eitaa logo
Why am I me?
350 دنبال‌کننده
429 عکس
156 ویدیو
1 فایل
شاید یه تیکه از اتاق های ذهنم خوش اومدی گل من؟ @Radioactiv_SN اینجا صراحتا سطح خشونت و بی وجودی دشمن رو بیان میکنیم. @Radioactiv_SNn چنل اصلی https://eitaa.com/nashenas_app/app?startapp=link_kv0cjrx&btn=حرفامون
مشاهده در ایتا
دانلود
چپ نه اینکه کمونیستی چپ اقتصادی هستش یعنی دولت بیشتر دخالت کنه عدالت و توزیع ثروت مهم‌ تر باشه
https://eitaa.com/talkhin/6631 اشکال نداره باو شل کنید ما که شلیم🌹 - یکی بهمون گفت بی حیا
وای می‌گم شماها دوست مجازی‌اید دیگه؟ دوست غیرمجازیم دارید؟ وای من دارم می‌پوسم نه دوست مجازی نه حضوری وای روانی شدم کمک بعد تازه چندوقتیه با کامیونیتی شماها اشنا شدم خوشنودم کمتر احساس بدبختی و تنهایی در این دنیای بی رحم می‌کنم وای خدایا تروخدا کمک بچه ها یکم از خودتون بگید من درست نمیشناسمتون دوست دارم بیشتر بشناسم وای اخ می‌دونید چندوقته یکی مثل خودم ندیدم؟ هلپ هاپپحسکسنمژط هلپ هلپ هلپ الان میفتم زمین سرم میخوره به زمین میمیرم - ایواب ممنون بابت لطفی که داری چشم بیشتر راجب خودمون میگیم اگر دوست داشتیمیتونی با خودم دوست باشی و خب ما مجازی‌ایم اما اگر خدا بخواد ستایشو قراره ببینم
https://eitaa.com/talkhin/6629 / خسته نباشی دلاور....داشتم کم کم نگران میشدم - +
الان توی اینترنت وقتی یکی سرچ کنه با مشکل ( ادرار با ترس ) چه کنیم ‌، چنل ایتای why am I me میاد
وای من اکثر دوستام(کلا چهار نفرن که هفت ماهه خونمونو عوض کردیم کلا یه بار دیدمشون این چندوقت) اینطورین که خیلی شدید نیست مخالفتشون، ولی خب نه حسینین، نه جمهوری اسلامیو قبول دارن یعنی من می‌رفتم تجمع اصلا به اینا نمی‌گفتم که مبادا، آره🥀 تازه دوست صمیمی‌م(هرچند الان مطمئن نیستم) دیگه تقریباً اینطوریه که خدارو قبول ندارن این وسط من دارم له می‌شم واقعاً نمی‌دونم چه کنم کومک - چقدر بد. دوستای اینجوری خیلی بدن بنظرم اگر‌میتونی ولشون کن