eitaa logo
سُـلَّـمْ 🚩 حسین کاوه
2.4هزار دنبال‌کننده
1.6هزار عکس
296 ویدیو
7 فایل
@HKaveh حسین کاوه عقل باید نردبان دل بود! #اندیشه و #سیاست و... مجالی‌ برای‌ تـأمل‌ و‌ تحلیل Virasty.com/HKaveh
مشاهده در ایتا
دانلود
14.6M حجم رسانه بالاست
مشاهده در ایتا
♦️ صورت بندی بعثت مردم 🌐 virasty.com/HKaveh 🔻 بخش سوم: آیا سوژگی مردم فقط در تعیین زمان و تریبون و شعار و... است!؟ آیا این مردم مبعوث شده می‌توانند رأساً اقداماتی رقم بزنند؟ 🔹 این مبعوث شدگی مردم همین الان(و نه بعدا) دارد تولید قدرت نرم می‌کند و مانع مشروعیت بین‌المللی حمله ترامپ شده است. 🔸 این مبعوث شدگی مردم همین الان برای نیروی نظامی تولید قدرت روحی می‌کند و حدود و ثغور کنش کارگزار سیاسی را تعیین می‌کند. 🔹 این مبعوث شدگی مردم همین الان ضمن ترویج گفتمان مقاومت فضا را برای تربیت نسل جدید جبهۀ مقاومت فراهم کرده است. 🔸 یکی از آورده‌های بالفعل نفس حضور مردم، امتداد و بسط گفتمان و زیست مقاومتی از حاشیۀ زندگی ما به متن زندگی ما است. 👤 حسین کاوه 📹 حجت الاسلام دکتر احمد رهدار #️⃣ 🆔 @SOLLAM 🚩عضو شوید
♦️ ننگ نکبت خیز 🌐 virasty.com/HKaveh 🔹 هیچ کس و گروه و جریانی بعد از شهادت امام خامنه‌ای و... جرأت برافراشتن پرچم ننگین مذاکره با آمریکا را نداشت! لذا بدنام‌های سیاسی فرد و گروه و جریانی را جلو انداختند که سال‌ها مدعی انقلابیگری و ولایتمداری و... بودند! 🔸 گویا جمهوری اسلامی ایران باید بسیار بیش از آن چیزهایی که برای افشای خام‌اندیشی و ساده‌لوحی و حتی نفاق برجامیان هزینه داد... اکنون برای اثبات خام‌اندیشی و ساده‌لوحی و حتی نفاق این جماعت وسط باز التقاطی هزینه بدهد! 🔺 هر کسی ننگ بکارد، قطعا نکبت درو خواهد کرد! 👤 حسین کاوه ✍️ #️⃣ 🆔 @SOLLAM 🚩عضو شوید
♦️ فراموش نمی‌شود 🌐 virasty.com/HKaveh 🔹 مسئولین محترم! شما که در ماجرای مذاکره با آمریکا بالاخره کار خود را خواهید کرد، اما همگان بدانند که افتخار و عواقب این مذاکره برای شخص دکتر قالیباف و تیم و جریان حول او خواهد بود! 🔸 چون اگر کمک‌های ویژه و مستمر آنان نبود غیر ممکن بود که جریان بدسابقه و بدکارنامۀ غربزده آن هم بعد از شهادت امام و ملت و... بتواند پروژۀ مذاکره با آمریکا را کلید بزند و جلو ببرد و... 🔺 هر نقد و مخالفتی دارید الان بگویید، فردا که خسارات عیان شد راه گریزی نخواهد بود! 👤 حسین کاوه ✍️ #️⃣ 🆔 @SOLLAM 🚩عضو شوید
♦️ مقاومت در وادادگی! 🌐 virasty.com/HKaveh 🔹 جناب دکتر عراقچی: «در دو جنگ گذشته مذاکره منجر به جنگ نشد، مقاومت، مقاومت منتهی به جنگ شد، دشمنان ما خواسته‌هایی داشتند که سعی کردند در مذاکره به آن برسند، نشد، ما مقاومت کردیم، به جنگ روی آوردند». 🔸 جناب دکتر عراقچی! آنچیزی که منجر به جنگ(تجاوز دشمن) می‌شود نه مطلق مقاومت است و نه مطلق مذاکره! بلکه به جمع بندی رساندن و به عبارتی امیدوار کردن دشمن به پیروزی یا عدم خسارت جدی از ناحیۀ ایران است! 🔹 که امثال شما این کار را با کرنش و ولع به مذاکره حتی بعد از تجاوز آشکار آمریکا و شهادت امام و ملت و... به خوبی محقق کردید! نفس و اصل پذیرش مذاکره با مستکبر در حالی که اصرار بر استکبار دارد، یعنی استقبال از تجاوز! 🔸 کسی منکر هزینۀ مقاومت در مقابل دشمن مستکبر نیست لکن هزینۀ آن به مراتب کمتر از پیام ضعف و سازش است که ولع امثال شما به مذاکره آن را مخابره می‌کند! این معادله را تاریخ و تجربه به خوبی ثابت کرده است. 🔺 وقتی اصل و نفس مذاکره با آمریکای متجاوز اساسا عین وادادگی است لذا مقاومت در پارادایم وادادگی، عملا تغییری در تسریع و تشدید طمع او به زیاده خواهی ایجاد نمی‌کند! 👤 حسین کاوه ✍️ #️⃣ 🆔 @SOLLAM 🚩عضو شوید
هدایت شده از محمد جوانی
5.7M حجم رسانه بالاست
مشاهده در ایتا
♨️در آتش‌بس شب چهلم امام و توافق روز تولد ترامپ، نشانه‌هایی است برای آنان که وسوسه‌ها و لقمه‌های نفاق، کر و کورشان نکرده! 📌و یاد کنیم آن روزی که گلوله‌ای از بیخ گوش خوک زرد گذشت و کاری نشد؛ شاید تقدیر خداست که بدست خود فرعون، فرعونیان و کدخداپرستان یکجا رسوا و غرق شوند! 🖋 🔴 @CWarfare
▪️مذاکره، مقاومت نیست: تفاهم دیپلماتیک با قاتلِ وحشی مهدی جمشیدی ۱. تردیدی در میان نیست که نگاشتن «یادداشت تفاهم» با آمریکا و شخص ترامپ، شرم‌آور و وقیحانه است. این یادداشت، یادداشت حقارت و ذلّت و تسلیم و بیعت است، نه تفاهم. دلایل را دیگران گفته‌اند و نوشته‌اند، و من می‌افزایم که سیاستِ کنونی، یک سیاستِ محفلی و بسته و شخصی‌شده است که از اساس، بر مدار «مذاکره» حرکت می‌کند. هرچه که بشود، از مذاکره ناامید نمی‌شوند و در نهایت، حتی پس از جنگ و کشتار هفت‌هزار نفر از ایرانیان و قتل رهبرِ شهید، باز به گزینۀ مذاکره رجوع می‌کنند. اصل‌الاصول اینان، مذاکره است. به صراحت بنویسم؛ زیست سیاسیِ پزشکیان و قالیباف، چنین چهارچوبی دارد؛ اینان در فضای مذاکره تنفّس می‌کنند و خواه‌ناخواه، چنین شخصیّت و هویّتی یافته‌اند. مذاکره، به «طبیعتِ ثانوی» اینان تبدیل شده و گریزی از آن ندارند. نباید به «خطابه‌ها» و «رجزخوانی‌ها»ی سیاسیِ اینان اعتنا کرد؛ «واقعیّت» و «عمل»، چیزی از سنخ همین یادداشتِ تفاهم است که با قاتل رهبرِ شهید نگاشته‌اند؛ این یعنی حتی با قاتل نایب امام معصوم نیز می‌توان به تفاهم رسید و هنوز هم مشترکاتی در میان است و مذاکره، کارساز و پیش‌برنده است. البته به‌گمانم، ترامپ به اینان نیز ترّحم نخواهد کرد و بهای این اعتماد و عبور از خون رهبرِ مظلوم، آن خواهد بود که جان‌شان را در این معامله خواهند باخت. کسی‌که در میدان «مقاومت»، کشته شود، شهید است، نه کسی‌که در میدان «مذاکره»، نتیجۀ سستی و اعتماد و تساهل خویش را می‌بیند. ۲. در عمقِ ذهنیّت اینان دربارۀ رهبرِ شهید چه می‌گذرد؟! چرا در پی «انتقام» و «خون‌خواهی» نیستند و پرچم آتش‌بس و مذاکره را برافراشتند؟! روشن است که اینان به‌خودی‌خود، هرگز در پی انتقام سخت نیستند؛ چنان‌که از خون حاج قاسم نیز گذشتند و به مدار مذاکره با ترامپ بازگشتند. معنی مذاکره با ترامپ، عبور از خون حاج قاسم است؛ وگرنه روشن است که نمی‌توان هم ترامپ را به‌عنوان طرف مذاکره به رسمیّت شناخت و هم در پی قتل او بود. کسی‌که به دنبال ستاندنِ جان ترامپ است، با او مذاکره نمی‌کند و به تفاهم نمی‌رسد. پس در عمل، خون حاج قاسم را نادیده انگاشته‌اند. بر سرِ خون رهبرِ شهید نیز، معامله کردند؛ و این البته، بسی تلخ‌تر و جان‌سوزتر است. باید جملگی، قاطع و مصمّم می‌گفتند: مذاکره با ترامپ، هرگز و هرگز؛ دریچۀ مذاکره با قاتلِ وقیحی همچون ترامپ، برای همیشه بسته شده است. شما از اینان چنین سخنانی شنیدید؟! همگان می‌دانند که گزینۀ نخستِ پزشکیان و قالیباف، مذاکره است. مقاومت، شعار است و مذاکره، عمل. آنچه‌که می‌گذرد، عادی نیست؛ خیابان، حق دارد که نگران باشد و خاطرۀ خساتِ محضِ برجام در ذهنش تداعی شود. اصحاب برجام، در قدرت هستند؛ فراموش نکردیم که پزشکیان، مدافع قطعیِ برجام بود و قالیباف نیز. هر دو، بر یک نظر هستند و هر لحظه که بتوانند، مسیر مقاومت را به سوی مذاکره، منحرف می‌کنند. حتی تصمیم‌های محفلی و پیشینیِ خود را به رهبرِ غایب، نسبت می‌دهند. شاید مؤمنان مبعوثِ خیابان، فریاد برآورند و تنبّه و تذکّر بیافرینند، وگرنه این سیاست، حتی به خونِ رهبر شهید نیز وفادار نیست و به‌آسانی، معامله می‌کند. ۳. شورای عالی امنیت ملّی نیز یک تعارف سیاسی است؛ می‌دانیم که وجه غالب در این شورا، دولت است و مجلس نیز، همسو با دولت است. پس ارجاع به شورای عالی امنیت ملّی، ارجاع به خودشان است. این شورا، باید ذیل و مشاور رهبری می‌بود، نه این‌که به‌مثابه «زمینه‌پرداز» و «فضاساز» عمل کند و ولیّ‌فقیه را از «حقیقت» به «مصلحت» تنازل بدهد. این جمع از طریق توافق‌سازیِ محفلیِ پیشینی، سعی در القا و جبر دارند. دکّان گشوده‌اند برای قانونی‌سازیِ محافظه‌کاری و تقلیل‌گرایی و حداقل‌اندیشی. اینان در همان بیانیۀ آغازین خویش نوشتند که به همۀ هدف‌های خویش در جنگ رسیدیم؛ یعنی کار به اتمام رسیده و باید به سوی مذاکره حرکت کنیم. به همین سادگی و بدون تداوم جنگ تا نقطۀ بازدارندگی و قصاص قاتلان رهبرِ شهید. توقع دارید به چنین جمعی اعتماد کنم؟! روشن است که این حجم از محافظه‌کاری و هراس و احتیاط در اینان، نسبتی با رویکرد انقلابی ندارد. نمی‌دانند جنگ به تمامیّت خویش نرسیده و این میوه، کال است و چیدن آن حاصلی ندارد. این مسیر، ناپایدار و شکننده است و آمریکا، مترصّد است که ضربۀ نهایی را بزند و چه‌بسا خود اینان، جزو نخستین ترورهای موج بعدی حمله باشند. وقتی تجربه، عبرت‌آموز نباشد و کسانی بخواهند همچنان خطا کنند و وارد دادوستد با قاتل وحشی بشوند، دیگر چه می‌توان گفت؟! https://eitaa.com/mahdi_jamshidi60
فعلا قابلیت بارگیری به دلیل درخواست زیاد فراهم نیست
نمایش در ایتا
♦️ در... برزخ درون 🌐 virasty.com/HKaveh 🔹 در کربلای درونم حسین تشنۀ لبیک است 🔸 به جای حرمله‌ها سپاه وسوسه‌ها می‌آید... 🔹 گاهی با زر گاهی زور و گاهی با تزویر می‌آیند 🔸 برخی نیز گاهی با نیت قربة الی الله می‌آیند! 🔹 من! آشفته میان این برزخ! خسته و حیران 🔸 گاهی به سمت حسین، گاهی به سمت . . . 🔺 در کربلای درونم سرها به نیزه خواهد رفت؟ 👤 حسین کاوه ✍️ #️⃣ 🆔 @SOLLAM 🚩عضو شوید
♦️ دیکتاتوری تارک فعل! 🌐 virasty.com/HKaveh 🔹 تا چندی قبل گمان می‌کردیم برخی مدعیان صرفا در اسلامیت لنگ می‌زنند اما چندی است گویا در جمهوریت نیز می‌لنگند! 🔸 ضعف التفات به مبانی و احکام و... اسلام و التزام به ولایت فقیه پیش کش، لااقل به مردم سالاری غیر دینی ملتزم باشید! 🔺 جناب آقای سردار دکتر محمدباقر قالیباف! این چه وضع راهبری قوهٔ رأس امور است! 👤 حسین کاوه ✍️ #️⃣ 🆔 @SOLLAM 🚩عضو شوید
♦️ ختم کلام 🌐 virasty.com/HKaveh 🔹 اصل و نفس مذاکره با آمریکا آن هم بعد از شهادت امام و ملت و تجاوز و تحریم و تهدید و تحقیر و... ننگ است، ننگ! 🔸 چیزی که نفس و اصلش ننگ است هر چقدر هم که فروعات و جزئیاتش را هم بزنید چیزی جز نکبت از آن نمی‌جوشد! 🔺 گویا بعد از عبرت نگرفتن از تجربه باید به غریزه ارجاع بدهیم! 👤 حسین کاوه ✍️ #️⃣ 🆔 @SOLLAM 🚩عضو شوید
✉️ متن کامل پیام رهبر انقلاب اسلامی خطاب به ملت ایران درباره تفاهم‌نامه رئیس‌جمهوران ایران و امریکا ▪️بسم‌ الله‌ الرّحمن ‌الرّحیم 📄ملّت پرشور و باوفای ایران 💬همانگونه که مطلع شُدید، تفاهم‌نامه‌ای بین رئیس‌جمهوران ایران و امریکا امضا شد. در مسیر رسیدن به این مرحله، مسئولین امر، از سر دلسوزی و با حُسن نظر، تلاش‌های زیادی را به‌عمل آوردند و البته این رئیس‌جمهور امریکا بود که از روی استیصال، از انواع اهرم‌ها برای این امر استفاده می‌کرد. 💬بنده علی‌الاصول، نظر دیگری داشتم ولی از باب تعهّدی که رئیس‌جمهور محترم به‌عنوان رئیس شورای عالی امنیّت ملّی از طرف خود و سایر اعضا در پاسداشت حقوق ملّت ایران و جبهه مقاومت به بنده دادند و تصریح به قبول مسئولیت آن نمودند، اجازه‌ی آن را صادر نمودم‌. ایشان همچنین تصریح کرده‌اند که اگر طرف آمریکایی بخواهد زیاده‌خواهی کند زیر بار آن نخواهند رفت. از این لحظه، ما یعنی شما ملت سرافراز و این خادم ناچیز، منتظر تحقّق شروط گفته‌شده خواهیم بود. امّا بدیهی است مذاکرات حضوری که در آینده برقرار خواهد شد، به معنی پذیرش نظر دشمن نخواهد بود. امیدواریم که دعای خیر سرورمان عجّل‌الله‌تعالی‌فرجه‌الشّریف انواع نصرت‌ها و فتوحات، برای ملّت باشرف ایران به ارمغان آورد. 🔻والسّلام علیکم و رحمة الله و برکاته ✍🏼سید مجتبی حسینی خامنه‌ای 🗓 ۲۸/خرداد/۱۴۰۵ 📲 @rahbar_enghelab_ir
♦️ اتمام حجت آخر... 🌐 virasty.com/HKaveh 🔹 امام خامنه‌ای عزیز:«بنده علی‌الاصول، نظر دیگری داشتم ولی از باب تعهّدی که رئیس‌جمهور محترم به‌عنوان رئیس شورای عالی امنیّت ملّی از طرف خود و سایر اعضا در پاسداشت حقوق ملّت ایران و جبهۀ مقاومت به بنده دادند و تصریح به قبول مسئولیت آن نمودند، اجازه‌ی آن را صادر نمودم». 🔸 غربزدگان که اساسا به کنار... اما همین عبارت فوق به وضوح بیانگر این است که برخی مدعیان انقلابیگری و ولایتمداری موسوم به وفاقیون، چقدر از اصول امام که همان اصول اسلام و انقلاب است فاصله دارند! و در این مدت برای توجیه اصل مذاکره با آمریکا چه‌ها که حتی با خط ولی نکردند! 🔺 این اجازۀ امام و صبر مردمِ خون به جگر، بعد از این همه خسارات ناشی از کج راهۀ ده بار آزمودۀ مذاکره با آمریکا، آخرین اتمام حجت است برای جریان سازش و خام اندیش! 👤 حسین کاوه ✍️ #️⃣ 🆔 @SOLLAM 🚩عضو شوید