- تـأنی𔓘
این مسخره بازیا چیه که دختر کادو نمیخواد؟ اتفاقاً دختر کانورس آبی آسمونی برای تابستون، بادی اسپلشِ
حالا شما فکر کن هم روز دختره هم روز روانشناس و مشاور.
آیا نباید کادوهارو ×2 کنید؟
دلم میخواست همین الان میتونستم همهی کنکوریا رو بغل کنم،
دستشونو محکم بگیرم و به تکتکشون بگم نگران نباش؛
تموم میشه، همه اینا تموم میشه.
هزاران هزار آدم قبل از شما اینارو گذروندن، مثل الان.
و من مطمئنم تکتکتون تو مسیری قدم میزارید که به صلاحتونه، فقط بسپاریدش به خدا:))
آخرین نوشتههام و احوالاتی که ثبت کردم رو کاغذ، به ۴ آبان ۰۳ برمیگرده:))
تا به الان.
هدایت شده از |حَ.نیفْ²|
حس میکنم نمیتونم خیلی از خدا دلخور باشم وقتی که مشکل خودمم!!
منِ آدمیزاد با همچین روحیهای نمیدونم چرا همچین رشتهای انتخاب کردم، خدا کمکم کنه.
هدایت شده از دومآن ؛
خاطرات دوره دبیرستان یادم میاد و فکر میکنم من واقعا اون سه سال زندگی رو بُردم!