هدایت شده از زبالهدان رذالت سامری
اگر قرار باشه شرف بلوط عصریخندان باشه برعنداز همون سنجابیه که هیچوقت بهش نمیرسه!
وای بچها یکیتون توی ناشناس یه چیز بامزه گفت راجب سعودی شرمنده نمیتونم بزارم ولی خیلی خوب بود
https://eitaa.com/talkhinn/448 تنها بازی که منصفانه بود و بدون مشکلی تموم شد بازی اول بود، که البته تو همونم چقدر به محبی بیچاره فحش دادن
-
نه بازی اولم کلی مشکل داشتیم
https://eitaa.com/talkhinn/454 با سانسور بزار، مثلا ی نقطه بزار وسط کلمش و...
-
نه کلا نمیشد