آن هشت درصد و آن یکی یک و دو دهم درصد ناقابل .....
طمع دشمن را همین یک و دو دهم درصدی که نرخ مشارکت در انتخابات هزار و چهارصد آمد زیر پنجاه درصد بر انگیخت ....
نرخ مشارکت برای اولین بار در انتخابات ریاست جمهوری شد 48.8 درصد و این یعنی نصف بیشتر واجدین شرایط متاسفانه برای انتخاب مهمترین منصب اجرایی کشور رای ندادند...
برای نظام خیلی بد شد و دشمنان به شدت خوشحال شدند..
در انتخابات مجلس در 1398 هم نرخ مشارکت 42 درصد بود که آن آمار هم کمترین آمار مشارکت مردمی در انتخابات های مجلس بود....
گرچه آمار مشارکت خود این دشمنان کمتر از همین مقدار است اما انتظار از یک نظام مردمی و مردمسالار واقعی این نبود... پیشتر در سال 72 و دوره دوم دولت رفسنجانی هم به خاطر عملکرد بد جناب هاشمی مشارکت به 50.66 رسیده بود که تا پیش از 1400 آن آمار کمترین میزان مشارکت بود .. باید خطرات جدی این مشارکت پایین را که ناشی از عملکرد بد دولت روحانی در دهه نود بود و می تواند امنیت کشور را به خطر بیاندازد، برای مردم گفت... اگر خواص نگویند و خدای ناکرده این بار هم مشارکت کم باشد قطعا دشمن طمعکار برنامه های براندازی را که تقریبا از آن نا امید شده بود دوباره بر روی میز خواهد آورد و در آن صورت فشار به کشور باز هم زیاد خواهد شد و از قله یعنی نقطه ی قطع امید دشمن و الیوم یئس الذین کفروا دور خواهیم شد.... طلاب و خواص وظیفه سنگینی بر عهده دارند...
@talabegitaejtehad
انتخابات قوی و پرشور یعنی ایجاد پشتوانه قوی برای نظام حاکم در برخورد با تهدیدات خارجی
انتخابات قوی و پرشور یعنی همان حضورالحاضری که شایستگانی چون حضرت علی علیه السلام را به خلافت رساند
انتخابات قوی و پرشور یعنی همان موج پرشوری که پهلوی ملعون را برد و امام خمینی قهرمان را آورد
انتخابات قوی و پرشور یعنی تصفیه نخبگان سیاه و آوردن نخبگان سفید
انتخابات قوی و پرشور یعنی پولادین کردن مشت نظام در برخورد با شبکه های فساد داخلی
انتخابات قوی و پرشور یعنی برتری توده ی مردم بر منصب پرستانی که با حرص و ولع و تبلیغ کذایی به هر زوری می خواهند رای آورند
انتخابات قوی و پرشور یعنی نمایش شعور سیاسی و اجتماعی مردم و فهم و آگاهی و بصیرت مدیریتی
انتخابات قوی و پرشور یعنی هل دادن نخبگان و انگیزه دادن به آنها برای پیشبرد کشور به سمت اهداف بلند
انتخابات قوی و پرشور یعنی جریان دادن خون تازه ی نخبگانی در شریانهای تصمیم گیری کشور
@talabegitaejtehad
#روز_امیدواران
✅به توفیق الهی و عنایت امام عصر عجل الله تعالی فرجه الشریف همچون سال قبل، بنا داریم در بزرگترین اجتماع عاشقان منجی عالم بشریت در جشن نیمه شعبان با پیشرانی نوجوانان در مجموعه رویش های پیشران، پذیرایی مادی و معنوی شایسته از مهمانان حضرت داشته باشیم.
❇️با هر توانی مددرسان مهدی یاوران نوجوان باشید.💐💐💐
6273811619284216به نام محمد ترحمی (برای کپی آسان شماره کارت را لمس کنید) #توجه:اقلام و نذورات باقیمانده صرف برنامههای دیگر فرهنگی خواهد شد. مسجد فاطمه معصومه (س) 🇮🇷 🕌🇮🇷 بسیج مدرسه علمیه معصومیه🇮🇷🌳🇮🇷 مجموعه ی رویش های پیشران🇮🇷🌱🇮🇷 @rooyesh_pishrun
الحمدلله مدرسه معصومیه در فضای انتخابات خیلی داره خوب کار می کنه ... بزرگواران در کانال بسیج مدرسه که نشانیش در ادامه تقدیم می شه فیلم و عکس این برنامه ها رو ملاحظه بفرمایند ... با عملیات در چهار راه بازار قم شروع شده و ایشالا کم کم بریم برای عملیات تو مناطق کم رای دهنده مثل شمال تهران و تجریش و مناطق کم رای دهنده سایر شهرها و استان ها ... آمار صندوق به صندوق و تعداد رای دهنده هر محله شکر خدا منتشر شده و قابل دسترسیه...
بسیج معصومیه :
@basij_masoumieh
منشأ يکی است...
بنده از جانب خودم می گویم و یقین دارم همه ملت ایران و نمایندگان هم صاحب این عقیده اند زیرامنشا تمام آنها یکی است منشا سیاست ما دیانت ماست. ما نسبت به دول دنیا دوست هستیم چه همسایه چه غیر همسایه چه جنوب چه شمال چه شرق چه غرب و هر کسی متعرض ما بشود متعرض آن می شویم هرچه باشد هر که باشد به قدری که ازمان بر می آید و ساخته است... دیانت ما عین سیاست ما هست، سیاست ما عین دیانت ماست. با همه دوستیم مادامی که با ما دوست باشند و متعرض ما نباشند همان قسم که به ما دستور داده شده است رفتار می کنیم..
خطابه شهید سید حسن مدرس رحمه الله در مجلس چهارم.. مذاکرات مجلس دوره 4 جلد 3 چاپ 1333 هجری شمسی ص 1982
نسخه با کیفیت.. به زودی در سایت....
@talabegitaejtehad
همچون شمشیر حیدر کرار...
در عصر شكوفايى انقلاب اسلامى، بزرگداشت مجاهدى عظيم الشأن و متعهدى برومند و عالم بزرگوارى كه در دوران سياه اختناق رضا خانى مى زيست لازم است. زيرا در زمانى كه قلمها شكسته و زبانها بسته و گلوها فشرده بود، او از اظهار حق و ابطال باطل دريغ نمى كرد. در آن روزگار، در حقيقتْ حق حيات از ملت مظلوم ايران سلب شده بود، و ميدان تاخت و تاز قلدرى هتاك در سطح كشور باز، و دست مزدوران پليدش در سراسر ايران تا مرفق به خون عزيزان آزاده وطن و علماى اعلام و طبقات مختلف آغشته بود. اين عالِم ضعيف الجثه، با جسمى نحيف و روحى بزرگ و شاداب از ايمان و صفا و حقيقت و زبانى چون شمشير حيدر كرار، رويارويشان ايستاد و فرياد كشيد و حق را گفت و جنايت را آشكار كرد، و مجال را بر رضا خان كذايى تنگ و روزگارشان را سياه كرد. و عاقبت جان طاهر خود را در راه اسلام عزيز و ملت شريف نثار كرد. و به دست دژخيمان ستمشاهى در غربت به شهادت رسيد، و به اجداد طاهرينش پيوست. در واقع شهيد بزرگ ما، مرحوم مدرس، كه القاب براى او كوتاه و كوچك است، ستاره درخشانى بود بر تارك كشورى كه از ظلم و جور رضا شاهى تاريك مىنمود. و تا كسى آن زمان را درك نكرده باشد. ارزش اين شخصيت عالي مقام را نمى تواند درك كند. ملت ما مرهون خدمات و فداكاريهاى اوست. و اينك كه با سر بلندى از بين ما رفته است، بر ماست كه ابعاد روحى و بينش سياسى و اعتقادى او را هر چه بهتر بشناسيم و بشناسانيم؛ و با خدمت ناچيز خود مزار شريف دور افتاده او را تعمير و احيا نماييم. (صحيفه امام، ج19، ص: 73 , 74)
نسخه با کیفیت .. به زودی در سایت...
@talabegitaejtehad
آقایان نیامدند....
بنابر اصل دوم متمم قانون اساسی که تثبیت آن ثمره زحمات شیخ فضل الله نوری رحمه الله و اجرای آن حاصل خون آن شهید بزرگوار بود انجمن ایالتی آذربایجان در تاریخ 21 ربیع الثانی سال 1328 هجری قمری به علمای نجف تلگراف زد که مجتهدین ناظر بر مجلس یعنی هیئت طراز اول معرفی شوند. آخوند خراسانی و ملا عبدالله مازندرانی رحمهما الله 11 روز بعد یعنی 3 جمادی الاول طی تلگرافی مجتهدین زیر را معرفی فرمودند: از نجف آقا سید مصطفی کاشانی، آقا شیخ اسماعیل محلاتی، آقا میرزا حسین نائینی، آقا سید ابوالحسن اصفهانی،آقا مهدی مازندرانی، آقا ضیاء الدین عراقی، آقا عبدالله گلپایگانی. از مشهد آقا سید اسدالله قزوینی تنکابنی، از تهران حجت الاسلام بهبهانی، حاجی امام جمعه خویی، آقا سید محمد آقازاده بهبهانی، از اصفهان حاج آقا نورالله ثقه الاسلام و آقا سید حسن مدرس قمشه ای، از تبریز آقا ابوالحسن انگجی از شیراز آقا سید علی کازرونی،از یزد حاج میرسید علی حائری، از قم حاجی میرزا زین العابدین، از همدان حاجی شیخ محمد باقر، از سلطان آباد اراک آقا نورالدین و از گلپایگان آخوند ملازین العابدین. سرانجام مجلس پس از چند ماه در دو جلسه در شعبان و رمضان هیئت طراز اول ناظران شرعی را انتخاب و به منتخبین تلگراف کرد که در مجلس حاضر شوند اما هر کدام از منتخبین به بهانه ای عذر خواستند و تنها مرحوم مدرس و امام جمعه خویی پذیرفتند و در مجلس شرکت کردند. (چهارده قرن تلاش شیعه برای توسعه و ماندن نوشته حجت الاسلام روح الله حسینیان رحمه الله ص 530 و 531)
نسخه کیفیت بالا ... به زودی ...
@talabegitaejtehad
هدایت شده از زیست شهر نوین مولّد
38.38M حجم رسانه بالاست
مشاهده در ایتا
#زیست_شهر_نوین_مولّد
✅ تاثیر مثبت یک نماینده مجلس در تصویب قانون جوانی جمعیت
✅ تاثیر مثبت یک نماینده مجلس در تصویب اضافه شدن ۰.۲ درصد از پهنه سرزمینی به اراضی مسکونی
✅ نقش مخرب و منفی دو نماینده مجلس برای اجرا نشدن مصوبه دولت در واگذاری زمین برای ساخت خانه ویلایی در یکی از استانها
نمونههایی از تاثیر #انتخاب من و تو...
@zistshahr
هدایت شده از بسم الله الرحمن الرحیم
فعلا قابلیت پخش رسانه در مرورگر فراهم نیست
مشاهده در پیام رسان ایتا
📍تکلیف همه مومنین خصوصا طلابی که رهبری را ولی میدانند
تبیین وظیفه در کلام مقام معظم رهبری:
🔹هرکسی صدایی دارد، زبان گویایی دارد، مخاطبی دارد و هر کسی میتواند اثری بگذارد باید در این زمینه کار کند.
هدایت شده از مدرسه شمع
فعلا قابلیت پخش رسانه در مرورگر فراهم نیست
مشاهده در پیام رسان ایتا
🎞 طلاب اگر برای انتخابات کار نکنند نزد خدا مسئولند...
جامعهٔ مجاهد
ویژه کنشگران انتخابات
eitaa.com/j_mojahed
https://mojahed.info
هدایت شده از مدرسه شمع
49.39M حجم رسانه بالاست
مشاهده در ایتا
🔸رویداد جامعه مجاهد #روز_سوم /جلسه چهارم:
فیلم کامل بیانات حجتالاسلام #صالح_پرور : گفتوگوی با موضوع مهارت گفتگو
#ایده_های_عملیاتی
جامعهٔ مجاهد
ویژه کنشگران انتخابات
eitaa.com/j_mojahed
https://mojahed.info
می ترسم ترسو شود...
سید عبدالباقی ابتدا ملبس به زی طلبگی بود ولی بعدا به اروپا رفت و طب خواند و کراواتی شد. یکبار که مرحوم مدرس به ذات الریه شدیدی مبتلا شده بود دکتر امیر اعلم الملک که نماینده مجلس بود و از رضاخان حمایت می کرد به منزل مدرس آمد تا وی را معاینه کند. در آن زمان دکتر سید عبدالباقی مدرس شاگرد مدرسه طب دارالفنون و مشغول مطالعه ی دروس خویش بود. مدرس در حالی که از بیماری می نالید به دکتر امیراعلم رو کرد و گفت: جناب دکتر به این عبدالباقی نصیحت کنید طب نخواند. امیر اعلم گفت: چرا آقا؟ طب رشته ی خوبی است. مدرس گفت: می ترسم مثل شما طماع و ترسو شود. بعدها وقتی عبدالباقی به اروپا می رفت تنها تحفه ای که مدرس بسته بندی کرد و به او داد تا همراهش ببرد یک کفن بود. (داستانهای مدرس تالیف غلامرضا گلی زواره ص 220)
نسخه کیفیت بالا... به زودی در سایت...
@talabegitaejtehad
نشان جاه طلبی است...
مرحوم الهی قمشه ای رحمه الله از شاگردان شهید مدرس چنین نقل می فرمایند: روزی بدیع الزمان فروزانفر از مرحوم مدرس سوالی کرد، آقا در جوابش فرمودند: این پرسش از جاه طلبی تو حکایت می کند و هدف تو آن است که در دستگاه هیئت حاکمه استخدام شوی، با این تفکر شخصیت خود را کوچک می کنی. سپس مرحوم مدرس این روایت را بر زبان جاری نمودند: خير الأمراء الّذين يأتون العلماء و شرّ العلماء الّذين يأتون الأمراء. پس از آن این شعر را بر زبان مبارکشان جاری فرمودند: عالم که در خانه حکّام رود *** خوشنام اگر آمده بدنام رود. (داستان های مدرس تالیف غلامرضا گلی زواره ص 122)
نسخه کیفیت بالا... به زودی در سایت..
@talabegitaejtehad
اسبابش بی اسبابیست...
زمانی که مدیریت مدرسه علمیه سپه سالار با مرحوم مدرس بود روزی به شیخ محمدرضای مهدوی قمشه ای پیشنهاد نمود که ایشان به تهران بیایند و در مدرسه علمیه سپهسالار درس و بحث را شروع کنند. مدرس عقیده داشت این فقیه عالیقدر دارای درجات علمی والایی است و قمشه برایش کوچک است. آیت الله مهدوی در جوابش گفت: آقا وسایلش فراهم نیست و باید مقدمات آن را تدارک دید. مرحوم مدرس پاسخ داد: آقای مهدوی تحصیلات علوم دینی اسبابش بی اسبابیست، هیچ چیز نمی خواهد جز همت...
(داستانهای مدرس تالیف غلامرضا گلی زواره ص 118)
نسخه باکیفیت... به زودی در سایت...
@talabegitaejtehad
هدایت شده از طلبگی تا اجتهاد
#معرفی_کانال_ویژه
معرفی کانال طلبگی که خودم خیلی ازش بهره بردم👇👇👇
⬅️ داستانهای اخلاقی علما
⬅️ مطالب ناب دروس خارج
⬅️ نکات برگزیده دروس سطح
⬅️ نقد و بررسی مطالب درس خارج
⬅️ ارتباط با اساتید
این کانال وابسته به مدرسه فقهی آیت الله #شبیری_زنجانی (حفظه الله) بوده و مطالب جدید فقهی و اصولی و رجالی در آن بارگذاری میشه..
«مباحثه فقاهت»
https://eitaa.com/joinchat/3251961862Cb591c8b8aa
بهترین پاورپوینتهای علمی در کانال اندیشیار
ــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــ
🔷 تاریخ امامان شیعه
🔹 آشنایی با یهودیت و مسیحیت
🔷 تفکر نقدی
🔹مغالطات خندان
🔷آثار شهید مطهری
🔹 آموزش فلسفه- علامه مصباح
🔷 کلام جدید - یوسفیان
🔹 خداشناسی (طرح ولایت)
🔷 فلسفه اخلاق (طرح ولایت)
🔹 الموجز فی اصول الفقه
🔷 آشنایی با تاریخ و عقاید وهابیت
🔹 تاریخ تشیع
ــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــ
کانال اندیشیار
📮 @Andishyar_ir
ابتدا مطلب بعد رو بخونید، این بخش دوم از متنه که متاسفانه تو ایتا اول اومده :
ظرف دو سال خنثی کنند و حضرت مهجور و متروک و تنها شود.
متاسفانه درس خارج تاریخ یهود هنوز برپا نشده است و این قصه ی مهم و دقیق و با روایت شیعی قرآن محور و حدیث مدار تدوین نشده است.
مرحبا به ملت ایران که 40 سال تلاش یهود برای مهجور کردن ولی الهی نتوانسته کاری پیش ببرد. اما نباید فراموش کرد که در این 40 سال یهود هیچ گاه اینقدر نفوذ رسانه ای در بیوت ایرانیان نداشته است و با حماقت یا خیانت برخی مسئولین الان اذهان بسیاری از مردم در دست اینستاگرام زاکربرگ یهودی و سایر شبکه های اجتماعی یهودی قرار گرفته است ... گرچه ان شاء الله به لطف خدا باز هم این ملت مقاومت خواهند کرد و ولی الهی خود را تنها نمی گذارند اما در هر حال باید اسرائیل هر چه زودتر نابود شود و در این نفس های آخر هیچ بعید نیست فتنه ی عظمایی در این کشور به پا کنند و خون های عظیمی ریخته شود ... باید در حداکثر هوشیاری بود ... همه چیز ممکن است خیلی سریع اتفاق افتد و آنقدر نفوذی دارند که بتوانند شیطنت های سهمگینی انجام دهند.. همه باید هوشیار باشند و هر لحظه منتظر حادثه حتی در حد کودتای همراه با ترور های سنگین رهبران نظام از طرف ظاهرالصلاح ها و انقلابی نما ها بود... گرچه امروز گربه ی ایران به شیری تبدیل شده است که اسرائیل را در دهان خود قرار داده است و مشغول جویدن اوست اما از مکر و حیله و پاتک اجتماعی یهود نباید غافل شد:
نبينى كه چون گربه عاجز شود *** برآرد به چنگال، چشم پلنگ؟
فالله خیر حافظا و هو ارحم الراحمین ...
@talabegitaejtehad
🌿🌿🌿 یادداشت های هر از گاهی 🌿🌿🌿
رمزگشایی از تلاش یهود برای استفاده از قویترین فناوری اجتماعی خود در ایران
بنی اسرائیل در مقابله با مدیریت اجتماعی انبیاء بیشترین و قوی ترین فناوری ها را به کار گرفتند و آنقدر قوی مقابله کردند که کار را به جایی رساندند که در یک روز 70 پیامبر را جلو چشم همگان می کشتند و صدا از کسی در نمی آمد و بازارها لحظه ای تعطیل نمی شد. اینکه بزرگترین سوره ی قرآن کریم درباره داستان یهود وارد شده نشان از اهمیت این قصه است. اینکه بیشترین آیات تاریخی درباره این قوم نازل شده است مسلما دلیل دارد.
كَانَتْ بَنُو إِسْرَائِيلَ تَقْتُلُ نَبِيّاً وَ اثْنَانِ قَائِمَانِ وَ يَقْتُلُونَ اثْنَيْنِ وَ أَرْبَعَةٌ قِيَامٌ حَتَّى أَنَّهُ كَانَ رُبَّمَا قَتَلُوا فِي الْيَوْم
الْوَاحِدِ سَبْعِينَ نَبِيّاً وَ يَقُومُ سُوقُ قَتْلِهِمْ آخِرَ النَّهَار (کافی ج8 ص 116)
أما عَلِمتَ أنَّ بَني إسرائيلَ كانوا يَقتُلونَ ما بَينَ طُلوعِ الفَجرِ إلى طُلوعِ الشَّمسِ سَبعينَ نَبِيّاً، ثُمَّ يَجلِسونَ في أسواقِهِم يَبيعونَ ويَشتَرونَ كَأَن لَم يَصنَعوا شَيئا (الصحيح من مقتل سيد الشهداء و اصحابه «عليهم السلام»، ج1، ص: 557)
موسای کلیم را 70 پیامبر همراهی می کردند ولی در مقابل این فناوری شکست خوردند ....
مَرَّ مُوسَى بْنُ عِمْرَانَ فِي سَبْعِينَ نَبِيّاً عَلَى فِجَاجِ الرَّوْحَاءِ عَلَيْهِمُ الْعَبَاءُ الْقَطَوَانِيَّةُ يَقُولُ لَبَّيْكَ عَبْدُكَ ابْنُ عَبْدِكَ. (کافی ج4 ص 213)
أَنَّ مُوسَى ع أَحْرَمَ مِنْ رَمْلَةِ مِصْرَ وَ أَنَّهُ مَرَّ فِي سَبْعِينَ نَبِيّاً عَلَى صَفَائِحِ الرَّوْحَاءِ عَلَيْهِمُ الْعَبَاءُ الْقَطَوَانِيَّةُ يَقُولُ لَبَّيْكَ عَبْدُكَ وَ ابْنُ عَبْدَيْكَ لَبَّيْكَ. (الفقیه ج2 ص 234)
مَرَّ مُوسَى بْنُ عِمْرَانَ ع فِي سَبْعِينَ نَبِيّاً عَلَى فِجَاجِ الرَّوْحَاءِ عَلَى جَمَلٍ أَحْمَرَ خِطَامُهُ لِيفٌ عَلَيْهِمُ الْعَبَاءُ الْقَطَوَانِيَّةُ يَقُولُ لَبَّيْكَ عَبْدُكَ وَ ابْنُ عَبْدِكَ لَبَّيْك (علل ج2 ص419)
اما فناوری اجتماعی یهود چه بود که توانستند چنین کنند؟
قرآن کریم از این فناوری چنین رمزگشایی می کند:
فَإِذا جاءَتْهُمُ الْحَسَنَةُ قالُوا لَنا هذِه وَ إِنْ تُصِبْهُمْ سَيِّئَةٌ يَطَّيَّرُوا بِمُوسى وَ مَنْ مَعَهُ (الأعراف : 131)
1: روانه کردن همه ی مشکلات اجتماعی به سمت ولی الهی جامعه
وَ إِذْ قُلْتُمْ يا مُوسى لَنْ نَصْبِرَ عَلى طَعامٍ واحِدٍ فَادْعُ لَنا رَبَّكَ يُخْرِجْ لَنا مِمَّا تُنْبِتُ الْأَرْضُ مِنْ بَقْلِها وَ قِثَّائِها وَ فُومِها وَ عَدَسِها وَ بَصَلِها (البقرة : 61)
2: نق زنی اجتماعی حداکثری و راضی نشدن به هیچ چیز حتی به طعام بهشتی
امروز به روشنی می بینیم که نفوذی های یهود در رسانه های فارسی زبان در حال القاء حداکثری این چند مطلب به جامعه هستند:
یعنی:
اولا همه ی مشکلات را به سمت نظام الهی ولایی جامعه و رهبری عزیز روانه می کنند ..
دوما با این که بعد از انقلاب نسبت به قبل از انقلاب برکات بر این جامعه از زمین تا آسمان( و به تعبیر آن پیرمرد در تریبون آزاد عمود 42 مسیر حرم جمکران از جهنم تا بهشت) فرق کرده است اما می خواهند کاری کنند که جامعه سیری ناپذیری و ولع القائی حداکثری یهودی پیدا کند.
قالُوا أُوذينا مِنْ قَبْلِ أَنْ تَأْتِيَنا وَ مِنْ بَعْدِ ما جِئْتَنا (الأعراف : 129)
3: فرقی بین داشتن ولی الهی و نداشتن آن نیست...
عاقبت کاری کردند که پیامبر عظیم الشانی مثل موسای کلیم که هیچ پیامبری از حیث کثرت و عظمت ظاهری معجزه آوری به پای او نمی رسد و حتی با اینکه عصای معجزنشانش همواره همراهش بود (عصایی بهشتی و موروثی انبیائی بود و از حضرت آدم نبیا بعد نبی به او منتقل شده بود) هم مهجور و متروک شد و ولایت او در جامعه خننثی سازی و بی اثر سازی شد.
بعدها همین یهود با نفوذ در بین اعراب به سادگی در زمان حضرت امیر توانستند آن شور و شوق اولیه در بیعت با ایشان را که به تعبیر حضرت مانند سوسمار هایی که از سوراخ های خود به یکباره هجوم می آورند :
فَما راعَني إلّا وَ النَّاسُ كَعُرْفِ الضَّبُعِ إِلَيَّ يَنْثَالُونَ عَلَيَّ مِنْ كُلِّ جَانِبٍ حَتَّى لَقَدْ وُطِئَ الْحَسَنَانِ وَ شُقَّ عِطْفَايَ مُجْتَمِعِينَ حَوْلِي كَرَبِيضَةِ الْغَنَمِ (نهج البلاغه خطبه 3)
هدایت شده از شاب مؤمن
اين برف كه مانند نگين ميريزد
بـر پـاي امـام آخـــريـن مـيريـزد
نقلي است كه از يمن وجود مهدي
بـر روي سر اهــل زمـيـن مـيـريـزد
🌺أللَّھُمَ عجل لولیک الفرج🌺
هدایت شده از جنگ شناختی ترکیبی
فعلا قابلیت پخش رسانه در مرورگر فراهم نیست
مشاهده در پیام رسان ایتا
🎥مگر یک نفر در مجلس چه کار میتواند بکند؟
🔸امام خمینی (ره) با بیان این روایت تاریخی و مهم، پاسخ میدهد؛ نکتهای که نشان میدهد رای دادن درست ولو به یک نفر، چه آثاری بر کشور خواهد داشت.
@emswar
حسن در برابر حسن...
سید حسن تقی زاده 60 سال سابقه فراماسونری دارد و سالها استاد اعظم گراند لژ مستقل ایرانیان بود. در مکتب پرنس ملکم ارمنی پایه گذار فراموسونری ایران شاگردی کرده بود و آباء و اجداد خودش هم اهل نخجوان ارمنستان بودند. بعدها در داستان شهادت شیخ فضل الله و ترورهای ناجوانمردانه ی صدر مشروطه هم بیشتر جوخه ی ترورش از ارامنه بودند. پس از نفوذ و شرارتهای فراوان در مجلس مرحوم آخوند خراسانی حکم به تکفیر و تبعید او داد و مدتی شرش از سر کشور کم شده بود. اما بعد از شهادت آخوند دوباره به ایران برگشت. همان اوایلی که از اروپا برگشته بود روزی به دیدن مدرس آمد و طی مذاکرات مشروحی خطاب به آقا گفت: انگلیسی ها خیلی قدرتمند و باهوش و سیاستمدارند و نمی توان با آنها مخالفت کرد. مدرس پاسخ داد: اشتباه می کنید، آنها مردمان باهوشی نیستند، شما نادان و بی هوشید که چنین تصوری درباره آنها دارید. روز دیگری هم با مدرس رو در رو شد و این بار مدرس با تندی به او گفت: هان آقای تقی زاده برای چه به ایران آمدی؟ تقی زاده جواب می دهد: آمدم آقا که در کابینه شرکت نمایم و ضمنا به درس و بحث هم بپردازم. مدرس با لبخند ملیحی به او می گوید: برای اولی که خیلی بد آمدی، دومی هم که اصلا کار تو نیست. تقی زاده همینطور که نشسته بود یکمرتبه از شدت آشفتگی جمع می شود و بلند شده و می رود. (برگرفته از داستانهای مدرس نوشته غلامرضا گلی زواره ص 104و 105 و با اضافاتی از کتاب من تقی زاده هستم)
نسخه کیفیت بالای پوستر ها ... به زودی ...
@talabegitaejtehad
طراح و مهندس مردمی...
شهید مدرس علاوه بر تعمیر آسیاب روستای اسفه، خانه پدری خود را هم به دو باب حمام برای مردم روستا تبدیل کرد،او همچنین کاروانسرایی ساخت و برای نگه داری شترها جایگاهی به نام شترخان را در نظر گرفت، علاوه بر این قناتی هم احداث کرد که به نام قنات مدرس آباد هنوز هم معروف است. گذشته از همه ی این ها نقشه ی دو قلعه مسکونی به نام قلعه های خیرآباد را هم خود ترسیم کرد و سپس به بنای آنها مبادرت نمود. هر کدام از این دو قلعه گنجایش ده تا پانزده خانوار را داشتند. در منطقه مهیار بین راه اصفهان وقمشه هم پلی می سازد تا مردم به هنگام رفت و آمد دچار مشکلی نشوند.
(داستانهای مدرس، تالیف غلامرضا گلی زواره ص 61)
نسخه با کیفیت .. به زودی در سایت...
@talabegitaejtehad
وزیر عدلیّه ای در لباس رزم
در بحبوحه جنگ جهانی اول، ایران اعلام بی طرفی کرد ولی روس و انگلیس که مترصد فرصتی همچون یک جنگ جهانی برای تسخیر ایران بودند اعتنایی نکردند و تا نزدیکی تهران پیش آمده و قصد اشغال پایتخت را داشتند. احمدشاه نظرش به تغییر پایتخت بود ولی با نظر او مخالفت شد. شهید مدرس پیشنهاد دولت در سایه را داد . یعنی دولتی که ضمن مخالفت با متفقین یعنی روس و انگلیس از طرف متحدین یعنی آلمان و عثمانی به رسمیت شناخته شود و در صورت پیروزی متحدین این دولت در سایه حکومت رسمی ایران محسوب شود و در صورت پیروزی متفقین همان دولت مرکزی دولت رسمی بماند و در هر صورت کشور از آسیب دشمن محفوظ بماند. برای تشکیل دولت مهاجرین یعنی همان دولت در سایه بیست و هفت نفر از وکلای مجلس همراه مردم و عده ای از رجال سیاسی و فرهنگی تهران را به مقصد قم ترک کردند. افراد سرشناسی چون شهید مدرس و سید نورالدین عراقی و جمعی از نمایندگان مجلس و عده قابل توجهی از افسران ژاندارمری همچون سردار محمد تقی خان پسیان و برخی سران ایلات و عشایر و ادبا و شعرا در این کاروان دیده می شد. فتاوای مراجع مهم شیعه، مخصوصا فتوای آیت الله سید محمد کاظم یزدی و آیت الله میرزا حسن شیرازی دایر بر حمایت از مهاجرین و کمک به آنها بسیار موثر بود. در قم مهاجرین کمیته دفاع ملی تشکیل دارند. قشون روس پس از باخبر شدن از این تشکیلات برای در هم کوبیدن کاروان مهاجرین به جانب قم و ساوه روانه شد و چندین درگیری بین نیروهای کمیته دفاع ملی و سپاه روس در گرفت. مهاجرین خود را به کرمانشاه رسانده ..
ادامه متن و نسخه با کیفیت در سایت ..
http://tt-ej.ir/post/813