بزرگسالی زمانی اتفاق میافتد که
فرد در مییابد،
بهتر است به خاطر "دلیلی درست" رنج کشید،
تا به خاطر "دلیلی اشتباه" لذت برد.
هدایت شده از - دلدادھ مٺحول -
کل تهران غم شده و من زانوهایی برای بغل گرفتنش. صبر میکنم چون تو خدایِ ناممکنها و ممکنهایِ دوری. خدایی که بزرگتره از تهران و زانوهایِ غمبغلگیرِ من.
چجوری و کِی اون پروانهها دوباره احیا میشن؟
همون پروانهها، همون پروانههای آبیِ تو دلت.
کِی قراره دوباره به پرواز در اومدنشونو بیینی؟!
هدایت شده از طهران؛
این مسخره بازیا چیه که دختر کادو نمیخواد؟
اتفاقاً دختر کانورس آبی آسمونی برای تابستون، بادی اسپلشِ خنک، روسری جنسی که چروک نشه، اکسسوری رنگهای مختلف و خیلی چیزهای دیگه میخواد.
- تـأنی𔓘
این مسخره بازیا چیه که دختر کادو نمیخواد؟ اتفاقاً دختر کانورس آبی آسمونی برای تابستون، بادی اسپلشِ
حالا شما فکر کن هم روز دختره هم روز روانشناس و مشاور.
آیا نباید کادوهارو ×2 کنید؟
دلم میخواست همین الان میتونستم همهی کنکوریا رو بغل کنم،
دستشونو محکم بگیرم و به تکتکشون بگم نگران نباش؛
تموم میشه، همه اینا تموم میشه.
هزاران هزار آدم قبل از شما اینارو گذروندن، مثل الان.
و من مطمئنم تکتکتون تو مسیری قدم میزارید که به صلاحتونه، فقط بسپاریدش به خدا:))
آخرین نوشتههام و احوالاتی که ثبت کردم رو کاغذ، به ۴ آبان ۰۳ برمیگرده:))
تا به الان.