eitaa logo
|تَـأَقْـلُم|
57 دنبال‌کننده
178 عکس
50 ویدیو
3 فایل
گوشه دنج ِمن... • می‌نویسم • رصد می‌کنم • متن، پیرایش می‌کنم • زندگی را تجربه می‌کنم • به دنبال ردپای مهر خدا می‌گردم
مشاهده در ایتا
دانلود
|تَـأَقْـلُم|
مثلا دیوار یه اتاق باشی تو جنوب لبنان... #مقاومت #صبر #نصر #ظفر @taaghlom
اون عکس بود... این میتونه بقیه‌اش باشه! میتونه ستون اصلی تمام اون تصاویر رو نشون بده میتونه تمام مایه دلگرمی ما باشه تو این التهاب‌ها و امتحان‌ها.... @taaghlom
|تَـأَقْـلُم|
فقط اون پهپادهایی که زیارت کردند و رفتند... @taaghlom
"اللّهُمَّ انصُرْ جُيوشَ المُسلمينَ و سَراياهُم وَ مُرابِطيهم حيثُ كانوا مِن مشارِقِ الأرضِ و مَغَارِبها ، إنّك على كُلِّ شيءٍ قَديرٌ" ✊💪🎇 @taaghlom
جناب حافظ میگه: "از آستان پیرِ مغان سر چرا کشیم؟ دولت در آن سرا و گشایش در آن در است" @taaghlom
هدایت شده از دختر دریا
سلام و درود🌸 دنبال یک برنامه معنوی بودم برای این روزها و هر چه بالا و پایین می‌کردم ذهنم من را می‌برد سمت صحیفه سجادیه! بی‌مقدمهٔ بیشتر بگویم که از سه‌شنبه ۱۷ مهر قرار است پای دعاهای امام سجاد علیه‌السلام بنشینیم. کتاب ۵۴ دعا دارد. قرار است آهسته و پیوسته روزی چند فراز از دعاها را بخوانیم. آهسته به این علت که دوستان بیشتری بتوانند در خواندن این کتاب همراهمان باشند و پیوسته به این دلیل که مدتی با این دعاها دمخور باشیم تا حال معنوی‌مان برای ادامهٔ راه بهتر باشد. هر کسی دوست دارد روز و شب‌هایش را با دعاهای امام سجاد گره بزند کتاب صحیفه سجادیه‌اش را به صورت چاپی یا الکترونیکی آماده کند و بیاید گروه صحیفه سجادیه‌خوانی: https://eitaa.com/joinchat/3746497465C7b874d20b4 به امید استجابت همهٔ دعاهایمان🌸
فعلا قابلیت بارگیری به دلیل درخواست زیاد فراهم نیست
نمایش در ایتا
ولی بیاین باور کنیم، ۷اکتبر، شروع یه حق‌خواهی نبود؛ که امتداد اون بود... @taaghlom
🔖 فرازی از زیارت حضرت فاطمه معصومه سلام‌الله‌علیها پ.ن: هشتک رو که نوشتم، یهو دستم روی کیبورد ثابت شد... کریمه... چقدر فراموشکاریم ما. چه حلقه‌های وصلی داریم و یادمون میره. مگه میشه بزرگی رو به کریم بودن بخونن و بخل بورزه؟ اصلا همین نیازمندای تو خیابون که مدام میگن بهشون کمک نکنید و فلان و بهمان، کافیه وقت طلب از مای ساده، بگن شما که کریمی، منم نیازمند؛ میشه دستمون سمت کیفمون نره؟ @taaghlom
میگن تو غزه، کافیه دلت برای یه شهید تنگ شه یا حسرت شهادتش رو بخوری... طولی نمیکشه که میری پیششون.... 😢 پ.ن: یه مزار دسته جمعی با ۵۹۵ شهید... @taaghlom
مرد میدان، اگر در میانه میدان شهید نشود که مرد میدان نیست.... و مردان میدانی که یکی پس از دیگری پر میکشند و مایی که نجوایمان "أين قاصم شوكة المعتدين" است... @taaghlom