الان توی اینترنت وقتی یکی سرچ کنه با مشکل ( ادرار با ترس ) چه کنیم ، چنل ایتای why am I me میاد
وای من اکثر دوستام(کلا چهار نفرن که هفت ماهه خونمونو عوض کردیم کلا یه بار دیدمشون این چندوقت) اینطورین که خیلی شدید نیست مخالفتشون، ولی خب نه حسینین، نه جمهوری اسلامیو قبول دارن
یعنی من میرفتم تجمع اصلا به اینا نمیگفتم که مبادا، آره🥀
تازه دوست صمیمیم(هرچند الان مطمئن نیستم) دیگه تقریباً اینطوریه که خدارو قبول ندارن
این وسط من دارم له میشم واقعاً نمیدونم چه کنم کومک
-
چقدر بد. دوستای اینجوری خیلی بدن
بنظرم اگرمیتونی ولشون کن
Why am I me?
وای میگم شماها دوست مجازیاید دیگه؟ دوست غیرمجازیم دارید؟ وای من دارم میپوسم نه دوست مجازی نه حضور
نه مشتی من دوست مجازی ندارم، کلا دوتا دوست دارم، یکی مجازیه( دیدمش حضوری حساب میشه) یکیم دوست نمیشه حساب کرد ولی باز،دوستیم اره
Why am I me?
وای میگم شماها دوست مجازیاید دیگه؟ دوست غیرمجازیم دارید؟ وای من دارم میپوسم نه دوست مجازی نه حضور
منم مثل خودم پیدا نکردم بیب🤫