- تـأنی𔓘
همونطور که گفتم، من مناسب روابط انسانی نیستم.
یکی از کوچیکترین دلایلش از بینِ هزاران دلیل، اینه که ریکشن کافی نمیگیرم.
وقتی با کسایی که دوسِشون دارم حرف میزنم،
یا خاطراتمون رو براشون یادآوری میکنم،
ریکشنِ کافی و مناسب رو به حرفام نمیدن؛
پس، همون درخت سرو خوبه.
اصلا شایدم ناحله راست میگه، ارتباط بیشتر با گربهها.
غصه فقط همین که پنج صبح شنبه پاشدم برم دانشگاه، تو مترو فهمیدم کلاس ده شروع میشده.
رحمت به این زندگی.
هدایت شده از توابین | سید مصطفی موسوی
- راحتی و آسایش گاهی ما رو ضعیف میکنه!
@ir_tavabin