eitaa logo
|تَـأَقْـلُم|
57 دنبال‌کننده
178 عکس
50 ویدیو
3 فایل
گوشه دنج ِمن... • می‌نویسم • رصد می‌کنم • متن، پیرایش می‌کنم • زندگی را تجربه می‌کنم • به دنبال ردپای مهر خدا می‌گردم
مشاهده در ایتا
دانلود
تو چند ماه اخیر، این دومین مرتبه است که رهبر یه کشور میاد و با مردمش در مورد "غنی‌سازی" و چرایی اهمیتش برای مردمش صحبت میکنه. و باز هم دومین مرتبه‌ای هست که همین رهبر، تاکید میکنه که کارشناسان باید بیان و با مردم در این مورد صحبت کنند... ان‌شاءالله که این بار این صحبت‌ها روی زمین نمیمونه و دیگه یه عده‌ای نمیتونن روی بی‌توجهی و بی‌اطلاعی مردم، موج‌سواری کنند تا خواسته‌ها و حرف‌هاشون رو بزنن و برای به کرسی نشستنش تلاش کنن و هیاهو به راه بیندازند تا نظام از داشته‌هاش کوتاه بیاد! @taaghlom
آه... چه خون‌ها و پرچم‌ها و اهدافی که از شهدا برایمان مانده و به قول سیدنا الشهید، باید به دوش بکشیم، بی‌آنکه حس شکست کنیم.... @taaghlom
|تَـأَقْـلُم|
"اللّهُمَّ انصُرْ جُيوشَ المُسلمينَ و سَراياهُم وَ مُرابِطيهم حيثُ كانوا مِن مشارِقِ الأرضِ و مَغَار
"أينَ صَمصامُ المُنتَقَم" سال گذشته بود. هفته سختی داشتیم. مثل آن دو روز سخت چند ماه قبلش. بیخبری در جایی میان خوف و رجا. آن چندماه قبل، در آن روزها، فکر هم نمیکردیم اتفاق مشابهی و شاید تلخ‌تر در پیش داشته باشیم. در تصورات من و شاید خیلی از ما، نبودن چندنفرِ انگشت‌شمار، ناممکن بود و فکری که باید عقب رانده میشد. حتی هرگاه در بازیابی پازل مقاومت، نتیجه جهاد را شهادت ترسیم میکردم، باز هم سید، جای دیگری بود؛ اجرش را در روزهای دوری میخواستم که شاید من هم نباشم و دنیا روی صلح و امنش را به مسلمان نشان داده باشد و نتیجه سالها مبارزه و استقامتشان را دیده باشند. اصلا دنیای بدون سید که هیچ، در تصوراتم شهادت سید مقاومت، غوغایی در مسلمانان‌ و شیعیان به پا میکرد... اما... نمیدانم... شاید تتابع حوادث، فرصت هیچ عمل و عکس‌العملی را به ما نداد؛ شاید سیاست؛ شاید تدبیر؛ شاید.... @taaghlom
|تَـأَقْـلُم|
جوری که جناب ابوعبیده، از ایران و ولایت حرف میزنه... #غزه #شهید #امام_امت #اللهم_عجل_لولیک_الفرج
ابوحمزه سخنگوی سرایا القدس: درود و سلام به قهرمانان حزب‌الله و مقاومت دلیرشان؛ آنان که با موشک‌ها و شهیدانشان در کنار ما ایستادند و گران‌بهاترین دارایی‌های خود را در حمایت از غزه تقدیم کردند و در رأس آنان، سید حسن نصرالله قرار دارد. @taaghlom
زمان دانشجویی، استادی داشتیم که اصرار داشت: "حق، گرفتنی است!" در خط به خط خواندن"تنگسیر"، این جمله در ذهنم تکرار میشد... اگر روزی بخواهم برای نوجوان‌ها از ظلم‌ستیزی بگویم، حتما این داستان را (که میگویند پیرنگش حقیقت است) برایشان تعریف میکنم. از آدمی معمولی که شاید برای حق‌خواهی، کمی ناحق هم رفته باشد، برایشان تعریف میکنم تا برسم به حق‌طلبان بزرگ شیعه... فکر میکنم، قهرمان را نگاه داشتن و بزرگ داشتن، از قهرمان داشتن سخت‌تر است. همان روایت قهرمانانه از قهرمان‌ها. پ.ن: برخلاف دیگران، برای من توصیفات اول کتاب، تا رسیدن به نقطه اوج، سخت گذشت. :( 📚 تنگسیر، صادق چوبک @taaghlom
نوحه‌خوان دلمان را لرزاند... حالا، زهرای علی، بعد از نه سال، خواسته‌ای داشت و علی، سراپاگوش در مقابلش نشسته بود. چشمان یکی پر از غم بود و چشمان دیگری پر از درد. زهرا، دل قرص بود و علی، سرافکنده. لب که گشود، زمین و زمان به هم پیچید و داغ علی، داغ هماره تاریخ شیعه شد... خواسته مادر امت، حسرت همیشه ما شد... غسل شبانه، تشییع غریبانه، تدفین پنهانی... و امان از دل علی... س "مدینه، ای دیار غم، بگو به زهرا چه گذشت؟! بگو در این وداع تلخ به جان مولا چه گذشت؟!" @taaghlom
وقتی رهبر یه کشور، تو رو میبینه و ازت قدردانی میکنه... 😍 پ.ن: دختر موی‌تای ایران، با شرمندگی، مدال نقره‌اش رو به رهبر اهدا کرد. @taaghlom
"اللَّهُمَّ صَلِّ وَ سَلِّمْ وَ زِدْ وَ بَارِكْ عَلَى السَّيِّدَةِ الجَليلةِ الجَميلةِ الْمَعْصُومَةِ الْمَظْلُومَةِ الْكَرِيمَةِ النَّبِيلَةِ الْمَكْرُوبَةِ الْعَلِيلَةِ ‌ذَاتِ الْأَحْزَانِ الطَّوِيلَةِ فِي الْمُدَّةِ الْقَلِيلَةِ " سلام‌الله علیها @taaghlom
فقط یه سوال از این روزها و شب‌ها گوشه ذهنم باقی مونده... یعنی بین زنان مدینه، در این چهل روز، هیچ زنی نبود که دل نگران زهرای مرضیه بشه، بیاد پشت در و سراغ خانم رو بگیره؟ هیچ‌کس نبود سوالی داشته باشه؟ هیچ‌کس نبود بخواد بیاد عیادت؟ هیچ‌کس فکر نکرد شاید لازمه بیاد برای طلب حلالیت؟ اصلا هیچ زنی نبود کنجکاو شه که الان این زن با اون حال و روز، چی به سرش اومده؟ چهل روز، اون خونه با تمام دردها و تنهایی‌ها و... در میان مدینه بود و کسی نفهمید دختر رسول خدا، کی رفت؟! سلام‌الله علیها @taaghlom
"غرقِ زخمیم ولی قامت‌مان خم نشده سایه‌ی چادرِ او از سرمان کم نشده..." شکرخدا که دوست‌دار دخت نبی ایم.... 💐 س @taaghlom
مهدی رسولیenc_171182082477017912467.mp3
زمان: حجم: 3M
💫 پیامبراکرم صل‌الله‌علیه‌وآله‌وسلم: "إنّ عليّا و شيعتَهُ هُمُ الفائزونَ يومَ القيامةِ..." پ.ن: زمانه بر سر جنگ است... یا علی مددی! ع 🎙مهدی رسولی @taaghlom