eitaa logo
Why am I me?
213 دنبال‌کننده
67 عکس
27 ویدیو
2 فایل
شاید یه تیکه از اتاق های ذهنم خوش اومدی گل من؟ @Radioactiv_SN اینجا صراحتا سطح خشونت و بی وجودی دشمن رو بیان میکنیم @Radioactiv_SNn چنل اصلی حرفامون؟‌ https://eitaa.com/nashenas_app/app?startapp=link_d3ehyn0&btn=اتاق.انتظار
مشاهده در ایتا
دانلود
میکائیل یکی از مظلوم ترین بچهای میناب بود خیلی حرفای ناجوری بهش زدن
وای بچها یکیتون توی ناشناس یه چیز بامزه گفت راجب سعودی شرمنده نمیتونم بزارم ولی خیلی خوب بود
https://eitaa.com/talkhinn/448 تنها بازی که منصفانه بود و بدون مشکلی تموم شد بازی اول بود، که البته تو همونم چقدر به محبی بیچاره فحش دادن - نه بازی اولم کلی مشکل داشتیم
Why am I me?
منو داشتن دیس میکردن🤣🤣🤣
https://eitaa.com/talkhinn/454 با سانسور بزار، مثلا ی نقطه بزار وسط کلمش و... - نه کلا نمیشد
Why am I me?
سطلی وحشیوای
میخواستم نگم ولی بزار بگم دیدی توی بازی اولمون تنها کسی که سرود ملی ایران رو نخوند سامان قدوس بود ؟ حالا بقه ی بازیکنای کشورای دیگه رو که میبینم ، کم مونده برای خوندن سرود شون پاره شن - اره دیدم برای خودمم جای تعجب داشت