eitaa logo
تبیین
2.7هزار دنبال‌کننده
4.9هزار عکس
425 ویدیو
34 فایل
🔺اهداف: 🔹تهذیب نفس 🔹امام شناسی و مهدویت 🔹روشنگری و بصیرت‌افزایی 🔹ارتقاء بینش دینی و سیاسی 🔹دشمن شناسی و جنگ نرم 🔹ارتقاء مهارت‌های تربیتی 🔹و... 🔸هدف ارائه‌ی الگوست؛ با شبکه‌های اجتماعی کسی متفکر نمی‌شود، باید #کتاب خواند.
مشاهده در ایتا
دانلود
فعلا قابلیت پخش رسانه در مرورگر فراهم نیست
نمایش در ایتا
! کشورمان ماه ها درگیر بلیه طبیعی سیل شد و زیادی به بخش‌های گوناگون زندگی مردم و تأسیسات و زیرساخت‌های استان‌های شمالی، غربی و جنوبی کشور وارد ساخت ؛ اما با سرازیر شدن سیل خدمت و مهربانی مردم عزیز ایران زیبایی از همبستگی ملی و همدلی از طریق سیل کمک‌های نقدی و غیرنقدی و حضور فیزیکی و همیاری در ساخت‌وساز و... خلق شد و عمده مسئولان کشوری و لشکری و مردم همیشه در صحنه توانستند مرهمی هر چند کوچک بر آلام سیل‌زدگان عزیز باشند. در کشور هرچه بود و هرچه کرد، تا حدودی کنترل شد.⛔️ ⚠️اما آنچه امروز با دیدن برخی در و شنیدن برخی خبرها باید نگرانش باشیم، « » است که هر آن ممکن است داشته‌ها و ارزش‌های ولایی و شهیدپرور ما را بیش از پیش تهدید و با مخاطرات بنیان کَن روبه‌رو کند. در پاره‌ای از رویکردها، عملکردها و ساختارهای ٪فرهنگی و هنری کشورمان با روزنه‌هایی از نفوذ خزنده جریان ابتذال و درگیر هستیم که هنوز پس از گذشت از انقلاب گویی نتوانسته‌ایم بنیان‌های هنری و فرهنگی انقلاب اسلامی را که وجه غالبش فرهنگی بود، پیاده کنیم؛ ⚠️⚠️⚠️⚠️⚠️ اگر با چند کیسه خاک جلوی سیل ویرانگر خوزستان را بند آوردیم، با که چند سالی است در هنر و سینمای‌مان با آن مواجهیم، چه کنیم؟! 📛 آخرینش نمایش فیلم «رحمان ۱۴۰۰» است که با وجود دارا بودن اصطلاحات فراوان و صحنه‌های غیر ارزشی پس از چند هفته نمایش و فروش بیش از 22 میلیارد تومانی در سینماهای کشور، به دلیل نمایش نسخه‌ای غیر از آنچه معاونت ارزشیابی و نظارت سازمان سینمایی تأیید کرده بود، اجازه اکرانش لغو شد و از پرده سینماها پایین کشیده شد.📛 💢به راستی هزینه اهمال‌کاری و نظارت نکردن‌ـ در حالت خوشبینانه‌ـ برخی مسئولان نامسئول از حیث فرهنگی و ٪تربیتی برای که فیلم را به اعتبار اسلامی همراه با فرزندان نوجوانش دیده، چه کسی جبران می‌کند؟ اساساً چنین خسارت‌هایی قابل جبران است @tabyinchannel
⛔️ رد پای آدمها را با آدمهای دیگر پاک نکنید. برای کنار آمدن با یک فقدان و جدایی، خیلی زود وارد یک رابطه عاطفی دیگر نشوید. 🔹آدم را با آدم شستن، جز اینکه درد و رنج ناشی از فقدانی را موقتاً از سرتان بیرون کند اثر دیگری ندارد و دیر یا زود رنج اولیه به سراغتان خواهد آمد. 🔹اعتیاد به آدمها در موقعیتهای جدایی و فقدان، همچون اعتیاد به دیازپام است که هر چه جلوتر می‌روید بر دوز نیازتان افزوده خواهد شد. تا جایی که رفته رفته به مرحله‌ای می‌رسید که هیچ رابطه‌ای رنجتان را کمتر نمی‌کند. انگار که بخواهید تشنگی‌تان را با خوردن آب شور دریا فرو بنشانید. 🔹در مواقع بحران و جدایی، ارتباط با دیگران را حفظ کنید؛ اما نه آنقدر نزدیک و صمیمی که قبای محبوب از دست رفته‌تان را تن آدم دیگری کرده و جایگزینش کنید. @tabyinchannel
فعلا قابلیت پخش رسانه در مرورگر فراهم نیست
نمایش در ایتا
⭐️☄⭐️☄⭐️☄⭐️☄⭐️ ☄ ⭕️ و اثرات سوء بر نظام اقتصادی اسلام (بخش دوم) 🔶در میان بحث‌های اقتصاد اسلامی، از اهمیت ویژه‌ای برخوردار است، زیرا از یک طرف یکی از عمده‌ترین تفاوت‌های اقتصاد اسلامی و سرمایه‌داری است و از طرفی دیگر وجود و عدم آن، می‌تواند نقش تعیین‌کننده‌ای در سیاست‌های اقتصادی داشته باشد. به حدی است که برخی آیات قرآن، ربا را به صراحت، جنگ با خدا می‌دانند. آنچه در این نوشتار مورد نظر قرار گرفته، توجه به آثار فردی و اجتماعی ربا در جامعه است. 🔴آثار منفی ربا در نظام اقتصادی 🔷«»: با رواج‌ ربا در بین مردم یک جامعه، مهم‌ترین چیزی که از این جامعه خواهد رفت، دادن‌ قرض‌ و وام‌های‌قرض‌الحسنه است. و عاطفه و حس احسان و کمک به دیگران یکی از است. با رواج این نوع کسب سود، دیگر تنها ملاک برای کمک به دیگران و قرض، دریافت سود بیشتر خواهد شد، که در این شرایط، دیگر روابط انسانی و عاطفی به سمت کم‌رنگ شدن و نابودی خواهد رفت.   🔷«»: با رواج‌ ربا، صاحبان سرمایه به جای سرمایه‌گذاری در امر تولید، با توجیه ریسک بالای تولید و امکان از دست رفتن سرمایه، به ربا روی خواهند آورد؛ چرا که پرداخت ربا را برابر با امنیت سرمایه و تضمین سود از پیش توافق شده می‌بینند. از طرفی هم شخص دریافت‌کننده با توجه به سودی بالایی که قرار است پرداخت کند، حتی اگر کار تولیدی و اقتصادی خوبی را هم با آن انجام دهد، چندان موفق نخواهد شد، زیرا سود حاصل از تولید به جای صرف در تولید به ربا تبدیل خواهد شد.   🔷«»: منجر به در جامعه خواهد شد، و این به دلیل نرخ بالای سودی است که قرض‌دهنده از قرض‌گیرنده مطالبه می‌کند و این نرخ در برخی موارد به بیش از نرخ تورم نیز افزایش می‌یابد و همین امر سبب می‌شود تا قرض‌گیرنده برای مدت زیادی بدهکار و بدون پس‌انداز بماند، اما از طرف دیگر قرض‌دهنده با توسل به این حربه از منفعت و سود بیشتری در ظاهر برخوردار می‌شود.   🔷«»: یکی از عوامل بروز تورم در جامعه، افزایش هزینه‌های تولید است. مسلما وقتی تولیدکننده در قرارداد خرید اعتباری، مجبور به پرداخت ربا و سود غیر متعارف به قرض‌دهنده شود، باید این افزایش هزینه را به نوعی جبران کند، و طبعا این امر منجر به افزایش قیمت کالا و در نتیجه در جامعه خواهد شد. منبع: وبسایت‌راسخون به‌نقل از: ۱) خبرگزاری‌بین‌المللی‌قرآن/ ربا و اثرات‌سوء بر نظام‌اجتماعی و اقتصادی اسلام و ۲) وبسایت‌تبیان/ ربا با اقتصاد‌ چه‌می‌کند؟ @tabyinchannel
فعلا قابلیت پخش رسانه در مرورگر فراهم نیست
نمایش در ایتا
شیطان امروز، نرم افزار مدرن دارد 🔺 مقدمه: مقام معظم رهبری در جایگاه نگهبان همیشه بیدار حریم صیانت از ارزش‌ها و اصول اسلامی و انقلابی به دقت تمام مسائل را زیر نظر دارند. 🔍 یکی از مهم‌ترین مسائلی که همواره مورد اهتمام جدی ایشان قرار دارد، مقابله با تهاجم فرهنگی غرب است. 💥 معظم‌له دراین‌باره می‌گوید: این تهاجم فرهنگی که بنده چند سال قبل گفتم این شبیخون فرهنگی که انسان در بخش‌های مختلف علائم آن‌را مشاهده می‌کرد و امروز هم انسان آن‌را در بخش‌های مختلفی می‌بیند، به این نیت است با این قصد است. 📎 انقلاب را از محتوای خود، از مضمون اسلامی و دینی خود از روح انقلابی خود تهی کنند و جدا کنند. این اثر همان نقاط حساسی است که هوشیاری مردم را می‌طلبد. 👁‍🗨 بی‌گمان، یکی از مصادیق و ابزارهای تهاجم فرهنگی استفاده از وجه منفی فضای مجازی است. نوشتار حاضر به بیان دیدگاه‌های رهبر عزیز انقلاب درباره فضای مجازی می‌پردازد. 1️⃣ ما در یک کارزار حقیقی فکری قرار داریم! 🌍 امروز ببینید وسایل تبلیغ در دنیا چقدر متنوع شده؛ این طرف دنیا یک نفر جوان پای یک دستگاه کوچک می‌نشیند و افکار، تصورات، تخیلات، پیشنهادهای فکری و پیشنهادهای عملی را از سوی هر کسی -بلکه هر ناکسی- از آن طرف دنیا دریافت می‌کند. 🛰 امروز اینترنت و ماهواره و وسایل ارتباطی بسیار متنوع وجود دارد و حرف، آسان به همه جای دنیا می‌رسد. @tabyinchannel
♦️زمانی که فرهنگ برهنگی در جامعه آزاد شود، توجه به زیبایی زنان عادی می‌شود؛ باور غلطی‌ست که در میان مردم جا افتاده است! 🔹اما توجه ندارند که: وقتی حریم بین زن و مرد در جامعه نباشد، باعث گسترش هیجانات جنسی می‌شود! 🔸و زمانی که هیجانات جنسی گسترش پیدا می‌کند شبیه آتش ی می‌شود که هرچه هیزم بیش‌تری در آن ریخته شود، شعله‌ورتر می‌شود! تزلزل پایه‌های خانواده، فروریزی بنیان زندگی، کثرت آمار طلاق، ولنگاری اخلاقی و... از دستاوردهای جوامع غربی از برهنگی زن در جامعه است. فرهنگ جدید غرب چون بر اساس منفعت‌طلبی و سوداگری و در راستای تقویت نظام سرمایه‌داری شکل‌گرفته، چیزی جز تضاد میان افراد از جمله زن و مرد و گروه‌های اجتماعی نیست. چگونه است که اگر فردی به کالا یا ملک شخصی چشم طمع بدوزد یا در آن تصرف کند ملامت می‌شود و پیگرد قانونی دارد، ولی در جهان فمینیسم به زن و زیبایی او به اندازه کالا و ملک ارزشی قائل نبوده به طوری که همگان بتوانند به راحتی هم‌چون کالایی مصرفی و بی ارزش هر نوع بهره‌کشی را از او داشته باشد @tabyinchannel
تبیین
✅آسیب های ماهواره 🔰#بلوغ زودرس و دسترسی سریع به اطلاعات جنسی 💠اکثر سریال ها و برنامه های ماهواره
📡 پیامدهای ماهواره در خانواده ⁉️چه شد که پای ماهواره به خانه‌هایمان باز شد؟ صدای پای شکست (شکست در رابطه با همسر بویژه در رابطۀ خاص) 💞کسی که در رابطه با همسر خویش مشکل داشته و به گونه‌ای از زندگی مشترک خود دل‌زده شده‌، اگر در ایمان او خللی هم وجود داشته باشد، به دنبال جای‌گزین‌های خطرناکی می‌رود. او در این شکست، به دنبال عواملی می‌گردد که او را از فکر کردن به زندگی‌ تیرۀ خویش، غافل کند. یکی از راه‌هایی که می‌تواند انجام دهد، مشغول شدن به فیلم‌ها و سریال‌های متعدّدی است که تمام ظرفیت فکر انسان را به خود اختصاص می‌دهد. ◀️در بسیاری از موارد هم راضی نبودن از رابطه‌های خاصّ زناشویی، موجب می‌شود یک فرد، مشتریِ پَر و پا قرص شبکه‌های ماهواره‌ای شود. چنین فردی برای پاسخ‌گویی به نیازی که باید در رابطۀ او با همسرش ارضا می‌شده، به سراغ برنامه‌های مستهجن📛 می‌رود. 📚بشقاب‌های سفره پشت باممان، ص 197-200 @tabyinchannel
فعلا قابلیت پخش رسانه در مرورگر فراهم نیست
نمایش در ایتا
⛔️ از مهم ترین ابزارهای ایجاد سلطه فرهنگی، ابزار رسانه و سینما است که اکنون همچون اسلحه‌ای پر به سمت مخاطبان جهانی خود نشانه رفته است. 🔺 از آن مهم تر، مخاطبان کودک و نوجوانی که در مقایسه با مخاطبان بزرگسال از آمادگی دفاعی کم تری برای مقابله با هجمه‌های این رسانه‌ها برخوردارند. 🔷 ذهن نوپا و آمادۀ یادگیری کودکان، محمل مناسبی برای القای باورهای فرهنگی دولت‌های سلطه‌گر و مستکبر پدید آورده است. ⚫️ متأسفانه در جهان امروز و با غفلت متولیان فرهنگی کشور تربیت نسل‌های آیندۀ این سرزمین به دست همین رسانه‌ها اعم از تلویزیون و سینما افتاده است. @tabyinchannel
مپرس از من چرا در پیله ی مهر تو محبوسم که عشق از پیله های مرده هم پروانه می سازد
فعلا قابلیت پخش رسانه در مرورگر فراهم نیست
نمایش در ایتا
فعلا قابلیت پخش رسانه در مرورگر فراهم نیست
نمایش در ایتا
⭐️☄⭐️☄⭐️☄⭐️☄⭐️ ☄ ⭕️ابعاد فردی و اجتماعی زندگی (س) - (بخش پنجم) 🔶کسب آگاهی درباره مقام اهل بیت(ع) و سبک زندگی شان، وظیفه همه شیعیان است که باید به آن توجه ویژه شود. سبک زندگی یعنی جزییات روش زندگی، یعنی تعامل و نحوه برخورد با دیگران و برای اعمال زندگی دینی باید انسان هایی چون (س) الگویمان باشند. 💠توجه ویژه به فعالیت های اجتماعی 🔷 (س) به شکل های مختلف با جامعه ارتباط داشتند. خانه حضرت محل رفت و آمد بخشی از بدنه اجتماعی است. گاهی کسانی پیش پیامبر(ص) می آمدند و درخواست کمک می کردند که ایشان، آن افراد را به منزل دخترش ارجاع می دادند. 🔷این نشان می دهد، خانه (س) و شخص بانوی بزرگ اسلام، ملجا مددکاری اجتماعی است. در موارد زیادی زنان از پایگاه های متفاوت اجتماعی، اختلافات خود را پیش (س) مطرح می کردند و حضرت، نقش قاضی را ایفا و اختلافات آنها را داوری میکردند. 🔷داوری های عادلانه ایشان به میزان زیادی در جامعه زنان امیدوارکننده بود. حل و فصل نیازمندی های علمی و پاسخگویی به سوالات علمی و دینی گروه های مختلف جامعه به ویژه زنان، از دیگر فعالیت های اجتماعی بانوی اول اسلام است. منبع: وبسایت حوزه نت @tabyinchannel
فعلا قابلیت پخش رسانه در مرورگر فراهم نیست
نمایش در ایتا
💠 فریب فیک‌ها را نخورید ✅ بعد از دوران هاشمی، کشور ما به نام اصلاحات با یک کاشت ذهنی درباره حجاب روبه رو شد که سرانجام آن آزادی بی قیدوبند بود. یعنی فضای مذهبی شهرها را به سمت بی بندوباری سوق دادند. ✅ این اتفاق در ادامه فعالیت‌های شبکه بدامن که در دوره پهلوی نقش آفرینی داشت --یکی از آنها مادر رامین جهانبگلو فعال اصلاح طلب و فراری که این روزها در آلمان به سرمی‌برد- شکل گرفت که فرح پهلوی در راه انداختن آن در ایران نقش به سزایی داشت. ❎ این جریان فائزه هاشمی را با خود همراه ساخت و بعد از انقلاب توانست از ظرفیت اصلاح طلبان استفاده کند و شکاف فرهنگی در کشور را ساحتارسازی کند و همین شد که بازی جنگ علیه حجاب در کشور ما رقم خورد. ❎ فعالان فرهنگی نباید از اسم خانم مولاوردی، نیلوفر ابتکار و افراد اینچنینی بگذرند که قطعا نقش به سزایی در هدایت و حمایت جریان دوربین به دست مصی علینژاد داشتند. ✅ جالب است که صجبت های خانم آلیا ( https://eitaa.com/magazihaa/726 ) را بشنوید که به شهیندخت مولاوردی و ماجرای دادن اطلاعات زنان مطلقه ایرانی برای کار در آنتالیا به سازمان ملل را روایت می‌کند. 💠 گسیل دادن افراد بی حجاب به قم و پول گرفتن برای گشت و گذار در خیابان از طرفی، گران شدن چادر از طرف دیگر، بازی اینستاگرامی علیه حجاب از جهتی همه و تلاش دارند تا در کشور حیازدایی کنند. 💠 با این وجود باید همه دست در دست هم در مقابل این نفوذ فرهنگی بایستیم و با جریان‌سازی درست تلاش کنیم تا مسئله حجاب را به مفهوم حداقلی آن تنزل ندهند و امروز قطعا در راهپیمایی دفاع از حجاب میراث کهن سرزمین مادری‌مان شرکت می‌کنیم. @tabyinchannel
فعلا قابلیت پخش رسانه در مرورگر فراهم نیست
نمایش در ایتا
🔐ریشه مشکل فضای مجازی ◀️بسیاری از صاحب‌نظران ریشه‌ی سازماندهی و هدایت وقایع دو سه سال اخیر نظیر بی‌حجابی، هنجارشکنی علنی، ترویج نافرمانی‌های مدنی، تنفرآفرینی از دین و فرهنگ، اعتمادسوزی، طلبه‌کشی و... در جامعه را در فضای مجازی می‌دانند و قویاً بر این باورند که اگر فضای مجازی درست مدیریت شود این ولنگاری ها به شدت کاهش خواهد یافت. 🔴اما ⏪این صاحب‌نظران از این نکته بسیار مهم غافلند که ولنگاری فضای مجازی ریشه در نحوه اداره آن دارد 🔐مادامی که شورای عالی فضای مجازی بدست روحانی (کسی که اعتقادی به خطوط قرمز ما ندارد) اداره می‌شود حمله به مهناز افشار و سایر سلب‌ریدی‌ها مبارزه با معلول تلقی می‌شود. ❇️ فضای عمومی بدحجابی در جامعه ما یک مقوله فرهنگی است و نگرش امنیتی و سیاسی نسبت به آن هیچ وقت جواب نداده و نمی‌دهد اما نسبت به شبکه فعالی که این روزها در قم نیز فعالیت زیادی برای قبح‌زدایی از بدحجابی دارند، برخورد جدی لازم است و مسئله شبکه‌سازی ساختاری با اسم رمز پرستوهای بی آشیان از سال‌ها پیش در قم عملیاتی شده که از تهران و چند شهر دیگر دختران بدحجاب برای مانور تجمل به خیابان‌های مختلف آورده می‌شدند. @tabyinchannel
فعلا قابلیت پخش رسانه در مرورگر فراهم نیست
نمایش در ایتا
تبیین
🔐ریشه مشکل فضای مجازی ◀️بسیاری از صاحب‌نظران ریشه‌ی سازماندهی و هدایت وقایع دو سه سال اخیر نظیر بی‌
برسد بدست وزیر ارتباطات مدیریت افسار گسیخته فضای مجازی این روزها باعث رخ دادن اتفاقات وحشتناک در کشور شده است. از سفر دختر نوجوان تهرانی به کرمان و تعرض دوست جنس مخالفش تا طلبه ی همدانی به دست یکی از اراذل و اوباش اینستاگرامی عرصه را بر ظهور استعداد های حقیقی ، تنگ کرده است آقای وزیر گفته بودی که نگران هستی، اما چرا حق الناس شما فقط در نگهداری تلگرام و اینستاگرام و ارائه خدمات به ابزارهای تلگرام است. چرا از مدیریت شما در فضای مجازی، حق الناس بوی مردمی نمی‌دهد و از گوشه و کنارش اراذل تربیت می‌شوند. جناب وزیر بوی گندیده خدمات شما به اجرای 2030، ماندن تلگرام، ولنگاری اینستاگرامی و... را محجور کرده است. @tabyinchannel
فعلا قابلیت پخش رسانه در مرورگر فراهم نیست
نمایش در ایتا
⭐️☄⭐️☄⭐️☄⭐️☄⭐️ ☄ ⭕️ و اثرات سوء بر نظام اقتصادی اسلام (بخش سوم و پایانی) 🔶در میان بحث‌های اقتصاد اسلامی، از اهمیت ویژه‌ای برخوردار است، زیرا از یک طرف یکی از عمده‌ترین تفاوت‌های اقتصاد اسلامی و سرمایه‌داری است و از طرفی دیگر وجود و عدم آن، می‌تواند نقش تعیین‌کننده‌ای در سیاست‌های اقتصادی داشته باشد. به حدی است که برخی آیات قرآن، ربا را به صراحت، جنگ با خدا می‌دانند. آنچه در این نوشتار مورد نظر قرار گرفته، توجه به آثار فردی و اجتماعی ربا در جامعه است. 🔴اقتصاد در بند ربا 🔷یکی از اصلی ترین معضلاتی که در جامعه ایجاد میکند، به این موضوع برمیگردد که برخی تولیدکنندگان، جهت جذب‌نقدینگی در مسیر تولید، مجبور به گرفتن ربا میشوند. هم اکنون با وجود بهره ثابت (ربا) در اقتصاد، تمام طرحهای تولیدی که درصد بازده آنها، نسبت به اصل سرمایه مورد نیاز، کمتر از نرخ معمول ربا در بازار باشد، مطلقا اجرا نخواهد شد، در حالی که ، هر کاری که درصد بازده آن، عدد مثبتی (هر قدر هم کوچک) را نشان دهد، به وجود می آید و در نتیجه تولید میشود که منافع آن برای اقتصاد سالم، از تمام جهات میباشد. 🔷بنابر آنچه بیان شد اولین مسئله‌ای که در جامعه شکل میدهد، میباشد. با توجه به آنکه ، دیگر پولهای سرگردان به سمت نرفته و وابستگی به سراغ چنین جوامعی خواهد آمد. با سست کردن پایه های تولید در هر کشوری، به آن جامعه را خواهد زد. از دیگر سو، نه تنها رونق اقتصادی را در پی ندارد، بلکه با افزایش بازده بخش غیر حقیقی اقتصاد، یا بخش پولی خواهد شد. بخش حقیقی اقتصاد، بدلیل آنکه بازده کمتری نسبت به فعالیتهای سوداگرانه دارد، در نظر افرادی که دارای سرمایه پولی هستند، دارای جذابیت کمتری بوده و نقدینگی سرگردان در جامعه به سمت بازارهای غیر رسمی، از جمله خواهد رفت.   🔴سخن آخر 🔷امروز اگر شاهد هستیم، اگر شاهد هستیم، اگر ثروت در دست عده و گروه خاصی انباشته شده است، اگر افرادفقیر و آسیب‌پذیر، روز به روز اوضاع اقتصادی بدتری را تجربه می‌کنند، اگر شاهد و تولید هستیم، اگر امروز جای خود را به تولید داده است، بی‌شک در بروز این وضعیت بطور مستقیم و غیر‌مستقیم نقش دارد. منبع: وبسایت‌راسخون به‌نقل از: ۱) خبرگزاری‌بین‌المللی‌قرآن/ ربا و اثرات‌سوء بر نظام‌اجتماعی و اقتصادی اسلام و ۲) وبسایت‌تبیان/ ربا با اقتصاد‌ چه‌می‌کند؟ @tabyinchannel
🔶تاثیر سواد رسانه ای بر خانواده ها 🔻سبک زندگی بر اساس نوع خصوصیات یک خانواده تنظیم می شود و قابل تغییر است. در واقع ممکن است که رسانه در سبک زندگی که مجموعه ای از ارزش ها و ضد ارزش ها است تاثیر داشته باشد. برای مثال ممکن است که با دنبال کردن برخی از ها، برخی از ارزش ها تبدیل به ضد ارزش شود و بر عکس. همین امر نشان دهنده تاثیر سواد ای بر خانواده ها و سبک زندگی است. کسانی که در زمینه سواد رسانه ای اطلاعات کافی و مهارت لازم را داشته باشند، می توانند از پیچیده ترین پیام هایی که در ها ارائه می شود، برداشت صحیح را داشته باشند و همچنین والدین در صورتی که از تاثیر سواد ای آگاه باشند می توانند مدیریت بهتری را برای اداره فرزندان خود داشته باشند. به طور کلی می توان گفت که سواد ای یکی از مهم ترین بخش های مهارتی در زندگی هر فرد مدرن و امروزی به شمار می رود. رسانه تاثیری صد در صد بر جامعه داشته و نمی توان گفت که کسانی تحت تاثیر جو ای قرار نگرفته اند. @tabyinchannel
فعلا قابلیت پخش رسانه در مرورگر فراهم نیست
نمایش در ایتا