eitaa logo
|تَـأَقْـلُم|
57 دنبال‌کننده
178 عکس
50 ویدیو
3 فایل
گوشه دنج ِمن... • می‌نویسم • رصد می‌کنم • متن، پیرایش می‌کنم • زندگی را تجربه می‌کنم • به دنبال ردپای مهر خدا می‌گردم
مشاهده در ایتا
دانلود
زن را نماد وطن میخوانند. حال وطن را از حال زنانش باید دید... پ.ن: روز چهارم @taaghlom
3M حجم رسانه بالاست
مشاهده در ایتا
شغلت؟ تو پدافندم. یعنی سی و پنج، شش ساله فقط میشینی و نگاه میکنی؟ عوضش الان، تو نبرد بین و حق و باطل، تو بزرگترین رزم آخرالزمانی، دارم از سرزمین حق، با تمام قوا، شبانه روزی، بی‌خواب و استراحت، به عشق شهادت، دفاع میکنم. پ.ن: روز ششم @taaghlom
فعلا قابلیت بارگیری به دلیل درخواست زیاد فراهم نیست
نمایش در ایتا
«زندگی را با قوت ادامه دهید!» زندگی با قوت شاید همین باشد که صبح، از خواب دو سه ساعته بعد از نماز که بیدار میشوی، چای تازه را دم کنی برای صبحانه اهل خانه. زندگی با قوت شاید همین باشد که بعد از مدت‌ها، لباس‌های اتو نشده را از کمد بیرون بکشی و بنشینی به اتو کردن. زندگی با قوت شاید همین باشد که با همه فراری بودنت از تلفن و تماس، آن را برداری و حال آشنا و فامیل را بپرسی و کمی دلداری‌شان بدهی و رجز مقاومت برایشان بخوانی. زندگی با قوت شاید همین بوی کیک داغ دارچینی باشد که در خانه پخش شده. زندگی با قوت اصلا شاید همین قصه شبی باشد که از پیروزی حق بر باطل وقت خواب کودکت تعریف میکنی. جنگیدن برای ما، همین زندگی با قوتی است که ادامه میدهیم... پ.ن: روز هفتم @taaghlom
«زندگی را با قوت ادامه دهید!» زندگی با قوت یعنی نمازجمعه ای با جمعیتی انبوه از مردم، بی‌خیال صدای پهپاد و خطر شلیک، با رجزخوانی و فریاد‌های پر از خشم... زندگی با قوت یعنی همان رسم و رسوم همیشگی، صدای فشل نماز جمعه، صف‌هایی که وصل بودنشان به خدا سپرده شده، جهت قبله‌ای که در هر خیابان منتهی به دانشگاه به یک طرف است. :) اصلا ما با همین‌ها، همیشه در صحنه بودیم و خواهیم بود دیگر... پ.ن: روز هشتم @taaghlom
11.7M حجم رسانه بالاست
مشاهده در ایتا
🖇 "صلح تحمیلی" آنچه باید تبیین شود. آنچه باید بدانیم. پ.ن: روز نهم @taaghlom
چند روزی بود خود را غرق در روایت‌هایی از زندگی آیت‌الله سید علی خامنه‌ای کرده بودم. ۱۳۱۸ شرح اسم خون دلی که لعل شد زندگی و زمانه آیت‌الله و... میخواندم و پیش میرفتم. میخواندم و یاد میگرفتم. میخواندم و یادداشت برمیداشتم. میخواندم و شگفت‌زده میشدم. میخواندم و زیرلب ماشاءالله میگفتم. بعد از چند روز خواندن، وقتی خواستم شگفتی‌ام از آنچه خواندم را نشان دهم، یک جمله گفتم: او، از همان آغاز در یک سطح و ماجرا و کلاس متفاوت بود. دنیایش محدود به مبارزه، به حوزه، به جلسه و سخنرانی، به گذراندن حبس، به شکست پهلوی و... اینها نبود. نگاهش آنقدر بلند و وسیع و همه‌جانبه و عمیق بود که هرچند با شکسته‌نفسی روایت میکند، اما قابل چشم‌پوشی نیست. افق او، جهان اسلام بود و تمدن اسلامی! این مرد، این ابرمرد، ناشناخته‌ترین سیاستمدار ‌تمام این سال‌های ماست. مردی که از همان سالهای جوانی مشق مبارزه کرده است. از همان سالها، برای مبارزه و اعتقادش هزینه داده است. از همان سالها، به دنبال بالا بردن آگاهی مردم بود و برایش برنامه داشت و تلاش میکرد. از همان سالها، توکل برایش معنای دیگری داشت. از همان سالها، میدانست که مامور به وظیفه است. از همان سالها، دنیای اسلام را رصد میکرد. از همان سالها... خدایا به سلامت دارش! 🤲 @taaghlom
فعلا قابلیت بارگیری به دلیل درخواست زیاد فراهم نیست
نمایش در ایتا
4.8M حجم رسانه بالاست
مشاهده در ایتا
"جنگ" عبارت دور از ذهن و بعیدی بود که با فعل ماضی، در قالب خاطره‌هایی از هشت سال بعد از انقلاب تعریف میشد. بلدش نبودیم، جز در کتاب‌ها و فیلم‌ها و خاطرات. اما این روزها، در حال تجربه کردنیم. تجربه جنگ. تجربه جنگ حق و باطل، ایمان و کفر. پ.ن: روز دهم @taaghlom
Mohsen Chavoshi Alaj.mp3
زمان: حجم: 13M
🎶 "مردم! خدا مراقب ماست..." پ‌.ن: حتی برای منِ نااهل موسیقی شنیدنی بود، با ذوق! @taaghlom
|تَـأَقْـلُم|
چند روزی بود خود را غرق در روایت‌هایی از زندگی آیت‌الله سید علی خامنه‌ای کرده بودم. ۱۳۱۸ شرح اسم خون
صداوسیما این روزها تازه افتاده رو نشون دادن دستاوردهای ملی‌مون. دیر شده، اما بهتر از نبودنه. این وسط یه چیزی تو تمام مستندها، فیلم‌ها، گفتگوها و... پررنگه و اون باور رهبری به توانایی داخلیه. انگار تنها کسی که تو این چهل سال، پشت سر تمام ادعاهای ما میتوانیم، ایستاد و کمک کرد بتوانیم، خودشون بودند. از موشکی و هسته ای گرفته تا چیزهای ساده و معمولی. تنها کسی که گفت آره ما میتونیم و اجازه داد روی پای خودمون بایستیم، خودشون بودند. اون هم وسط یه مشت کشور که تمام افتخارشون، خرج پولهای نفتشون برای خرید همین تکنولوژی‌ها و صنایعی است که ما خودمون، بهشون رسیدیم. و قطعا مشخصه که اونها اقلا میدونن و میفهمن ما چقدر توانمندتر و قدرتمندتر از خودشون هستیم. طبیعیه، وقتی روی پای خودت باشی، وقتی سالها تحریم باشی، دیگه بادی نیست که بتونه بلرزوندت. فقط باید اراده کنی! پ.ن: روز یازدهم @taaghlom