قبلا توی تلگرام یه چنل دیلی داشتم اسمش چرنوبیل بود (Chernobyl)
اونجا خیلی بیشتر از اینجا چیزای عجیب میزاشتم
یادش بخیر
Why am I me?
ر
گفته بودید یکی از ویدیو های تبلیغ این سگو که توی تیک تاکه بزارم
https://eitaa.com/talkhin/6664
وای جدی؟ کاش لینکشو یکی برام بذاره:(((
-
من خودم به شخصه ندارم