسا این مقاله، به چه علت، جذابیتی برای چاپ رسمی ندارد!
در سال 96 در ضمن هفته های تمدن نوین اسلامی با قول مساعد اینکه مقاله شما بصورت علمی-پژوهشی پذیرش خواهد شد، این مقاله منتشر شد. اما بعد از انتشار، ناشر محترم عذرخواهی کرد که ما نتوانستیم برای شماره ای که مقاله شما چاپ شد، مجوز علمی-پژوهشی بگیریم!
خلاصه این بود داستان 5 سال تلاش من برای چاپ یک مقاله علمی-پژوهشی رسمی در پاسخ به یک سوال معروف در نقد فرهنگستان! خلاصه دوستان خیلی داغ نکنن که چرا فرهنگستان در نهادهای رسمی علم زیاد حاضر نمی شود!
🆔 @social_theory
این یادداشت را هم حدود یک دهه قبل دوست فاضل ما، علی آقای محمدی در مجله وزین گفتمان الگو منتشر کرده بودند. زبانی فلسفی تر و دقیقت از آنچه در مقاله اینجانب دیدید.
🆔 @social_theory