|تَـفَـحُّـــــص 🇮🇷|
منابع مختلفی اعلام کردند که آتشبس بین لبنان و رژیم صهیونیستی برقرار شده! اما در پی حملات رژیم صهیون
؛
اسرائیل در حال کشتن کودکان است
و هر زمان که این جمله را بخوانی،
درست است.
هدایت شده از عجم علوی | مهدی مولایی
خدایا تو شاهد باش که ما از قتلعام برادران و خواهران عزیزتر از جانمان در لبنان خون دل خوردیم. تو شاهد باش که ما راضی به این فاجعه بزرگ در لبنان نبودیم. که پیامبرت فرمود هرکس راضی به عمل قومی باشد، در جنایت او شریک است. خدایا تو شاهد باش که بیروت برای ما فرقی با تهران ندارد. صور برای ما خود میناب است. والله علیالطاهر و نبطیه برای ما تفاوتی با خارک و بندرعباس ندارد. آن بمب فسفری که در خیام فرود میآید بر قلب تبریز ما میخورد انگار. دخترکان خونآلودی که از زیرآوار فریاد «یوماه؛یوماه» میکشند برای ما فرقی با بچههای تهران ندارند. خدایا تو شاهد باش که ما از خطبه عاشورایی شیخ نعیم تنمان لرزید. مثل روزی که آقا مثلی لایبایع مثل یزید گفت. خدایا ما از شباهت سرنوشت لبنان به سوریه و از دست رفتنش میترسیم. ما شیعیان مظلوم امیرالمومنین توییم و از کمی دوستان، کثرت دشمنان و غیبت اماممان بر تو شکایت میبریم. بر ما و برادرانمان رحم کن و کسانی که به برادرانمان رحم نمیکنند بر آنها مسلط نکن. هرچه و هرکه مانع کمک بهموقع به شیعیان توست را از سر راه بردار و پاره تن ما را از ما جدا مکن!
«مهدی مولایی»
@m_molaie110
مدیر شبکه خبر استعفا شد و میخوان برای نبویان پیگیری قضایی کنن
ولی ما یادمونه تو مناظرات ریاست جمهوری ظریف نمودارهای جعلی به مردم نشون داد و رای جمع کرد
ولی پیگیر قضایی نشد
|تَـفَـحُّـــــص 🇮🇷|
مدیر شبکه خبر استعفا شد و میخوان برای نبویان پیگیری قضایی کنن ولی ما یادمونه تو مناظرات ریاست جمهور
بیشتر از اینکه نگران این باشن که حرف رهبری اجرا نشده، نگران افشا شدن اطلاعات طبقهبندی شدهان. خیلی خوبین خدایی.
|تَـفَـحُّـــــص 🇮🇷|
ترامپ گفته اگر ایران تنگه رو ببنده تیم مذاکره ایران دیگه کشوری نخواهند داشت و زنده هم برنخواهند گشت!
چندین کشور رو با هواپیما رد کنی بری سوئیس خطری نداره ولی مجلس رو توی کشور خودت باز کنی خطرناکه...🦦
|تَـفَـحُّـــــص 🇮🇷|
چندین کشور رو با هواپیما رد کنی بری سوئیس خطری نداره ولی مجلس رو توی کشور خودت باز کنی خطرناکه...🦦
چطور میشه به توافقی خوشبین بود که رهبر شهید و رهبر رشید موافقش نبوده و نیستند!
با اسلحه آمریکایی کشته میشویم !
با جنگ های آمریکا آواره میشویم !
با تحریم های آمریکا فقیر میشویم !
و آمریکا نگران حقوق بشر ماست، نگران آینده بچه های ماست، نگران آزادی های ماست..!!
ولی هنوز چهارپایان مزرعه باور دارند آمریکا خیرخواه ماست ...