eitaa logo
Why am I me?
209 دنبال‌کننده
55 عکس
24 ویدیو
1 فایل
شاید یه تیکه از اتاق های ذهنم خوش اومدی گل من؟ @Radioactiv_SN اینجا صراحتا سطح خشونت و بی وجودی دشمن رو بیان میکنیم @Radioactiv_SNn چنل اصلی حرفامون؟‌ https://eitaa.com/nashenas_app/app?startapp=link_d3ehyn0&btn=اتاق.انتظار
مشاهده در ایتا
دانلود
Why am I me?
سطلی وحشیوای
میخواستم نگم ولی بزار بگم دیدی توی بازی اولمون تنها کسی که سرود ملی ایران رو نخوند سامان قدوس بود ؟ حالا بقه ی بازیکنای کشورای دیگه رو که میبینم ، کم مونده برای خوندن سرود شون پاره شن - اره دیدم برای خودمم جای تعجب داشت
Why am I me?
خیلی
Why am I me?
قدوس ایرانیه مگ؟
فعلا قابلیت بارگیری به دلیل درخواست زیاد فراهم نیست
نمایش در ایتا
Why am I me?
حالم اون بچه پشت سرت
Why am I me?
داداشمه توجه نکنین
Why am I me?
ایرانیههه؟🤣🤣🤣
https://eitaa.com/talkhinn/463 قدوس فارسی بلد نیستت اینجا بزرگ نشده ویدیوهای دوره قبلو دیده باشین مهدی و سردار کلی باهاش شوخی میکردن سر این موضوع - آره اینم هست اینم در نظر بگیرید