تنفس -
شدی دوست داشتنی ترین اشتبام !🖤 #یاسینی #کنسرت
خدا میدونه سر همین ی تیکه اهنگ چقد داد زدم🚶🏻♀
تو چاقو بکن تو چشم
بعد بکن تو قلبم
چاقو رو در بیار بکن تو شکمم
خب؟
ولی هیچوقت بهم بی توجهی نکن
از بهترین حس های دنیا
وقتیه ک بهترین رفیقت میگه:
اگتوبیاییمنممیام..!
اگنیاییمنمنمیرم:)..!
من ادعایی ندارم
همیشه به خودم و حرفام اطمینان داشتم
به دوست داشتنت اطمینان داشتم
از اینکه فقط کنار توام اطمینان داشتم
یا اینکه قلبم فقط با تو مرتب میزنه
شایدم اینکه بدون تو زندگی یه روال عادی به خودش میگیره و منم مجبور همقدم بشم باهاش!
ولی خب هیچ وقت فکر نمیکردم به تغییر خودمم اطمینان داشته باشم
اما انگاری رو این موضوع از همه مطمئن ترم؛