Why am I me?
چی
میگه این کسی که الآن پیام داده با اون کسیه توی ناشناس پیام داده بود
https://eitaa.com/talkhin/6644
به عنوان کسی که ۱۰ سال با ۷ نفر دوست صمیمی جون جونی اونقدری که شبا خونه هم میخوابیدم خواستم بگم تهش کاته.مطمئنم ی جایی به این نتیجه میرسی اعتقادی رو که شهدا براش خون دادن رو جرات بیانش رو داشته باشی . بیا تو گپای شهرهای قدقد با چندتا آدم حسابی رفیق شو . نه کسایی که به لقمه حلال بودن یا نبودنشون شک داری (صد درصد کسی که با دین بده حرامیه)دوستی با دشمنان اهل بیت بدترین مجازاتیه که میتونه یکی داشته باشه.تنهاییم بهتره همنشین بده.
-
بله
Why am I me?
عوضش کردم تا آبروم بیشتر نره
ربط "عاقبت" رو با درخواست دوستی نمیفهمم ولی باشه