1.5M حجم رسانه بالاست
مشاهده در ایتا
🏴 ما هم همینطور حاجی...
ما هم...
و هنوز شش ماه از این سالِ پردرد باقی مونده....
#سیدمقاومت
#مقاومت
#لبنان
#غزه
#شبهای_بی_صبح
#دنیای_بی_رحم_ما
@taaghlom
|تَـأَقْـلُم|
مثلا دیوار یه اتاق باشی تو جنوب لبنان... #مقاومت #صبر #نصر #ظفر @taaghlom
اون عکس بود...
این میتونه بقیهاش باشه!
میتونه ستون اصلی تمام اون تصاویر رو نشون بده
میتونه تمام مایه دلگرمی ما باشه تو این التهابها و امتحانها....
#صبر
#نصر
#آغاز_نصرالله
#سیدمقاومت
#دنیای_بی_رحم_ما
@taaghlom
|تَـأَقْـلُم|
فقط اون پهپادهایی که زیارت کردند و رفتند... @taaghlom
جناب حافظ میگه:
"از آستان پیرِ مغان سر چرا کشیم؟
دولت در آن سرا و گشایش در آن در است"
#اللهم_احفظ_قائدنا
#سیدناالقائد
#جمعه_نصر
#جمعه
@taaghlom
هدایت شده از دختر دریا
سلام و درود🌸
دنبال یک برنامه معنوی بودم برای این روزها و هر چه بالا و پایین میکردم ذهنم من را میبرد سمت صحیفه سجادیه!
بیمقدمهٔ بیشتر بگویم که از سهشنبه ۱۷ مهر قرار است پای دعاهای امام سجاد علیهالسلام بنشینیم.
کتاب ۵۴ دعا دارد. قرار است آهسته و پیوسته روزی چند فراز از دعاها را بخوانیم.
آهسته به این علت که دوستان بیشتری بتوانند در خواندن این کتاب همراهمان باشند و پیوسته به این دلیل که مدتی با این دعاها دمخور باشیم تا حال معنویمان برای ادامهٔ راه بهتر باشد.
هر کسی دوست دارد روز و شبهایش را با دعاهای امام سجاد گره بزند کتاب صحیفه سجادیهاش را به صورت چاپی یا الکترونیکی آماده کند و بیاید گروه صحیفه سجادیهخوانی:
https://eitaa.com/joinchat/3746497465C7b874d20b4
به امید استجابت همهٔ دعاهایمان🌸
|تَـأَقْـلُم|
سلام و درود🌸 دنبال یک برنامه معنوی بودم برای این روزها و هر چه بالا و پایین میکردم ذهنم من را میب
از این کارای قشنگِ مناسب این روزهامون
🔖 فرازی از زیارت حضرت فاطمه معصومه سلاماللهعلیها
#حلقه_های_وصل
#کریمه_اهل_بیت
پ.ن: هشتک رو که نوشتم، یهو دستم روی کیبورد ثابت شد... کریمه...
چقدر فراموشکاریم ما. چه حلقههای وصلی داریم و یادمون میره.
مگه میشه بزرگی رو به کریم بودن بخونن و بخل بورزه؟
اصلا همین نیازمندای تو خیابون که مدام میگن بهشون کمک نکنید و فلان و بهمان، کافیه وقت طلب از مای ساده، بگن شما که کریمی، منم نیازمند؛ میشه دستمون سمت کیفمون نره؟
@taaghlom