راستش یه حسی بهم میده که نمیشه به زبون اورد؛ یاد اون شبای اروم بچگیم میوفتم که برنامه کودک میدیدم و اخر شب ها این لالایی رو پخش میکرد. حتی یه جزئیاتی از تصاویرش هم یادمه..
آرامش زیادی که داره و خاطراتی که با شنیدنش به یاد میارم باعث میشه روحم مچاله شه..
چقد همه چی اون موقع ها قشنگتر بود، لطفا منو برگردونین به بچگیم نمیخوام بزرگ باشم.
من واقعا دوست داشتم نجوم بخونم، میدونم خیلی رویای بزرگیه ولی حتی برم ناسا کار کنم .