وای میگم شماها دوست مجازیاید دیگه؟ دوست غیرمجازیم دارید؟ وای من دارم میپوسم نه دوست مجازی نه حضوری وای روانی شدم کمک بعد تازه چندوقتیه با کامیونیتی شماها اشنا شدم خوشنودم کمتر احساس بدبختی و تنهایی در این دنیای بی رحم میکنم وای خدایا تروخدا کمک بچه ها یکم از خودتون بگید من درست نمیشناسمتون دوست دارم بیشتر بشناسم وای اخ میدونید چندوقته یکی مثل خودم ندیدم؟ هلپ هاپپحسکسنمژط هلپ هلپ هلپ الان میفتم زمین سرم میخوره به زمین میمیرم
-
ایواب
ممنون بابت لطفی که داری
چشم بیشتر راجب خودمون میگیم اگر دوست داشتیمیتونی با خودم دوست باشی
و خب ما مجازیایم اما اگر خدا بخواد ستایشو قراره ببینم
https://eitaa.com/talkhin/6629 / خسته نباشی دلاور....داشتم کم کم نگران میشدم
-
+
الان توی اینترنت وقتی یکی سرچ کنه با مشکل ( ادرار با ترس ) چه کنیم ، چنل ایتای why am I me میاد
وای من اکثر دوستام(کلا چهار نفرن که هفت ماهه خونمونو عوض کردیم کلا یه بار دیدمشون این چندوقت) اینطورین که خیلی شدید نیست مخالفتشون، ولی خب نه حسینین، نه جمهوری اسلامیو قبول دارن
یعنی من میرفتم تجمع اصلا به اینا نمیگفتم که مبادا، آره🥀
تازه دوست صمیمیم(هرچند الان مطمئن نیستم) دیگه تقریباً اینطوریه که خدارو قبول ندارن
این وسط من دارم له میشم واقعاً نمیدونم چه کنم کومک
-
چقدر بد. دوستای اینجوری خیلی بدن
بنظرم اگرمیتونی ولشون کن
Why am I me?
وای میگم شماها دوست مجازیاید دیگه؟ دوست غیرمجازیم دارید؟ وای من دارم میپوسم نه دوست مجازی نه حضور
نه مشتی من دوست مجازی ندارم، کلا دوتا دوست دارم، یکی مجازیه( دیدمش حضوری حساب میشه) یکیم دوست نمیشه حساب کرد ولی باز،دوستیم اره
Why am I me?
وای میگم شماها دوست مجازیاید دیگه؟ دوست غیرمجازیم دارید؟ وای من دارم میپوسم نه دوست مجازی نه حضور
منم مثل خودم پیدا نکردم بیب🤫