من و دوستم چند روز پیش رفتیم یکی از خونه ی های قدیمی شهرمون،
راستش خیلی خوشگل بود و به این فکر میکردم که ساکنای قبلی اینجا چه خونه ای داشتن و چه جای قشنگی زندگی میکردن.
راستش کلی اونجا رو گشتیم و خوش گذروندیم ،
حتی خیلی جاها رو یواشکی نگاه کردیم. ( کسی دوربینا رو چک کنه،دوتا وروجک میبینه که همه جا سرک میکشن. )
با دوربین فوری یه عکس دونفری گرفتیم که مثل عکسای قدیمی میمونه و با اینکه سیاه سفیده خیلی حس خوبی داره و بانمکه.(دست منه، دزدیمش)
روز جالبی بود و اونو به عنوان یکی از خاطره های قشنگ تابستون، تو ذهنم نگه میدارم.
وای چند روز پیش عکس بچگی های بابامو دیدم و باید بگم خیلی نازههیمیممیمیم.
خیلی گوگولیهه
من خیلی ادم "وای ماه چه قشنگه" ای هستم ولی خب میام ازش عکس بگیرم شبیه چراغ میشه متاسفانه.