خیلی وقتا کلمات، دیگه به اون اندازه قدرت کافی رو ندارن که ما آدما بتونیم ازشون کمک بگیریم بهارنارنج.
حقیقت همینِ؛
وقتایی که غمِ عالم نشسته رو دلت،
با تمام وجود میخوای از چشمها فرار کنی؛
دیگه نمیتونی به "چشمهاشون" خیره بشی.
حداقل تأنی اینجوریِ.
- تـأنی𔓘
+ از لباس زمستونیها و بافتنیهایی که سیو کردیم چه خبر؟ - هیچی سلامتی.
اینکه هوا هنوز گرمه هم تاثیر داره..
- تـأنی𔓘
همونطور که گفتم، من مناسب روابط انسانی نیستم.
یکی از کوچیکترین دلایلش از بینِ هزاران دلیل، اینه که ریکشن کافی نمیگیرم.
وقتی با کسایی که دوسِشون دارم حرف میزنم،
یا خاطراتمون رو براشون یادآوری میکنم،
ریکشنِ کافی و مناسب رو به حرفام نمیدن؛
پس، همون درخت سرو خوبه.
اصلا شایدم ناحله راست میگه، ارتباط بیشتر با گربهها.