چجوری و کِی اون پروانهها دوباره احیا میشن؟
همون پروانهها، همون پروانههای آبیِ تو دلت.
کِی قراره دوباره به پرواز در اومدنشونو بیینی؟!
هدایت شده از طهران؛
این مسخره بازیا چیه که دختر کادو نمیخواد؟
اتفاقاً دختر کانورس آبی آسمونی برای تابستون، بادی اسپلشِ خنک، روسری جنسی که چروک نشه، اکسسوری رنگهای مختلف و خیلی چیزهای دیگه میخواد.
- تـأنی𔓘
این مسخره بازیا چیه که دختر کادو نمیخواد؟ اتفاقاً دختر کانورس آبی آسمونی برای تابستون، بادی اسپلشِ
حالا شما فکر کن هم روز دختره هم روز روانشناس و مشاور.
آیا نباید کادوهارو ×2 کنید؟
دلم میخواست همین الان میتونستم همهی کنکوریا رو بغل کنم،
دستشونو محکم بگیرم و به تکتکشون بگم نگران نباش؛
تموم میشه، همه اینا تموم میشه.
هزاران هزار آدم قبل از شما اینارو گذروندن، مثل الان.
و من مطمئنم تکتکتون تو مسیری قدم میزارید که به صلاحتونه، فقط بسپاریدش به خدا:))
آخرین نوشتههام و احوالاتی که ثبت کردم رو کاغذ، به ۴ آبان ۰۳ برمیگرده:))
تا به الان.
هدایت شده از |حَ.نیفْ²|
حس میکنم نمیتونم خیلی از خدا دلخور باشم وقتی که مشکل خودمم!!
منِ آدمیزاد با همچین روحیهای نمیدونم چرا همچین رشتهای انتخاب کردم، خدا کمکم کنه.