میخواستم نگم ولی بزار بگم
دیدی توی بازی اولمون تنها کسی که سرود ملی ایران رو نخوند سامان قدوس بود ؟
حالا بقه ی بازیکنای کشورای دیگه رو که میبینم ، کم مونده برای خوندن سرود شون پاره شن
-
اره دیدم برای خودمم جای تعجب داشت
https://eitaa.com/talkhinn/463 قدوس فارسی بلد نیستت
اینجا بزرگ نشده
ویدیوهای دوره قبلو دیده باشین مهدی و سردار کلی باهاش شوخی میکردن سر این موضوع
-
آره اینم هست اینم در نظر بگیرید
هدایت شده از حرص بخوریم.
ما کی همچین بلایی سرشون آوردیم که انقدر عقده ای و وقیح شدن؟