eitaa logo
شیخ طناز و استاد شکمپرور
307 دنبال‌کننده
95 عکس
33 ویدیو
1 فایل
حکیم طنّاز و استادشکم پرور دو شخصیت خیالی اند که بازبانی طنز،جدی، نکات،نصایح و حکمت هایی الهی و شیطانی را به مخاطب پیشنهاد می کنند. نویسنده قصد جسارت وتوهین به شخصی را نداشته و با استفاده ازابزارهنر، رسالت انسانی والهی خودرا انجام می دهد ادمین @tannazee
مشاهده در ایتا
دانلود
📚 استفتاء 📚 سلام علیکم. بعد از سخنرانی حضرت آقا برای بانوان و بیاناتشان راجع به وظیفه و تکلیف نبودن برخی کارهای منزل برای زن، ما جمعی از مردان انقلابی و پیرو ولایت، اسیر ظرف شستن، جارو کردن و غذا پختن شده ایم. لطفا جهت رهایی از این مهلکه راهنمایی بفرمایید ✅پاسخ استاد شکمپرور: ✍️سلام علیکم. این مشکلی است که خود ما هم مبتلا شده بودیم. روزهای اول دستهایمان پوست پوست شده و کمرمان که پیشتر همچون فنر بود هم، دیگر خم نمی شد؛ از بس پای سینک ظرفشویی و پای اجاق غذا بودم. لکن بنده تجربه ای دارم که اگر دوستان به کار بگیرند انشالله دفع این بلایا خواهد شد: در باب ظرف شستن؛ کافیست یک پیشدستی یا بشقاب از جهیزیه همسر را در حین ظرف شدن بشکنید، هرچند کمی تلخی می بینید لکن به صورت قطعی از ظرف شستن منع خواهید شد. البته گربه شور کردن و باقی ماندن لکه و چربی روی ظروف شسته شده هم بی تاثیر نیست.😂 در باب پخت غذا هم کافیست غذاها را چرب و چیله و تند بپزید تا انشالله بعد از دو سه نوبت پخت ، از این کار هم معاف شوید.😂 https://eitaa.com/joinchat/827720228C9c05fe965e
🤲 الهی نامه طنّازانه 🤲 ✍️ الهی مرا بابت غفلت از نگاه بچه های همسایه به آن چیپس و پفک، بستنی و نوشابه هایی که با ذوق و شوق برای فرزندانم خریدم، ببخش. https://eitaa.com/joinchat/827720228C9c05fe965e
📚 خاطرات طنّازانه 📚 ✍آورده اند در یکی از روزهای سرد زمستان، باطری ماشین شیخ طناز به فنا رفته، مجبور به اخذ اسنپ گردید و از بد روزگار، استاد شکمپرور که اینروزها دلبسته درآمدزایی اسنپ گشته، قبول سفر بنمود. شکمپرور که خاطره خوبی از همسفری قبلی با طنّاز نداشته درصدد تلافی بر آمد؛ رادیو را روشن بنمود و یکی از کانال های بیگانه را پلی کرد: 🎼خواننده: الهی تب کنم شاید پرستارم تو باشی.... استاد طنّاز: اگر ممکن است موج را تغییر دهید. 🎼خواننده: امشب شب مهتابه حبیبم رو میخام حبیبم اگر خوابه ، طبیبم رو میخام.... شیخ طنّاز که متوجه وخامت اوضاع کانالهای بیگانه گردید از خوف اینکه در آهنگ بعدی، کار به جاهای باریک کشیده نشود، بحث را به فقه و اصول کشانید: استاد طنّاز: یا شیخ آیا فعل این بیمار در رجوع به نامحرم حرام نیست؟ فعل پرستار و طبیب در درمان او چطور؟ استاد شکمپرور: نه آقاجان مهم اینه که دلت پاک باشه... شیخ طنّاز: عجب! اما فقها نظر دیگری دارند شکمپرور: مثلا چه نظری؟ شیخ طنّاز: باید بررسی شود که آیا اینجا اضطراری وجود دارد یا خیر؟ این اضطرار، جواز برای بیمار است یا برای طبیب هم جواز طبابت می آورد؟ در غیر اضطرار چطور؟ در جراحی پلاستیک و زیبایی چطور؟ در مواردی که نیاز به نظر و لمس قسمت های حرام بدن نیست؛ مثل انگشت دست چطور؟ اگر بیمار طفل بود چطور؟ اگر طبیب نامحرم، ماهرتر بود ولی اضطرار نبود چه؟ اگر بیمار به طبیب نامحرم مراجعه کرد و مضطر هم بود ولی طبیب او را نپذیرفت چه؟ حالا اگر بیمار فوت کرد آیا طبیب مجرم است؟ آیا ضرر مستند به مقتضیست یا مانع؟ حالا اگر طبیب طی قراردادی موظف به طبابت بود و نکرد چه؟ اگر شخص ثالثی( رقیب عشقی) مانع حضور و طبابت طبیب شد و بیمار فوت کرد چه؟ اگر طبیب معالج بیمار را جهت اخذ آزمایشات به طبیب دیگری حوالت بنمود چه؟ حالا اگر بیمار و طبیب در دوران دانشجویی بوده و طبیب هنوز مدرک نگرفته و مجازا طبیب است، می تواند نامحرم را معاینه کند؟ اگر این معاینات به عنوان مقدمه، برای آینده اش که طبابت است مفید باشد چطور؟ واجب می شود؟ اگر بیمار یا طبیب سن و سال دار باشد و خوف التذاذ و برانگیختگی نباشد چطور؟ حالا اگر جراح هم جنس، شکم را شکافت آیا طبیب نامحرم می تواند به دل و جیگر بیمار نظر افکند؟ آیا این نظر مصداق نظر حرام است؟ حالا اگر طبابت و معاینه با دستگاه آندوسکوپی، سونوگرافی و شبیه آن بود چه؟ حالا اگر بیماری لاعلاج است یا مثلا بیمار در حال احتضار است چه؟ اینجا که مقدمه موصله نیست آیا طبیب جواز معاینه و طبابت دارد یا نه؟ حالا اگر بیمار یا طبیب به دین مسیحیت بود تکلیف چیست؟ اگر هردو مسیحی بوده و طبابت در بلاد اسلامی باشد چطور؟ 🔸 استاد شکمپرور که حسابی قاطی کرده بود، مانند دفعه قبلی آهنگ کوفتش شد و وسط حرف استاد پرید و بحث را به بیراهه کشاند. شیخ طنّاز که به برکت مباحث فقه و اصول از شر ترانه های لهوی خلاص گشته بود؛ لحظه آخر بر شانه شکمپرور زد و فرمود: اگر به جای استماع این ترانه ها، به درس و بحث چسبیده بودی، هم سواد داشتی و هم رزقت می رسید و ... https://eitaa.com/joinchat/827720228C9c05fe965e
فعلا قابلیت پخش رسانه در مرورگر فراهم نیست
مشاهده در پیام رسان ایتا
❤️مقام معظم رهبری: 🌼 این تصور که کارِ خانه از قبیل پخت و پز و شستشو وظیفه زن است، کاملاً غلط است و در خانواده کارها باید با تفاهم انجام شود همچنانکه برخی مردها هستند که در کار خانه به زنان کمک می‌کنند. https://eitaa.com/joinchat/827720228C9c05fe965e
📜📬📜 نامه سرگشاده استاد دکتر شکمپرور خطاب به مقام معظم رهبری: ✍خدمت مقام معظم رهبری ( دام ظله العالی) سلام علیکم 🌱حضرت آقا امیدواریم حالتان خوب باشد اما بدانید حال ما خراب است. دستهایمان تاول زده و کمرهایمان تابه تا گشته و معده هایمان پر زخم است. در سخنرانی چهارشنبه تان، یک عمر حکومتمان در منزل را با چند جمله به باد دادید... 🌱حضرت آقا خدا می داند این یک هفته چه بر ما گذاشت... صبح تا ظهر را بیرون خانه و ظهر تا عصر را در منزل مشغولیم. هنوز عرق بشور و بساب ظهر خشک نشده باید برای وعده شام آماده شویم... 🌱حضرت آقا ما یک عمر در مسائل سیاسی و بین المللی سنگ شما را به سینه می زدیم اما در این یک هفته، همسرانمان، بیاناتتان در جمع بانوان را پتکی کرده بر سرمان می کوبند... 🌱آقاجان سجاده نشین باوقاری بودیم... بازیچه دست همسرمان کردید.. 🌱آقاجان این یک هفته فهمیدیم چرا بهشت زیر پای مادران است، اما خوف این داریم که با شرایط موجود، بهشت برایشان دور شود. 🌱حضرت آقا الان که داریم این نامه را می نویسیم، خورشتمان را بار کرده، در حال شستن برنج برای وعده شام هستیم، خیر سرمان امشب باجناق و برادرخانم های مبارک شام منزل ما می آیند. 🌱آقاجان چند وقت دیگر، روز مرد است لطفی بفرمایید گوشه چشمی به ما ذلیلان بنمایید و این تفاهمی که درباره کار خانه فرمودید را کمی تبیین و تشریح فرمایید. ☘والسلام علیکم و رحمه‌الله و برکاته جمعی از قربانیان و جانبازان تفاهمات زناشویی پس از چهارشنبه سیاه @tannaze
📜 نامه سرگشاده گل نساء خانم ( همسر استاد شکمپرور) خطاب به مقام معظم رهبری: 📃 ✍سلام و درود محضر یگانه حامی حقیقی و پدر معنوی زنان مسلمان و ایرانی، سلاله ی زهرا، فخر ایران، حضرت آیت الله العظمی خامنه ای (دام ظله العالی). 🌺آقاجان خدا بر عمر با عزتتان بیافزاید که همیشه سبب خیر هستید. 🌺آقاجان الان یک هفته از بیاناتتان می گذرد و شکمپرور کمی تغییر کرده و در کار منزل کمک می کند الحمدلله 🌺آقاجان در این یک هفته، کمی پوست دستانم رو به بهبود است، نوبت فیزیوتراپی و عمل کمرم را کنسل کردم، ظهرها کمی وقت استراحت پیدا شده الحمدلله... 🌺آقاجان، کاش صدایم به مدعیان زن زندگی آزادی، به فمنیست های جاهل، به مدعیان تقلبی حمایت از زنان می رسید تا کمی حرف هایتان را آرام، بیخ گوششان فریاد میزدم. 🌺آقاجان دل ما زنان ایرانی به همین حمایت های شما خوش است که انشالله مستدام باشد‌... 🌺آقاجان کاش میشد کمی هم راجع به کنترل وزن و لاغری،آویزان کردن تمبان بعد از تعویض، مسواک زدن، خیس نکردن دمپایی دسشویی، ناخن گرفتن،جمع کردن رختخواب، خروپف نکردن و .... توصیه شان بفرمایید. خدا یار و نگهدارتان گلنسابانو و جمعی از خانم های محله @tannaze
📚 حکایت طنازانه 📚 ✍نقل است در یکی از روزهای ماضی، شیخ طناز در دعای پایانی منبرش، برای سلامتی تنی چند از ورزشکاران، هنرپیشگان و مشاهیر دعای خاصه فرمودند که موجب تحیر و برآمدن رگ گردن برخی مریدان گردید. 📜متن دعای معظم له بدین شرح است: « خدایا تو را به عزت و جلالت قسم می دهم، به فوتبالیست قدیمی ما علی کریمی طول عمر عنایت بفرما. خدایا به حق این وقت عزیز، استاد دانشگاه ما صادق زیبا کلام را از بلیات جانی حفظ بفرما خدایا پروردگارا بازیگر سینما و تلویزیون ما حمید فرخ‌نژاد را برای ملت ایران حفظ بفرما» جمله مریدان شاکی، پس از اتمام مراسم، به قامت ایستاده، با رگ های گردن ورم کرده؛ گرد ایشان حلقه زده و جویای علت این دعا گشتند🤔🤔🤔 شیخ طنّاز: عزیزانم، بنده وظیفه دارم برای طول عمر این افراد دعا کنم. ایشان از الطاف خفیه الهی به ملت ما هستند. ما دشمنان زیادی داریم که الحمدلله از احمق ها هستند لکن این گروهی که دعاگویشان بودیم حماقت خود را اظهار می کنند. یک توئیت احمقانه و جاهلانه ایشان در موضوعات و حوادث مختلف، کار ده ها منبر من را می کند. چقدر باید خدا را شاکر باشیم که شخصیت احمقی مانند زیباکلام، ساز مخالف انقلاب و نظام می زند؟ چقدر باید خدا را شاکر باشیم که علی کریمی داریم؟ یک توئیت او پرده از ماهیت و باطن خبیث ضد انقلاب بر می دارد. بنده برای طول عمر اینها دعا می کنم، اینها با حماقت خود کار ما را راحت می کنند.» نقل است برخی از مریدان دو آتیشه بعد از بیانات حضرت استاد، جهت طول عمر سلبریتی های احمق، حلقه دعا تشکیل داده و گاها نذری بدادند که خود شیخ را متحیر ساخته... @tannaze
📚 استفتاء 📚 ✍سلام خدمت شیخ طنّاز عزیز لطفا تعریفتان از قربةالی الله و راه رسیدن به آن را بفرمایید. ✅پاسخ استاد طنّاز: زندگی سالک باید همه اش برای رضایت و خشنودی خدا باشد. این نیت یک پیش‌نیاز دارد و آنهم وجود عشق و علاقه به خداست و این عشق و علاقه هم یک پیش‌نیاز دارد و آن شناخت این خدایی است که جمال و کمال محض است. زندگی پسری که عاشق یک دختر می شود را ببینید، همه ذکر و فکرش آن دختر است.برای آن دختر درس می خواند، ورزش می کند، کار می کند، بچه مثبت می شود، یاغی می شود، دعوا می کند، کوتاه می آید، خرج می کند، شهره و رسوای شهر می شود و حتی جانش را هم می دهد. این یعنی زندگی قربةالی المعشوق. حالا کسی هم که خدا را شناخت، بینهایت برابر، عاشقش می شود و همه چیزش را پای عشقش می دهد. خمس، زکات، انفاق، جهاد، آبرو، آسایش، جان، خانواده و حتی کودک ۶ماهه اش را می دهد و دمی هم نمی زند. @tannaze
☝️معاتبه طنّازانه 👆 ☘موضوع: ورزش 🔸آورده اند شیخ طنّاز مدت ها تصمیم بر ورزش داشته لکن هربار بهانه و توجیهی آورده و از تحرک منصرف گردیدند. تا اینکه بعد محاسبه نفس متوجه علت اصلی گردیده و خطاب به نفس و خود اینچنین فرمودند: ✍ ای نفس خبیث تا کی تنبلی و تنپروری؟ ✍ای نامرد تو مرا بیچاره کردی، فشار و قند خون، دیابت، تنگی نفس و ... حاصل اطاعت از تو بود. ✍ای نارفیق مکار، چطور می شود که موقع خوردن و خوابیدن، شور و شوق داری اما موقع ورزش و تحرک، بیحال و کسل می شوی؟ ✍ای بیچاره، آخر ساعتی ورزش چه سختی دارد که مرگت می گیرد؟ ✍چطور برای خوابیدن و ولگردی در فضای مجازی و بازار و ... وقت داری اما به ورزش که می رسد هزار کار نکرده را فهرست می کنی؟ ✍ای نفس اینبار کوتاه بیا، خودت می دانی همه سختی اش تا قبل تعویض لباس است، همین که شروع به نرمش می کنی نشاط و حال خوش می آید. ✍ای نفس... خوب می دانی که اگر این چند دقیقه ورزش را سختی بکشی، طول روز و شب را آرام خواهی بود... پس یکبار هم که شده کوتاه بیا و همراهی کن... 🔸و تو ای شیخ طنّاز... 🖊 تا کی اسیر نفست هستی؟ تا کی باید او تصمیم بگیرد و تو اجرا کنی؟ تا کی باب میلش رفتار می کنی؟ 🖊ای شیخ پر ادعا... کمی به خود بیا. ببین نفس بیچاره ات کرده، زمینت زده و می خواهد نابودت کند. شیطان را لعنت کن و به مجاهده با نفست برخیز 🖊بدان همین دمبل و هالتری که می زنی اسباب قرب تو به خداست. همین جلوبازو و سرشانه ای که میزنی اسباب تربیت نفس ات و موجب رضایت خداست. 🖊ای مدعی ولایتمداری؛ مگر رهبرت خطاب به جوانان نفرمود که : خواسته من از شما :تهذیب، تحصیل، ورزش؟ ای شیخ پر ادعا پس کو تهذیبت؟ تحصیلت؟ ورزش ات؟ 🖊پس بگیر رخت ورزش و راه باشگاه گیر+++ چه وقت مدرسه و بحث کشف و کشافست @tannaze
💌نامه سرگشاده شیخ طنّاز به آقای اکبرنژاد: 📜جناب اکبرنژاد سلام علیکم فعالیت این چند وقتتان سبب گردید مواردی را برادرانه خدمتتان عرض نمایم: ۱. حکایت شما مانند فردیست که زده و در روز روشن حرف از تاریکی می زند. هرچه هم می گوییم آقاجان روز است کوتاه نمی آید و دعوت به و می کند. یا مانند کسی که خورده و به حالت رسیده و همه چیز را دو تا می بیند،حالا هر چه به این فرد بگویی، باز حرف خودش را می زند. و بدتر افرادی که دور و بر این افراد را گرفته و تأیید و تحسینشان می کنند. ✍جناب توصیه می کنم مبحث را در علم حتما بخوانید،وقتی قوه و احساس دچار اختلال شود، ارزیابی و سنجش مختل می شود. و متاسفانه این موضوع در رابطه با شخص جنابعالی صادق است. ✍ جناب اکبرنژاد، متاسفانه ذهن و فکر شما شده است و بسیاری از بدیهیاتی را که حتی مخالفین جمهوری اسلامی به آن معترف اند را اشتباه گرفته و در آن می کنید. ✍ جناب اکبرنژاد در گام اول پیشنهاد میکنم به درمان و اصلاح بپردازید، متاسفانه غلبه بلغم و سودا در شما مشهود است که یحتمل تبدیل به جنون و گردیده است. پیشنهاد می کنم: بعد از هر غذا عسلی میل شود. به شدت ترک شود شب ترک شود. و تفرج آخر هفته فراموش نشود از تنها پرهیز شود ورزش ورزش به خصوص ورزش صبحگاهی انجام شود. خصوصا مصرف شود. سطح و مستمرا ارزیابی شود. ✍ جناب اکبرنژاد در گام بعدی پیشنهاد می کنم: یک و مدیریتی ولو جزیی برعهده بگیرید و بروید. و نیز از غافل نشوید. ✍ جناب اکبرنژاد در گام سوم توصیه می کنم؛ مراقب و ها باشید. و سعی کنید این افراد را از خود دور نموده و در نظرتان منفور باشند ✍ جناب اکبرنژاد در آخر مجدد توصیه می کنم علم منطق را بسیار بخوانید خصوصا مبحث مغالطات را. اگر اصلاح امر نفرمودید؛ در پیام بعدی برخی از مغالطاتی که ذهن بیمارتان ساخته را بررسی و منتشر خواهم نمود... و من الله التوفیق شیخ طنّاز ۱۴۰۲/۱۰/۱۹ @tannaze
📣 بیانیه استاد طنّاز پیرامون حواشی جناب اکبرنژاد 📣 ✍ بسم الله الرحمن الرحیم در طول تاریخ موارد زیادی مشاهده می شود که افراد دچار انحراف و التقاطات فکری شده و خود و جماعتی را به انحراف کشانده اند. این افراد یا به واسطه پیروی از هوای نفس و شیطان و با خبث نیت دست به رفتار انحرافی می زنند و یا به علت بروز اختلالات روحی و روانی، این رفتارها را دارند. بر اساس تجربه بنده، جناب اکبرنژاد جزو دسته دوم هستند. ما در کمپ ترک اعتیاد که تبلیغ می رفتیم، افرادی را داشتیم که اگر یک کت و شلوار یا عبا عمامه به تنشان می کردی و در مجامع علمی پشت تریبون می رفتند حداقل تا نیمساعت اول کسی نه تنها متوجه اختلالات روانی ایشان نمی شد بلکه شاهد تشویق و تحسین حضار هم می شدید. اما پس از این زمان، کم کم افراد متوجه حالات نامناسب روانی و توهمات وی می شوند. این قضیه برای جناب اکبرنژاد نیز صادق است. متاسفانه ایشان هر از چندگاهی دچار این اختلالات روحی روانی شده و هر بار با یک موضوع جدید، خود را سر زبان ها می اندازند. یکبار با موضوع زوائد علم اصول، بار دیگر با موضوع لباس روحانیت و اینبار با نقد نظام و انقلاب. اختلالات ایشان به حدی در افکار و رفتارشان ظاهر است که بنده از حضور آقای رهدار و مناظره ایشان تعجب کردم. یعنی جناب رهدار با این همه تجربه متوجه این حالات نشده اند؟ آیا اگر یکی از آن فضلای کمپی ما بیاید و بگوید ماست سیاه است! اهل علم به جنب و جوش افتاده تا اثبات نمایند سفید است؟ جای تعجب است عده ای از اهل علم و فضل درصدد مناظره و صحبت با جناب اکبرنژاد هستند. اما شاید برخی به بنده خرده گرفته و اعتراض کنند که چرا چنین نقد میکنی؟ بنده در جواب می گویم : کافیست یکی از سخنرانی ها، کلیپها یا نظرات ایشان را بر اساس علم منطق و خصوصا بخش مغالطات، بررسی نمایید. مانند یک متخصص، بنشینید و چند جمله ای را جراحی و حلاجی کنید تا متوجه این انحراف و التقاط فکری شوید. ذهن بیمار و معیوب، سنجش و ارزیابی اشتباه دارد. صغری، کبری و نتیجه را اشتباه می دهد. حرف های جناب اکبرنژاد آزمون بسیار خوبیست برای سنجش علمی طلاب در درس منطق. اصلا حوزه بیاید بر اساس آن المپیاد منطق بگذارد؛ جایزه اش با من. حیف است شخصیت هایی مانند آقای رهدار، استاد توکل، جناب راجی بزرگوار، برای این آقا، فکرشان حتی لحظه ای مشغول شود. بنده می گویم: «جناب اکبرنژاد مغالطه گر! من حریف تو هستم. شما برای ما خط و نشان می‌کشید؟ توکل را نمی خواهد، راجی را نمی‌خواهد، من حریف شما هستم؛ شیخ طنّاز حریف شماست. بدانید هیچ شبی نیست که ما بخوابیم و به مغالطه های شما فکر نکنیم. به شما می‌گویم آقای اکبرنژاد مغالطه گر! بدان آن مغالطاتی که فکر نمی‌کنی، ما رسوایش می کنیم.» «در هر کجا که مغالطه بکنید ما در مقابل شما هستیم. نحن ابناءالدلیل هستیم، ما ملت امام حسین (علیه‌السلام) هستیم. بپرس ما مغالطات سختی را رسوا کردیم» «بیا! ما منتظریم؛ ما مرد این میدان برای شما هستیم. شما می‌دانید این مغالطه یعنی نابودی همه وجاهت و اعتبار شما، این مغالطه را شما شروع می‌کنید اما پایانش را ما ترسیم می‌کنیم.» @tannaze
☝️معاتبه طنّازانه 👆 ☘ موضوع: محبت خانواده ✍آورده اند روزی شیخ طنّاز قبل ورود به منزل دقایقی را صرف خوش و بش با نونهالان و نوجوانان بنمود و از احوالشان جویا شده کمی با آنها مطایبه بنمود. و سپس رهسپار منزل گشت. در بدو ورود دخترکش به استقبال آمد و به پدر ابراز محبت بنمود و سپس کودک خردسالش از دور به روی شیخ خنده بنمود. و همسر نیز با ذوق و شوق از غذایی که پخته می فرمود و در اصل، ابروان اصلاح شده را نمایش می داد. لکن شیخ مستمرا سرش در گوشی مشغول جهاد تبیین و ارشاد خلق بود. ناگاه عنایت الهی شامل گردیده و مکاشفه ای رخ داده شیخ لحظات قبل ورود و بعد ورود به منزل را کنار هم بدید. شیخ از رفتار خود خجل و متنفر گردیده به اتاق رفته گریبان چاکانده و نفس را با تازیانه زبان تأدیب بنمود: 🗡ای غافل! چه شده که برای بچه های مردم وقت و حوصله داری لکن به فرزندان خودت می رسد بی حوصله می شوی؟ 🪓ای جاهل! خجالت نمی کشی؟ این بانو همسر توست یا کنیزت؟ چه گناهی کرده که صبح تا شب، شب تا صبح ، عمرش را برای تو و فرزندانت گذاشته دریغ از ذره ای توجه و محبت.... 🔪ای خاک برسر! برای دیگران دایه مهربان تر از مادری ولی برای فرزندانت برج زهرمار می شوی؟ 🥊ای بی حیا! سهم زن و بچه ات از وقت و حوصله ات چقدر است؟ نصف روز را که مشغول خوش و بش و مصاحفه و معانقه و مباحثه با مریدان هستی و این بیچارگان تنها گوشه منزل به انتظار آمدنت، وقتی هم که می رسی سرت در گوشیست و جهاد تبیین می کنی؟ جهاد تبیین بزند به کمرت که آبروی شیوخ اسلام را برده ای. ⛏ای نامرد! برای دیگران شیخ طنّازی و برای خانواده ات، شمربن ذی الجوشن می شوی که حقا با شمر محشور می گردی. وای به اسلامی که تو حجت اش باشی. ⚔ای شیخ خجالت بکش، آدم شو، حق زن و فرزندانت را به جا آور. دست محبت بر سرشان بکش. ساعتی کودک شو و بازی کن. 🪚ای سنگ! ای آهن!! ای گچ!!! یک شاخه گل، یک بستنی، یک خوراکی چه زحمتی دارد که از خانواده ات دریغ می کنی؟ 🦯ای شیخ برخیز و دلشان را بدست آور، حالت چارپا بگیر تا سوارت شوند و در خانه بچرخانشان که اجرش از هزاران نمازی که میخوانی بیشتر است. ✍گویند شیخ بعد از این معاتبه، در برنامه روزانه اش بسیاری از برنامه های جنبی را حذف و به جایش این واجبات فراموش شده را قرار داد. و ماحصل آن، تربیت فرزندانی مومن و انقلابی گردید. @tannaze
🤛 معاتبه طنّازانه 🤜 🌱موضوع: رحما و اشداء ✍ آورده اند روزی شیخ طنّاز، پسرش را برای نماز به مسجد و از آنجا برای خرید به بازار، با خود همراه بنمود. پس از بازگشت به منزل، پسرک چموش که در نبوغ و زیرکی، از پدر پیشی گرفته است به پدر فرمود: باباجون چرا توی مسجد اخم و تخم میکردی؟ قیافت، توی هم میرفت با مسجدی ها سرد بودی؟ ولی توی بازار نیشت باز بود؟ متواضع شده بودی؟ صدات نازک بود؟ شیخ که اصلا به این چیزها فکر نمی کرد، از دقت نظر ولد، جا خورده، گوشه ای خلوت گزید و سر در گریبان فرو برد. ولد چموش که ناظر حالات پدر بود؛ نقل می کند: شیخ مقابل آینه، یقه خود را گرفته، و اینگونه معاتبه نفس بنمود: ❗️ای منافق!!! چه شده است که برای اهل ایمان تکبر می ورزی و مقابل اهل دنیا کرنش می کنی؟ ❗️ای بیچاره!!! چه شده که عزت را نزد اهل دنیا میجویی و مومنین را به چشم خاری و ذلت می بینی؟ ❗️ای خاسر ورشکسته!!! هیچ می دانی مصداق کدام آیه ای؟ شده ای معکوس آیه اشداء علی الکفار، رحماء بینکم. ❗️ای نادان ذلیل!!! به اهل ایمان که می رسی عینک عیب‌جویی بر چشم می زنی و در نزد اهل دنیا و اهل معصیت، به به چه چه راه می اندازی؟ ❗️ای غافل!!! زبانت برای اهل خدا، دراز و پرنیش است ولی برای اهل دنیا کوتاه و مدح گو می شود؟ بترس بترس بترس از خدایی که عزت و ذلت بدست اوست بترس بترس بترس از خدای ستاری که بر عیوبت پرده پوشانده و الا این مومنینی که احترامت می کنند؛ محل کلب هم برایت قائل نبودند. ❕یا شیخ!!! در برابر اهل ایمان، راه تواضع و فروتنی و در برابر اهل معصیت تکبر و عزت پیش گیر... شاید عاقبتت بخیر شود... @tannaze
فعلا قابلیت پخش رسانه در مرورگر فراهم نیست
مشاهده در پیام رسان ایتا
📿 توصیه مهم استاد شکمپرور به مریدان جهت استفاده از تسبیح کبیر جهت استغفار از گناهان کبیره 📿 @tannaze
حجم رسانه بالاست
مشاهده در ایتا
💰مسابقه بین المللی مغالطات اکبرنژادانه 💰 📣 پویش ۱📣 🚩 قابل توجه طلاب اهل فکر و منطق🚩 🔭از طرف شیخ طناز، به ازای یافتن و شرح مختصر هر مغالطه در کلیپ بالا، ۵۰ گرم پسته دامغان دریافت نمایید. 💵 با صرف وقتی اندک و یافتن و شرح مختصر ۲۰ مغالطه، یک کیلو پسته خندان به ارزش ۵۰۰ هزار تومان جایزه بگیرید.💵 ❌ظرفیت این مسابقه ۳کیلو پسته بر اساس ارسال زودتر و کیفیت استدلالات می باشد.❌ ارسال پاسخ به آی دی : @Tannazee https://eitaa.com/joinchat/827720228C9c05fe965e
پویش۲ 📣 🔸در عبارت بالا از جناب اکبرنژاد ،چند مغالطه می یابید؟ 💰جایزه ویژه : به ازای یافتن هر مغالطه، از طرف شیخ طنّاز ۵۰ گرم پسته خندان دامغان تقدیم خواهد شد. 💰 🕛 مهلت ارسال مغالطات: ساعت ۱۲ظهر یکشنبه ارسال به: @Tannazee ♦️ظرفیت این پویش ۱کیلو پسته بوده که بر اساس ارسال زودتر و کیفیت استدلالات تقدیم خواهد شد.♦️ https://eitaa.com/joinchat/827720228C9c05fe965e
✍مجموعه مغالطات بدست آمده از این عبارت به شرح ذیل است: ۱.ادعا: بر خلاف گمان مردم.... پاسخ: ایشان یک عده را گرفته و تفکر،دانش، رفتار و ... آنها را به همه تسری داده و لفظ مردم را به کار می برند. در اینجا هم همانطور است. در حالیکه خیلی از مردم از نظرات باقی علما هم مطلع بوده و با این تفاصیل از آیت‌الله خمینی حمایت کردند. ۲.ادعا: اکثریت علمای طراز اول .... پاسخ: ایشان بخشی از علمای معاصر آیت الله خمینی را گرفته و عناوین فوق را به آنها نسبت داده تا ادعای خود را ثابت کنند. در حالی که شخصیت هایی مانند آیت الله شاه آبادی، بهاءالدینی، سید علی آقای قاضی و .. .. صراحتا و تلویحا همراه بودند و افرادی مانند آقای بهجت هم شاید اختلاف نظر داشتند لکن مانع کار نبوده و حتی برای پیروزی و تقویت انقلاب و نظام، اعمال عبادی و عرفانی انجام می دادند. ۳.ادعا: علما دنبال انقلاب و تشکیل حکومت نبودند. پاسخ: متاسفانه جناب اکبرنژاد ادعای آزادی اندیشه و بیان دارند لکن در مقام قضاوت و ارزیابی دیگران جور دیگر می شوند. خب برخی علما دنبال انقلاب نبودند، این دلیل نمی شود که فقط این تفکر درست باشد چه بسا برخی دیگر دنبال انقلاب و تشکیل حکومت بودند. و اصلا همین تفکر و اراده آیت الله خمینی است که ایشان را متمایز از بقیه کرده و اقبال و حمایت مردم و توفیقات الهی را برایشان به همراه داشته است. ۴. ادعا : علما قویا با آیت‌الله خمینی اختلاف نظر داشتند پاسخ: متاسفانه جناب اکبرنژاد مدعی آزاداندیشی هستن اما خلاف آن عمل می کنند. جناب اکبرنژاد خودتان می فرمایید اختلاف نظر داشتند. خب این موضوع در بین فقها و مجتهدین امری طبیعی است. البته اگر شما، آیت‌الله خمینی را به عنوان مجتهد، فقیه و مرجع تقلید به حساب آورید!! اگر ایشان اینگونه باشند و نیز ایشان را اهل تقوا، رعایت و مخالف هوای نفس بدانیم، نظر ایشان برای مقلدینشان مورد تبعیت است. که البته مورد توجه و تبعیت آزاداندیشان و حق طلبان فراتر از مقلدین ایشان هم گردید. ۵. ادعا: حرف آنها بالاتفاق ... حوزه توانایی مملکت داری را ندارد... پاسخ: اولا این ادعای بالاتفاق را لطفا مستند و مستدل بفرمایید. متاسفانه یکی از مغالطات رایج شما همین است که از الفاظی مانند عام و کلی و البته مبهم استفاده می کنید. ثانیا: روی صحت استدلالی که بیان کردید هم نقد و نظر است. به عنوان مثال و نمونه: حوزه توانایی مملکت داری ندارد اما محمدرضای پهلوی، که در بی ارادگی، وابستگی، فساد، بی تقوایی، استبداد، دیکتاتوری و ... شهرت دارد، توانایی مملکت داری دارد؟ ۶. ادعا: حوزه توانایی .... این کار باعث... : متاسفانه باز هم شاهد مغالطات ظریف جناب اکبرنژاد هستیم: از یک موضوع نتیجه دلخواه خود را میگیرد. اگر حوزه و علما درست رفتار و عمل کنند،حتی ناتوانی حوزه سبب بدنامی و رویگردانی نخواهد شد چه بسا سبب به میدان آمدن و یاری آنها هم خواهد شد مانند انقلاب اسلامی که وقتی مردم به حقانیت آن ایمان آوردند، با جان و دل پای کار آمدند و از بازاری گرفته تا نخبگان دانشگاهی و حتی نظامیان زمان پهلوی هم به یاری آیت‌الله خمینی و انقلاب آمدند. لذا این استدلال اشتباه است که اولا حوزه توان ندارد و چون توان ندارد پس نباید انقلاب کند و نیز انقلاب و مملکت داری را صرفا بر دوش حوزه نباید گذاشت که امام اینگونه عمل کردند که به پشتوانه ملت،اصناف، نخبگان حوزه و دانشگاه و اقشار مختلف انقلاب کردند و الا به قول جناب اکبرنژاد برخی از حوزویان و علما،امام را تنها گذاشتند. ۷: جدای از مغالطاتی که بیان شد خود آیت الله خمینی و افرادی مثل شهید بهشتی هم به این عدم همراهی و بی مهری برخی از علما و حوزویان با آیت‌الله خمینی و انقلاب اذعان دارند که البته در اینجا پیکان نقد را باید به سمت ایشان گرفت نه آیت الله خمینی. والسلام علیکم @tannaze
📣 خبرفوری 📣 بر اساس گزارشات واصله، ساعاتی پیش استاد شکمپرور اقدام به خودکشی نمودند. اخبار تکمیلی متعاقبا اعلام خواهد شد... @tannaze
بخشی از پاسخ های دریافت شده ⬇️⬇️
۱ باسمه تعالی در پاسخ به شبهات آقای اکبرنژاد بایستی ابتداء نسبت به مغالطات صورت گرفته در کلام ایشان یک روشنگری صورت گیرد که ماهیت مغالطات بکار رفته در مطالب ایشان،مشخصا چه نوع مغالطات منطقی است و سپس در لابلای تشریح مغالطات صورت گرفته،پاسخ به شبهات مطرح شده توسط ایشان نیز،بیان شود: 👈مقدمه:مغالطه در علم منطق به صورت روان:"به قیاس به ظاهر معتبری می گویند که به منظور حق نشان دادن یک مدعای باطل یا نشان دادن عقیده ی حق تشکیل می شود." با حفظ این مقدمه،در کلام آقای اکبر نژاد یک سری ادعاهای باطلی وجود دارد که برای توجیه عقیده ی باطل خود،با پوشش مغاطه آمیز وظاهری قیاس محورمنطقی،بیان شده است که با ارزیابی ادعاهای ایشان،مغالطه های صورت گرفته در کلام ایشان به شرح ذیل دسته بندی و بیان می باشد: ✅مغالطه ی اول:در علم منطق یک نوع مغالطه وجود دارد بنام"مغالطه نقل قول ناقص"در این مغالطه،شخصِ ناقل،بخشی از سخن یک شخص را به صورت گزینشی و بدون توجه به پیام اصلی او در مجموعه سخنانش نقل می کند تا از این طریق به اثبات ادعای خود بپردازد که به این نوع مغالطه،"مغالطه نقل قول ناقص"می گویند. با حفظ تعریف این نوع مغالطه،آقای اکبر نژاد مراحل رسیدن به قله را به 5 قسم از دیدگاه رهبری(1-انقلاب اسلامی 2-نظام اسلامی 3-دولت اسلامی 4-جامعه اسلامی 5-تمدن اسلامی) تفسیم می کنند و سریعا با عبارت دیگر رهبری دال بر نزدیک به رسیدن به قله ها،این نتیجه را میگیرند که ما به مراحل آخر قله که همان تمدن سازی اسلامی است باید رسیده باشیم در حالی که ما در مراحل اولیه همچون تشکیل دولت اسلامی(مرحله ی سوم)مانده ایم پس رهبری اشتباه می کنند و ما مطلب ایشان را را خلاف واقعیات بیرونی می دانیم. لکن ایشان اولا فهم درستی از مراحل پنجگانه ندارند واز طرفی با نقل قول گزینشی کلام ایشان درصدد اثبات ادعای باطل خود هستند.بدین توضیح که آخرین اراده رهبری در بیانیه گام دوم ایشان تجلی پیدا کرده است،ایشان در بندهای اول بیانیه ی گام دوم انقلاب، عبارت"... اینک وارد دوّمین مرحله‌ی خودسازی و جامعه‌پردازی و..."دارند که این نشان می دهد که رهبری برای هر مرحله ی قله ی را ترسیم کرده اند نه اینکه به مجموعه ی پنج مرحله یک قله تعریف شده باشد.بنابراین ایشان در بیانیه ی گام دوم،ورود انقلاب به مرحله ی جامعه پردازی را بیان کرده اند که همان مرحله ی چهارم است نه مرحله ی پنجم که ایشان با گزینش غیردقیق و عدم فهم غیردقیق کلام ایشان،برداشت خود را به معظم له نسبت می دهند.در کلام رهبری رسیدن به قله مساوق با رسیدن به تمامی آرمانهای نظام اسلامی تفسیر نشده است بلکه ایشان برای هر مرحله ی قله ی را تعریف کرده اند و بیانیه ی گام دوم انقلاب گویای چنین مطلبی است.بنابراین آقای اکبرنژاد اولا:فهم صحیحی از مراحل پنجگانه ندارد.ثانیا:مولفه های هر مرحله را نمی دانند و ثالثا:بیانیه ی گام دوم انقلاب رهبری را دقیق مطالعه نکرده اند یا اصلا مطالعه نکرده اند و با گزینش عبارت رهبری و نقل ناقص آن،درصدد القاء این نوع مغالطه هستند. ✅مغاطه ی دوم:یک نوع دیگر مغالطه در علم منطق بحث میشود تحت عنوان مغالطه"کوچک نمایی"در این نوع مغالطه،شخص مغالطه کننده برای اثبات ادعای باطل خود،به غلط،جنبه یا جنبه های خاصی از یک واقعیت را به صورت کوچکتر و بی اهمیت جلوه می دهد. با حفظ تعریف این نوع مغالطه،آقای اکبر نژاد در بخشی از مطالب خود،می گویند ما چهل و پنج سال آواره شدیم برای تشکیل دولت اسلامی!! ایشان کارهایی که در این 40 و اندی سال توسط دولت و حکومت اسلامی صورت گرفته است را براحتی کوچک نشان می دهند و از کنار آن براحتی رد می شوند. آیا در این دولت های اسلامی که ذیل حکومت اسلامی تعریف میشوند،پیشرفت های خیره کننده در تمامی حوزه های علمی وفناوری نداشتیم؟ در حوزه نفوذ سیاسی در بین ملت ها چطور؟ در حوزه فناوری های صنعتی و نظامی چطور؟ در حوزه پزشکی چیزی یادتان نمی آید؟ پس اعتراف دوست و دشمن دال بر پیشرفت خیره کننده جوانان کشور دروغ است؟ اگر دروغ است،پس اینقدر کارشکنی های دشمن بر علیه ما و ملت ما،چه معنی دارد؟ اگر ما درجا زده بودیم،دیگر نیازی بود دشمن علیه ما تحریمی شکننده اعمال کند؟ نفوذ منطقه ی ما در غرب آسیا و شمال آفریقا هم کشک است؟ هیهات از این مغالطه ی"کوچک نمایی"شما ✅مغالطه سوم:یک نوع دیگر از مغالطه در علم منطق وجود دارد بنام مغالطه"علت جعلی"در این نوع مغالطه،امری که علت نیست یا بخش کوچکی از علت است را به عنوان علت اصلی معرفی میشود. با حفظ تعریف این نوع مغالطه،آقای اکبر نژاد در بخشی از مطالب خود،طوری قضیه مشکلات اقتصادی مردم را جلوه می دهند که انگار تدابیر و گفتارهای رهبری بزرگوار انقلاب علت اصلی مشکلات اقتصادی مردم هستند.
۲ در پاسخ باید بگوییم که اولا:خود رهبری نیز بر وجود مشکلات اقتصادی در این کشور صحه می گذارند و این بحث،مطلب جدیدی نیست که آقای اکبرنژاد کشف کرده باشند. ثانیا:مدیریت و تدابیر رهبری فرزانه انقلاب،علت اصلی مشکلات اصلی اقتصادی نیستند بلکه ایشان،ارائه دهنده نسخه ی علاج مشکلات اقتصادی جامعه که همان"اقتصاد مقاومتی"می باشد،هستند ایشان مکرر در مکرر به دولتها،با ارائه راهکارهای گوناگون ونیز نامگذاری سال های بیش از یک دهه به انحاء مختلف به نام های اقتصادی به عنوان شعار کشور،به مقابله با مشکلات اقتصادی کشور رفته اند و با ریشه یابی علت ها،راه علاج را در یک نسخه ی بنام"اقتصاد مقاومتی"بیان و ارائه طریق کرده اند حال جناب اکبرنژاد؛مرشد ارائه کننده طریق،نباید خود،علت اصلی و جعلی مشکلات اقتصادی بیان شود و این ظلم در حق ایشان است. ✅مغالطه چهارم:نوع دیگری از مغالطه در علم منطق وجود دارد بنام"مغالطه کُنه و وجه"در این نوع مغالطه،یک صفت یا یک جنبه ی خاص از یک پدیده به عنوان ذات و اساس آن معرفی میشود. با حفظ تعریف این نوع مغالطه،آقای اکبر نژاد در سراسر کلام خود،طوری القاء یاس می کنند که انگار"ناکارآمدی"جزء ذات و اساس این نظام است شاید نظام در بخشی از مولفه ی های خود دچار ضعف یا عقب ماندگی یا حتی ناکارآمدی باشد و لکن این به این معنی نیست که اساس نظام"ناکارآمد"است. شاید نظام در بخشی از پایه های خود از جمله بحث اقتصاد برای مدت زمان به خصوصی دچار ضعف شود و این ضعف نباید به ناکارآمدی تمامی ارکان این نظام مقدس تفسیر شود و در نتیجه به مردم القاء یاس شود و خروجی یاس بشود بی اعتمادی و خروجی بی اعتمادی بشود عناد و خروجی عناد بشود تقابل و خروجی تقابل بشود کف خیابان و خروجی کف خیابان بشود خدایی نکرده سقوط نظام مقدس جمهوری اسلامی! آیا آقای اکبرنژاد به لوازم این مغالطه خود پایبند میشوند یا خیر؟ اگر ملتزم به لوازم این نوع از مغالطه خود هستند پس چرا موسسه ی در قم تشکیل داده اند بنام"موسسه فقاهت و تمدن اسلامی"؟! خب؛اگر ناکارآمد است پس چرا به برکت این نظام اسلامی-که تا دیروز و در زمان طاغوت امثال شما،حتی اجازه پوشیدن لباس مقدس طلبگی را نداشتید چه برسد به افاضه های این چنینی-موسسه ی تحت عنوان موسسه فقاهت و تمدن اسلامی،تاسیس کرده اید؟ اگر تمدن سازی امری شدنی است پس چرا برای موسسه ی کوچکی مثل موسسه شما و با مدیریت فردی مثل شما در این موسسه،در فلان منطقه ی استان قم امرنی شدنی است و لکن برای نظامی با این گسترده گی و با رهبری فردِ حکیمِ عارفِ مدبرِ مدیرِ نشدنی جلوه داده می شود؟ و اگر نشدنی است پس چرا،شما درموسسه تان به کار لغوِ نشدنی مشغول هستید؟ توجه دارید که لوازم این مغالطه های عجیب تان چیست جناب اکبرنژاد!!
۳ ✅مغالطه ی پنجم: نوع دیگری از مغالطه در علم منطق وجود دارد بنام"طلب برهان از مخالفان"در این مغالطه،کسی ادعایی را بدون استدلال مطرح می کند و از دیگران می خواهد که اگر کسی مخالف است،آنرا ابطال نماید و دلیلی بر ضد آن ارائه دهد.پیش فرض این مغالطه آن است که هر چیز را می توان پذیرفت مگر اینکه مخالف آن اثبات شود.به این دو جمله"ثابت کن این طور است" و "ثابت کن اینطور نیست" اگر دقت شود در بادی امر تصور میشود این دو جمله یکی است و فرقی ندارند در حالی که در جمله اولی درحقیقت می گوید:"اگر ادعایی می کنی،دلیلی بر آن بیاور" ولی در جمله ی دومی،شخص انتظار دارد که ادعای او بدون دلیل پذیرفته شود. شبیه این حکایت ملانصرالدین که ایشان روزی در جایی ایستاده بود وخطاب به مردم گفتند که"اینجا مرکز زمین است!" مردم گفتند:"چرا و به چه حسابی؟" ملا نصرالدین در جواب گفتند که:"اگر قبول ندارید،می توانید متربردارید و اندازه بگیرید!" با حفظ تعریف این نوع مغالطه،آقای اکبر نژاد طوری ادعاهای غلط خود را مسلم می گیرند که آنرا مستغنی از دلیل می دانند و کانه باید مخالفان برای رد ادعای بلادلیل ایشان،استدلال بیاورند درحالی که ایشان یک ادعای خلاف واقعی دال بر ناکارآمدی نظام و نیز عدم رسیدن به قله ها-آنهم با تفسیر غلط از بیانات رهبری که در مغالطه ی اول به تفصیل بیان شد-بیان کرده اند که دلیلی بر آن ارائه نکرده اند و تعجب اینکه متعاقبا برای رد ادعای بدون دلیل خود از مخالفان خود،مطالبه دلیل می کنند! سوال از ایشان:اگر این نظام ناکارآمد بود،به چه دلیل-به اعتراف دشمنان قسم خورده این نظام-در این چهل و اندی سال از عمر عزیز این نظام،چنان پیشرفت های علمی درهمه حوزه های مختلف،صورت گرفته است که برای همه دشمنان مایه ی تعجب و خیرکننده است؟ اگر پیشرفتی نبود،پس چرا دشمن تروریست صهیونیستی چند تن از داشمندان طراز اول ما را به خاک و خون کشیدند؟ آیا این ترورها کاشف از یک ترس عجیبِ دشمن از نظام اسلامی با رهبری رهبرِ حکیم انقلاب از رسیدن به قله ها و توقف در بین دامنه ی کوه و سقوط به ته دره نیست؟ حال؛شما باید دلیل ارائه کنید که چرا نظام اسلامی را در همه ابعاد آن ناکارآمد جلوه می دهید و شما نمی توانید با استفاده از این مغالطه،از ما دلیل طلب کنید بلکه شما مدعی خلاف مسلمات و بدیهیات و وقایع خارجی هستید و شما باید دلیل ارائه دهید. ✅مغالطه ششم:نوع ششمی از مغالطه بنام مغالطه"مسموم کردن چاه"وجود دارد که در این نوع مغالطه،کسی ادعایی را مطرح می کند وبرای جلوگیری از اعتراض دیگران،صفت مذمومی را به مخالفان آن ادعا نسبت می دهد.این مغالطه از آن جهت مغالطه است که به جای ارائه دلیل برای اثبات حرف خود،به تحقیر مخالفان نظر خود تمسک می کند. با حفظ تعریف این نوع مغالطه،آقای اکبر نژاد طوری القاء می کنند که انگار بخشی از جامعه طرفدار رهبری هستند و بخشی دیگر مخالف ایشان و در نتیجه با این دو قطبی سازی به زعم خودشان به موافقان رهبری می تازند وبرای خود از مخالفان رهبری یارگیری می کنند. اولا:رهبری پدر همه جامعه است ولو اینکه بخش معدود و کوچکی مخالف ایشان باشند و این نافی وظایف پدری ایشان نسبت به آحاد مردم نیست. ثانیا:از کجا آقای اکبرنژاد نظر موافقان رهبری را احصاء کرده و دقیقا درصدد پاسخ به آنها هستنند؟ ثالثا:آقای اکبرنژاد از کجا به این نتیجه رسیدند که موافقان رهبری-به موجبه کلیه ی منطقی-به صورت 100درصد مخالف با ساختارهای مهم نظام هستند؟! این قاطعیت در بیان آمار از کجا شکل گرفته است؟ الان بنده یکی از موافقان رهبری هستم لکن مخالف ساختار نیستم پس چرا آقای اکبرنژاد از طرف ما هم وکالت پیدا می کند و نظر ما را به دروغ و محرَّف تحویل می دهد؟!
۴ ❌درپایان باید عرض کنیم که:"مغالطه های منطقی دیگری هم در اظهارات این فرد مدعی بود ولکن بیان همه ی آنها از حوصله ی این راقم سطور و خواننده منشور،خارج است.در آخر یک نصیحتی خطاب به ایشان داریم و آن اینکه:شما با تاسیس یک موسسه ی در قم بنام موسسه فقاهت و تمدن اسلامی در اوائل،خیلی در قم سر و صدا کردید که آی من آمده ام که کتاب های درسی حوزوی را در راستای منویات رهبری در خصوص اصلاح و بازنگری در کتب درسی حوزه،محقق کنم و چند قلم کتاب هم نوشتید و وقتی دیدید که آن وزانت لازم را ندارد و از طرفی رهبری نیز،اصل رویکرد امثال شما را به صورت غیر مستقیم رد و آنرا خلاف منویات خود بیان کردند و از طرفی برخی بزرگان قم در مقابل شما جبهه گرفتند و فرمودند که در قواره ی خود ظاهر شوید و از طرفی شما دیدید که نمی توانید مقصود باطل خود را در راستای تضعیف حوزه های علمیه ی شیعی به ظهوربرسانید،شروع کردید اول حمله را متوجه اصل حوزه کردید بعدا دیدید فایده ندارد وکسی به شما اهمیت نداد،سرعت تخریب و جهت حمله را به سوی بزرگان و اسلاف حوزه و تراث علمی آنها نشانه رفتید و باز دیدید کسی اهمیت نداد،حال طوری جری شده اید که به اصل ارکان نظام و در راس آن رهبری عزیز حمله می کنید و اسم این تخریب مغالطه آمیز را"نقد" وآنهم"نقد دردمندانه"می گذارید.مرد حسابی همانطور که تهاجم شما،شما را بزرگ نکرد،شک نکنید که این تخریب اخیرتان نسبت به رهبری،گزندی را متوجه بزرگی ایشان نمی کند و طبق سنت الهی،هرکس جلوی این نظام و رهبری ایستاد قطعا عاقبت به شرشد و هرچه زودتر توبه کنید و خود را اصلاح کنید که اگر این نظام و رهبری وبرکات ایشان نبود،کسی نه به حوزه شیعه ونه به امثال شما و نه به من طلبه ی حقیر،تره خرد نمی کرد و جرات لباس پوشیدن ما بدون این نظام،مساوق با چماق رضاخانی بود. با سپاس:مهدی ارجمند شیخ احمد/زنجان