وای بچها یکیتون توی ناشناس یه چیز بامزه گفت راجب سعودی شرمنده نمیتونم بزارم ولی خیلی خوب بود
https://eitaa.com/talkhinn/448 تنها بازی که منصفانه بود و بدون مشکلی تموم شد بازی اول بود، که البته تو همونم چقدر به محبی بیچاره فحش دادن
-
نه بازی اولم کلی مشکل داشتیم
https://eitaa.com/talkhinn/454 با سانسور بزار، مثلا ی نقطه بزار وسط کلمش و...
-
نه کلا نمیشد
میخواستم نگم ولی بزار بگم
دیدی توی بازی اولمون تنها کسی که سرود ملی ایران رو نخوند سامان قدوس بود ؟
حالا بقه ی بازیکنای کشورای دیگه رو که میبینم ، کم مونده برای خوندن سرود شون پاره شن
-
اره دیدم برای خودمم جای تعجب داشت