https://eitaa.com/talkhin/6678 / نه ببین اینا با بی حیایی و بی پدر بازی کمر مارو شکوندن، آریای عرب نپرستِ اصلیییلللل. سرنگون شدم. عنقلاب شد
-
درسته من الان به دست گارد جاویدان به دار آویخته شدم و دارمباهات حرف میزنم
Why am I me?
وای دارم با یه مشت کخل تو پینرست زیر یه پست که از بیبی نتانیاهو تشکر کردن بحث میکنم😍 چوخ شوکور الله
اگه این وضعیت خودشون بود
بازم تشکر میکردن؟
یا مثلا خواهر کوچکشون اینجوری میشد
میشه لینک گپ شبهای قد قد رو بدید؟
-
من ندارمش اما از قد یاب میتونید اینارو پیدا کنید
قبلا توی تلگرام یه چنل دیلی داشتم اسمش چرنوبیل بود (Chernobyl)
اونجا خیلی بیشتر از اینجا چیزای عجیب میزاشتم
یادش بخیر