یه درخت خرمالو تو حیاطمون داریم، صبحا هر موقع که میرم مدرسه میبینمش
خیلی خوشگل و نازه و وایب پاییزی خیلی قشنگی میده))
دوسش دارم 😭✨
چقد این بچه ها موجودات نازین))
دختر عموم موهاشو گوجه ای کوچولو بسته بود اصلا... 😭✨
𝘚𝘵𝘪𝘭𝘭 𝘸𝘪𝘵𝘩 𝘺𝘰𝘶★
𝖨 𝗅𝗈𝗈𝗄𝖾𝖽 𝖺𝗍 𝗒𝗈𝗎,𝗅𝗂𝗄𝖾 𝗒𝗈𝗎 𝗐𝖾𝗋𝖾 𝗍𝗁𝖾 𝗆𝗈𝗈𝗇)⊹⊱
جوری که ماگش خوشگله😭✨)
𝘚𝘵𝘪𝘭𝘭 𝘸𝘪𝘵𝘩 𝘺𝘰𝘶★
صبحتون بخیر) تو مدرسه ام و دارم میرم اردو✨~
رفتیم موزه ی هوا فضا که پر ماکت های موشک بود و خیلی خیلی باحال بودد~