eitaa logo
کمپین د. ضد آمریکا و صهیونیست
568 دنبال‌کننده
14.4هزار عکس
8.9هزار ویدیو
511 فایل
کمپین دانشجویی ضد آمریکا و صهیونیست آتش به اختیاران افشاگر ادمین @Dailywriter
مشاهده در ایتا
دانلود
هدایت شده از 
مایک پمپئو وزیر خارجه سابق آمریکا در کتاب خود نوشت: ما می دانیم که ایران می تواند در داخل آمریکا فعالیت کند، بنابراین پس از اینکه بخش دولتی را ترک کردم، همچنان از پروتکل های امنیتی حمایت می کنم. اگر بخواهم به بقالی بروم و ارزیابی کنم که کدام بادمجان مناسب تر از بقیه است، حضور نیروهای امنیتی به نوعی این موضوع را تحت الشعاع قرار می دهد. وقتی سوزان، همسرم، می‌خواهد موهایش را اصلاح کند، باید امیدوار باشیم که عوامل مخفی حزب‌الله اطراف سالن را احاطه نکنند. احتمالاً دیگر هرگز با ماشینم رانندگی نخواهم کرد و از سطح حریم خصوصی که قبلا داشتم لذت نخواهم برد.»
هدایت شده از 
حجم رسانه بالاست
مشاهده در ایتا
♦️ گزارش شبکه آرژانتینی از رزمایش ایران در خلیج فارس @latin_313 مقاومت انقلابی آمریکای لاتین
هدایت شده از 
♦️هشدار ترامپ درباره حمایت تسلیحاتی غرب از اوکراین: همین حالا این جنگ دیوانه‌وار را متوقف کنید 🔹دونالد ترامپ رئیس‌جمهور سابق آمریکا درباره کشیده شدن بحران اوکراین به جنگ هسته‌ای در شرایطی که غرب تجهیزات نظامی همچون تانک به اوکراین ارسال می‌کند، هشدار داد. 🔹ترامپ در شبکه اجتماعی Truth Social نوشت: اول تانک‌ها، سپس سلاح‌های هسته‌ای. همین حالا این جنگ دیوانه‌وار را متوقف کنید. انجام آن آسان است. 🔹وی بارها هشدار داده است که وضعیت اوکراین ممکن است به جنگ جهانی سوم تبدیل شود. او قبلا گفته بود اگر به ریاست جمهوری آمریکا ادامه می‌داد، جنگ اوکراین آغاز نمی‌شد./ ایسنا
هدایت شده از 
🔸۶۶ گور جمعی دیگر از کودکان بومی کانادا شناسایی شد 🔹️ یک قبیله بومی در استان «بریتیش کلمبیا» واقع در جنوب کانادا اعلام کرد که ۶۶ گور جمعی دیگر از کودکان را شناسایی و کشف کرده است؛ آنچه در کنار گورهای جمعی کشف شده، این کشور را در بهت و حیرت فروبرده است. @latin_313 مقاومت انقلابی آمریکای لاتین
🚨 الهام بداند ما شاهچراغ را فراموش نکردیم، تروریست تویی! 🔻در بند ۳ و ۴ بیانیه دوم وزارت اطلاعات درباره حمله تروریستی حرم شاهچراغ صراحتاً از نقش بارز رژیم باکو پرده بر می دارد ۳. کلیه‌ی افراد دستگیر شده، غیرایرانی و با ملیّت‌های جمهوری آذربایجان، تاجیکستان و افغانستان هستند. ۴. عنصر اصلی هدایت و هماهنگ کننده‌ی عملیات در داخل کشور، تبعه‌ی جمهوری آذربایجان بوده که از فرودگاه بین‌المللی حیدرعلی‌اف در باکو پرواز و از مرز هوایی فرودگاه امام خمینی (ره) وارد کشور شده است. این فرد پس از رسیدن به تهران خبر حضور خود را به عنصر هماهنگ کننده در جمهوری آذربایجان اعلام نمود. بلافاصله از طریق سرپل عملیاتی داعش در افغانستان با شبکه اتباع خارجی داعش نیز ارتباط گرفته و حضور خود در تهران را به اطلاع آن‌ها رسانده است. 🔻 نکته پایانی: سفارت آذربایجان باید پاسخگوی اقدام غیرقانونی خارج کردن همسر یک هموطن ترک زبان مان از کشور آنهم بدون اجازه وی باشد. ✍ محمدمهدی شریعت @Akhbarevijeh1
فعلا قابلیت پخش رسانه در مرورگر فراهم نیست
مشاهده در پیام رسان ایتا
🚨احتمال خروج ایران از NPT خبرنگار: احتمال خروج از NPT یا اخراج بازرسان آژانس به عنوان رفتار متقابل با پارلمان اروپا وجود دارد؟ امیرعبداللهیان: اگر اروپایی‌ها در مسیر عقلانیت حرکت نکرده و مواضع‌شان را اصلاح نکنند، هر احتمالی برای پاسخ ایران قابل تصور خواهد بود. @Shakhes3 کمپین دانشجویی ضد آمریکا و صهیونیست https://eitaa.com/studentcfantiusantizionist/25682 کمپین دانشجویی در ایتا. تلگرام، سروش، بله، آیگپ↙️ @studentcfantiusantizionist در ایتا↙️ به همراه دانلود «اپلیکیشن جامع استاد مطهری»↙️ https://eitaa.com/studentcfantiusantizionist/25093 🔴 دانلود «اپلیکیشن 👆با یک اشاره ارسال گسترده✅</span> .
حجم رسانه بالاست
مشاهده در ایتا
♦️ گزارش شبکه آرژانتینی از رزمایش ایران در خلیج فارس @latin_313 مقاومت انقلابی آمریکای لاتین کمپین دانشجویی ضد آمریکا و صهیونیست https://eitaa.com/studentcfantiusantizionist/25682 کمپین دانشجویی در ایتا. تلگرام، سروش، بله، آیگپ↙️ @studentcfantiusantizionist در ایتا↙️ به همراه دانلود «اپلیکیشن جامع استاد مطهری»↙️ https://eitaa.com/studentcfantiusantizionist/25093 🔴 دانلود «اپلیکیشن 👆با یک اشاره ارسال گسترده✅ .
فعلا قابلیت پخش رسانه در مرورگر فراهم نیست
مشاهده در پیام رسان ایتا
⭕️ خاخام‌های یهودی: 🇮🇷جموری اسلامی نباید ۴۰ سالگی‌ش رو ببیند‼ اگر به ۴۰ برسد قدرتش چندین برابر خواهد شد و یهود را نابود خواهد کرد 🔻برژینسکی در جلسه ناتو آتلانتیک شمالی : دنیا وارد یک پیچ تاریخی شده که تابلوهای این پیچ را خمینی و خامنه ای نصب کرده‌اند❗ ☝این چند دقیقه مهم و حیاتی را حتما ببینید🎬 کمپین دانشجویی ضد آمریکا و صهیونیست https://eitaa.com/studentcfantiusantizionist/25682 🆔 کمپین دانشجویی در ایتا. تلگرام، سروش، بله، آیگپ↙️ @studentcfantiusantizionist در ایتا↙️ به همراه دانلود «اپلیکیشن جامع استاد مطهری»↙️ https://eitaa.com/studentcfantiusantizionist/25093 🔴 دانلود «اپلیکیشن 👆با یک اشاره ارسال گسترده✅ .
در جهاد تبیین چه چیزی را باید تبیین کنیم؟!  ۱۴۰۰-۱۱-۲۹     -      دسته بندي: کلیپ تصویری   /  برشی از سخنرانی حجت الاسلام راجی، مدیر اندیشکده راهبردی سعداء درباره چهاد تبیین از بین ۳۶مورد تبیینی که رهبری فرمودند؛ کدام اولویت است؟! دو موضوع مهمی که رهبری به تبیین آن تاکید فرمودند… فیلم را در اینجا ببینید↙️ https://soada.ir/multimedia/%D8%AF%D8%B1-%D8%AC%D9%87%D8%A7%D8%AF-%D8%AA%D8%A8%DB%8C%DB%8C%D9%86-%DA%86%D9%87-%DA%86%DB%8C%D8%B2%DB%8C-%D8%B1%D8%A7-%D8%A8%D8%A7%DB%8C%D8%AF-%D8%AA%D8%A8%DB%8C%DB%8C%D9%86-%DA%A9%D9%86%DB%8C%D9%85/ کمپین دانشجویی ضد آمریکا و صهیونیست https://eitaa.com/studentcfantiusantizionist/25682 کمپین دانشجویی در ایتا. تلگرام، سروش، بله، آیگپ↙️ @studentcfantiusantizionist در ایتا↙️ به همراه دانلود «اپلیکیشن جامع استاد مطهری»↙️ https://eitaa.com/studentcfantiusantizionist/25093 🔴 دانلود «اپلیکیشن 👆با یک اشاره ارسال گسترده✅ .
🌱اندیشکده راهبردی پایگاه رسمی نشر آثار @soada_ir اینستاگرام https://instagram.com/soada_ir 🌱 کانال خانواده @soada_reyhaneh 🌱 منبرک @manbarak پاسخ به سوالات: @soada_answer کمپین دانشجویی ضد آمریکا و صهیونیست https://eitaa.com/studentcfantiusantizionist/25682 کمپین دانشجویی در ایتا. تلگرام، سروش، بله، آیگپ↙️ @studentcfantiusantizionist در ایتا↙️ به همراه دانلود «اپلیکیشن جامع استاد مطهری»↙️ https://eitaa.com/studentcfantiusantizionist/25093 🔴 دانلود «اپلیکیشن 👆با یک اشاره ارسال گسترده✅ .
📍 🔰 پنجمین مجموعه از پوسترهای نمایشگاهی باعنوان 🔻 مناسب برای نصب در اماکن عمومی و تابلوهای مساجد در دهه فجر 🌐 فایل باکیفیت در سایت اندیشکده راهبردی سعداء به نشانه زیر موجود است👇 https://b2n.ir/g86091 💠 اندیشکده راهبردی 🆔 @soada_ir کمپین دانشجویی ضد آمریکا و صهیونیست https://eitaa.com/studentcfantiusantizionist/25682 کمپین دانشجویی در ایتا. تلگرام، سروش، بله، آیگپ↙️ @studentcfantiusantizionist در ایتا↙️ به همراه دانلود «اپلیکیشن جامع استاد مطهری»↙️ https://eitaa.com/studentcfantiusantizionist/25093 🔴 دانلود «اپلیکیشن 👆با یک اشاره ارسال گسترده✅ .