https://eitaa.com/talkhinn/454 با سانسور بزار، مثلا ی نقطه بزار وسط کلمش و...
-
نه کلا نمیشد
میخواستم نگم ولی بزار بگم
دیدی توی بازی اولمون تنها کسی که سرود ملی ایران رو نخوند سامان قدوس بود ؟
حالا بقه ی بازیکنای کشورای دیگه رو که میبینم ، کم مونده برای خوندن سرود شون پاره شن
-
اره دیدم برای خودمم جای تعجب داشت