eitaa logo
کمپین د. ضد آمریکا و صهیونیست
561 دنبال‌کننده
14.4هزار عکس
8.9هزار ویدیو
511 فایل
کمپین دانشجویی ضد آمریکا و صهیونیست آتش به اختیاران افشاگر ادمین @Dailywriter
مشاهده در ایتا
دانلود
مدرسه تعالی برگزار می کند : ✅ دوره جدید مبحث « از غرب چه خبر» این بار بررسی وضعیت زنان در آمریکا 🔶 با حضور خانم دکتر اسدی، دانشمند نخبه مقیم آمریکا ⬇️ از ایشان بشنوید : _ توضیح شرایط سالهایی که به آمریکا وارد شده اند _ تغییراتی که این سالها در آمریکا پدید آمده _ تفاوت شرایط کاری به نسبت زمان، منطقه و نوع کار _ انتخاب های بعضاً سخت!! ✳️ فرصت ویژه برای تمام افرادی که می‌خواهند واقعیت آمریکا را از زبان یک هم وطن که سالهاست در آنجا زندگی می‌کند، بشنوند 🔷 هزینه دوره: صد هزار تومان ( به مناسبت ولادت حضرت زینب کبری سلام الله علیها از تخفیف 100 درصدی بهرمند شوید) برای شرکت در این دوره از طریق لینک زیر اقدام بفرمایید. https://taalei-edu.ir/event/139 لینک ثبت نام دوره مجازی ☝️☝️☝️ ‌‌ منبع: 🆔 https://eitaa.com/joinchat/2843017216C4b1711eae7 🍃 🌺🍃 ✅☝️🎬فرصتی برای مردم شناسی، برای ایده پردازی دراماتیک یا مستند برای تولید فیلم و سریال❗️ ✅ آموزش فیلمسازی 🎬 در روبیکا https://rubika.ir/amoozeshfilmsazi در ایتا https://eitaa.com/amoozeshfilmsazi/518 در سروش https://splus.ir/amoozeshfilmsazi نشر حد اکثری ✅ .
🇮🇷🇮🇷🇮🇷 امشب که رقابت عقاب و یوز است هشیاری و اتحاد، دشمن‌سوز است از لطف دعای مردم ان‌شاءالله در آخر کار تیم ما پیروز است ✍️، ۱۴۰۱/۰۹/۰۸ 🌸 حضرت امام خامنه‌ای روحی‌فداه: اگر ایران‌دوست هستید امیدآفرینی کنید. 🌺 امیدآفرینی تیم ملی فوتبال جمهوری اسلامی ایران مستدام باد! ❤️•┈┈••✾•🌿🌸🌺🌸🌿•✾••┈┈•❤️ کمپین دانشجویی در ایتا. تلگرام، سروش، بله، آیگپ↙️ @studentcfantiusantizionist در ایتا↙️↙️ https://eitaa.com/studentcfantiusantizionist/24198 ارسال گسترده .
فعلا قابلیت پخش رسانه در مرورگر فراهم نیست
مشاهده در پیام رسان ایتا
🎥 دوحه در تسخیر ایرانی‌ها 🔹حال و هوای شهر دوحه قطر چند ساعت قبل از بازی ایران و آمریکا 🔴 👇 @bidariymelat کمپین دانشجویی در ایتا. تلگرام، سروش، بله، آیگپ↙️ @studentcfantiusantizionist در ایتا↙️↙️ https://eitaa.com/studentcfantiusantizionist/24198 ارسال گسترده .
🔴تمجید بی سابقه آیت الله خامنه ای از نخست وزیر عراق : 🔸 شما فردی مومن و توانا هستید که قرار گرفتنتان در راس دولت عراق مایه خرسندی است 🔹 ما معتقدیم جنابعالی که توانایی پیشبرد امور و ارتباطات عراق و رساندن این کشور به جایگاه مستقل و شایسته تمدن و تاریخ آن را دارید 🔸امید می رود با حضور جنابعالی عراق به پیشرفت و جایگاه واقعی خود دست یابد. 💢پ ن : همانگونه که قبلا نیز گفته شده ، دولت شیاع السودانی از نزدیک ترین دولت های عراق به جمهوری اسلامی است و ایران سعی دارد در دوره نخست وزیری او ، روابط سیاسی ، امنیتی و اقتصادی خود را به عالی ترین سطح برساند. 🔴 👇 @bidariymelat کمپین دانشجویی در ایتا. تلگرام، سروش، بله، آیگپ↙️ @studentcfantiusantizionist در ایتا↙️↙️ https://eitaa.com/studentcfantiusantizionist/24198 ارسال گسترده .
🔴جنگ را به خیابان های ریاض بکشانید ⏪ دیپلماسی هیچ تاثیری در رویکرد سعودی ندارد 🔻 بیانیه کتائب حزب‌الله عراق در رابطه با پاسخ به جنایت رژیم آل سعود: 🔸کشورهای متضرر از سیاست‌های رژیم سعودی می‌بایست با تشکیل ائتلاف، جنگ را به خیابان‌های ریاض بکشانند. 🔹 مذاکره با سعودی‌ها هیچ سودی نخواهد داشت و تنها به آنها زمان پی‌ریزی حمله به کشورهای محور مقاومت را خواهد داد. 🔴 👇 @bidariymelat کمپین دانشجویی در ایتا. تلگرام، سروش، بله، آیگپ↙️ @studentcfantiusantizionist در ایتا↙️↙️ https://eitaa.com/studentcfantiusantizionist/24198 ارسال گسترده .
فعلا قابلیت پخش رسانه در مرورگر فراهم نیست
مشاهده در پیام رسان ایتا
🎥انتقاد سردار حاجی‌زاده از سکوت خواص در اغتشاشات اخیر: «خواص شدید برای چی؟ خواص شدید برای زمان صلح؟!» فرمانده نیروی هوافضای سپاه در دانشگاه شهید رجایی: 🔸بزرگان و خواص ما باید در خصوص دشمن‌شناسی و در راستای جهاد تبیین توضیح بدهند توجیه بکنند. اتفاقا در این شرایط خواص ما ساکت می‌شوند. حرف نمی زنند، احتیاط می‌کنند، می ترسند. 🔸خواص شدید برای چی؟ خواص شدید برای زمان صلح؟! در این شرایط باید هر کدام تان پرچم دار کاری بشوید و چهره به چهره توجیه بکنید و توضیح بدهید. 🔸خیلی از جوانان ما فریب خوردند. در این مقاطع هست که بزرگان نقش دارند و باید پای کار بیایند ولی نیامدند؛ تعداد زیادی از خواص مردود شدند. سپاه سایبری پاسداران👇🏻 ‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌ Join🔜 @sardarhajizadeh🙏 ─┅═ঊঈ🍃🍂🍁🍃ঊঈ═┅─ کمپین دانشجویی در ایتا. تلگرام، سروش، بله، آیگپ↙️ @studentcfantiusantizionist در ایتا↙️↙️ https://eitaa.com/studentcfantiusantizionist/24198 ارسال گسترده .
فعلا قابلیت پخش رسانه در مرورگر فراهم نیست
مشاهده در پیام رسان ایتا
🔴شاهین نجفی برای انقلابشون شورای نگهبان راه انداخته😂 مفهوم رد صلاحیت، تأیید صلاحیت و عدم احراز صلاحیت را نمی دانید؟! شاهین نجفی سخنگوی شورای نگهبانشون توضیح می دهد😄 مگه اینا ۴۳ سال به شورای نگهبان قانون اساسی گیر نمی‌دادن که نظارت استصوابی فلانه ک بهمانه و بذارید مردم خودشون عقل دارن و ...؟! پس چی شد؟! خدایا اینا رو شفا نده بخندیم 😂 ✅با بدون سانسور متفاوت بیاندیشید👇 http://eitaa.com/joinchat/404946944Ceab6f2b794 کمپین دانشجویی در ایتا. تلگرام، سروش، بله، آیگپ↙️ @studentcfantiusantizionist در ایتا↙️↙️ https://eitaa.com/studentcfantiusantizionist/24198 ارسال گسترده .
🔴ان‌شاءالله آمریکایی‌ها فردا صبح می‌گویند «له شدیم» ⏪سردار فدوی جانشین فرمانده سپاه پاسداران گفت: ان‌شاءالله پیروز می‌شویم. قطعا وقتی همه مجموعه‌های ما از جمله بچه‌های (تیم) فوتبال ما غیرت ایرانی‌شان را به کار گیرند، پیروز می‌شوند. اگر مثل بازی ولز بازی کنند، حتما پیروز می شویم. ولز قوی‌تر از آمریکاست. یکی از بازیکنان ولز به نام "گرت بیل" مات و مبهوت شده بود از بازی و گفته بود که "له شدیم" و ان‌شاءالله آمریکایی‌ها هم فردا صبح می‌گویند که "له شدیم". 🔴 👇 @bidariymelat کمپین دانشجویی در ایتا. تلگرام، سروش، بله، آیگپ↙️ @studentcfantiusantizionist در ایتا↙️↙️ https://eitaa.com/studentcfantiusantizionist/24198 ارسال گسترده .
فعلا قابلیت پخش رسانه در مرورگر فراهم نیست
مشاهده در پیام رسان ایتا
🎥 ازدواج دانشمند هسته‌ای در سلف دانشگاه ‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌ Join🔜 @sardarhajizadeh🙏 ─┅═ঊঈ🍃🍂🍁🍃ঊঈ═┅─ کمپین دانشجویی در ایتا. تلگرام، سروش، بله، آیگپ↙️ @studentcfantiusantizionist در ایتا↙️↙️ https://eitaa.com/studentcfantiusantizionist/24198 ارسال گسترده .
آنی❗️ دعای روز سه شنبه به نیت پیروزی ایران🇮🇷 برابر آمریکا🇺🇸 با صدای سماواتی↙️ https://www.erfan.ir/files/sound/mafatih/1090_27927_190.mp3 بِسْمِ اللّهِ الرَّحْمَنِ الرَّحِيمِ، الْحَمْدُ لِلّٰهِ وَالْحَمْدُ حَقُّهُ كَمَا يَسْتَحِقُّهُ حَمْداً كَثِيراً، وَأَعُوذُ بِهِ مِنْ شَرِّ نَفْسِى إِنَّ النَّفْسَ لَأَمَّارَةٌ بِالسُّوءِ إِلّا مَا رَحِمَ رَبِّى، وَأَعُوذُ بِهِ مِنْ شَرِّ الشَّيْطَانِ الَّذِى يَزِيدُنِى ذَنْباً إِلَىٰ ذَنْبِى، وَأَحْتَرِزُ بِهِ مِنْ كُلِّ جَبَّارٍ فَاجِرٍ، وَسُلْطَانٍ جَائِرٍ، وَعَدُوٍّ قَاهِرٍ . اللّٰهُمَّ اجْعَلْنِى مِنْ جُنْدِكَ فَإِنَّ جُنْدَكَ هُمُ الْغَالِبُونَ، وَاجْعَلْنِى مِنْ حِزْبِكَ فَإِنَّ حِزْبَكَ هُمُ الْمُفْلِحُونَ؛ به نام خدا که رحمتش بسیار و مهربانی‌اش همیشگی است، ستایش خدا راست و ستایش برازنده او آن‌چنان‌که شایسته حضرت اوست، ستایشی بسیار و به او پناه می‌برم از شر نفسم، این‌که نفس مسلماً به زشتی بسیار فرمان می‌دهد جز آنکه پروردگارم رحم کند و به خدا پناه می‌برم از گزند شیطانی که گناه بر گناهم می‌افزاید و به قدرت او از هر گردنکش نابکار و پادشاه ستمکار و دشمن قهّار، پرهیز می‌کنیم؛ خدایا مرا از سپاهیانت قرار ده، چراکه همانا فقط سپاه تو پیروز است و مرا از حزب خود قرار ده که تنها حزب تو رستگار است؛ وَاجْعَلْنِى مِنْ أَوْلِيَائِكَ فَإِنَّ أَوْلِياءَكَ لَاخَوْفٌ عَلَيْهِمْ وَلَا هُمْ يَحْزَنُونَ، اللّٰهُمَّ أَصْلِحْ لِى دِينِى فَإِنَّهُ عِصْمَةُ أَمْرِى، وَأَصْلِحْ لِى آخِرَتِى فَإِنَّها دَارُ مَقَرِّى، وَ إِلَيْهَا مِنْ مُجاوَرَةِ اللِّئَامِ مَفَرِّى، وَاجْعَلِ الْحَيَاةَ زِيادَةً لِى فِى كُلِّ خَيْرٍ، وَالْوَفَاةَ رَاحَةً لِى مِنْ كُلِّ شَرٍّ؛ و هم از دوستانت قرارم ده که بر دوستانت ترسی نیست و اندوهگین نمی‌شوند، خدایا دینم را برایم سامان ده که آن وسیله‌ی در امان بودن و دوری من از گناه است و آخرتم را آباد ساز که آنجا خانه پایدار من و گریزگاهم از همسایگی دون‌صفتان است و زندگی را برایم زمینه افزونی در هر خیر و مرگم را برایم آرامش از هر گزندی قرار ده؛ اللّٰهُمَّ صَلِّ عَلَىٰ مُحَمَّدٍ خاتَمِ النَّبِيِّينَ، وَتَمَامِ عِدَّةِ الْمُرْسَلِينَ، وَعَلَىٰ آلِهِ الطَّيِّبِينَ الطَّاهِرِينَ، وَأَصْحَابِهِ الْمُنْتَجَبِينَ، وَهَبْ لِى فِى الثُّلَثَاءِ ثَلَاثاً: لَاتَدَعْ لِى ذنْباً إِلّا غَفَرْتَهُ، وَلَا غَمّاً إِلّا أَذْهَبْتَهُ، وَلَا عَدُوّاً إِلّا دَفَعْتَهُ، بِبِسْمِ اللّٰهِ خَيْرِ الأَسْمَاءِ، بِسْمِ اللّٰهِ رَبِّ الْأَرْضِ وَالسَّماءِ، أَسْتَدْفِعُ كُلَّ مَكْرُوهٍ أَوَّلُهُ سَخَطُهُ، وَأَسْتَجْلِبُ كُلَّ مَحْبُوبٍ أَوَّلُهُ رِضَاهُ، فَاخْتِمْ لِى مِنْكَ بِالْغُفْرانِ يَا وَلِىَّ الْإِحْسَانِ. خدایا، بر محمّد خاتم پیامبران و کامل‌کننده شمار رسولان و بر خاندان پاک و پاکیزه او و بر یاران برگزیده‌اش درود فرست و در روز سه‌شنبه سه حاجتم را روا کن: گناهی برایم مگذار جز آنکه بیامرزی و نه اندوهی جز آنکه آن را برطرف سازی و نه دشمنی جز آنکه دور گردانی، به نام خدا که بهترین نام‌هاست، به نام خدا پروردگار زمین و آسمان، دوری هر ناخوشایندی را که ابتدایش خشم خداست و نیل به هر محبوبی را که آغازش خوشنودی اوست خواستارم، پس از سوی خود سرانجامم را به آمرزش پایان ده، ای صاحب نیکی. ✅انصارالمقاومه قال الله: الذین قالوا ربنا الله ثم استقاموا تتنزل علیهم الملائكه https://eitaa.com/ansarolmoqawamah/12164 لطفا ارسال فوری و گسترده✅ .
فعلا قابلیت پخش رسانه در مرورگر فراهم نیست
مشاهده در پیام رسان ایتا
🔘هر چه را باخته باشید شرف و غیرت و وطن تان را نفروختید... 🔘زنده باد تیم ملی 🔘خدا قوت تیم ملی 🔻🔻🔻🔻🔻 🌀 @hsn_mokhtari 🌀 @hsn_mokhtari 🌀 @hsn_mokhtari
فعلا قابلیت پخش رسانه در مرورگر فراهم نیست
مشاهده در پیام رسان ایتا
این خانم و دوستانش که همه شبیه خودش بودند را درست رو به روی لانه جاسوسی دیدم. یک تنه کل جمعیت اونجا را رهبری می کرد. طوری که مردها انگشت به دهن از شعارهای ارزشی و زیبایی که می‌داد مونده بودند. یعنی آنقدر به وجد آمدم که رفتم جلو و گفتم به قول خودت دمت گرم زن، یعنی این. گفت من جونم را هم برای آقا می‌دم. من همون دختر کم حجاب حاج قاسم هستم. از روی نعشم رد بشن، بخوان این مدل آزادی را برام رقم بزنند. اشک‌هام ناخودآگاه ریخت و گفتم مطمئن باش تو جزو همون دسته ای هستی که آقا ویژه برات دعا کرده و می‌کنه. اومد بوسم کرد و گفت تا جون دارم کنارتم و نمی‌ذارم چادر از سرت جا به جا کنند. یعنی آنقدر حالم را خوب کرد که نگم براتون. فکر کنید یهو با این تیپ شروع کردند جلوی سردار سلامی شعار دادن که زن_ زندگی.... یهو همه جمعیت برگشت که نکنه اغتشاش‌گر هستند و اومدند که واکنش نشون بدهند که داد زدند زن زندگی شهادت فدایی ولایت... یهو همه لبخند زنان و ای ول گویان شروع کردند و سردار ازش تشکر کرد😍 @banooyepishran کمپین دانشجویی در ایتا. تلگرام، سروش، بله، آیگپ↙️ @studentcfantiusantizionist در ایتا↙️↙️ https://eitaa.com/studentcfantiusantizionist/24198 ارسال گسترده .
📚 دسترسی آسان به اسناد لانه جاسوسی آمریکا 📔 جلد اول: https://eitaa.com/Roshana1357/91 📔 جلد دوم https://eitaa.com/Roshana1357/92 📔 جلد سوم https://eitaa.com/Roshana1357/93 📔 جلد چهارم https://eitaa.com/Roshana1357/94 📔 جلد پنجم https://eitaa.com/Roshana1357/95 📔 جلد ششم https://eitaa.com/Roshana1357/96 📔 جلد هفتم https://eitaa.com/Roshana1357/97 📔 جلد هشتم https://eitaa.com/Roshana1357/98 📔 جلد نهم https://eitaa.com/Roshana1357/99 📔 جلد دهم https://eitaa.com/Roshana1357/100 📔 جلد یازدهم https://eitaa.com/Roshana1357/101 کانال روشنای انقلاب اسلامی🔻 @Roshana1357 •┈••✾•🍃🌺🍃•✾••┈• کمپین دانشجویی در ایتا. تلگرام، سروش، بله، آیگپ↙️ @studentcfantiusantizionist در ایتا↙️↙️ https://eitaa.com/studentcfantiusantizionist/24492 ارسال گسترده .
✅🔥✅ باید به فریدون که نه شیطان جنی که شیطان اکبر را سالها کدخدای ایرانیان به جهانیان نشان داد ، تبریک گفت ، ببینید نطفه های فکری و نامشروع اجرای سند ۲۰۳۰ فریدون چقدر زود به بلوغ وطن فروشی و تعفن سبک زندگی غربی رسیده اند. ⚫️🔥⚫️ آقای قالیباف ، لقمه حرام تنها برای شکم نیست ، لقمه متعفن فکری که فریدون با رها گذاشتن فحشاگرام سالیان سال به خورد عده ای از نوجوانان و جوانان وطن داده اینگونه مدعیان عزاداری را مشغول خوشحالی و رضایت نموده ! آقای قالیباف هوش مصنوعی فحشا گرام با تحلیل شخصیتی و بسترسازی حتی برای اطرافیان یک فرد به مغز هر مخاطب به صورت انحصاری شلیک ، و نه تنها عقاید او را نابود می کند ، بلکه او را به نیروی خودش تبدیل می کند ⚖️💡⚖️ آقای دکتر قالیباف بهتر است بدانید کسی از آیت الله ناصری پرسیده بود : 💡 _ آیا می‌توانند از طریق کدنویسی و برنامه‌نویسی، دعانویسی کنند؟! فرموده بودند : بله! ، راوی نقل می کند همین پاسخ کوتاه را دادند و رفتند، ⚫️🖋 پسرشان بعد از رفتن پدر از من پرسید این سؤال را چرا پرسیدی؟ عرض کردم در ردگیری‌ها و تحقیقاتی که انجام می‌دادم به این رسیدم که مغز متفکر اینترنت در حیفاست! و حیفا هم مرکز سِحر و جادو... 🔴🖋 آقازادۀ آیت‌الله گفت: اتفاقاً شب گذشته هم یک زن و شوهر که صیغه عقدشان را حاج‌آقا خوانده بود و اوایل ازدواج‌شان بود، خدمت آقا رسیدند و گفتند می‌خواهیم از هم جدا شویم و توافق کردیم قبل‌ش خدمت شما برسیم ، آقا سرشان را بلند کردن و به خانم گفتند: شما سِحر شده‌اید! سِحرِ گوشی... از شوهر پرسیدم ماجرا چیست؟ گفت از وقتی پای گوشی و اینستا به زندگی‌مان باز شد...
فعلا قابلیت پخش رسانه در مرورگر فراهم نیست
مشاهده در پیام رسان ایتا
✅🔥✅ باید به فریدون که نه شیطان جنی که شیطان اکبر را سالها کدخدای ایرانیان به جهانیان نشان داد ، تبریک گفت ، ببینید نطفه های فکری و نامشروع اجرای سند ۲۰۳۰ فریدون چقدر زود به بلوغ وطن فروشی و تعفن سبک زندگی غربی رسیده اند. ⚫️🔥⚫️ آقای قالیباف ، لقمه حرام تنها برای شکم نیست ، لقمه متعفن فکری که فریدون با رها گذاشتن فحشاگرام سالیان سال به خورد عده ای از نوجوانان و جوانان وطن داده اینگونه مدعیان عزاداری را مشغول خوشحالی و رضایت نموده ! آقای قالیباف هوش مصنوعی فحشا گرام با تحلیل شخصیتی و بسترسازی حتی برای اطرافیان یک فرد به مغز هر مخاطب به صورت انحصاری شلیک ، و نه تنها عقاید او را نابود می کند ، بلکه او را به نیروی خودش تبدیل می کند ⚖️💡⚖️ آقای دکتر قالیباف بهتر است بدانید کسی از آیت الله ناصری پرسیده بود : 💡 _ آیا می‌توانند از طریق کدنویسی و برنامه‌نویسی، دعانویسی کنند؟! فرموده بودند : بله! ، راوی نقل می کند همین پاسخ کوتاه را دادند و رفتند، ⚫️🖋 پسرشان بعد از رفتن پدر از من پرسید این سؤال را چرا پرسیدی؟ عرض کردم در ردگیری‌ها و تحقیقاتی که انجام می‌دادم به این رسیدم که مغز متفکر اینترنت در حیفاست! و حیفا هم مرکز سِحر و جادو... 🔴🖋 آقازادۀ آیت‌الله گفت: اتفاقاً شب گذشته هم یک زن و شوهر که صیغه عقدشان را حاج‌آقا خوانده بود و اوایل ازدواج‌شان بود، خدمت آقا رسیدند و گفتند می‌خواهیم از هم جدا شویم و توافق کردیم قبل‌ش خدمت شما برسیم ، آقا سرشان را بلند کردن و به خانم گفتند: شما سِحر شده‌اید! سِحرِ گوشی... از شوهر پرسیدم ماجرا چیست؟ گفت از وقتی پای گوشی و اینستا به زندگی‌مان باز شد...
فعلا قابلیت پخش رسانه در مرورگر فراهم نیست
مشاهده در پیام رسان ایتا
💥اتفاقی در آسمان هنگام بازی ایران و آمریکا!! ☝️ ماجرای نماز خواندن عده‌ای که حتی به خدا اعتقاد نداشتن ✅ گریه آیت‌الله ناصری بعد از بازی ایران و آمریکا! @Behzadzare کمپین دانشجویی در ایتا. تلگرام، سروش، بله، آیگپ↙️ @studentcfantiusantizionist در ایتا↙️↙️ https://eitaa.com/studentcfantiusantizionist/24198 ارسال گسترده .
✅🔥✅ باید به فریدون که نه شیطان جنی که شیطان اکبر را سالها کدخدای ایرانیان به جهانیان نشان داد ، تبریک گفت ، ببینید نطفه های فکری و نامشروع اجرای سند ۲۰۳۰ فریدون چقدر زود به بلوغ وطن فروشی و تعفن سبک زندگی غربی رسیده اند. ⚫️🔥⚫️ آقای قالیباف ، لقمه حرام تنها برای شکم نیست ، لقمه متعفن فکری که فریدون با رها گذاشتن فحشاگرام سالیان سال به خورد عده ای از نوجوانان و جوانان وطن داده اینگونه مدعیان عزاداری را مشغول خوشحالی و رضایت نموده ! آقای قالیباف هوش مصنوعی فحشا گرام با تحلیل شخصیتی و بسترسازی حتی برای اطرافیان یک فرد به مغز هر مخاطب به صورت انحصاری شلیک ، و نه تنها عقاید او را نابود می کند ، بلکه او را به نیروی خودش تبدیل می کند ⚖️💡⚖️ آقای دکتر قالیباف بهتر است بدانید کسی از آیت الله ناصری پرسیده بود : 💡 _ آیا می‌توانند از طریق کدنویسی و برنامه‌نویسی، دعانویسی کنند؟! فرموده بودند : بله! ، راوی نقل می کند همین پاسخ کوتاه را دادند و رفتند، ⚫️🖋 پسرشان بعد از رفتن پدر از من پرسید این سؤال را چرا پرسیدی؟ عرض کردم در ردگیری‌ها و تحقیقاتی که انجام می‌دادم به این رسیدم که مغز متفکر اینترنت در حیفاست! و حیفا هم مرکز سِحر و جادو... 🔴🖋 آقازادۀ آیت‌الله گفت: اتفاقاً شب گذشته هم یک زن و شوهر که صیغه عقدشان را حاج‌آقا خوانده بود و اوایل ازدواج‌شان بود، خدمت آقا رسیدند و گفتند می‌خواهیم از هم جدا شویم و توافق کردیم قبل‌ش خدمت شما برسیم ، آقا سرشان را بلند کردن و به خانم گفتند: شما سِحر شده‌اید! سِحرِ گوشی... از شوهر پرسیدم ماجرا چیست؟ گفت از وقتی پای گوشی و اینستا به زندگی‌مان باز شد... منبع: https://eitaa.com/behzadzare/5587 کمپین دانشجویی در ایتا. تلگرام، سروش، بله، آیگپ↙️ @studentcfantiusantizionist در ایتا↙️↙️ https://eitaa.com/studentcfantiusantizionist/24492 ارسال گسترده .
فعلا قابلیت پخش رسانه در مرورگر فراهم نیست
مشاهده در پیام رسان ایتا
کارشناس شبکه 14 رژیم صهیونیستی: شلوغی هایی که الان در ایران وجود دارد بزرگترین فرصت است/وقتی می‌گوییم حمله به ایران، منظور این نیست که 400 هواپیما به ایران بروند و حمله کنند/این بخشی از آن است، دست‌کم 7 تا 10 پارامتر مختلف هست که می‌شود با آنها به ایران حمله کرد/پارامترهایی مثل سایبری، روانی، فروپاشی نظام، حمایت از اپوزیسیون ایران، حمایت از شلوغی ها، ضربه به اقتصاد و.... خبـــرهای فـــوࢪی‌ مهم⇩⇩ ☑️ @Akhbar_Fori کمپین دانشجویی در ایتا. تلگرام، سروش، بله، آیگپ↙️ @studentcfantiusantizionist در ایتا↙️↙️ https://eitaa.com/studentcfantiusantizionist/24492 ارسال گسترده .
فعلا قابلیت پخش رسانه در مرورگر فراهم نیست
مشاهده در پیام رسان ایتا
🎥 کلاس درس دشمن‌شناسی حضرت آیت‌الله خامنه‌ای: 🔹«دشمنتان را بشناسید و اوّل هم بدانید دشمن کیست؛ دشمن را اشتباه نکنید. ثانیاً وقتی دشمن را شناختید که کیست، نقطه‌ضعف‌های دشمن را بشناسید، ناتوانی‌های دشمن را بشناسید. دشمن همیشه سعی میکند خودش را در نظر شما بزرگ و قوی جلوه بدهد. سعی کنید بشناسید دشمن در چه وضعیّتی است، چه ضعفهایی، چه نقطه‌ضعف‌هایی، چه ناتوانی‌هایی دارد. دشمن را بشناسید، نقشه‌های دشمن را بشناسید. خیلی‌ها در مقابل نقشه‌ی دشمن غافلگیر میشوند؛ [مراقب باشید] غافلگیر نشوید.» ۱۴۰۱/۰۹/۰۵ https://eitaa.com/hosane/21110 کمپین دانشجویی در ایتا. تلگرام، سروش، بله، آیگپ↙️ @studentcfantiusantizionist در ایتا↙️↙️ https://eitaa.com/studentcfantiusantizionist/24492 ارسال گسترده .
⚽️ آمریکا برای اولین‌بار مقابل ایران پیروز شد 🔸 ایران (۰) - آمریکا (۱) ۲۰۲۲ 🆔 @YjcNewsChannel
فعلا قابلیت پخش رسانه در مرورگر فراهم نیست
مشاهده در پیام رسان ایتا
🎥 قرارداد سفید امضاء مبنای قانونی ندارد 🔸مرتضوی، وزیر تعاون، کار و رفاه اجتماعی: 🔹قرارداد سفید امضاء هیچ مبنای حقوقی و اجرایی ندارد. 🔹درصورتی که قرارداد سفید امضایی صورت بگیرد طرف قرارداد که دچار خسارت می‌شود می‌تواند از طریق مراجع حقوقی نسبت به گرفتن حق خود اقدام کند. 🆔 @YjcNewsChannel
🔸چرا وام ازدواج به اندازه کافی پرداخت نمی‌شود؟ 🔹وام ازدواج که قرار بود گره از کار زوج‌های جوان باز کند اکنون خودش به یک گره باز نشدنی تبدیل شده است وامی که از آن به عنوان تسهیلات تکلیفی یاد می‌شود، اما گویا بانک‌ها از این تکلیف شانه خالی می‌کنند. 👉 yjc.news/00YnNn 🆔 @YjcNewsChannel