eitaa logo
Why am I me?
351 دنبال‌کننده
430 عکس
156 ویدیو
1 فایل
شاید یه تیکه از اتاق های ذهنم خوش اومدی گل من؟ @Radioactiv_SN اینجا صراحتا سطح خشونت و بی وجودی دشمن رو بیان میکنیم. @Radioactiv_SNn چنل اصلی https://eitaa.com/nashenas_app/app?startapp=link_kv0cjrx&btn=حرفامون
مشاهده در ایتا
دانلود
هدایت شده از زهرا فرقانی
2.6M حجم رسانه بالاست
مشاهده در ایتا
دخترک تاب نیاورد جلو آمد و گفت: "می‌شود شمر! که امسال سرش را نبری؟" 😭😭😭😭😭😭😭
این دجال چی بود این وسط دیگه:) دوتا کلیپ هارو که دیدم حالا دیگه نمیتونم از شدت فکر چشم رو هم بزارم..)این دنیا واقعا داره ترسناک میشه... - بخدا داشتم نماز صبحو میخوندم هی تو سرم چهره مزخرفش میومد
جدا یه پروژه آخرالزمانی راه انداختن دست به هر ریسمونی میزنن تا بشه اون نتیجه دلخواهشون
https://eitaa.com/talkhin/6752 حس میکنم‌ یکسری ها دیگه حتی کارشون از، از بین بردن دین پیامبر گذشته...انگار طلسم شدن...آخه مگه میشه؟ مگه میشه کسی به چهره دجال نگاه کنه و احساس بدی نگیره؟ ناخودآگاه آدم یک حالت بدی بهش دست میده.... - چهره مزخرف و چندشی داره
وای بچها رررررررررررررر
Why am I me?
فعلا قابلیت بارگیری به دلیل درخواست زیاد فراهم نیست
نمایش در ایتا
نوشته زندگی اگه دجال دنیارو اداره میکرد
ررررررر