Why am I me?
ولی بازی خیلی خوبی بود ، ۱۰ کیلو کردم
هنوز گلوم بخاطر جیغی که سر اون گله زدم درد میکنه
هدایت شده از شفق the Argon
ما تونستیم دروازه رو باز کنیم بالاخره. درسته که آفساید شد. اونا همونم نتونستن
https://eitaa.com/sebastiin/2293 این چرا اینجوری گفته؟چشم دیدن ایرانو نداره؟😒
-
نمیدونم والا