هدایت شده از کانال مشرق
7M حجم رسانه بالاست
مشاهده در ایتا
🎥 رهبر انقلاب در دیدار امروز با بسیجیان: جمهوری اسلامی ایران قائل به همهپرسی در فلسطین و نظر مردم است. دیدگاه جمهوری اسلامی، به دریا ریختن صهیونیستها و یهودیان نیست.
@mashreghnews_channel
سهیل سلیمی (مرصاد)
🎥 رهبر انقلاب در دیدار امروز با بسیجیان: جمهوری اسلامی ایران قائل به همهپرسی در فلسطین و نظر مردم ا
838.2K
سوال: سردار سلامی چند سال پیش مگه نگفتن یهودیا و صهیونیستارو به دریا میریزیم؟
جواب: نه!
عضو کانال #سهیل_سلیمی نشدی؟👇
@soheil_salimi
سهیل سلیمی (مرصاد)
سوال: سردار سلامی چند سال پیش مگه نگفتن یهودیا و صهیونیستارو به دریا میریزیم؟ جواب: نه! عضو کانال #
فعلا قابلیت پخش رسانه در مرورگر فراهم نیست
مشاهده در پیام رسان ایتا
اینجا سردار سلامی دوبار مخاطب خودش رو نتانیابو اعلام میکنه.
آخرشم میگه هلاکت و نابودی این رژیم تصنعی رو خواهیم دید. نمیگه همه کسایی که اونجان.
البته اگه جنگی بشه هرکی در مقابل ما قرار بگیره کشته میشه.مگه اینکه به قول سردار قاآنی برگرده به همون اروپا.
عضو کانال #سهیل_سلیمی نشدی؟👇
@soheil_salimi
🔻تحلیلی بر موضع اخیر رهبر انقلاب:
برادران و نابرادران
🖊 مهدی جمشیدی
۱. اختلافهای اجتماعی در جامعۀ اسلامی بر دو نوع هستند: «اختلافهای عقیدهای» و «اختلافهای سلیقهای». رهبر انقلاب بر این باور است که اختلافهای مبتنی بر «عقیده»، همچنان حجّت و اعتبار دارند و نباید تصوّر کرد که زمانۀ داوری بر اساس عقاید به سر آمده و دیگر نباید ارزشها را معیار و محک انگاشت. برخی گفتهاند که باید دامنۀ مرزبندیها را به فراتر از ارزشها گستراند و از جمله باید ملّیّت (به معنای تجدّدی و مستقل از دین) را مبنا انگاشت، اما بیان اخیر رهبر انقلاب نشان میدهد که باید خودی و غیرخودی و دوست و دشمن و بومی و بیگانه را از دریچۀ «ارزشهای دینی» تعریف کرد و به سوی معیارهای سکولار نچرخید. این ارزشها که وصل و فصل اجتماعی، برآمده از آنهاست عبارتند از «اسلام» و «انقلاب» و «ولایت فقیه». آنان که این ارزشهای بنیادی را باور دارند و هویت خود را ذیل آنها تعریف میکنند، برادر ما هستند. پس ملاک برادری و نابرادری، «ارزشها» هستند و نظر رهبر انقلاب این نیست که باید ایدئولوژی و لایهبندیهای ایدئولوژیک را کنار نهاد و شهروندی و ایرانیّت، ملاک است. آری، خدمات اجتماعی و عمومی، از آنِ همه هستند و شکافهای ارزشی در آنها دخالتی ندارند، اما پیوندها و اتصالها و اتحادها و ولایتهای اجتماعی، باید «ماهیّت ارزشی» داشته باشند. جامعۀ اسلامی، خنثی و بیجهت و بیهویّت نیست، بلکه حتی در درون خود، حامل ولاءهای ایمانیِ مثبت و منفی است و همبستگیهایش بر ارزشها تکیه دارد. این وضع، خواهناخواه، نوعی لایهبندی اجتماعی ایجاد میکند که البته حالت حداکثری و گسترده ندارد.
۲. اما دربارۀ «اختلافهای سلیقهای» باید گفت که حضورشان در زندگی اجتماعی، طبیعی است و این قبیل تنوّعها و تکثّرها، قابل زدودن نیستند. در این قلمرو باید تحمل و سعۀ صدر داشت و برتابید و همدلی کرد و حس غیریّت و دیگری نداشت. سلایق، در گسترۀ درون ارزشها تعریف میشوند و برخاسته از خصوصیّت «پیوستاری» و «طیفیِ» زندگی اجتماعی هستند. معتقدان به اسلام و انقلاب و ولایت فقیه، همگی در یک «سطح» نیستند، بلکه برخی اعتقاد راسخ دارند و عاملیّت عالی، و برخی فروتر هستند و دچار ضعف و کاستی. جامعۀ اسلامی به این اعتبار، جامعۀ یکدست نیست که در آن، همه همانند یکدیگر باشند و اثری از «درجات» و «مراتب» در آن به چشم نخورد. «مسائل بیخود» که در سخن رهبر انقلاب، نسبت به جبههبندی و غیریّتسازی پیرامونشان اعتراض شد، از همین اختلافهای سلیقهای حکایت میکنند. باید در مقابل این اختلافها، با دیدۀ اغماض نگریست و برآشفته نشد و طرد و حذف نکرد. از این جمله، میتوان به این واقعیت اشاره کرد که هر چند برترین و بهترین پوشش در منطق فرهنگیِ انقلاب، چادر است، اما این ارزشگذاری به آن معنی نیست که پوششهای دیگری که میتوانند بخش عمدۀ کارکرد چادر را برآورده سازند، ضدّارزش هستند و کسانی که در این جریان و جبهه قرار میگیرند، دیگریهای فرهنگیِ ما هستند.
۳. نکتۀ مهم دیگر این است که «معنا» و «مقوّمات» و «مرزها»ی اسلام و انقلاب و ولایت فقیه، دلخواهانه نیستند و اینگونه نیست که کسی بتواند ادعا کند به اسلام اعتقاد دارد اما خواهان حاکمیّت ارزشهای اسلامی بر جامعه نیست، یا انقلابی است اما نمیخواهد میان جهان فرهنگیِ انقلاب و جهان فرهنگیِ غرب، فاصله و حائل قرار بدهد، یا به ولایت فقیه باور دارد اما آن را زمینی و دورهای و وکالتی میانگارد. اعتقاد به این بنیانها به معنی اعتقاد به معنایی است که امام خمینی از آنها ارائه کرده است، نه هر «تفسیر رقیق» و «برداشت فروکاهیدهشده»ای که مرزبندی را موهوم و سیّال میسازد. کسی که میگوید به اسلام اعتقاد دارد اما نسبت به کشف حجاب، دلنگران نیست و معتقد است باید الزام را کنار نهاد و حجاب را به انتخابهای شخصی وانهاد، جامعۀ اسلامی را به سوی ولنگاری سوق میدهد و از این جهت، اعتقاد راستین و مؤمنانه به اسلام ندارد. همچنین کسانی که میگویند باید آرمانهای انقلابی را کنار گذاشت و در نئولیبرالیسم جهانی، هضم شد و جهان را همچون یک خانواده انگاشت و از جمله باید فضای مجازیِ غربی را پذیرفت، به آموزۀ بنیادین استقلال فرهنگی و هویّتی که جوهرۀ انقلاب را تشکیل میدهد، باور ندارند. به هر اندازه که اعتقاد واقعیِ دیگران به این ارزشهای بنیادین، بیشتر باشد، حس برادرانۀ ما به آنها نیز بیشتر خواهد شد و هرچه این اعتقاد، کمتر باشد، این حس نیز کمتر خواهد شد.
https://eitaa.com/sedgh_mahdijamshidi
هدایت شده از محمد مهدی فاطمی صدر
فرمود: از دوقطبیهای کاذب پرهیز کنید. یعنی: از دوقطبیهای صادق پرهیز ندهید؛ اصل دوقطبی بودن جامعه و جهان را نیز انکار نکنید...
هدایت شده از محمد مهدی فاطمی صدر
حق|باطل، مکتبی|عرفی، متشرع|متهتک، دوقطبیهای واقعی جامعهی ما استند، دوقطبیهای صادق. دوقطبی کاذب؟ اصولگرا|اصلاحطلب، تندرو|کندرو، معتدل|افراطی...
🔴 کشف توپ و آرپیجی از قاچاقچیان مسلح در کرمان
🔹در عملیات ادارهٔ اطلاعات علیه قاچاقچیان مسلح در کرمان، محمولهٔ مواد مخدر شامل 461 کیلوگرم تریاک، 106 کیلوگرم حشیش و 57 کیلوگرم شیشه به همراه یک توپ 14.5 میلیمتری، یک آرپیجی، 2 موشک آرپیجی و 936 فشنگ جنگی کشف و ضبط شد.
بهبه بدیمش به اصحاب کهف باهاش کاروان عامریکایی بزنن بخندیم
عضو کانال #سهیل_سلیمی نشدی؟👇
@soheil_salimi
سهیل سلیمی (مرصاد)
از دوقطبی کاذب پرهیز کنید. دوقطبی کاذب مثه استقلال پرسپولیس مثلا. یا اصلاحطلب اصولگرا شاید. یا هرچی
1.24M
مثال دوقطبی کاذب:
جلیلی رییسی
عضو کانال #سهیل_سلیمی نشدی؟👇
@soheil_salimi
هدایت شده از محمد مهدی فاطمی صدر
از که جا میگوییم دوتایی مذهبی سرخ| مذهبی صورتی کاذب نیست و صادق است؟ از توصیف صورتیهای چرک در مصحف شریف: الذین جعلوا القرآن عضین...
فعلا قابلیت پخش رسانه در مرورگر فراهم نیست
مشاهده در پیام رسان ایتا
هی میگم کجا صداشو شنیدمااااااا😁
عضو کانال #سهیل_سلیمی نشدی؟👇
@soheil_salimi