eitaa logo
کمپین د. ضد آمریکا و صهیونیست
560 دنبال‌کننده
14.4هزار عکس
8.9هزار ویدیو
511 فایل
کمپین دانشجویی ضد آمریکا و صهیونیست آتش به اختیاران افشاگر ادمین @Dailywriter
مشاهده در ایتا
دانلود
فعلا قابلیت پخش رسانه در مرورگر فراهم نیست
مشاهده در پیام رسان ایتا
چیزی که دشمنان ایران اسلامی از فهم آن عاجز هستن ... مجری : وضعیت فرهنگی جامعه، وضعیت خوبی نیست. چه کار باید کرد؟ حکیم آیت الله حائری شیرازی: ظاهرش اینطور است. باطنش اینطور نیست ... وقتی موقع امتحان رسید، معلوم می شود! @BisimchiMedia کمپین دانشجویی در ایتا. تلگرام، سروش، بله، آیگپ↙️ @studentcfantiusantizionist ارسال گسترده ..
🔺 هدیه تهرانی ممنوع الخروج شد. 🔹برخی میگویند صفحه ی اینستاگرام وی از دسترس خارج شده است. 🔸هنوز مشخص نیست که حذف صفحه ی وی ارتباطی با مسائل اخیر و مسئله ی ممنوع الخروجی وی دارد یا نه ... ـــــــــــــــــــــــ پایگاه خبری صابرین نیوز↙️ 🆘@sabreenS1_official کمپین دانشجویی در ایتا. تلگرام، سروش، بله، آیگپ↙️ @studentcfantiusantizionist ارسال گسترده ..
🔴یک منبع مقاومت: آتش بس در یمن تمدید نخواهد شد، عربستان آماده موشک باشد. ـــــــــــــــــــــــ پایگاه خبری صابرین نیوز↙️ 🆘@sabreenS1_official کمپین دانشجویی در ایتا. تلگرام، سروش، بله، آیگپ↙️ @studentcfantiusantizionist ارسال گسترده ..
🔴رزمایش بزرگ اقتدار نیروی زمینی سپاه در منطقه عمومی ارس بزودی برگزار خواهد شد ـــــــــــــــــــــــ پایگاه خبری صابرین نیوز↙️ 🆘@sabreenS1_official کمپین دانشجویی در ایتا. تلگرام، سروش، بله، آیگپ↙️ @studentcfantiusantizionist ارسال گسترده ..
🔴رئیسی در مذاکره با الهام علی‌اف هرگونه تغییر در مرزهای تاریخی، ژئوپلتیک منطقه و مسیر ترانزیت ایران و ارمنستان را رد کردند. ـــــــــــــــــــــــ پایگاه خبری صابرین نیوز↙️ 🆘@sabreenS1_official کمپین دانشجویی در ایتا. تلگرام، سروش، بله، آیگپ↙️ @studentcfantiusantizionist ارسال گسترده ..
👤 توییت استاد ✍ شاید بپرسی چرا اکانت‌های برانداز تا این حد اگزجره و جنون آمیز فحاشی می‌کنند؟ این یکی از تاکتیک‌های مصوب یگان ۸۲۰۰ اسرائیل برای ایجاد نفرت و دوقطبی کردن جامعه ما است. تاکتیک دوم استفاده از پوشش سلطنت‌طلبی تاکتیک سوم توهین‌های وقیحانه به مقدسات برای ایجاد نفرت و عادی سازی فضای تسامح ـــــــــــــــــــــــ پایگاه خبری صابرین نیوز↙️ 🆘@sabreenS1_official کمپین دانشجویی در ایتا. تلگرام، سروش، بله، آیگپ↙️ @studentcfantiusantizionist ارسال گسترده ..
☑️استانیسلاو تاراسف سردبیر خبرگزاری رگنوم روسی :ممکن است تهران رسما طرح توافق صلح ارمنستان و آذربایجان را به رسمیت نشناسد و عواقبی در پی خواهد داشت ,جمهوری اسلامی ایران حتی آماده اعزام نیرو به قفقاز است ـــــــــــــــــــــــ پایگاه خبری صابرین نیوز↙️ 🆘@sabreenS1_official کمپین دانشجویی در ایتا. تلگرام، سروش، بله، آیگپ↙️ @studentcfantiusantizionist ارسال گسترده ..
🔻شورای خودخوانده اسلامی سوریه تحت حمایت ترکیه از مردم عفرین خواست که در برابر شبه نظامیان هیات تحریر الشام مقاومت کنند. ـــــــــــــــــــــــ پایگاه خبری صابرین نیوز↙️ 🆘@sabreenS1_official کمپین دانشجویی در ایتا. تلگرام، سروش، بله، آیگپ↙️ @studentcfantiusantizionist ارسال گسترده ..
فعلا قابلیت پخش رسانه در مرورگر فراهم نیست
مشاهده در پیام رسان ایتا
🎥 قرار جنگ اگر باشد زمین کارزار ما تل آویو است، تهران نه! ـــــــــــــــــــــــ پایگاه خبری صابرین نیوز↙️ 🆘@sabreenS1_official کمپین دانشجویی در ایتا. تلگرام، سروش، بله، آیگپ↙️ @studentcfantiusantizionist ارسال گسترده ..
فعلا قابلیت پخش رسانه در مرورگر فراهم نیست
مشاهده در پیام رسان ایتا
🎥 بلاروس نیروهای خود را به مرز با اوکراین می‌فرستد ـــــــــــــــــــــــ پایگاه خبری صابرین نیوز↙️ 🆘@sabreenS1_official کمپین دانشجویی در ایتا. تلگرام، سروش، بله، آیگپ↙️ @studentcfantiusantizionist ارسال گسترده ..
🔺ادامه فعالیت اینترنت ماهواره‌ای در اوکراین منوط به پول پنتاگون 🔹شرکت اسپیس ایکس متعلق به ایلان ماسک اعلام کرد که دیگر قادر به پرداخت هزینه اینترنت ماهواره‌ای «استارلینک» در اوکراین نبوده و چنانچه آمریکا خواهان ادامه این سرویس در آن کشور است، پنتاگون باید پرداخت هزینه آن را تقبل کند. ✅کانال اخبار 20:30👇 http://eitaa.com/joinchat/1684144128C592f3e217d کمپین دانشجویی در ایتا. تلگرام، سروش، بله، آیگپ↙️ @studentcfantiusantizionist ارسال گسترده ..
یه مجموعه ی ۸ جلدیه که خیلی از ماها و یا حتی پدر و مادرهامون با خوندنش خاطره داریم. 🌷 کتابهایی که رهبر انقلاب راجع بهشون فرمودن: "من خودم را از جهت ، بخشی مدیون این مرد و کتاب این مرد می‌دانم." 🌷 خیلی خوبه که بچه هامونُ تو سن پایین با این مجموعه داستان های آشنا کنیم و اجازه بدیم با مفاهیم فرهنگی غنی تمدنمون انس بگیرند. 🌷 پس از استقبال کم نظیر شما عزیزان ما در مجموعه کتاب سالم افتخار داریم این کتابهای ارزشمند را با و در اختیار شما قرار دهیم 🔹🔷🔹 برای اطلاعات بیشتر و ثبت سفارش همین الان وارد بشید👇 https://eitaa.com/joinchat/3452567606C96b9fbdb5a کمپین دانشجویی در ایتا. تلگرام، سروش، بله، آیگپ↙️ @studentcfantiusantizionist ارسال گسترده ..
🔺بیلبورد میدان ولیعصر که با عنوان «زنان سرزمین من/ بانوان مفاخر ایرانی» در واکنش به اعتراضات اخیر اکران شده بود، کمتر از ۲۴ ساعت بعد از رونمایی برداشته شد. ✅کانال اخبار 20:30👇 http://eitaa.com/joinchat/1684144128C592f3e217d کمپین دانشجویی در ایتا. تلگرام، سروش، بله، آیگپ↙️ @studentcfantiusantizionist ارسال گسترده ..
🔴نتانیاهو: درگیری‌های قدس به خاطر تسلیم‌شدن در برابر حزب‌الله است 🔹 نخست‌وزیر سابق رژیم صهیونیستی با انتقاد از توافق ترسیم مرزهای دریایی بین بیروت و تل‌آویو، آن را تسلیم‌شدن در برابر حزب‌الله لبنان و دلیلی بر ایجاد درگیری‌ از سوی فلسطینیان در قدس عنوان کرد. ✅کانال اخبار 20:30👇 http://eitaa.com/joinchat/1684144128C592f3e217d کمپین دانشجویی در ایتا. تلگرام، سروش، بله، آیگپ↙️ @studentcfantiusantizionist ارسال گسترده ..
فعلا قابلیت پخش رسانه در مرورگر فراهم نیست
مشاهده در پیام رسان ایتا
🎥 گوشه‌هایی از بازدید رهبر انقلاب از پشت صحنه فیلم سینمایی محمد رسول‌الله(ص) 🔹به‌مناسبت فرارسیدن سالروز ولادت پیامبر ✅کانال اخبار 20:30👇 http://eitaa.com/joinchat/1684144128C592f3e217d کمپین دانشجویی در ایتا. تلگرام، سروش، بله، آیگپ↙️ @studentcfantiusantizionist ارسال گسترده ..
🔺تهدید بورل به نابودی ارتش روسیه درصورت حمله هسته‌ای به اوکراین 🔹مسئول سیاست خارجی اتحادیه اروپا: پوتین می‌گوید که بلوف نمی‌زند. هر گونه حمله هسته‌ای علیه اوکراین به یک پاسخ منجر می‌شود، نه یک پاسخ هسته‌ای بلکه چنان پاسخ قدرتمندی از طرف ارتش که سبب نابود شدن ارتش روسیه خواهد شد. ✅کانال اخبار 20:30👇 http://eitaa.com/joinchat/1684144128C592f3e217d کمپین دانشجویی در ایتا. تلگرام، سروش، بله، آیگپ↙️ @studentcfantiusantizionist ارسال گسترده ..
📸 عکس جدید دیوارنگاره میدان ولیعصر 🔹این اثر بدون عکس زنان مشاهیر بر میدان ولیعصر نقش بست. ✅کانال اخبار 20:30👇 http://eitaa.com/joinchat/1684144128C592f3e217d کمپین دانشجویی در ایتا. تلگرام، سروش، بله، آیگپ↙️ @studentcfantiusantizionist ارسال گسترده ..
🔺عذرخواهی دیرهنگام رئیس سازمان ملل درخصوص تحریم های مربوط به کرونا ! 🔹روایت رئیسی در حضور رهبر انقلاب از ملاقات خصوصی با دبیرکل سازمان ملل: رئیس‌جمهور در ابتدای دیدار مسئولان نظام و میهمانان کنفرانس وحدت اسلامی با رهبر انقلاب، علت کینه دشمن از ملت ایران را پیشرفتهای خیره‌کننده و همه‌جانبه آن دانست و خاطرنشان کرد: در سفر اخیر به نیویورک، دبیرکل سازمان ملل در ملاقات خصوصی عذرخواهی کرد و گفت با وجود تلاشهای زیاد نتوانستم تحریم‌های مربوط به کرونا علیه ایران را رفع کنم که به او پاسخ دادم ملت ایران همواره از تهدید و تحریم، فرصت‌سازی کرده و در قضیه کرونا نیز با فعال شدن شش مرکز تولید واکسن به صادرکننده تبدیل شدیم و امروز جزو کشورهای برتر دنیا در مقابله با این بیماری هستیم. 🔹دشمنان ایران در اغتشاشات اخیر نیز به دنبال ایجاد زحمت برای کشور بودند اما مردم با صبر و ایستادگی همچون گذشته آنها را ناکام کردند. ✅کانال اخبار 20:30👇 http://eitaa.com/joinchat/1684144128C592f3e217d کمپین دانشجویی در ایتا. تلگرام، سروش، بله، آیگپ↙️ @studentcfantiusantizionist ارسال گسترده ..
📚 تمدید برگزاری نمایشگاه مجازی کتاب «سمت» 💢 به مناسبت آغاز سال تحصیلی دانشگاهی و با هدف ارائه تسهیلات به جامعه علمی کشور، سازمان «سمت» اقدام به برپایی نمایشگاه ملی مجازی آثار منتشره خود کرد. 🔹 در این نمایشگاه، مخاطبان قادر خواهند بود آثار چاپی منتشره سازمان «سمت» را با تخفیف ۲۰ درصد خریداری کنند. 📆 این نمایشگاه مجازی از تا پایان مهر تمدید شد و دانشجویان و علاقه‌مندان می‌توانند با مراجعه به سایت esale.samt.ac.ir اقدام به تهیه آثار درخواستی خود کنند. _ـ_ـ_ـ_ـ_ـ_ـ_ 🔳 با همراه باشید 🆔 @meftahandishe_com
⭕️ خروج از ناتو؛ فریاد این روز‌های مردم اروپا برای رهایی نسبی از بحران اقتصادی 🔹در حالی که اروپا همچنان بر سیاست‌های خود در قبال روسیه و جنگ اوکراین اصرار دارد، مردم اما از مقاماتشان می‌خواهند از ناتو خارج شوند. 👉 yjc.news/00YeUK 🆔 @YjcNewsChannel
⭕️ مراد از وحدت، اشتراک عمل در برابر نقشه‌های استکبار است 🔸 رهبر انقلاب: 🔹 باید برویم به سمت عملی شدن . حالا وحدت یعنی چه؟ مراد از وحدت قطعاً وحدت مذهبی نیست؛ یعنی اینکه این به مذهب آن دربیاید، آن به مذهب این دربیاید؛ نه، این قطعاً مراد نیست. وحدت جغرافیایی هم نیست، مثل آن چیزی که در دهه‌های شصت میلادی و هفتاد میلادی، بعضی کشورهای عربی با هم اتّحاد پیدا کردند و اعلام کردند که یکی هستند، که نشد و نمیشود و امکان هم ندارد. مراد از وحدت، وحدت در حفظِ منافعِ امّتِ اسلامی است. اوّل تشخیص بدهیم منافع امّت اسلامی کجاست و در چیست؛ بعد در این زمینه ملّتها با هم توافق کنند. 🔹ببینند امّت اسلامی امروز به چه احتیاج دارد، با که باید دشمنی کرد، با که باید دوستی کرد و چه جوری دوستی کرد، این جهت‌گیری‌ها را در ضمن گفتگوها و مذاکرات، به توافق برسند، در این جهت حرکت کنند. مراد این است: اشتراک عمل در برابر نقشه‌های استکبار. 🆔 @YjcNewsChannel