eitaa logo
سلطان نصیر
2.6هزار دنبال‌کننده
1.5هزار عکس
421 ویدیو
243 فایل
موضوع کانال: ادیان و عرفان و اسطوره و علوم غریبه و خفیه و ماوراء و نجوم و دشمن شناسی با رویکرد آخرالزمانی و مسئله ظهور حضرت صاحب الامر عجل اللّه آدرس جیمیل ما : 👇 @gmail.com" rel="nofollow" target="_blank">Soltan313nasir@gmail.com کپی بدون ذکر منبع مجاز نیست
مشاهده در ایتا
دانلود
@soltannasir    { شواهدی بر وجود جنیان اهل سنت ۳ } ادامه...👇 حکایتی دیگر از مولوی محمدعمر سربازی  : 👇 { بعضی مریدان(طریقت نقشبندیه) به تسخیر جن و مشغولیت به آن را اهمیت زیادی قائل اند و در این مورد کنجکاوی ها می کنند و دوست دارند که با آنان مجالست کنند در حالی که مجالست آن ها برای سالک بسیار مضر است. حضرت قطب الارشاد مولانا محمدعمرسربازی می فرمودند: بارها به کرات و مرات اجنه به اختیار خود گفتند: ما در اختیار شما هستیم و مطابق امر شما هر چه بگویید عمل می کنیم اما بنده دست رد به سینه ایشان زدم و در واقع انسان که افضل مخلوقات است چگونه خود را نیازمند اجنه می داند در حالی که مقام آن ها به مراتب از انسان پایین تر است. }(جام شریعت و سندان عشق ص ۴۸۰ نوشته مولانا شمس الحق فقهی نقشبندی مجددی ) نکته : آنچه که از محمدعمر سربازی نقل می نمایند همان است که فقیر بالاتر بدان اشاره کرده ام. یعنی این موجودات به نور و معنویت افراد ولو اینکه از اهل سنت باشند و کامل نیز نباشند علاقه نشان می دهند. جنیانی که جناب محمدعمر سربازی نقل می کنند که میخواستند به خواست خویش در خدمت ایشان باشند. از سه حال خارج نیستند. یا اهل سنت هستند و سابقا توسط یک فردی _احتمالا یک شیخ طریقت_ وارد جرگه مسلمین و اهل سنت شده اند. یا اینکه مسلمان شیعه هستند و به ایشان که یک مفتی حنفی و شیخ نقشبندی هستند ارادت داشتند. یا اینکه کافر یا پیرو دین دیگری بودند و به ایشان علاقه نشان می دادند. و ممکن است توسط ایشان مسلمان شده باشند. حکایاتی چند اینبار از شاه ولی الله دهلوی : 👇 { ...در اوائل حال همه شب یا اکثر شب بذکر حق سبحانه می گذرانیدم گاهی به جهر و گاهی به خفیه، در میان ما یکی از صالحان جن متشکل می شد و شریک جهر می شد چون بعضی یاران او را پرسیدند تو کیستی به عنف تمام جواب داد که شما را ازین سوال چه فائده چون روز جمعه وعظ می گفتم به شنیدن آن می آمد. روزی یکی از حاضران وعظ سوال کرد آیا از جن کسی می باشد که نماز و روزه گذارد؟ گفتم آری این مرد که می بینی از صالحان جن است که باستماع وعظ می آید بعد از آن غائب شد و دیگر او را ندیدم_ کاتب حروف از هیئت او سوال کرد فرمودند در قیافه و چشمان او وحشتی ظاهر مشهود می شد 《می فرمودند》جنی به من(ولی الله دهلوی) بیعت کرد (بیعت طریقت) و اشغال (احتمالا منظور شغل باطنی ذکر خفیه و آداب طریقت باشد) آموخت روزی سواره می رفتم متشکل شد از صفت صلوة التسبیح سوال کرد بیان کردم در محل اشتباه باز سوال می کرد تا آنکه نیک بفهمید روزی 👈پریان (احتمالا منظور همان پریان معروف باشد که در خلقتشان از آب می باشد چون بین ایشان و جن تمایز قائل شده است.) محمد غوث را ایذا می دادند و چهارپائی او را بر می داشتند آن جنی حاضر شد پریان را منع و زجر کرد و محمدغوث را گفت سلام من به حضرت ایشان (ولی الله دهلوی) برسان اینها پریان بودند که تو را ایذا می دادند زجر و دفع کردم. روزی دیگر آمد و گفت قصد سفر دکن دارم معلوم نیست که زنده باز آیم یا نه دعا نجات طلب کرد دعا کردم دیگر او را ندیدم. [ولی الله دهلوی]می فرمودند در اکبرآباد از درس میرزا محمد زاهد مراجعت کردم گذر من بر دروازه سید لطیف سون پتی افتاد مضطرب ایستاده بود، سبب استسفار کردم گفت بلیه عجیبه است مرا به خانه برد یکی از متعلقان او را جنی خبط کرده چون مرا دید به تعظیم برخاست و سلام کرد گفتم تو کیستی گفت: عبدالله نام دارم و پیش محمدطاهر مدرس متشکل شده می خوانم. (طلبه هستم. متشکل ) روزی که شما در اکبرآباد داخل شدید و محمدطاهر با شاگردان خود باستقبال بیرون آمد من نیز در ایشان بودم من شما را می شناسم و شما مرا نمی شناسید. گفتم چه می خوانی؟ گفت کافیه (الکافیه و الشافیه کتاب در علم نحو و صرف اثر ابوعمر عثمان بن حاجب نحوی) مبحث مفعول مطلق از اینجا که می گوید لبیک و سعدیک گفتم تقدیر کرد گفتم سفارش تو به محمد طاهر خواهم کرد که تا نیک به تو متوجه شود گفت اگر وی خواهد دانست که از جنم دیگر نخواهد آمیخت آنگاه گفت معاش من آن است که شب را چهار قسم کرده ام ربعی نماز می گذارم و ربعی نفی و اثبات می کنم (تهلیل به طریق نفی و اثبات در طریقت) و ربعی مطالعه کافیه و ربعی می خسپم و در روز با محمدطاهر می باشم به غرفه که به نهایت مستعلی بود اشارت کرد گفت اینجا اقامت دارم این مستوره در آنجا شاش کرده جای مرا متنجس ساخته و وقت مرا مشوش نمود بمکافات این او را ایذا دادم فرمودند تا آن محل را پاک کردند و خوشبو نهادند بسیار خوش وقت شد و برفت همان ساعت زن مستحی شد و پرده بر روی خود کشید. }(کتاب انفاس العارفین نوشته شاه ولی الله دهلوی نشر احراری صص ۹۱ و ۹۲) ادامه...👇 @soltannasir
@soltannasir    { شواهدی بر وجود جنیان اهل سنت ۴ } ادامه...👇 نکته ۱ : از اثنای حکایت اول می توان دریافت که صالح جنی که در مجلس وعظ ولی الله دهلوی حاضر می شده مومن بوده و اینکه شیعه بوده یا اهل سنت مشخص نیست اما به هر حال چون ولی الله دهلوی یک فرد اهل سنت و مخالف مذهب اثنی عشری هم بوده احتمالا صالح جنی در این حکایت اهل سنت بوده است. و البته از شواهد اینگونه بر می آید که وی احتمالا به مانند سنیان دست بسته نماز میخوانده است. مسئله عجیب در حکایت اول این است که ظاهرا صالح جنی قابل رویت برای همه افراد بوده وگرنه ولی الله دهلوی در مجلس وعظ خویش اشاره به وی نمی کرد تا دیگران وی را ببینند.   نکته ۲: در حکایت دوم همانگونه که ملاحظه نمودید جنی مرید ولی الله دهلوی می شود و با وی به عنوان یک پیر طریقت بیعت می نماید و از وی دستور ذکر و اوراد طریقت می گیرد. و چگونگی عبادات را از وی مطابق فقه اهل سنت فرا می گیرد. نکته ٣: در حکایت سوم نیز شما ملاحظه می نمایید که جنی هم طلبه علوم حوزوی  در حوزه های علمیه اهل سنت است هم مرید طریقت که یک چهارم شب را به ذکر تهلیل به طریق نفی و اثبات که در بین صوفیه مرسوم است می پردازد. حکایتی دیگر اینبار از شاه اهل الله صاحب،  برادر شاه ولی الله دهلوی : 👇 {حضرت شاه اهل الله صاحب، برادر حضرت شاه ولی الله محدث دهلوی و عالم و بزرگی بود. او یک بار یک جن را به اشتباه کشت. این واقعه را حضرت علامه انور شاه کشمیری صاحب به گونه ای روایت می کند که یک بار حضرت شاه صاحب در اتاق خود نشسته بود که یک سرباز آمد و گفت که وی توسط ملک سلام تماس گرفته است. حضرت شاه صاحب فوراً برخاست و با سرباز راه افتاد. به جای بردن ایشان به قلعه سرخ ، سرباز ایشان را به پاهار گنج در خارج از دهلی برد. با رفتن به آنجا، کنار غاری ایستاد و از ایشان خواست وارد غار شوند. وقتی شاه صاحب وارد این غار شد ، دید که اجتماع بزرگی از جن ها وجود دارد و پادشاه آنها نشسته است. و در سمت راست او جن بزرگی نشسته است. جنازه ای در مقابل شاه افتاده است. یک مرد و یک زن آنجا ایستاده اند. به حضرت شاه صاحب اشاره کرد و گفت این مرد پسر ما را کشته است. ما باید تلافی کنیم. حضرت اهل الله فهمید. وی گفت: شما نمی توانید از من قصاص بگیرید ، زیرا در حدیث آمده است که اگر شخصی [احتمالا از جنیان] شکل خود را تغییر داده است، اگر فردی با سوء تفاهم او را بکشد، نمی تواند قصاص یا خونریزی را از قاتل بگیرند. پادشاه از جن که در سمت راست او نشسته بود پرسید: آیا این حدیث از فرستاده پروردگار عالم است؟ (معلوم می شود آن جن ها همه مسلمان بودند.) گفت: "بله ، این حدیث است." وقتی فخر دو عالم رسول الله ص این حدیث را نقل کرد، من در بارگاه سرور دو عالم حضور داشتم. من این حدیث را با گوش خودم شنیده ام. حضرت شاه اهل الله صاحب می گوید که شاه دوباره با شنیدن این حدیث از من مرا آزاد کرد و از من قصاص نگرفت.}(https://www.google.com/amp/s/ummat.net/today-newspaper/amp/2018/11/14/32661/) نکته : هر چند که در حکایت فوق مذهب آن جن صحابی نامشخص است. اما احتمالا در هنگام نقل داستان در جرگه جنیان اهل سنت بوده باشد. و در حکایت اشاره ای به شیعه بودن یا به اصطلاح دیوبندیان رافضی بودن جنیان فوق نشده است. هر گاه این حکایت صحیح باشد جن صحابی یا از جنیان شیعه بوده که بعدا تغییر مذهب داده و در جرگه اهل سنت درآمده یا اینکه ما احتمالا در صدر اسلام هم جنیانی نیز داریم که مانند اصحاب انسی رسول خدا غدیر خم را فراموش و از ولایت امیرالمومنین علیه السلام خارج شده اند. از پنج صوفی اهل طریقت که مذهب فقهی ظاهریشان اهل سنت بوده حکایاتی نقل شد برای اثبات این مسئله که برادر و خواهر شیعه من، والله جن اهل سنت هم وجود دارد. اسناد بسیار بیشتری نسبت به آنچه بنده اینجا نقل نمودم در لابه لای کتب اهل سنت بخصوص کتب سرگذشت صوفیان سه چهار قرن اخیر در این باره وجود دارد. بنده خود نیازی به این اسناد که نشان دادم نداشته و ندارم. اگر هیچ سندی هم وجود نداشت ما کذب الفواد ما رای وقتی دیده شده حالا فلان بزرگ از بزرگان گذشته گفته باشد که نیست. خب اشتباه می کرده اند وقتی دیدیم و یافتیم که گفته هایشان مطابق با واقع نبود چه کنیم ؟! متاسفانه اکثر ما شیعیان چندان اهل سفر و بررسی علمی و باطنی مذاهب گوناگون و داشته هایشان آنگونه که غربی ها بوده اند نیستیم. و بیشتر اهل تقلیدیم نه اهل تحقیق. (منظور فقیر از تحقیق اینجا یک تحقیق همه جانبه است که هم شامل جنبه های باطنی و هم علمی است آنگونه که مجامع مخفی غربی انجام می دهند.) پایان @soltannasir
 کتاب گرایش ها و مکاتب اصلی عرفان یهود نویسنده :گرشوم گرهارد شولم مترجم : علیرضا فهیم ناشر : انتشارات دانشگاه ادیان و مذاهب نوع جلد : سخت قطع : رقعی تعداد صفحات : ۶۰۸ چاپ سوم سال نشر:  ۱۴۰۱ قیمت پشت جلد : ۴۰۰ هزار تومان با تخفیف به مناسبت عید فطر ۲۸۰ هزار تومان https://adyanpub.com/%da%af%d8%b1%d8%a7%d9%8a%d8%b4-%d9%87%d8%a7-%d9%88-%d9%85%da%a9%d8%a7%d8%aa%d8%a8-%d8%a7%d8%b5%d9%84%db%8c-%d8%b9%d8%b1%d9%81%d8%a7%d9%86-%d9%8a%d9%87%d9%88%d8%af%db%8c/ پ ن: انتشارات دانشگاه ادیان و مذاهب در سایت خویش به مناسبت عید سعید فطر آثار خویش را با ۲۵ الی ۵۰ درصد تخفیف ارائه می کند. دوستان می توانند سری به سایت این انتشارات بزنند و در زمینه ادیان مختلف آثار این انتشارات را جستجو و بررسی نمایند. @soltannasir
عید سعید فطر بر حضرت مولانا بقیة الله الاعظم صاحب الامر مهدی موعود و منتظر عجل الله تعالی فرجه الشریف و همه مومنین و مومنات مبارک باد. @soltannasir
فعلا قابلیت پخش رسانه در مرورگر فراهم نیست
مشاهده در پیام رسان ایتا
شنیده شدن صدای پهپادها در استان بصره در جنوب عراق.... همچنین ده‌ها فروند پهپاد در استان سلیمانیه عراق مشاهده شده اند. @SyrianKhabar
تلویزیون رژیم صهیونیستی: از طرف ایران مورد حمله قرار گرفته‌ایم. گفته می‌شود رادارهای رژیم صهیونیستی با پارازیت شدید همراه شده‌اند. موج دوم حملات پهپادی از غرب کشور به سمت سرزمین های اشغالی در حال انجام است... @Syrianhabar
دوستان موشک‌ها هم شلیک شدند... تعداد نامشخص. مکان را به زودی اعلام می‌کنیم. @Syriankhabar
تصویری از لشکر پهپادهای ایران بر فراز کربلای معلی @soltannasir
فعلا قابلیت پخش رسانه در مرورگر فراهم نیست
مشاهده در پیام رسان ایتا
🔴فوری / منابع غیررسمی از عبور موشک‌های کروز شلیک شده از سوی ایران از مسیر آسمان عراق خبر می‌دهد. سپاه سایبری پاسداران👇🏻 ☑️ @SEPAHCYBERY
فعلا قابلیت پخش رسانه در مرورگر فراهم نیست
مشاهده در پیام رسان ایتا
پهپادها به تل‌آویو رسیدند و جنگنده‌های رژیم صهیونیتسی به جای سامانه‌های پدافندی در حال مقابله با پهپادها هستند.... برای نخستین بار به صورت رسمی پهپادهای ایرانی از قلب خاک کشور به قلب فلسطین اشغالی رسیدند. @SyrianKhabar
فعلا قابلیت پخش رسانه در مرورگر فراهم نیست
مشاهده در پیام رسان ایتا
🚨حزب الله لبنان هم وارد میدان شد 🔺شلیک موشک های کروز از لبنان 🇮🇷کانال سربازان گمنام امام زمان(عج) https://t.me/sarbazanegomnam2