https://eitaa.com/talkhin/6752 حس میکنم یکسری ها دیگه حتی کارشون از، از بین بردن دین پیامبر گذشته...انگار طلسم شدن...آخه مگه میشه؟ مگه میشه کسی به چهره دجال نگاه کنه و احساس بدی نگیره؟ ناخودآگاه آدم یک حالت بدی بهش دست میده....
-
چهره مزخرف و چندشی داره
Why am I me?
https://eitaa.com/talkhin/6752 حس میکنم یکسری ها دیگه حتی کارشون از، از بین بردن دین پیامبر گذشته..
آره
کارشون حتی از، از بین بردن دینم گذشته
هدایت شده از ابوالاخبار
🔴حملات هوایی رژیم صهیونیستی به شهرک بیت یاحون در جنوب لبنان و نقض واضح آتشبس.
از #ابوالاخبار بشنوید👇
https://eitaa.com/joinchat/113508352C724c2b2142از