تنفس -
شدی دوست داشتنی ترین اشتبام !🖤 #یاسینی #کنسرت
خدا میدونه سر همین ی تیکه اهنگ چقد داد زدم🚶🏻♀
تو چاقو بکن تو چشم
بعد بکن تو قلبم
چاقو رو در بیار بکن تو شکمم
خب؟
ولی هیچوقت بهم بی توجهی نکن
از بهترین حس های دنیا
وقتیه ک بهترین رفیقت میگه:
اگتوبیاییمنممیام..!
اگنیاییمنمنمیرم:)..!