eitaa logo
تاملات
728 دنبال‌کننده
2.2هزار عکس
339 ویدیو
80 فایل
تاملاتی پیرامون آنچه در اکنون میگذرد... 🌐وبلاگ: http://noghte-sarkhat.blog.ir/ 👤ادمین: @rasoul1414
مشاهده در ایتا
دانلود
🔉 سخنرانی 🔶 موضوع |تحلیل نهضت عاشورا در نسبت با مطالعات روشی- تمدنی 🎙حجت الاسلام دکتر سید حسین حسینی پویش ملی هر خانه یک حسینیه ⏰شب دوم محرم ۱۳۹۹ ⚜️ @taammolat74 👇👇👇
لطفا در ایتا مطلب را دنبال کنید
مشاهده در پیام رسان ایتا
🔉 سخنرانی 🔶 موضوع |تحلیل در نسبت با مطالعات روشی- تمدنی 🎙حجت الاسلام دکتر سید استادیار فلسفه دین و کلام پژوهشگاه علوم انسانی و مطالعات فرهنگی ، بیش از ۲۲سال سابقه تدریس و پژوهش در حوزه و دانشگاه فلسفه و روش شناسی، نقدپژوهی، و علم دینی ، انتشار ۳۰ عنوان کتاب و بیش از ۱۱۰ مقاله پژوهشی ⚜️ @taammolat74
🔰پديده منبريان مدرن و خود رُو! ✍️احمدحسين شريفي 🔸در حال حاضر شاهد پيدايش نسلي از مربيان، مبلغان و گويندگان ديني و اخلاقي و عرفاني هستيم که لزوماً در حوزه‌هاي علميه و مراکز رسميِ تعليم دين و معارف ديني تحصيل نکرده‌اند و به صورت علمي و آکادميک با مباني و منابع فکر اسلامي آشنا نيستند. اينان بعضاً از بيان و ادبياتي به مراتب زيباتر و گيراتر از پاره‌اي از روحانيان و عالمان دين نيز برخوردارند. و به برکت فضاي مجازي و استعداد خوبي که در بهره‌گيري از آن دارند، گسترة مخاطبان بسيار بيشتري از عالمان برجسته ديني هم پيدا کرده‌اند. 🔹اين پديده را از يک جهت مي‌توان از برکات انقلاب اسلامي و نشانه‌اي از آثار فراوان کاربست دين و آموزه‌هاي ديني در سطوح مختلف علمي و اجتماعي و مديريتي در کشور دانست. تأسيس و توسعه رشته‌هاي کلام و فلسفه و اخلاق و عرفان و تفسير و فقه و حقوق اسلامي در دانشگاه‌ها را (که متأسفانه بدون برنامه‌ريزي و آينده‌پژوهي لازم و بدون برخورداري از نرم‌افزارهاي مناسب (اساتيد و متون درسي) صورت گرفته است) مي‌توان از مهم‌ترين عوامل چنين وضعيتي دانست. 🔸و از جهتي ديگر نيز، به دليل ناآشنايي اين دسته از گويندگان با مباني و منابع اصيل فکر اسلامي مي‌توان آن را خطري براي فکر و تربيت اسلامي جامعه به شمار آورد. اينان عموماً با ادبيات شعري و عرفاني (به زبان فارسي) آشنا هستند و بعضاً اشعار سعدي و مولوي و حافظ را هم از حفظ مي‌خوانند؛ اما به دليل آنکه فهم دقيق و عميقي از معارف معنوي اسلام ندارند، افزون بر آنکه توانايي شناخت درست چنان عارفاني و اخلاقياني را ندارند، مي‌توانند با برداشت‌هاي سطحي خود از معارف معنوي و اخلاقي اسلام، انحرافات عميقي در جامعه ديني ايجاد کنند. 🔹همانطور که به منظور گرفتار نشدن در دام تحريفات و خرافات، همواره بر ارتباط مداحان و مرثيه‌خوانان با عالمان اصيل ديني تأکيد کرده‌ايم، بر ارتباط اين قشر از «منبريان مدرن و خود - رُو» نيز با عالمان اصيل ديني و حوزه‌هاي علميه تأکيد مي‌کنيم و معتقديم چنين ارتباطي مي‌تواند: اولاً، آنان را از ايجاد انحراف ناخواسته در فکر و فرهنگ مردم باز دارد و ثانياً، به امتداد تعاليم و آموزش‌هاي اصيل اسلامي در سطوح مختلف جامعه کمک کند! ⚜️ @taammolat74
🔉 سخنرانی 🔶 موضوع |«تحلیل قیام سید و سالار شهیدان علیه السلام در پرتو عشق و محبت الهی» 🎙آیت الله جوادی آملی سلسله بیانات ویژه ماه محرم مجلس اول ⏰روز اول ماه محرم ۱۳۹۹ ⚜️ @taammolat74 ⚜️ @EsraTvEitaa👇👇👇
لطفا در ایتا مطلب را دنبال کنید
مشاهده در پیام رسان ایتا
🔉 سخنرانی 🔶 موضوع |«تحلیل قیام سید و سالار شهیدان علیه السلام در پرتو عشق و محبت الهی» 🎙آیت الله جلسه نخست 🔹طبق دستور امیر المومنان که فرمود: «فأنزلوهم بأحسن منازل القرآن» خاندان عصمت و طهارت را بر بالاترین وجه قرآنی تفسیر کنید و اگر خواستید مصداق آیه ای قرار دهید عالی ترین مصداق را آنها بدانید و در استمداد مفهومی برجسته ترین ولطیف ترین مفهوم که از مادیت و نقص و عیب منزه است آنرا همراه ولایت تفسیر کنید، وظیفه محققان و پژهشگران آن است که عالیترین مرتبه را درباره نهضت کربلا تعیین کنند. ⚜️ @taammolat74
🔉 سخنرانی 🔶 موضوع |تربیت جوان گام دوم انقلاب اسلامی 🎙حجت الاسلام محمد‌حسن‌ وکیلی سلسله سخنرانی در مراسم عزاداری حضرت سیدالشهداء مجلس دوم ⏰شب دوم محرم ۱۳۹۹ ⚜️ @taammolat74 ⚜️ @heyatehazratezahraa👇👇👇
لطفا در ایتا مطلب را دنبال کنید
مشاهده در پیام رسان ایتا
🔉 سخنرانی 🔶 موضوع |تربیت انقلاب اسلامی 🎙حجت الاسلام مجلس دوم 🔹 خصوصیات و ویژگی‌های جوان 1. انسان از سویی به رشد عقلانی و توان تشخیص رسیده است. از سویی نفس او دست نخورده و آماده است که رنگ و روی خاصی نگرفته است. 2. افکار خاصی در وجود او شکل نگرفته است. آداب و رسوم خاصی در وجود او شکل نیاته است 3. آن مقداری که میداند رسوخ در وجود او پیدا نکرده و زمینه تغییر و تحول در او بسیار است این موارد یک زمینه آماده برای تاثیرگذاری است. نفس انسان نوجوان مانند یک زمینه خالی و مورد پذیرش است. 4. لطافت وجودی جوان. 5. جوانان نیروی زیادی دارند. 6. جوانی غلبه عواطف و هیجانات است ولی میتوان با تواضع و مشاوره مدیریت کرد. 🔹تصمیم گیری جوان و برنامه ریزی او بلندمدت است. شور و حرارت و انگیزه درونی بالایی دارد و تحول پذیر است. اصلاحات اجتماعی در غالب موارد محتاج ساختارشکنی است. ثمره اینها حس ابتکار و خلاقیت در جوان می‌باشد. 🔗 بخش قبلی این سخنرانی را در اینجا بشنوید. ⚜️ @taammolat74
🔉 سخنرانی 🔶 موضوع | انتظار؛ عجله یا صبر؟! 🎙حجت الاسلام حسین سوزنچی مجلس دوم بازخوانی حدیث «افضل اعمال امتی انتظار الفرج» ⏰ ۳۱ مرداد ۱۳۹۹ ⚜️ @taammolat74 ⚜️ @souzanchi👇👇👇
لطفا در ایتا مطلب را دنبال کنید
مشاهده در پیام رسان ایتا
🔉 سخنرانی 🔶 موضوع | ؛ عجله یا صبر؟! 🎙حجت الاسلام مجلس دوم 🔹 چگونه از سویی به دعا برای تعجیل فرج تشویق شده‌ایم و از سوی دیگر ما را از تعجیل در فرج بازداشته‌اند و کسانی که در مساله فرج تعجیل می‌کنند را مذمت کرده‌اند. مساله این است که یک فرد منتظر در عین حال که می‌فهمد نباید صرفا دست روی دست بگذارد چگونه باید بین صبر کردن و دعا برای تعجیل جمع کند؛ و در واقع صبر یک فرد منتظر چه اقتضائاتی دارد و چگونه بسیاری از اقداماتی که شاید از یک دغدغه‌های دینی و انقلابی سرچشمه گرفته باشد می‌تواند خلاف اقتضای انتظار باشد. 🔗 صوت جلسه قبل را در اینجا بشنوید. ⚜️ @taammolat74
🔉 سخنرانی 🔶 موضوع | امام حسین و معنا بخشی به زندگی در این تاریخ 🎙علی اصغر طاهرزاده لب المیزان جلسه دوم ⏰ ۴ مهر ۱۳۹۸ ⚜️ @taammolat74 👇👇👇
لطفا در ایتا مطلب را دنبال کنید
مشاهده در پیام رسان ایتا
🔉 سخنرانی 🔶 موضوع |امام حسین و معنا بخشی به زندگی در این تاریخ 🎙علی اصغر طاهرزاده جلسه دوم 🔹نظر به نهضت حضرت سیدالشهداء، موجب گشوده‌شدن راهی خواهد شد برای رهاشدن از خلاء فکری که همان خالی‌بودن از هرگونه اصالت و عصاره‌ای است که بشر این دوران در آن گرفتار شده یعنی «غفلت از معنابخشی به زندگی». 🔹در دنیای جدید هر کدام از ما در جهانی جدای جهان دیگر زندگی می‌کنیم و هرکدام در جهان خود تنها هستیم ولی با حضور در جهانی که امام حسین به صورتی ملموس و عملی در مقابل ما قرار می‌دهند. 🔹همه در کنار همدیگر در یک جهان زندگی می‌کنیم و دیگر هیچ‌کس تنها نیست، زیرا در آن جهانِ مشترک فاصله‌گذاری‌های وَهمی از بین می‌رود و یگانگی با همدیگر جای خودبینی‌ها و خودخواهی‌ها می‌نشیند و در نتیجه سوء تفاهم‌ها پیش نمی‌آید، زیرا امام حسین فهم درست انسان و جهان را در مقابل ما قرار می‌دهند تا خود را در انواع مارک‌ها و بریز و بپاش‌‌های دنیایی غرق نکنیم. 🔗 لینک جلسه قبل را در اینجا بخوانید. ⚜️ @taammolat74
🔉 کتاب صوتی: 🔶 موضوع |عاشورا علی صفایی حائری قسمت دوم 📖 بازخوانی صفحه ١٧ الی ٢١ ⚜️ @taammolat74 ⚜️ @EinSad_aBook👇👇👇
لطفا در ایتا مطلب را دنبال کنید
مشاهده در پیام رسان ایتا
🔉 کتاب صوتی: 🔶 موضوع | حائری 📖 بازخوانی صفحه ١٧ الی ٢١ 🔹آن كس كه به ايمان رسيد و از غير حق رهيد، كسى كه از عشق و آزادى سرشار شد، به توحيد می‌رسد و جز اللَّه را حاكم نمی‌گیرد. با آن ايمان و با اين توحيد سازشگرى و بی‌تفاوتى كنار میرود و با بتها درگيرى پيش میآيد؛ چون هر چه جز خدا در دل ما، در اجتماع ما، حاكم باشد، بت است و دشمن است و ما را محدود میكند و ما را راكد میسازد و ما را براى خودش میخواهد. 🔗 صوت قبل را در اینجا بشنوید. ⚜️ @taammolat74
‌... او ڪھ طلایھ دار خیامِ یتیم هاست... نذرِ حَسن برای حسین از قدیم هاست🖤 ⚜️ @taammolat74
🔰همگرایی عقل و عشق در نهضت حسینی ✍️محمد جواد رودگر 🔸آیا نهضت امام حسین علیه السلام عقلانی بود یا عاشقانه یا هر دو؟ قیام کربلا، قیامی جامع الابعاد و جاودانه است که به دلیل لایه ها و جنبه‌های فراگیر و متکثرش تفسیرهای مختلف می‌پذیرد و می‌توان با رویکردهای مختلف کلامی، فلسفی، عرفانی و... به آن نگریست. 🔹گر چه ماجراهای تلخ و شیرین در حوزه‌های فکری، معرفتی و حتی تاریخی و اجتماعی پیرامون تضاد یا تعاضد عقل و عشق وجود داشته و دارد، لکن اگر بر اساس اندیشه و بینش اصیل اسلامی و آموزه های وحیانی و عترتی به داستان پرماجرای عقل و عشق نگاه کنیم در می‌یابیم که نه تنها در عرض هم نیستند و در طول هم‌اند، بلکه ناظر به مراتب وجودی انسان، ساحتها، لایه‌های معرفتی، رفتاری، سلوک عقلانی و عرفانی آدمیان می‌باشند 🔸چه این که نه عقل و دل و نه برهان و عرفان در حوزه وجودی انسان و معارف اسلام در تعارض و تضاد با هم هستند و نه «مانعة الاجتماع » در تفسیر و نگرش به قیام امام حسین علیه السلام خواهند بود که حادثه کربلا با توجه به کلیات و جزئیات آن حاوی کاملترین وجه عقلانیت و دارنده جامعترین ساحت عشق و عرفان است . حماسه، عشق، جهاد و عرفان در قیام کامل و تمام عیار انسانی کامل و مکمل به تجلی نشسته است 💢 واقعا این چه نگاهی است که هماره به تفکیک عقل و عشق گرایش دارد و به انفصال و انقطاع بین دفتر عقل و آیت عشق می‌اندیشد در حالی که به تعبیر شهید مطهری هم عقل و هم عشق، هم برهان و هم عرفان دارای ارزش معرفتی و ادراکی‌اند استاد مطهری خود سخن از ترجیح هر یک بر دیگری را بیهوده و آنها را مکمل همدیگر می‌داند ⚜️ @taammolat74
🔰 قلب‌ها و شمشیرها عاشورا، امر اقتصادی و امر اجتماعی ✍️ گفت‌وگو با حسین مهدی‌زاده 📍در یکصد سال اخیر تفسیر و تاویل‌های متفاوتی از عاشورا از سوی متفکرین اسلامی صورت گرفته است. یکی از برداشت‌هایی که در دو سه سال اخیر بیشتر مورد توجه قرار گرفته، تفسیر اقتصادی و اقتصادسیاسی از واقعه عاشوراست. پرسش بعضی کسان نیز این است این قیام چگونه می‌تواند با سرمایه‌داری متاخر و مدرنیته توام با آن بازآفرینی و تفسیر شود که انسان عاشورایی با انسان جامعه‌بازار یا بازار آزاد هماهنگ باشد. اما فارغ از این تلاش‌های عجیب، عاشورا چه طرحی می‌تواند برای کاهش، مقابله یا عبور از جامعه‌بازار داشته باشد. ⚜️ @taammolat74 👇👇👇
🔰 قلب‌ها و شمشیرها ✍️ گفت‌وگو با حسین مهدی‌زاده 🔸دعوای دوگانه‌ای که در عصر روشنگری شکل گرفت و به نظرم همیشه تاریخ در کار بوده است و همچنان نیز هست. از این الگو می‌توانیم برای نحوه الهام‌بخشی مبارزات و طرح ائمه و پیغمبر برای زمانه‌هایی غیر از زمان خودشان استفاده کنیم. آن دعوای دوگانه این است که انسان‌ها براساس صفت منفعت‌خواهی در جامعه حضور پیدا کنند یا از طریق صفت محبت و ایثارگری و رحمت. همیشه این دوگانه از لحاظ علمی زنده بوده است. 🔹نکته مهم در جامعه برادری - که همواره در جهان اسلام از حیث علمی بهای کمی به آن داده شده است و جایگاه ویژه آن از لحاظ فهم علوم‌اجتماعی نادیده گرفته شده و صرفا در مسائل خُرد اخلاقی به آن توجه شده است- این است که آیا نقطه آغاز شکل‌گیری هر نظریه اجتماعی و‌ انگیزه حرکت و تحرک انسان در خودخواهی است یا از همان لحظه اول به‌خاطر محبت کردن حرکت را آغاز می‌کند. 🔸در جامعه طرح انبیا طرح اخوت ایده اصلی و کانونی بوده است و انبیا و اوصیای آنها - و به‌خصوص در جهان اسلام پیامبر و ائمه(ع)- بر این طرح به‌شدت تاکید و استقامت کردند. عاشورا جلوه‌ای بسیار احساسی و همه‌فهم از این جامعه اخوت است. جامعه‌ای که این تراژدی یک روزه براساس آن صورت وقوع می‌بندد، بسیار از الگوی برادری و ایثار و محبت الگو گرفته و حتی نمی‌توانید ثانیه‌ای در عاشورا در جانب امام(ع) پیدا کنید که مساله آن غیر از محبت و ایثار باشد. 💢اگر انسان‌هایی با یکدیگر رابطه تجاری داشته باشند، یعنی هیچ‌کدام مولد نیستند بلکه هردو عرضه‌کننده و تقاضاکننده هستند، سوال این است که این رابطه براساس اخلاق سوداگری - که در عصر روشنگری که تبدیل به یک طرح اجتماعی شد- باشد یا اینکه اخوت نیز می‌تواند مولد نوعی رابطه بده‌بستان باشد و آن را به علم و سبکی قابل تعلیم و محاسبه اجتماعی تبدیل کند. اگر دومی درست باشد، و بتوان از اخوت نیز به یک رابطه تجاری رسید، آن‌وقت می‌توان گفت که عاشورا توانسته است علاقه انسان‌ها به داشتن رابطه اخوت را تحریک و این کار را براساس زبان عاطفه و نه فلسفه و علم کرده است. بنابراین ما نیز -که در عصری زندگی می‌کنیم که جامعه بازار شده است و همه‌چیز را در بده‌بستان می‌بینیم- احساس می‌کنیم باز هم امام‌حسین(ع) ما را به‌سمت خودش می‌کشد و برای ما تعالیم و الهام‌بخشی دارد. 🔗 متن کامل مصاحبه را در اینجا بخوانید. ⚜️ @taammolat74
🔉 سخنرانی 🔶 موضوع |مراتب معرفت امام 🎙آیت الله مصباح یزدی سلسله سخنرانی معرفت حسینی مجلس سوم ⏰ ۲ شهریور ۱۳۹۹ ⚜️ @taammolat74 ⚜️ @mesbahyazdi_ir👇👇👇
لطفا در ایتا مطلب را دنبال کنید
مشاهده در پیام رسان ایتا
🔉 سخنرانی 🔶 موضوع | مراتب معرفت امام 🎙آیت الله مجلس سوم 🔗 لینک جلسه قبل را در اینجا بشنوید. ⚜️ @taammolat74
🔉 سخنرانی 🔶 موضوع | جایگاه عاشورا در اصلاح امت پیامبر(ص) 🎙حجت الاسلام سید مهدی میرباقری مجلس سوم هیئت ثارالله ⏰شب سوم محرم ۱۳۹۹ ⚜️ @taammolat74 ⚜️ @mirbaqeri_ir👇👇👇
لطفا در ایتا مطلب را دنبال کنید
مشاهده در پیام رسان ایتا
🔉 سخنرانی 🔶 موضوع | جایگاه در اصلاح امت پیامبر(ص) 🎙حجت الاسلام سید مهدی مجلس سوم 🔹فسادی که در امت نبی اکرم برپا شده و امام حسین به دنبال اصلاح این فساد است یک فساد پر دامنه‌ای است که در آیا قرآن برخی ابعادی که در این جامعه وجود داشته است بیان می فرماید. 🔹داستان اصلاح، داستان بندگی به خدا، وفای به کیل و قناعت به بقیه الله است و کار انسان هایی است که ایمان به خدا و رسولش دارند. 🔹قسط و عدل مبتنی بر مکاتب مختلف فرق می‌کند. لذا قسط و میزان یک امر عرفی نیست که دین ضامن باشد بلکه اساسا عدالت و قسط در منظر توحیدی متفاوت است. امروزه عدالت را به توسعه تعریف می کنند! مناسبات عادلانه مناسباتی است که به توسعه بیانجامد! توسعه هم کامجویی بیشتر از دنیاست. همه مناسبات نیز ذیل او شکل می‌گیرد. 🔗 جلسه قبل را در اینجا بشنوید! ⚜️ @taammolat74
🔉 سخنرانی 🔶 موضوع |نقد کتاب شهید جاوید 🎙محسن حسام مظاهری شب‌های خیمه ⏰ ۳۱ مردادماه ۱۳۹۹ ⚜️ @taammolat74 👇👇👇
لطفا در ایتا مطلب را دنبال کنید
مشاهده در پیام رسان ایتا
🔉 سخنرانی 🔶 موضوع |نقد کتاب 🎙محسن 🔹 شهید جاوید جنجالی‌ترین، پرمناقشه‌ترین و مهم‌ترین کتابی است که در دوره معاصر به زبان فارسی نوشته شده و شاید کتاب دیگری را نتوان سراغ گرفت که بیش از 20 کتاب در نقد آن نوشته و در یک بازه سلسله مباحثی را سبب شده باشد. 🔹این کتاب بعد از انتشار با حواشی و مخالفت‌هایی مواجه شد و رساله‌ها و کتاب‌هایی در نقد آن نوشته شده است. از نظر مطالعات عاشورا کتاب مهمی است؛ چون این اثر نخستین کتابی است که از نظر هدف‌شناسی به مساله عاشورا توجه کرد. 🔹تا پیش از این عمده کتاب‌هایی که در این باره نوشته شده در سطح تحلیل و بیان روایت باقی ماندند و هیچ کدام نخواستند هدف امام را مورد بررسی قرار دهند. ⚜️ @taammolat74
🔰چرا در جنگ روایت های هیات پیروز شدیم؟! ✍️ محسن مهدیان 🔹 تاامروز در جنگ روایت های محرم پیروز بودیم. البته تا امروز؛ از اینرو خط توفیق این روزها را باید دقت کرد و مستحکم ادامه داد. 🔸 ضدانقلاب برنامه اش چه بود؟ تلاش کرد با جمع آوری تصاویری از هیات های بی اعتنا به پروتکل، نشان دهد هیات ها منشا توسعه کرونا می شوند. با این روش هیاتی ها را مقابل سلامتی مردم قرار دهند و دین گریزی مردم را مستقر سازند. ✅ اما موفق نشدند. بی بی سی با استیصال آمار کرونا را با خیمه های عزا انتشار داد. یورو نیوز نیز از سر درماندگی آمار کرونا را با تصاویر زنان محجبه و درحال دعا منتشر کرد. دست به تحریف و دروغ هم زدند. از تحریف سخنان امام جمعه درباره توسعه عزاداری ها تا دروغ انتشار فیلم عزاداری سال های قبل. اما چرا تاامروز در جنگ روایت ها شکست خوردند؟ 1️⃣ تدبیر رهبری. رهبرانقلاب با تاکید صریح و روشن بر رعایت پروتکل ها مسیر را روشن کردند. رهبری حتی به شکوه عزاداری ها نیز اشاره نکردند تا موجب تصمیم های سلیقه ای و شخصی نشود. در نهایت خودشان هم مجلس شان را مجازی کردند. انشالله روشن است که این تدبیر چه ثمره ای دارد؟ 2️⃣ همراه با تدبیر رهبری اقدام بخردانه مادحین سرشناس است. از کوچه گردی محمودکریمی تا حسینیه کوچه رسولی و سلحشور و دیگر هیات ها. هشتگ هرکوچه یک حسینیه سبک جدیدی در هیات داری بود. 3️⃣ نظم خودساخته و چشم نواز هیات های بزرگ در فضای باز بود. با اینکه به تصمیم ستاد نقد داشتند اما بر دیده گذاشتند. از هیات بنی فاطمه تا مطیعی و طاهری و حدادیان وغیره. 4️⃣ اقدام خلاقانه هیات ها در خدمت رسانی بود که با هشتگ هایی شبیه هر هیات یک خدمت توسعه پیدا کرد. از روضه خواندن برای بیماران تا غذای نذری برای خانواده آنها و کمک به کادر درمان تا آزاد کردن زندانی ها و تا کمک مالی به آسیب دیده های کرونایی و غیره. آنقدر که بی بی سی و من وتو نتوانستند عصبانیت خود را از این اقدام بپوشانند. 💢 این اقدام عینی در کنار تدابیر خبری برای وانمایی و خوانش رسانه ای باعث شد روایت تحریف و دروغ ضدانقلاب برای دوگانه پوچ سلامت و هیات بی ثمر بماند. در این بازنمایی چشم گیر حتا هیات هایی که دچار کم کاری و سهل انگاری شدند نیز نتوانستند مورد اعتنای ضدانقلاب قرار بگیرند. همین خط را باید مستحکم ادامه داد. ⚜️ @taammolat74
🔉 سخنرانی 🔶 موضوع | سقوط انسان و نابودی جامعه 🎙حجت الاسلام علیرضا پناهیان مجلس سوم هیئت میثاق با شهدا ⏰ ‌۰۱ شهریور ۱۳۹۹ ⚜️ @taammolat74 ⚜️ @mirbaqeri_ir👇👇👇