eitaa logo
کمپین د. ضد آمریکا و صهیونیست
532 دنبال‌کننده
15.2هزار عکس
9.8هزار ویدیو
515 فایل
کمپین دانشجویی ضد آمریکا و صهیونیست آتش به اختیاران افشاگر ادمین @Dailywriter
مشاهده در ایتا
دانلود
هدایت شده از حوزه علمیه تمدن ساز
علامه : توجه صرف به فقه فردی و بی‌تفاوتی نسبت به دیگر بخش‌های مهم اسلام، گناه کبیره طلاب است. 🔆 @mesbahedustan ♦️ کانال حوزه و فلسفه: ✅ @feghheakbar
هدایت شده از حوزه علمیه تمدن ساز
💎 ۱ خرداد روز بزرگداشت ملاصدرا سخنان مهم انقلاب درباره و (پيام به مناسبت همايش جهانى بزرگداشت صدرالمتالهين) بسم الله الرحمن الرحيم   ⭕️ از تشكيل اين مجمع بزرگ علمى و فكرى كه برگرد انديشه و شخصيت فيلسوف نامدار ايرانى، حكيم صدرالمتالهين شيرازى فراهم آمده، احساس افتخار و مسرت مى كنم و خداى سبحان را سپاس مى گويم.  ⭕️ اگر چه دانسته هاى دنياى و حتى بخشهايى از دنياى اسلام از اين شخصيت كم نظير چندان وسيع نيست، ولى حوزه هاى فلسفى ايران لااقل در سه قرن اخير - يعنى تقريبا از صد سال پس از تأليف كتاب اسفار تا كنون - يكسره از آراء فلسفى صدرالمتالهين تغذيه شده و كتابها و آراء مهم او - كه بسيارى از آنها حداقل در قالب استدلالى و عقلانى اش از ابتكارات اوست - محور درس و تحقيق و شرح و تنقيح بوده است.   ⭕️ از طرفه هاى زمانه اين است كه صدرالمتالهين، هم بيشترين پيروان و منتحلان فلسفى و هم بيشترين منتقدان و مخالفان را در مدت چهار قرن گذشته داشته است. در اين مدت بيشترين مشعلداران فلسفه ى الهى در ايران، دنباله روان و شارحان فلسفه يى به شمار مى روند كه او با نبوغ و ابتكار خود همچون ناسخ شيوه هاى معروف مشايى و اشراقى، و مشتمل بر همه ى برجستگيهاى آن، بنيان نهاد و مبانى آن را در هزاران صفحه با تقرير رسا و پرجاذبه ى خويش، تبيين كرد.   ⭕️ و باز در همين مدت كسان زيادى از منتحلان عقايد او در ابواب وجود و الهيات خاص و و غيره، به همان سرنوشتى دچار شدند كه وى در دوران زندگى اش آن را به تلخى آزموده و موطن مألوف را به خاطر آن ترك كرد. البته نقد علمى و تحقيقى آراء او به دور از توسل به طعن و جنجال نيز از دوران يكى از دو شاگرد بلافصل و مقربش تا امروز ادامه داشته و نام آورانى چند از حكماى متأله، در برخى از اصليترين مبانى دستگاه فلسفى شامخ صدرايى، مناقشات جدى وارد كرده اند . ترديد نبايد كرد كه هم آن تأثير خاضع كننده بر روى بزرگانى از سرآمدان فلسفى، و هم اين برانگيختگى عقيدتى يا علمى از سوى منتقدان و مخالفان، به نقطه ى يگانه اى اشاره مى كند كه همانا جز عظمت فكرى، و نيروى ابداع، و بنيان رفيع فلسفه ى اين حكيم بزرگ، چيز ديگرى نيست.   ⭕️ مكتب فلسفى صدرالمتالهين همچون شخصيت و زندگى خود او، مجموعه ى در هم تنيده و به وحدت رسيده ى چند عنصر گرانبها است. در فلسفه ى او از فاخرترين عناصر معرفت يعنى عقل منطقى، و عرفانى، و قرآنى، در كنار هم بهره گرفته شده، و در تركيب شخصيت او تحقيق و تأمل برهانى، و ذوق و مكاشفه ى عرفانى، و تعبد و تدين و زهد و انس با كتاب و سنت، همه با هم دخيل گشته،و در عمر علمى پنجاه ساله ى او رحله هاى تحصيلى به مراكز علمى روزگار، با مهاجرت به كهك قم براى عزلت و انزوا، و با هفت نوبت پياده احرامى حج شدن، همراه گرديده است.   ⭕️ همانگونه كه فلسفه ى صدرايى - كه خود او بحق آن را حكمت متعاليه ناميده - در هنگام پيدايش خود، نقطه ى اوج فلسفه اسلامى تا زمان او و ضربه يى قاطع بر حملات تخريبى مشككان و فلسفه ستيزان دورانهاى ميانه ى اسلامى بوده است، امروزه پس از بهره گيرى چهارصدساله از تنقيح و تحقيق برجستگان علوم عقلى، و نقد و تبيين و تكميل در حوزه هاى فلسفه، و ورز يافتن با دست تواناى فلاسفه ى نامدار حوزه هاى علمى بويژه در اصفهان و تهران و خراسان، نه تنها استحكام بلكه شادابى و سرزندگى مضاعفى گرفته و مى تواند در جايگاه شايسته ى خود در بناى فرهنگ و تمدن، بايستد و چون خورشيدى در ذهن انسانها بدرخشد و فضاى ذهنى را تابناك سازد.   ⭕️ مكتب فلسفى صدرالمتالهين همچون همه فلسفه ها در محدوده ى مليت و جغرافيا نمى گنجد و متعلق به همه ى انسانها و جامعه ها است. همواره همه بشريت به يك چهارچوب و استخوانبندى متقن عقلايى براى فهم و تفسير هستى نيازمندند.   ⭕️ هيچ فرهنگ و تمدنى بدون چنين پايه ى مستحكم و قابل قبولى نمى تواند بشريت را به فلاح و استقامت و طمأنينه ى روحى برساند و زندگى او را از هدفى متعالى برخوردار سازد . و چنين است كه به گمان ما فلسفه ى اسلامى بويژه در اسلوب و محتواى حكمت صدرايى ، جاى خالى خويش را در انديشه ى انسان اين روزگار مى جويد و سر انجام آن را خواهد يافت و در آن پابرجا خواهد گشت. ⭕️ ما ايرانيان بيش از همه به اين فلسفه الهى وامدار و بيش از همه در برابر آن مكلفيم. ⭕️ دوران ما با دميدن خورشيدى چون كه يگانه ى دين و فلسفه و سياست و خود يكى از صاحبنظران برجسته در حكمت متعاليه بود، و نيز با حوزه ى درسى و تحقيقى پربركت حكيم علامه ى كه استاد يگانه مبانى ملاصدرا در طول سى سال در حوزه ى قم به شمار مى رفت، و تلاش تلامذه و هم دوره هاى آنان، بى شك دوره ى با بركتى براى فلسفه الهى است.   ✅ @feghheakbar ادامه 👇👇👇
هدایت شده از حوزه علمیه تمدن ساز
⭕️ و اكنون برپايى اين گردهمايى بزرگ از فرزانگان ايرانى و غيرايرانى مژده ى آگاهيهاى ژرفتر و گسترده ترى در باب فلسفه ملاصدرا مى رساند. شايد اين يكى از موجباتى شود كه مسير مستقيم و تكاملى و نامتناقض فلسفه كه از مميزات فلسفه ى اسلامى بويژه پس از روشن شدن مشعل حكمت صدرايى است، در ذهن انديشوران و فيلسوفان ، با مسير پرتقاطع و پرتناقض و پرنشيب و فراز فلسفه غربى در همين چهارصد سال مقايسه شود و فرصت تازه اى براى نقد و بحث در باشگاه جهانى معرفت و استدلال عقلانى، فراهم آيد. ⭕️ در پايان لازم مى دانم سپاس عميق و صميمانه ى خود را از برگزار كنندگان عزيز اين مجمع علمى و نيز از شركت كنندگان آن ابراز دارم و انتظار خود را براى نشر مجموعه ى آراء صدرالمتالهين در كتابى جداگانه تكرار كنم. والسلام عليكم و رحمة الله و بركاته - سيد على خامنه ای ☘ پيام به مناسبت همايش جهانى بزرگداشت صدرالمتالهين - (۱۳۷۸/۰۳/۰۱) ♦️ کانال حوزه و فلسفه: ✅ @feghheakbar
هدایت شده از حوزه علمیه تمدن ساز
انقلاب ♦️ کانال حوزه و فلسفه: ✅ @feghheakbar
هدایت شده از حوزه علمیه تمدن ساز
انقلاب: امروز اگر نظام و جامعه ى ما از فلسفه محروم بماند، در مقابل اين شبهات گوناگون، اين فلسفه های وارداتى مختلف، "لخت و بى دفاع" خواهد ماند. 🍃 قم- ۲۹ مهر ۸۹ ♦️ کانال حوزه و فلسفه: ✅ @feghheakbar
خبر برداشتن تصاویر امام خمینی (ره) و حاج قاسم سلیمانی و رهبر انقلاب در عراق و به دستور الکاظمی کذب است! حتی عکس‌هایی که منتشر شده هم مربوط به سال ۲۰۱۵ و نامگذاری خیابانی در نجف به نام امام خمینی(ره) می‌باشد... @ham_safare_ba_shohada
🔸بعد ۷ سال گرانی و تورم از خواب بیدار شدید؟ 🔻پاسخ حجت‌الاسلام روحانی به موسوی خوئینی ها؛ 🔹 آقای خوئینی‌ها جایی گفته بودند که "از ابتدا ولایت فقیه را قبول نداشتم"، و می‌خواهند به‌نحوی به مردم بفهمانند که مسئله اساسی مملکت، مشکل ولایت فقیه است. 🔹دولت کوچک‌ترین توجهی به مردم نکرد و جان مردم را به لب رساند اما وی یاد این گرانی و تورم و مشکلات نبود؛ حالا بعد 7سال از خواب بیدار شده‌اند و اشک تمساح می‌ریزند. 🔹این اصلاح‌طلبان که من آنها را تسلیم‌طلب می‌دانم، دنبال این هستند که آمریکا را به این کشور برگردانند و فرش قرمز برایشان بیندازند. 🔹 این دست و پا زدن‌ها برای حاکم کردن خط سازش است و علی‌رغم همه تو‌طئه‌های خط سازش در 40 سال گذشته، امروز می‌بینیم خط سازش، رسوا و بی‌اعتبارتر از گذشته شده است. @ham_safare_ba_shohada
حمله حقوق بگیران 🇺🇸آمریکایی به قرارداد تجاری 🇮🇷ایران با چین🇨🇳‼️ به گزارش مشرق، یک کاربر توییتری نوشت: اگر با آمریکا برجام امضا بشه و توش تعهد داده بشه بتن تو قلب نیروگاه ریخته بشه و سرزده و سرنزده همه جای کشور بازرسی بشه ولی به جاش هیچی نصیب کشور نشه اسمش افتخاره! اگر با چین قرارداد امضا بشه و روابط تجاری معقول برقرار بشه اسمش فروش کشوره! جدا احمقید یا از آمریکا حقوق میگیرید؟ https://www.mashreghnews.ir/news/1089696/ کمپین دانشجویی ضد آمریکا و صهیونیست آتش به اختیاران افشاگر @studentcfantiusantizionist 🆔کمپین دانشجویی جبهه واحد ضد(US+Zionist) Student CF AntiUSA AntiZionist سروش http://sapp.ir/studentcfantiusantizionist بله https://ble.im/studentcfantiusantizionist آی گپ https://iGap.net/StudentCFAntiUSAntiZionist ایتا https://eitaa.com/studentcfantiusantizionist موبوگرام، تلگرام، آی گرام، طلاگرام و تلگرام طلایی https://t.me/studentcfantiusantizionist ✅کپی و ارسال گسترده در همه پیام رسانهاhttps://eitaa.com/studentcfantiusantizionist/11017
در قرارداد ۲۵ ساله با چین هیچ موضوع مخفی وجود ندارد ظریف در مجلس: در قرارداد ۲۵ ساله با چین هیچ موضوع مخفی وجود ندارد یکشنبه ۱۵ تیر ۱۳۹۹ - وزیر امور خارجه کشورمان تاکید کرد: امروز مهم‌تر از هر چیزی انسجام درونی است، چرا که سیاست خارجی حوزه دعوای جناحی نبوده و باید از هر دوگانه‌سازی و دعوای جناحی در این حوزه اجتناب شود. .... ادامه در http://www.qudsonline.ir/news/710590/ کمپین دانشجویی ضد آمریکا و صهیونیست آتش به اختیاران افشاگر @studentcfantiusantizionist 🆔کمپین دانشجویی جبهه واحد ضد(US+Zionist) Student CF AntiUSA AntiZionist سروش http://sapp.ir/studentcfantiusantizionist بله https://ble.im/studentcfantiusantizionist آی گپ https://iGap.net/StudentCFAntiUSAntiZionist ایتا https://eitaa.com/studentcfantiusantizionist موبوگرام، تلگرام، آی گرام، طلاگرام و تلگرام طلایی https://t.me/studentcfantiusantizionist ✅کپی و ارسال گسترده در همه پیام رسانها✅ https://eitaa.com/studentcfantiusantizionist/11
وی در بخش پایانی سخنان خود با اشاره به برخی از مظاهر آشکار بی‌عدالتی اجتماعی و اقتصادی در جامعه، به یادآوری برخی از تأکیدات و گوشزدهای رهبر انقلاب درباره ضرورت برقراری عدالت اجتماعی و مجاهدت همگانی برای رفع فقر و فساد و تبعیض پرداخت. https://www.tasnimnews.com/fa/news/1392/07/30/171808/ امر، به معروف ما؛ دعوتِ به خوبیهاست نهی؛ ز منکرِما، فاصله، از بدیهاست کانال جامعه امروزی به صورت فطری به این نیاز عصر رسیده است و انواع رسانه ها بویژه فضای مجازی نشانه این مدعاست. ↙️نیازعصرما در واتساپ https://chat.whatsapp.com/DBQNncYA4f87cjFN35ugdH سروش http://sapp.ir/amrbemaaroof تلگرام https://t.me/joinchat/AAAAADxxaotJak4iwKdICw ارسال گسترده 🌸✅✅🌺 لطفا به بقیه اساتید و نخبگان نیز ارسال بفرمایید کمپین دانشجویی ضد آمریکا و صهیونیست @studentcfantiusantizionist 🆔کمپین دانشجویی جبهه واحد ضد(US+Zionist) Student CF AntiUSA AntiZionist سروش http://sapp.ir/studentcfantiusantizionist بله https://ble.im/studentcfantiusantizionist آی گپ https://iGap.net/StudentCFAntiUSAntiZionist موبوگرام، تلگرام، آی گرام، طلاگرام و تلگرام طلایی https://t.me/studentcfantiusantizionist
تمام حرف استاد حکیمی در «منهای فقر»: «من انقلابی‌ام» خبرگزاری تسنیم: مدیر مجموعه فرهنگی شهدای انقلاب اسلامی تعابیر محمدرضا حکیمی در کتاب «منهای فقر» را بسیار شبیه به تعبیر «من انقلابی‌ام» رهبر انقلاب دانست و گفت: حکیمی در «منهای فقر» حرفش این است: «من انقلابی‌ام». به گزارش خبرگزاری تسنیم، نشستی تخصصی به مناسبت رونمایی انقلابی‌ترین کتاب علامه محمدرضا حکیمی، «منهای فقر»، عصر روز گذشته، 29 مهرماه، با حضور حسن سبحانی، استاد اقتصاد دانشگاه تهران، سارا شریعتی، استاد جامعه‌شناسی دانشگاه تهران و محمدرضا زائری، مدیر مجموعه فرهنگی شهدای انقلاب اسلامی به همت بنیاد الحیات و موسسه فرهنگی سرچشمه برگزار شد. حجت‌الاسلام زائری اولین سخنران این نشست بود که طی سخنانی گفت: ویژگی آثار استاد حکیمی بیش و پیش از هر چیز وامداری ایشان از منابع اصیل روایی و احادیث پیامبر(ص) و اهل بیت(ع) است و این توجه به سرچشمه اصیل معرفت دینی در همه آثار استاد موج می‌زند. وی ادامه داد: دغدغه جدی ایشان نسبت به روایات اهل بیت(ع) یک رفتار شعاری نیست و بارها پیش آمده که نقل روایت معصومین(ع) از سوی ایشان با جوش و خروش و قطرات اشک همراه بوده است. حتی یک بار از ایشان شنیدم که تعبیری چنین به کار می‌بردند که «این روایات را باید غسل کرد و کفن پوشید و نوشت». استاد حکیمی در نقل روایات متعهد است و اولویت را بیش از هرچیز به خدا و دین می‌دهد و با آنها شروع می‌کند، در عین حال ثمره این تعهد، موضع‌گیری منفی سیاسی و عدم تعهد به نظام اسلامی و انقلاب نیست. مدیر مجموعه فرهنگی شهدای انقلاب اسلامی تصریح کرد: متأسفانه عده‌ای از ایشان شناخت نداشته و حتی گاهی به ایشان «ضد انقلاب» هم می‌گویند. جدای از عدم شناخت، یکی از دلایل این تلقی رواج فضای ریا و نفاق و دورویی و شعارزدگی است؛ به گونه‌ای که اگر کسی کوچک‌ترین انتقادی بکند، او را ضد انقلاب می‌دانند و اگر این دیدگاه تعمیم پیدا کند، ضدانقلاب‌تر از همه رهبر انقلاب خواهند بود که همواره انتقادهای اساسی درباره بسیاری از مسائل کشور دارند. وی افزود: استاد حکیمی در منهای فقر نیز مانند آثاری چون تفسیر آفتاب و الحیات نیز زبان به تمجید امام(ره) گشوده و از مشی امام راحل و رهبر معظم انقلاب اسلامی تقدیر و آن را تأیید کرده است. یکی از تعابیری که خود ایشان روزی به من می‌گفت این بود که «با خودم عهد کرده‌ام کلمه‌ای که باعث تضعیف این سید اولاد پیغمبر(ص) شود، نگویم». حجت‌الاسلام زائری در ادامه سخنان خود با مروری اجمالی به کتاب منهای فقر و قرائت فقراتی از آن، هم‌سانی و اشتراک تأکیدات و منویات رهبر معظم انقلاب با تعابیر استاد حکیمی درباره عدالت را مورد تأکید قرار داد و گفت: اوج فرمایشات استاد حکیمی این است که اسلامی که در آن عدالت نباشد، اسلام نیست. همچنان که شهید بهشتی نیز می‌گفت: دین یعنی عدل و عدل یعنی دین؛ و هرجا دیدید دین هست و عدل نیست، بدانید اسلامش قلابی است. استاد حکیمی در منهای فقر خود بر جریان‌های مخالف و معاندی که اسلام را به دلیل مشکلات اجتماعی و اقتصادی مورد هجمه قرار می‌دهند، با غیرت دینی می‌تازد. مدیر مجموعه فرهنگی شهدای انقلاب اسلامی گفت: اسلام تنها نماز و روزه و سختگیری در حجاب نیست. امروز در جامعه ما برخی رگ گردنشان به خاطر مسئله ـ البته بسیار مهم ـ حجاب و بدحجابی چند زن باد می‌کند! اما آیا حجم روایات ما درباره حجاب چقدر و درباره فقر و غنا و مستضعفین چقدر است. آیا حساسیت ما نسبت به این دو مسئله نسبتی با حجم روایات درباره آنها دارد؟ وی تصریح کرد: البته نگرانی برخی مسئولان و متولیان امر درباره مسئله حجاب کاملا بحق است، اما آیا آنقدری که برای حجاب یک دختر جوان حساسیت نشان می‌دهیم، برای عدالت اجتماعی و اقتصادی هم حساسیت نشان می‌دهیم؟ درست است که بی‌حجابی و بد حجابی یک زن در جامعه ممکن است جوانان را به طغیان وادارد، اما آیا دیدن ماشین‌های یک و دو میلیاردی و خانه های 15، 20 و 30 میلیاردی این افراد را به طغیان نمی‌اندازد؟ و آیا آگهی‌های تلویزیونی آنچنانی باعث طغیان نمی‌شود. حجت‌الاسلام زائری تعابیر محمدرضا حکیمی در منهای فقر را بسیار شبیه به تعبیر «من انقلابی‌ام» رهبر انقلاب دانست و گفت: حکیمی در منهای فقر حرفش این است که «من انقلابی‌ام». در بخشی از کتاب، حکیمی در انذاری به عالمان می گوید: «عالم راستین باید به حاکمان و حاکمیت‌های مدعی، به سختی هشدار دهد، و با فاصله‌های مالی و معیشتی و اختلاس‌های نجومی (که با خبران از احوال جامعه و مردم می‌دانند که سر از فوق جهنم در آورده است)، بجنگد، و «جنگ فقر و غنا» را که امام خمینی مطرح کردند زنده کند…».
اجانب مجال تفکر را از شما می گیرند نامه امام خمینی به استاد محمدرضا حکیمی؛ Facebook Twitter Email Gmail Telegram WhatsApp Share حضرت امام در 28 آبان 1348 از شهر نجف در نامه ای به آقای محمد رضا حکیمی درباره آگاه ساختن جامعه تذکرات جالبی داده اند که بازخوانی آن دارای اهمیت بسیاری است. محمدرضا حکیمی در کنار امام حضرت امام در 28 آبان 1348 از شهر نجف در نامه ای به آقای محمدرضا حکیمی درباره آگاه ساختن جامعه تذکرات جالبی داده اند که بازخوانی آن دارای اهمیت بسیاری است. جناب مستطاب ثقة الاسلام آقای حکیمی - دامت افاضاته گرچه جناب آقای آزرم را ملاقات نکرده ام لکن تا اندازه ای از روحیات ایشان اطلاع دارم. قبلًا هم پس از انتقال به عراق قطعه شعری که حاکی از افکار ایشان تا اندازه ای بود ملاحظه نموده ام. اینک نیز «پیام» بلندپایه را دیده و از ایشان تقدیر می کنم. اینجانب روزهای آخر عمر را می گذرانم، و مع الأسف نتوانستم خدمتی به اسلام عزیز و مسلمین بنمایم؛ ملتهایی که با جمعیت بسیار انبوه و اراضی بسیار وسیع و ذخایر بسیار گرانبها و سوابق بسیار درخشان و فرهنگ و قوانین آسمانی در تحت اسارت استعمار با گرسنگی و برهنگی و فقر و فلاکت و عقب ماندگی دست به گریبان و در انتظار مرگ نشسته اند، [و] دولتها که به دست استعمار تشکیل می شوند، جز در خدمت آنها نمی توانند باشند. اختلافات موجوده در بین سران دوَل اسلامی - که میراث ملوک الطوایفی و عصر توحش است و با دست اجانب برای عقب نگاه داشتن ملتها ایجاد شده است - مجال تفکر در مصالح را از آنها سلب نموده است. روح یأس و ناامیدی که به دست استعمار در ملتها حتی در رهبران اسلامی دمیده شده است آنها را از فکر در چاره جویی بازداشته است. امید است طبقه جوان که به سردیها و سستیهای ایام پیری نرسیده اند با هر وسیله ای که بتوانند ملتها را بیدار کنند؛ با شعر، نثر، خطابه، کتاب و آنچه موجب آگاهی جامعه است؛ حتی در اجتماعات خصوصی از این وظیفه غفلت نکنند، باشد که مردی یا مردانی بلند همت و غیرتمند پیدا شوند و به این اوضاع نکبت بار خاتمه دهند. باید جوانهای تحصیلکرده از این هیاهوی اجانب خود را نبازند، و سرگرم بساط عیش و نوشی که به دستور استعمار برای آنها و عقب نگه داشتن آنها فراهم شده است نگردند. باید اشخاص بیدار، تولید مثل کنند و هر چه بیشتر همفکر و هم قدم پیدا کنند و صفوف خود را فشرده کنند، و در ناملایماتْ پایدار و جدی و قوی الاراده باشند، و از تواصی به حق و تواصی به صبر، که دستوری است الهی، غفلت نکنند. از خداوند تعالی عظمت اسلام و مسلمین را خواهانم. سلام این جانب را به آقای آزرم و هر کس که در فکر چاره است ابلاغ نمایید. صحیفه امام؛ ج ‏2، ص 253 - 254 لینک مستقیم منبع: http://www.imam-khomeini.ir/fa/n21334/ 🌸✅نکته جدی مورد *نیاز عصر ما* : گفتنی است که این نامۀ حضرت امام پس از از دریافت یک نامه از استاد محمد رضا حکیمی حاوی یک قطعه شعر در وصف قیام امام خمینی تبعیدی در عراق ، نوشته شده است. و راهبردتشکیلانی آن *تولید مثل اشخاص بیدار* است که در پاراگراف انتهایی پیش از دعا مشهود است. امر، به معروف ما؛ دعوتِ به خوبیهاست نهی؛ ز منکرِما، فاصله، از بدیهاست کانال جامعه امروزی به صورت فطری به این نیاز عصر رسیده است و انواع رسانه ها بویژه فضای مجازی نشانه این مدعاست. ↙️نیازعصرما در واتساپ https://chat.whatsapp.com/DBQNncYA4f87cjFN35ugdH سروش http://sapp.ir/amrbemaaroof تلگرام https://t.me/joinchat/AAAAADxxaotJak4iwKdICw ارسال گسترده 🌸✅ کمپین دانشجویی ضد آمریکا و صهیونیست @studentcfantiusantizionist 🆔کمپین دانشجویی جبهه واحد ضد(US+Zionist) Student CF AntiUSA AntiZionist سروش http://sapp.ir/studentcfantiusantizionist بله https://ble.im/studentcfantiusantizionist آی گپ https://iGap.net/StudentCFAntiUSAntiZionist موبوگرام، تلگرام، آی گرام، طلاگرام و تلگرام طلایی https://t.me/studentcfantiusantizionist ✅🌺لطفا شما هم به بقیه اساتید و نخبگان ارسال بفرمایید .
اجانب مجال تفکر را از شما می گیرند نامه امام خمینی به محمدرضا حکیمی؛ ... روح یأس و ناامیدی که به دست استعمار در ملتها حتی در رهبران اسلامی دمیده شده است آنها را از فکر در چاره جویی بازداشته است. امید است طبقه جوان که به سردیها و سستیهای ایام پیری نرسیده اند با هر وسیله ای که بتوانند ملتها را بیدار کنند؛ با شعر، نثر، خطابه، کتاب و آنچه موجب آگاهی جامعه است؛ حتی در اجتماعات خصوصی از این وظیفه غفلت نکنند، باشد که مردی یا مردانی بلند همت و غیرتمند پیدا شوند و به این اوضاع نکبت بار خاتمه دهند.... باید اشخاص بیدار، تولید مثل کنند و هر چه بیشتر همفکر و هم قدم پیدا کنند و صفوف خود را فشرده کنند، و در ناملایماتْ پایدار و جدی و قوی الاراده باشند، و از تواصی به حق و تواصی به صبر، که دستوری است الهی، غفلت نکنند.... صحیفه امام؛ ج ‏2، ص 253 - 254 منبع: http://www.imam-khomeini.ir/fa/n21334/ راهبردتشکیلانی: تولید مثل اشخاص بیدار نیازعصرما https://chat.whatsapp.com/DBQNncYA4f87cjFN35ugdH http://sapp.ir/amrbemaaroof https://t.me/joinchat/AAAAADxxaotJak4iwKdICw ارسال گسترده✅
اجانب مجال تفکر را از شما می گیرند نامه امام خمینی به محمدرضا حکیمی؛ ... روح یأس و ناامیدی که به دست استعمار در ملتها حتی در رهبران اسلامی دمیده شده است آنها را از فکر در چاره جویی بازداشته است. امید است طبقه جوان که به سردیها و سستیهای ایام پیری نرسیده اند با هر وسیله ای که بتوانند ملتها را بیدار کنند؛ با شعر، نثر، خطابه، کتاب و آنچه موجب آگاهی جامعه است؛ حتی در اجتماعات خصوصی از این وظیفه غفلت نکنند، باشد که مردی یا مردانی بلند همت و غیرتمند پیدا شوند و به این اوضاع نکبت بار خاتمه دهند.... باید اشخاص بیدار، تولید مثل کنند و هر چه بیشتر همفکر و هم قدم پیدا کنند و صفوف خود را فشرده کنند، و در ناملایماتْ پایدار و جدی و قوی الاراده باشند، و از تواصی به حق و تواصی به صبر، که دستوری است الهی، غفلت نکنند.... صحیفه امام؛ ج ‏2، ص 253 - 254 منبع: http://www.imam-khomeini.ir/fa/n21334/ راهبردتشکیلانی: تولید مثل اشخاص بیدار نیازعصرما https://chat.whatsapp.com/DBQNncYA4f87cjFN35ugdH http://sapp.ir/amrbemaaroof https://t.me/joinchat/AAAAADxxaotJak4iwKdICw ارسال گسترده✅ کمپین دانشجویی ضد آمریکا و صهیونیست @studentcfantiusantizionist 🆔کمپین دانشجویی جبهه واحد ضد(US+Zionist) Student CF AntiUSA AntiZionist سروش http://sapp.ir/studentcfantiusantizionist بله https://ble.im/studentcfantiusantizionist آی گپ https://iGap.net/StudentCFAntiUSAntiZionist موبوگرام، تلگرام، آی گرام، طلاگرام و تلگرام طلایی https://t.me/studentcfantiusantizionist ✅🌺لطفا شما هم به بقیه اساتید و نخبگان ارسال بفرمایید https://eitaa.com/studentcfantiusantizionist/11022 .
فعلا قابلیت پخش رسانه در مرورگر فراهم نیست
مشاهده در پیام رسان ایتا
🎥 نمکی: گفته بودم ممکن است در دقایق آخر از کرونا گل بخوریم! 🔺سعید نمکی، وزیر بهداشت: من گفته بودم که ممکن است در دقایق آخر گل بخوریم و ضربه فنی شویم. 🔺بار‌ها گفته بودم که عادی‌انگاری کرونا ممکن است ما را دچار مشکل کند. سفر‌ها باعث حمل بمب ویروس می‌شد. 🔺متأسفانه کودک ۱۰ ساله‌ای در سفر به قشم از دنیا رفت و خانواده‌اش بدون او از سفر بازگشتند. 🔺کرونا و ماسک را جدی بگیرید؛ این ویروس هنوز یکی از خطرناکترین و ناشناخته‌ترین ویروس‌هاست. 🔺ماسک تا ۸۰ درصد می‌تواند از ابتلا به کرونا جلوگیری کند. 🔺از کسبه می‌خواهم پروتکل‌ها را جدی بگیرند؛ من باز هم امیدوارم که بتوانیم کرونا را شکست دهیم. صدای مردم @shoraostantehran
نیوزویک: لیبرالیسم شکست خورده است❗️ ریشه های وضعیت خراب کنونی آمریکا را میتوان در ناکامی لیبرالیسم یافت‼️ https://www.newsweek.com/liberalism-has-failed-opinion-1516318 کمپین دانشجویی ضد آمریکا و صهیونیست آتش به اختیاران افشاگر @studentcfantiusantizionist 🆔کمپین دانشجویی جبهه واحد ضد(US+Zionist) Student CF AntiUSA AntiZionist سروش http://sapp.ir/studentcfantiusantizionist بله https://ble.im/studentcfantiusantizionist آی گپ https://iGap.net/StudentCFAntiUSAntiZionist ایتا https://eitaa.com/studentcfantiusantizionist موبوگرام، تلگرام، آی گرام، طلاگرام و تلگرام طلایی https://t.me/studentcfantiusantizionist ✅کپی و ارسال گسترده در همه پیام رسانها ↙️نیازعصرما در واتساپ https://chat.whatsapp.com/DBQNncYA4f87cjFN35ugdH سروش http://sapp.ir/amrbemaaroof تلگرام https://t.me/joinchat/AAAAADxxaotJak4iwKdICw لطفا به بقیه اساتید و نخبگان بین المللی نیز ارسال بفرمایید
نیوزویک: 🇺🇸 لیبرالیسم شکست خورده است❗️‼️ ریشه های وضعیت خراب کنونی آمریکا را میتوان در ناکامی لیبرالیسم یافت‼️ https://www.newsweek.com/liberalism-has-failed-opinion-1516318 متن خبر به زبان اصلی : Opinion Liberalism Has Failed | Opinion Patrick J. Deneen , Professor of political science, the University of Notre Dame On 7/8/20 at 11:12 AM EDT Most people agree that a defining feature of America is that it is a liberal nation. In a way, that is not true of any other country—most of which have known different forms of political governance and political self-understanding. From its political inception, America has oftentimes been defined by its adherence to liberal philosophy. Conservatives such as George Will and Jonah Goldberg, and liberals such as Yascha Mounk and Barack Obama—for all their differences—believe that America is liberal, and that the way out of our current political brokenness is to restore its liberal foundations. While people differ about how to define American liberalism, there is a broad consensus to begin with the Declaration of Independence. Human beings are endowed with rights—or certain spheres of liberty that can be neither "alienated" nor abridged. These include "Life, Liberty, and the pursuit of Happiness." Governments are founded to "secure" these rights. Echoing the Enlightenment-era arguments of the Englishman John Locke, humans are by nature "free and independent"; think of them in a "state of nature," able to do and choose what they wish. According to such a view of the social contract, we create governments that limit some rights so that we may fully enjoy others. It is a philosophy that stresses our individual freedom, and it defines the purpose of any public life as advancing our individuality. This philosophy sought especially to overthrow an older system that defined humans by their birthright—noble or serf, aristocrat or commoner, king or subject. It was a world in which your name was who you would be (Smith, Weaver, Taylor) or defined you by whom or where you came from (O'Connor, Johansson, von Trapp). Liberalism was, perhaps above all, a declaration of independence from any identity that we did not ourselves choose—the embrace of a frontier in which who we were was simply who we wished to become. One of the reasons Americans have fixated on The Great Gatsby is because Jay Gatsby embodies the dream of becoming a completely new person—no longer the Midwest provincial, but now the swank and sophisticated New York financier whose abandoned past is a thing of speculation and mystery, and whose future can only be imagined. I agree with the likes of George Will and Jonah Goldberg that this framing captures the philosophy of at least some ideas of some of the Founding Fathers some of the time, and that this notion of self-definition has become deeply embedded in America's collective psyche. However, America and its Founding was never reducible to this philosophy, and had many other inheritances, practices and self-understandings that complicated and even contradicted this liberal philosophy. This includes, above all, America's religious inheritance, including the Puritanism that was present before the Founding; the various Protestant sects that settled in different parts of the country; the waves of Catholics who arrived in the 19th and 20th centuries; the Jews who arrived around that same time and, later, escaped fascism; and, more recently, Muslims settling in new communities throughout the land. These Abrahamic traditions, in their various ways, taught radically different lessons about ourselves: including the belief that "independence" from others and from nature is not the true form of freedom, but the longing that drove Lucifer from heaven; that rights are merely aggressions against others without more fundamental duties and obligations; that human society and government is rightly ordered and directed by natural and eternal laws, and not infinitely malleable according to human caprice.
Moreover, living in a federated political system and governing ourselves close to home, we also developed practices that emphasized not merely our individual rights, but also our civic duties and responsibilities. Visiting the United States in the 1830s, Alexis de Tocqueville lauded Americans for their active civic participation in local self-rule, rooted in townships and often oblivious to events in far-off Washington, D.C. Practicing the "arts of association," Americans learned to govern themselves while expanding their sense of self to include the concerns and positions of others. Through a democracy conceived as the ongoing practice of self-government, and not the mere assertion of individual rights, Tocqueville observed that "the heart is enlarged." America found a unique way of combining "the spirit of religion and the spirit of liberty," one that moderated the excesses to which each might otherwise be inclined. Yet Tocqueville noted, even then, that Americans tended to justify their actions in terms of self-interest—even when those actions were public-spirited and altruistic. As he remarked, "they do more honor to their philosophy than to themselves": more honor to the liberal philosophy of some of our Founders than the fuller and more complex humans that we are. Tocqueville's long text, Democracy in America, contains a warning that if Americans conform themselves wholly to that liberal philosophy, they will lose those vital inheritances that correct the self-interested, individualistic, materialistic and privatistic tendencies to which liberalism—left to its own devices—would tend over time. American liberalism was feasible only because America wasn't fully liberal. But today, we have become what our liberal philosophy imagined us to be: free of obligation and responsibility to each other, free of duties to past and future generations, masters of nature that we regard as our possession to use and abuse, consumers rather than citizens. With the weakening of religion, the centralization of our politics, a globe-straddling market and the loss of civic responsibility, we have willfully created the conditions of the state Hobbesian of nature, a war of all against all. The tools of the liberal order that were intended to free us from interpersonal obligations—the state and a market—seem no longer under our control; in poll after poll, and expressed in film and song, Americans express the anxiety and fear that they no longer feel free. Rather, they feel as if they are subjects to the impersonal forces of our liberation: state, market and technology. Paradoxically, as liberalism became fully itself, it undermined the conditions that made a modest liberalism possible. We faintly recall that Gatsby died alone, his funeral almost devoid of friends and family. Moreover, this system that came into being to overthrow the arbitrary rule of the old aristocracy has given rise to a new powerful elite. A system that promised freedom by liberating people from others—from place, family, traditions and history—has proven ideal for a small subset of people who thrive in a borderless world of unbounded choice, amid the weakening of traditional institutions that once instructed us to be public-spirited and generous with those choices. So-called "conservatives" advanced the liberal free market while claiming to support "family values" that unfettered capitalism undermines; while so-called progressives dominate the elite institutions, such as the academy, where they spout egalitarian bromides and limit admission to a tiny fraction of the well-heeled subpopulation. Today's elites congregate in a narrow band of wealthy and expensive urban areas of the country, no longer living alongside the working class, and increasingly viewing the more traditional views of those in the heartland with contempt and derision. Tocqueville's praise of "the arts of association" has been replaced by the virtue-signaling of an elite that professes its ferocious egalitarianism.
شایعۀ بنزین ایرانی در ونزوئلا لیتری *دو سنت* یا 450 تومان ‼️ واقعیت ماجرا هر شهروند ونزوئلائی بنزین را به ازا هر لیتر👈 دو دلارونیم و *دو ونیم سنت* خریداری میکند و اگر از این میزان بیشتر مصرف کند بابت هر لیتر بنزین آزاد👈 ۵۰ دلار باید بپردازد 📌متن شبهه👇 ‏ونزوئلا بعد از دریافت بنـزین از ایران سهمیه بنــدی کرده هر ماهی 120لیتر بـراى يك نفر لیتری دو و نیم سنت. يعنى 450 تومان ما چطور اینهمه بنزین با هزينه انتقال اون سر اقیانوس لیتری 450 تـومـان ، اما در ایران، نفـت مال خودماست بنزین مال خودماست بنـزين هر لیتر 3000 تومن! آيا مسؤلان وطنفروش نمیشود مردم ايران را بچشم مردمان ونزوئلا سـوریه، لبنان، عـراق ببينند!؟ براستى درنظام مقدس چرامردم سوريه، عراق ونزوئلا و يمـن از مردم كشورمان شايسته ترند؟ بنزين ايران در ونزوئلا ليترى ٤٥٠ تومان اما درايـران ليترى ٣٠٠٠ تومان اسـت ! چرا !؟ خبرى دردناك 👆 📌 پاسخ به شبهه 👇 در مورد شایعه نفت مجانی ایران در ونزوئلا لازم است عرض کنم 1️⃣ یک کلام خطاب به آقائیکه قیافه دایه مهربانتر از مادر به خودت گرفته است و دروغی آشکار به عنوان خبر دردناک پخش میکند عرض کنم ؛ ای کاش کوچکترین ایمان و یا وجدانی داشتی یک لحظه پرده از جلوی چشمت کنار میرفت و سیمای وحشتناک برزخی و یا جایگاه هولناک خودت را در عالم آخرت را میدیدی تو باید بدانی از بدترین نوع پلیدیها در نزد هر انسانی فارغ از دین و آئین او دروغگوئیست در سوره مبارکه نور آیه ۷ آمده است : دروغگو مستحق لعنت و سزاوار خشم پروردگار عالم است. 2️⃣ یک کلام خطاب به خوانندگانی که هرچه در فضای مجازی پخش میشود و میخوانند و کودکانه باور میکنند عرض کنم حضرت سجاد(علیه السّلام) میفرمایند : از مجالست با دروغ ساز پرهیز کن چه او مانند سرابی است که مطالب را برخلاف واقع نشان می دهد. دور را در نظرت نزدیک و نزدیک را دور جلوه می دهد( همه چیز را واژگونه میکند) 3️⃣نفت ایران در ونزوئلا با قیمت خوبی برای ما به فروش میرسد هر شهروند ونزوئلائی بنزین را به ازا هر لیتر👈 دو دلارونیم و دو ونیم سنت خریداری میکند و اگر از این میزان بیشتر مصرف کند بابت هر لیتر بنزین آزاد👈 ۵۰ دلار باید بپردازد https://b2n.ir/531149 -------------------------- ☑️کانال جامع پاسخ به شبهات وشایعات در 👇 https://chat.whatsapp.com/L5EwZYpG33FLj8zOU3glIW کانال ایتا:👇🏻 🆔https://eitaa.com/joinchat/5701648C9536f328f0 ـ‌اللهم‌ـ‌عجل‌ـ‌لولیک‌ـ‌الفرج‌ـ‌ ↙️نیازعصرما در واتساپ https://chat.whatsapp.com/DBQNncYA4f87cjFN35ugdH سروش http://sapp.ir/amrbemaaroof تلگرام https://t.me/joinchat/AAAAADxxaotJak4iwKdICw لطفا به بقیه اساتید و نخبگان بین المللی نیز ارسال بفرمایید
✡️ هجوم حزب شیطان به خانواده و ارزش‌های اخلاقی (١) ☠️ تمدن شیطان – قسمت ششم 1⃣ موضوع و تحمیل ، منحصر به رسانه‌ها و هالیوود نیست، بلکه به دیگر نهادسازی‌های غرب نیز سرایت کرده است. 2⃣ محور این اقدامات، هرچه بیشتر مادی و زمینی کردنِ انسان از طریق توجه به «جسم» و ویران نمودنِ «بنیان خانواده» است. 3⃣ به موازات طرح مسألهٔ «اصالت فرد یا جامعه» و حذف از این پرسش، موضوعِ «روابط نامشروع» و در تمام زوایای زندگی بشر نفوذ داده شد. 4⃣ که تا پیش از این حرکتی تمدن‌سازی بود، وارد دوران «جهانگردی توده» شد که در طی آن انسان‌ها گروه گروه به‌ویژه به سواحل دریاها هجوم بردند و در نهایت از خود چیزی جز آلودگی محیط زیست و فساد و فحشا باقی نگذاردند! 5⃣ شعار (Sea, Sand, Sun & Sex) که عبارت بود از: دریا، ماسه، ‌آفتاب و سکس، راهنمای عمل جهانگردان در این دوره بود. این الگو با جهت‌گیری کامل به‌سمت «فحشا» به کشورهای شرقی آسیا صادر شد و در آنجا را بنیاد نهاد. ✍️ دکتر محمدهادی همایون ✅ اندیشکده مطالعات یهود: 👉 @jscenter
✡️ هجوم حزب شیطان به خانواده و ارزش‌های اخلاقی (٢) ☠️ تمدن شیطان – قسمت ششم 1⃣ در عرصهٔ «مُد» نیز، انسان به‌خدمت گرفته شد تا ضمن به‌حرکت درآوردنِ چرخ‌های از طریق ایجاد نیاز کاذب و بالا بردن فروش، لباس و نیز که از ابتدای زندگی بشر با وی بود، تبدیل به ابزاری برای جنس مخالف شود. 2⃣ با راه‌اندازی سالن‌های مد از سوی ، تمامی در این راستا به خدمت گرفته شد. اشاره به وضعیت «پوشش زنان» در آخرالزمان در روایات، و اشاره به این‌که زنان در عین پوشیدگی برهنه هستند، نشان از اهمیت این امر دارد. 3⃣ همین گروه با راه‌اندازی مسابقاتی به‌نام ، دختران جوان را از سراسر جهان گرد آورده و آنان را چون بازیچه‌ای در دست شیطان وادار به رقابت با یکدیگر می‌کنند. 4⃣ سرانجام نیز جایزهٔ زیباترین زن جهان با رویکردی نصیب کشوری می‌شود که توانسته باشد بیشترین خدمت را به بنماید. 5⃣ ایران نیز یک بار در زمان محمدرضا شاه توانست این جایزه را نصیب خود کند. این مسابقات در ایران به‌نام برگزار می‌شد. ✍️ دکتر محمدهادی همایون ✅ اندیشکده مطالعات یهود: 👉 @jscenter
✡️ هجوم حزب شیطان به خانواده و ارزش‌های اخلاقی (٣) ☠️ تمدن شیطان – قسمت ششم 1⃣ موضوعِ توجه به جسم، تنها به زنان محدود نشد و برای پسران نیز با همین رویکرد جای ورزش را گرفت. استفاده از انواع داروها و تمرینات مرتبط با آن، برای جوانان تنها بدنی به‌ظاهر ورزیده فراهم می‌کند که در باطن آن هیچ آمادگی جسمانی وجود ندارد. 2⃣ این در حالی‌است که خود پیشتر و در حرکتی حساب شده تبدیل به مافیایی عظیم شده بود که هنوز هم به حیات خود و رسوخ به فرهنگ کشورها و جوانان آن ادامه می‌دهد. 3⃣ اخلاق و ارزش‌های غربی که از طریق گسترش و اشاعهٔ ورزش‌های اروپایی در میان جوانان رواج داده می‌شود، درست در نقطهٔ مقابل اخلاقی است که در ورزش‌هایی مانند با عرفان و ادبیات عرفانی آمیخته و رواج داده می‌شد. 4⃣ در این چارچوب، علی‌رغم اهمیت خانواده و مدرسه، امر تربیت منحصر به این دو نهاد مهم نبود. انسان‌ها به هر نهادی که وارد می‌شدند، موضوعِ تربیت و فرهنگ‌پذیری قرار می‌گرفتند. بازار، سربازخانه، زمین کشاورزی و زورخانه در این نگاه فرقی نمی‌کرد. ✍️ دکتر محمدهادی همایون ✅ اندیشکده مطالعات یهود: 👉 @jscenter