eitaa logo
در جستجوی تحول
2هزار دنبال‌کننده
2.7هزار عکس
877 ویدیو
178 فایل
🔰دکتر محمد روضه سرا ✔محقق و مولف کتاب ✔پژوهشگر تعلیم و تربیت ✔مدرس کشوری سرفصل های تشکیلاتی ✔ پژوهشگر مرکز تربیت اسلامی ✔استاد مدعو دانشگاه فرهنگیان ارتباط با من: @motehavel
مشاهده در ایتا
دانلود
فعلا قابلیت پخش رسانه در مرورگر فراهم نیست
مشاهده در پیام رسان ایتا
🔰می توانیم 👌دیدن این کلیپ برای تمام اونایی که تو مسیر رسیدن به اهداف شون احساس بی اراده بودن و بی انگیزگی دارند توصیه می شود.       ☆---🍃🌼🍃--🍃🌼🍃---☆ پیام رسان ایتا http://eitaa.com/tahavole
✅ تلنگر 8⃣ 🔰 قضاوت های منفعت محور‼️ فردی در ترافیک جلوی ما بپیچید: احمق ما که جلوی دیگران می پیچیم: زرنگ کسی جواب تلفن ما را ندهد: بی معرفت ما که جواب ندهیم: گرفتار فرد بلندتر از ما: دراز کوتاهتر از ما: کوتوله همکار جزئی نگر: ایرادگیر و وسواسی ما جزئی نگرتر باشیم: دقیق فردی لیوان آب ما را چپه کرد :کور پای ما به لیوان دیگری خورد: شعور ندارد لیوان را سر راه قرار داده . دنیای قضاوت ها یعنی تحلیل رفتار و گفتار دیگران بر اساس نیازها و ارزش های خودمان...       ☆---🍃🌼🍃--🍃🌼🍃---☆ پیام رسان ایتا http://eitaa.com/tahavole
🔰مسئله آدم‌ها سه گروهند: بی‌مساله، مساله‌دار و مساله‌ستیز. البته این یك تقسیم‌بندی پیشنهادی و موقت برای كارم است و اصراری بر دقت و فراگیری آن ندارم. برخی آدم‌ها گویی هیچ مساله یا نگرانی و دغدغه‌ای در زندگی ندارند و جوش چیزی را نمی‌زنند و در پی اثبات یا ابطال نكته‌ای نیستند. نه می‌خواهند جهان را دگرگون كنند و نه طرحی نو در افكنند. همه‌چیز را آن‌گونه كه هست، می‌پذیرند و وقت‌شان را صرف مسائل خُرد و كلان نمی‌كنند. اینها آدم‌های سربه‌راه و بی‌مساله‌ای هستند كه در مجموع روزگار خوشی دارند. گاه به زندگی آنها رشك می‌برم. البته آقای دكتر اسلامی ندوشن این بی‌مسالگی را خود مساله‌ساز می‌داند و در سفرنامه دانمارك به این مساله اشاره می‌كند كه در این كشور همه مسائل حل شده است و هیچ مساله‌ای وجود ندارد و «اگر بشود گفت مساله‌ای در دانمارك وجود دارد، آن مساله بی‏مسالگی است.» در این وضع، آدم‌ها از فرط خوشبختی بدبخت می‌شوند و «دیگر آدمی می‏ماند معطل كه در زندگی با چه چیز دست و پنجه نرم كند؛ زندگی می‌شود انتظارگاه مرگ؛ آدم می‏نشیند و روزها را پشت سرهم به سر می‏آورد تا به آستانه مرگ برسد.» (محمدعلی اسلامی‏ندوشن، صفیر سیمرغ، تهران، توس، 1352، ص 174) گروه دوم آدم‌های «مساله‌دار» هستند. در اینجا مقصودم از «مساله» معنای نسبتا مثبت آن است، یعنی دغدغه‌ای كه همراه آدمی است و او را نگران، گرسنه و گاه بی‌خواب می‌كند و آرامشش را به‌هم می‌زند. این آدم‌های مساله‌دار، همواره دغدغه چیزی یا چیزهایی دارند، به آرمانی فكر می‌كنند، خود را ملزم به دفاع از چیزی یا رسیدن به هدفی می‌دانند. برای نمونه یكی فكر می‌كند مهم‌ترین مساله ما پاكسازی زبانی و سره‌گرایی است و دیگری در پی نشان دادن عظمت و مجد گذشته است و سومی در پی ترویج زبانی جهانی است. این كسان بخشی از زندگی و گاه همه آن را، صرف مسائل خود می‌كنند، می‌نویسند، بحث می‌كنند و به ترویج و تبلیغ ایده‌های خود می‌پردازند. البته ممكن است كسانی در عین «مساله‌دار» بودن، فرصت یا جرات و شهامت دنبال كردن مساله خود را نداشته باشند و آن‌ را در درون خود نگه دارند. چنین كسانی در عین «مساله‌دار» بودن، مانند افراد بی‌مساله زندگی می‌كنند. گروه سومی هم هستند كه خود گویی مساله مشخصی در زندگی ندارند و «مساله» اصلی آنها در افتادن با مسائل دیگران و اثبات بی‌مسالگی آنها است. فرض كنید دغدغه اصلی كسی حفظ پاكی و خلوص زبان فارسی باشد. در نتیجه، ممكن است به سره‌گرایی روی بیاورد و در ترویج آن مقالاتی بنویسد و دست به فعالیت عمومی بزند. یا مساله شخص دیگری مراقبت از جنگل‌ها باشد و در این زمینه تصاویری منتشر كند و مستندهایی بسازد. حال نوبت این گروه سوم می‌رسد تا آستین‌ها را بالا بزنند و با مساله گروه دوم بستیزند و نشان بدهند كه مساله جامعه ما مراقبت از جنگل یا سره‌گرایی نیست. البته ممكن است كسی بگوید به جای سره‌گرایی بهتر است سراغ مساله دیگری مانند تقویت بنیاد فرهنگی و حفظ لهجه‌های در حال انقراض برویم. اگر چنین كسی باشد، او را جزو گروه دوم می‌دانم. یعنی او در واقع مساله دیگری را شایان توجه می‌داند. اما نكته آن است كه برخی كسان به‌طور مشخص گویی خود هیچ مساله‌ای ندارند و تنها مساله آنها اثبات نادرستی و نامساله بودن مسائل گروه دوم است. در حالی‌كه گاه به گروه اول غبطه می‌خورم و با گروه دوم همدلی می‌كنم، منطق گروه سوم برایم قابل فهم نیست، چون فكر می‌كنم اگر كسی بر این باور است كه فلان مساله اصلا مساله نیست، در این صورت بهتر است كه وقت عزیزش را صرف این نكند تا نشان بدهد كه این مساله، به واقع مساله‌نما است. شاید بهتر باشد كه مستقیم آنچه را كه خودش مساله ارزشمندی می‌داند طرح كند و به بحث درباره آن بپردازد. این‌گونه ناظران می‌توانند درباره اهمیت مسائل مختلف نظر دهند و داوری كنند. با این حال، به نظر می‌رسد كه برخی اصولا از این حالت «مساله‌ستیزی» لذت می‌برند و هویت‌شان در این قالب بهتر شكل می‌گیرد. در افتادن با مسائل دیگران، آسان‌تر از طرح و پیگیری مسائل و دغدغه‌های خویش است. این كسان مرا یاد شخصیتی می‌اندازند كه نقش او را آقای اصغر سمسارزاده ایفا می‌كرد و هر سخنی می‌شنید، بلافاصله می‌گفت: «مخم و مخم و مخالفم» و این ترجیع‌بند سخنانش بود.
✅ تلنگر 8⃣ 🔰 خودمان باشیم چطور به این نتیجه می‌رسیم که گوشی فقط سامسونگ، تیم فقط بارسلونا، و نویسنده فقط فلان؟ بله، احتمالاً برای هر کدام از این انتخاب‌ها دلایلی داریم، ولی نکتۀ دردناک این است که تقریباً تمام دلایلی که برای چنین ترجیحاتی ردیف می‌کنیم چیزی جز توجیهات من‌درآوردی نیست. اگر با شکاکیت و بیشتری نگاه کنیم، اندک‌اندک واقعیتی تلخ خودش را نشان می‌دهد: خیلی از چیزهایی که می‌پسندیم را صرفاً به این خاطر پسندیده‌ایم که اطرافیانمان آن‌ها را دوست داشته‌اند. 🔺تمرین ببنید در زندگی چه کارها و رفتارهایی را صرفا بخاطر اینکه خوشایند دیگران است دوست داریم انجام بدهیم؟؟       ☆---🍃🌼🍃--🍃🌼🍃---☆ پیام رسان ایتا http://eitaa.com/tahavole
✅ تلنگر 9⃣ 🔰غلط هایت را بگیر‼️ محمدجعفر خیاطی عجیب ترین معلم دنیا بود، امتحاناتش عجیب تر... امتحاناتی که هر هفته می‌گرفت و هر کسی باید برگه ی خودش را تصحیح می‌کرد... آن هم نه در کلاس،در خانه... دور از چشم همه اولین باری که برگه‌ی امتحان خودم را تصحیح کردم سه غلط داشتم... نمی‌دانم ترس بود یا عذاب وجدان، هر چه بود نگذاشت اشتباهاتم را نادیده بگیرم و به خودم بیست بدهم... فردای آن روز در کلاس وقتی همه ی بچه‌ها برگه‌هایشان را تحویل دادند فهمیدم همه بیست شده‌اند به جز من... به جز من که از خودم غلط گرفته بودم... من نمی خواستم اشتباهاتم را نادیده بگیرم و خودم را فریب بدهم... بعد از هر امتحان آنقدر تمرین می‌کردم تا در امتحان بعدی نمره‌ بهتری بگیرم... مدت‌ها گذشت و نوبت امتحان اصلی رسید،امتحان که تمام شد ، معلم برگه‌ها را جمع کرد و برخلاف همیشه در کیفش گذاشت... چهره‌ هم کلاسی‌هایم دیدنی بود... آن ها فکر می‌کردند این امتحان را هم مثل همه‌ امتحانات دیگر خودشان تصحیح می‌کنند... اما این بار فرق داشت... این بار قرار بود حقیقت مشخص شود... فردای آن روز وقتی معلم نمره‌ها را خواند فقط من بیست شدم... چون بر خلاف دیگران از خودم غلط می‌گرفتم ؛ از اشتباهاتم چشم پوشی نمی‌کردم و خودم را فریب نمی‌دادم... زندگی پر از امتحان است... خیلی از ما انسان‌ها آنقدر اشتباهاتمان را نادیده می‌گیریم تا خودمان را فریب بدهیم ... تا خودمان را بالاتر از چیزی که هستیم نشان دهیم... اما یک روز برگه‌ امتحانمان دست معلم می‌افتد... آن روز چهره‌مان دیدنی ست... آن روز حقیقت مشخص می‌شود و نمره واقعی را می گیریم... تا می‌تونی غلط‌های خودت را بگیر قبل از این که غلطت را بگیرند.       ☆---🍃🌼🍃--🍃🌼🍃---☆ پیام رسان ایتا http://eitaa.com/tahavole
نقش تقوا در نظام تربیتی اسلام.pdf
594.8K
🔰 نقش تقوا در نظام تربیتی 🎙یاداشت برداری از جلسه درسی درس نظام تربیتی اسلام؛دانشگاه فرهنگیان اراک ✍نوشته شده توسط یکی از بهترین دانشجویانم در دانشگاه فرهنگیان اراک؛آقای امیر حسین امیری تقدیم شماست، با سپاس از ایشان🌺 ☆---🍃🌼🍃--🍃🌼🍃---☆ ⬇️ ما را به دیگران معرفی کنید ⬇️ http://eitaa.com/tahavole
فعلا قابلیت پخش رسانه در مرورگر فراهم نیست
مشاهده در پیام رسان ایتا
🔰این نسل چشونه⁉️‼️ 📽 دکتر مجتبی شکوری 🔻رونوشت؛ والدین مربیان معلمان و تمام اونایی که به هر دلیل و نا دلیلی نسل امروزین را مورد بی انصافی قرار می دهند. ☆---🍃🌼🍃--🍃🌼🍃---☆ ⬇️ ما را به دیگران معرفی کنید ⬇️ http://eitaa.com/tahavole
🔰مستند حضور حضرت آقا در خانواده شهید مذهب آشوری سال 1394 https://www.aparat.com/v/DiyFN/# 👌نوع منش حضرت آقا در دیدار با مادر شهید واقعا دیدنی است.
🔰برای انقلاب اسلامی ✍محمد روضه سرا ۹ دی ماه تقابل بعضی از مردم با برخی دیگر از مردم نبود؛بلکه تقابل معتقدان به انقلاب اسلامی با مخالفان انقلاب اسلامی و هتاکان به حریم عاشورا بود. ۹ دی ماه قیام ملت برای حمایت از اصل انقلاب اسلامی؛با اشراق الهی به قلوب شان بود. همین اشراق الهی به قلب مردم را در تشییع جنازه حاج قاسم دیدیم. وجه مشترک هر دو حضور قیام وار مردم؛چیزی جز انقلاب اسلامی نبود. یعنی همان چیزی که در وصیت نام حاجی بود و در زمان حیات مبارکش؛حمایت از انقلاب اسلامی را رمز عاقبت به خیری می دانستند. ☆---🍃🌼🍃--🍃🌼🍃---☆ ⬇️ ما را به دیگران معرفی کنید ⬇️ http://eitaa.com/tahavole
🔰منطق شهادت ✍محمد روضه سرا مقدمه 1⃣ مرگ هر کسی عصاره زندگی اوست؛کیفیت مردن هر فردی را کیفیت زندگی کردن او معلوم می کند.و این قاعده یکی از سنت های لایتغیر خدای متعال است. مقدمه 2⃣ عیار زیستن و ایمان هر کسی را میزان دغدغه مندی و پایبندی او به آموزه ها و بایدها و نبایدهای دینی معلوم می کند. مقدمه3⃣ بالاترین ابزار رشد هر فرد در کنار انجام واجبات و مستحبات؛گره گشایی از گره و مشکل و بن بست های زندگی مردم است. [من 50 سال است اسلام می‌خوانم، خلاصه‌اش را بگویم واجباتت را انجام بده به جای مستحبات تا می‌توانی به کار مردم برس و کار مردم را راه بیانداز اگر قیامت کسی از تو سؤال کرد بگو فاضل گفته بود، هیچ چیز بالاتر از خدمت به مردم نیست.] مقدمه4⃣ قرآن کریم شهادت می دهد؛که هر فردی به مقام شهادت برسد حی و زنده و تاثیرگذار بر محیط پیرامون و بلکه به تناسب ظرفیت وجودی هر شهید موثر بر قلوب تعداد زیادی از بشریت خواهد شد. [و لا تحسبن الذین قتلوا فی سبیل الله امواتا،بل احیا] مقدمه5⃣ هر فرد مومن واقعی که در زمان حیات جسمانی اش در دنیا؛مسیر رشد را پیموده است در هنگام شهادت و ورود به عالم برزخ و خروج از عالم دنیا؛شدت وجودی اش و در نتیجه شدت اثرگذاری اش بیشتر خواهد شد؛لذا میزان اثرگذاری او خیلی محسوس تر و ملموس تر حس خواهد شد و لو یک جمجه و چند تیکه استخوان شکسته به نام شهید گمنام باشند ولی یک ملت به احترام او خواهند ایستاد؛ولی از یک پیکر مطهر فقط یک دست قطع شده ی با انگشتر باشد؛یک جهان شیعه و سنی به احترام او گریه می کنند. مقدمه6⃣ تصور یزید بر این بود که اگر پیکر امام حسین"ع"را به شدیدترین شکل ممکن از بین ببرد قادر خواهد بود که یاد او را هم از دل و قلب مردم برباید!!! ولی تاریخ ثابت کرد که؛ "با سری بر نیزه ها؛پیکری در قتلگاه؛زنده تر می شود حسین" مقدمه7⃣ جهاد زینب کبری"س"پس از شهادت امام حسین"ع"؛جهاد تبیین مکتب و مرام و سیره و روش و منش و بینش اباعبدالله"ع" بود؛و این یعنی جهاد تبیین در استمرار جهاد و رزم در میدان است. ✅نتیجه گیری ✔️هر چه در هنگام زیستن فاصله وجودی با خدای متعال را با پایبندی به آموزه های دین و گره گشایی از مشکلات مردم؛کمتر و کمتر کنیم؛شدت وجودی مان بیشتر و بیشتر خواهد شد تا جایی که نبود امکانات و بودن موانع؛باز نمی توانند در راه ما خللی ایجاد کنند. ✔️هر که با خدا باشد ولو زیر سم اسبان؛خدا مسیر عالمی را به دست او می سپارد.ولو در بین ۶ میلیارد آدم روی کره زمین تنها کسی که بردن نام او در اینستاگرام ممنوع است حاج قاسم عزیز است؛و این هیچ تعبیری جز قدرت شهید ندارد. ✔️تبیین مکتب حاج قاسم؛وظیفه امروز من و شمای ایرانی و شیعی است. ♨️ منابع 📖 قرآن کریم طرح کلی اندیشه اسلامی در قرآن؛حضرت آیت الله خامنه ای مهدی موعود موجود؛آیت الله جوادی آملی هنر مردن؛استاد اصغر طاهرزاده از برهان تا عرفان؛استاد اصغر طاهرزاده بیانات آیت الله فاضل لنکرانی"ره" ☆---🍃🌼🍃--🍃🌼🍃---☆ ⬇️ ما را به دیگران معرفی کنید ⬇️ http://eitaa.com/tahavole
فعلا قابلیت پخش رسانه در مرورگر فراهم نیست
مشاهده در پیام رسان ایتا
🔰خطبه بخوان زینب...... ☆---🍃🌼🍃--🍃🌼🍃---☆ ⬇️ ما را به دیگران معرفی کنید ⬇️ http://eitaa.com/tahavole
فعلا قابلیت پخش رسانه در مرورگر فراهم نیست
مشاهده در پیام رسان ایتا
🎥 روایت بغض‌آلود حضرت آقا از عالم انسان دینی شهید حاج قاسم سلیمانی ☆---🍃🌼🍃--🍃🌼🍃---☆ ⬇️ ما را به دیگران معرفی کنید ⬇️ http://eitaa.com/tahavole
🔰تلنگر0⃣1⃣ بیشتر مردم دوست دارن پشت سر دیگران راه برن تا اینکه جلودار باشن حق دارن؛ راحت‌تره، همیشه روندن روی جاده‌ای که دیگران ساختن، راحت‌تره... ☆---🍃🌼🍃--🍃🌼🍃---☆ ⬇️ ما را به دیگران معرفی کنید ⬇️ http://eitaa.com/tahavole
فعلا قابلیت پخش رسانه در مرورگر فراهم نیست
مشاهده در پیام رسان ایتا
🎥 عمل صالح مجوز ورود به عالَمِ انسان دینی ☆---🍃🌼🍃--🍃🌼🍃---☆ ⬇️ ما را به دیگران معرفی کنید ⬇️ http://eitaa.com/tahavole
🔰 تلنگر1⃣1⃣ ✍فقط دو كلمه‏ اگر فقط دو كلمه‌ی "به‌نظر من" را بر سر عباراتى چون: اين رنگ زيباترين (زشت‏‌ترين) رنگ‌هاست؛ اين غذا خوش‌مزه‏‌ترين (بدمزه‌ترين) غذاهاست؛ اين شخص بهترين (بدترين) آدم‌هاست و ... بگذاريم، آن‌ها را از صورت يك حكم كلى و غيراصولى تبديل به‌يك عبارت منطقى و اصولى كرده‏‌ايم، البته به‌نظر من! و اگر به‌جاى گفتن "شما اين حرف را زديد" بگوييم "آن‌چه را که من از حرف شما برداشت كردم اين بود ..." جلوى بسيارى از تنش‌ها و اختلافات گرفته خواهد شد. زيرا گاهى به‌تعداد شنوندگان يك مطلب، تفسيرها و درك‌هاى متفاوتى از آن مطلب وجود دارد. ☆---🍃🌼🍃--🍃🌼🍃---☆ ⬇️ ما را به دیگران معرفی کنید ⬇️ http://eitaa.com/tahavole
🥀قهرمان جهاد اصغر و اکبر؛ همنشینی با خدا گوارای وجودت باد.(عند ربهم یرزقون) ☆---🍃🌼🍃--🍃🌼🍃---☆ ⬇️ ما را به دیگران معرفی کنید ⬇️ http://eitaa.com/tahavole
سلاااااام 🌡در این کانال قرار است در کنار کانال پیام رسان ایتا؛ تلنگرها؛مطالب معرفتی؛صوت و محتوای دروس تخصصی و کارگاه ها از منتشر شود. 🍃 تاسیس کانال: ۱۳دی ماه ۱۴۰۰ لینک کانال در تلگرام 🌺https://t.me/tahavole98
🔰پرسش یکی از اعضای محترم و فرهیخته کانال درباره این متن 👇👇👇👇 سلام علیکم وقت بخیر خداقوت بند دوم این متن، یعنی نظریه هرمنوتیک فلسفی مورد پذیرش شماست؟ نظریه ای که علامه در موردش میگن " از روزى كه خداى متعال آدم را آفرید و شیطان براى گمراه كردن او با شیوه‌‌هاى گوناگون همت گماشت هیچ خطرى به اندازه شبهه تعدد قرائات، دین را تهدید نكرده و به عقاید و باورهاى مردم ضربه نزده است! اهمیت این خطر به اندازه‌‌اى است كه تمام اهداف انبیا(علیهم السلام) و كتاب‌‌هاى آسمانى را به سادگى از بین مى‌‌برد؛ زیرا این شبهه اختصاصى به یك دین یا یك كتاب آسمانى ندارد. اگر كسى در پى فهم تورات فعلى (كه برخى از مطالب درست نیز در آن باقى مانده است) برآید خواهند گفت كه این قرائت شما است و ما قرائت دیگرى داریم. بر این اساس حتى اگر این دو قرائت ضدّ یكدیگر باشد باز هم هر دو قابل پذیرش است. اكنون در كشور ما نیز نمونه‌‌هایى از این قرائت‌‌ها وجود دارد. اگر به عیان نمى‌‌دیدیم، شاید باور نمى‌‌كردیم كه انسان عاقلى فرضیه‌‌اى را بپذیرد كه بر اساس آن، یك متن مى‌‌تواند دو معناى متضاد داشته باشد و هر دو نیز صحیح شمرده شود! " ✅ پاسخ کانال 👇👇👇👇👇 سلام و وقت بخیر خیر نظریه هرمنوتیک که موسس آن شلایرماخر آلمانی و گادامر هست را مبنائا قبول نداریم. و این بند دوم اصلا اشاره ای به بحث هرمنوتیک متنی و محتوایی ندارد؛ اون بحث هرمنوتیک که علامه مصباح یزدی می فرمایند درباره برداشت ها و تفاسیر شخصی از متن های مقدس و کتاب های مقدس هست که آسیب آن را در مسیحیت شاهد هستیم. این متن منتشر شده در کانال؛درباره ارتباطات اجتماعی و دیالوگ های اجتماعی بین افراد جامعه مثل زن و شوهر؛دو دوست؛دو همکار؛فروشنده و خریدار؛معلم و شاگرد؛است که هیچ گریزی ازش نیست چون این تفاهم میان افراد روزانه برقرار است و باعث سوء تفاهم های جدی می شود. اصولا هرمنوتیک درباره برداشت و تفسیر از کتاب های مقدس هست لذا این توصیفی که علامه مصباح یزدی بعنوان آسیب شدید داشتند ناظر به ضربه سنگینی هست که هرمنوتیک به پیکره دینداری زده است. و این متن منتشر شده کاملا ناظر به تخاطب های افراد عادی در جامعه هست وگرنه مبنائا ما تفسیر طبق بنیاد و بنیان و مبنای مستحکم تفسیر قرآنی که بزرگانی چون علامه طباطبایی بر آن مشی کرده اند را قبول داریم. من باب مصداق عینی که این راهکار در تخاطب ها و تفاهم های افراد عادی راهگشا هست؛همین برداشتی که شما از این متن کردید و در ذهن تون ارتباط با مباحث هرمنوتیک دادید و شبهه براتون شد که نکنه ما قائل به مباحث هرمنوتیک هستیم.
🔰ترمی که گذشت.... ✍محمد روضه سرا ترم اول تحصیلی دانشگاه ها به اتمام رسید و کم کم روزهای امتحانات پایان ترم فرا می رسند. این ترم کلاس های با دانشجویان فرهیخته ای در مقاطع کارشناسی و کارشناسی ارشد داشتم؛دانشجویانی با هویت های کاملا متفاوت و بعضا متضاد با یکدیگر؛که اگر بخواهم بستر مجازی تشکیل کلاس ها را هم به آن بیفزایم؛ تجربه جدید و متفاوت و گاها غیر قابل پیش بینی بود؛مسائلی چون؛ عدم تصور صحیح که دانشجوی پشت سیستم الان در حال گوش دادن به صحبت هایم هست یا هنذفری را روی میزش گذاشته و دنبال کار و زندگی اش رفته است. قطع و وصل شدن چند دقیقه ای و گاهی کل مدت زمان کلاس ؛سیستم lms و کلافه شدن من و دانشجویانم. دانشجویانی پیگیر و پر پرسش نسبت به محتوای درسی و دانشجویانی کاملا بی خیال نسبت به محتوا و مطالب درسی. و موارد بسیار متنوع دیگر که شاید گفتن همه شان؛مفید برایتان نباشد و حوصله نازنین تان را صدمه بزند. قصد دارم طی چند روز؛به مرور و تدریجا خلاقیت ها و ایده هایی که در قالب تدریس هایم داشته ام را با شما عزیزان به اشتراک بگذارم،تا شاید برای معلمان و مربیان و دانشجو معلمان فرهیخته حاضر در کانال مفید باشند و از همه مهم تر اینکه اگر نقد و تکمله ای بر آن ها داشتند حتما ما را مطلع کنند. منتظر باشید.... ☆---🍃🌼🍃--🍃🌼🍃---☆ ⬇️ ما را به دیگران معرفی کنید ⬇️ 🌐لینک کانال در ایتا 🌺http://eitaa.com/tahavole 🌐لینک کانال در تلگرام 🌺https://t.me/tahavole98
هدایت شده از KHAMENEI.IR
فعلا قابلیت پخش رسانه در مرورگر فراهم نیست
مشاهده در پیام رسان ایتا
🚨📢 | انتشار نخستین‌بار 📹 رهبر انقلاب: این آقای حاج قاسم هم از آن‌هایی است که شفاعت می‌کند ان‌شاءالله 💻 @Khamenei_ir
وااای فوق العاده👌👌👌👌
فعلا قابلیت پخش رسانه در مرورگر فراهم نیست
نمایش در ایتا
فعلا قابلیت پخش رسانه در مرورگر فراهم نیست
مشاهده در پیام رسان ایتا
🔰منطق سخن گفتن و سخن شنیدن 🎥 علامه جوادی آملی پ‌.ن: قشر نخبگانی و فرهیخته باید مطالبه جدی این مسئله را از سخنران اعم از روحانیان و مکلاها داشته باشند تا سطح معرفت مردم بصورت منطقی و مستدل و مدلل بالا برود. ☆---🍃🌼🍃--🍃🌼🍃---☆ ⬇️ ما را به دیگران معرفی کنید ⬇️ 🌐لینک کانال در ایتا 🌺http://eitaa.com/tahavole 🌐لینک کانال در تلگرام 🌺https://t.me/tahavole98
فعلا قابلیت پخش رسانه در مرورگر فراهم نیست
نمایش در ایتا