eitaa logo
قیـــــامـــ لله|ایلام🎙
343 دنبال‌کننده
5.1هزار عکس
3.3هزار ویدیو
154 فایل
فلسفه تشکیل نظام اسلامی🇮🇷اجرای احکام اسلام است 🔹امام روح اللـــــه: قیــــــــامـــ کنید برای خدا 🔹️امام خامنـــه ای: پرچم #آرمانـخواهی و #مطالبه_گری را زمین نگذارید. #امام_خمینی_میراث_فرهنگی_نیست! #قیام_لله🚩 @hejab_ilam @Dialameh
مشاهده در ایتا
دانلود
❇️ نشست خبری نخبگانی در فضای مجازی 💎 نقد و بررسی لایحه عفاف و حجاب 🛑 با حضور ✅استاد دکتر محمدمهدی توکلی حقوقدان و استاد دانشگاه 🗓 پنج شنبه ۱۹ مرداد ماه ۱۴۰۲ 🕰 از ساعت ۱۷ الی ۱۸ ⬅️ با حضور خبرنگاران محترم و فعالان ، کنشگران و مطالبه گران عرصه عفاف و حجاب ✅ شما به نقد و بررسی لایحه عفاف و حجاب جبهه همت دعوت شده‌اید🌻. برای ورود به اتاق روی لینک زیر کلیک کنید: https://gharar.ir/r/b2b9c22f 🔴دعوت کنندگان👇 ۸۶ تشکل کشوری قرارگاه مردمی مطالبه عفاف و حجاب جبهه همت 🔴 جهت اطلاعات بیشتر به آی دی @Edamebede ارسال بفرمائید
هدایت شده از محصنات
📢شما هم دعوتید...📢 🛑 اولین جلسه نقد و بررسی لایحه عفاف و حجاب ❎ با حضور:دکتر حقوقدان و استاد دانشگاه 🗓 پنج شنبه ۱۹ مرداد ماه ۱۴۰۲ 🕰 از ساعت ۲۱ الی ۲۲:۳۰ ⬅️ با حضور مردم فهیم ایران،اساتید حوزه و دانشگاه،امامان جماعات،فعالان ، کنشگران و مطالبه گران عرصه عفاف و حجاب. ✅ شما به نقد و بررسی لایحه عفاف و حجاب در صفحه روبیکا دکتر توکلی دعوتید. به آدرس صفحه روبیکا rubika.ir/dr_mm_tavakoliیک ساعت و نیم برای اسلام و انقلاب وقت بگذارید تا خدای ناکرده مثل توابین پشیمان نشوید...❌ 🔻 جهت اطلاعات بیشتر به آی دی @e_habibi_r ارسال بفرمائید. ✅ کانال : 🔗 به کانال خبرگزاری زنان عفیفه جهان مُحصَنات بپیوندید 🆔 @mohsanat_ir
فعلا قابلیت پخش رسانه در مرورگر فراهم نیست
نمایش در ایتا
با زبان و تبیین باید مردم را از منکرات دور نگه‌ داشت؛ اما با «شیوع» منکرات و با «تظاهرِ» به آن باید مقابله کرد. اسلام، مرتکبِ منکر را نصیحت و هدایت می‌کند؛ اما «حد» هم برای او می‌گذارد. با صِرف زبان و توصیه نمی‌شود کاری کرد؛ «قدرت نظام» باید جلوِ سیرِ فحشا و فساد را بگیرد. https://khl.ink/f/3076
🔻حجاب و حاکمیت؛ گزینه‌ی معقول 🖊 مهدی جمشیدی ۱. جریان اغتشاش در طول یک سال گذشته، دچار «ریزش» و «افول» شده و نه‌فقط از لحظۀ انفجاری عبور کرده، بلکه بخش مهمی از داشته‌ها و اندوخته‌هایش را نیز از دست داده است. این جریان، سیر صعودی و تقویت‌شونده نداشته، بلکه تثبیت هم نشده است؛ نوعی زیست «معلق» و همراه با «تظاهر به جاافتادگی» داشته است. در واقع، همواره چشم به حاکمیت داشته که نسبت به او چه سیاستی را در پیش می‌گیرد. ما با یک جریان ضعیف‌شده و مردّد روبرو هستیم که بخش عمدۀ آن در مرحلۀ تصمیم نهایی نیست و رفتارهایش به‌شدت «واکنشی» و «بازتابی» است. این روند، قوی و اجتماعی‌شده نیست. ۲. متأسفانه حاکمیت نیز در اثر تردید و تزلزل، هم دچار فرصت‌سوزی شد و هم «پیام ضعف» ارسال کرد. آنچه جریان اغتشاش را پیش برد، این بود که از اندرونی نظام، زمزمۀ عقب‌نشینی و انفعال شنیده شد. چنانچه گفتارها و سیاست‌ها، رنگ قاطعیت داشت، وضع به گونه‌ای دیگر رقم می‌خورد. البته اکنون نیز دیر نشده است؛ می‌توان با قاطعیت گفت که همه‌چیز به یک متغیّر اصلی وابسته است و آن «بازیابی اقتدار حاکمیت». حاکمیت باید به جریان اغتشاش نشان بدهد که مقتدر و سرپا و جدی و مصمم است و هیچ‌گونه مماشات و سستی‌ای در میان نیست. اگر این احساس ایجاد و القا شود، نیاز بسیار اندکی به کاربست «قدرت» خواهد بود. هر اندازه از اقتدار (هیبت) کاسته شود، حاجت به قدرت (حمله)، فزونی خواهد گرفت. ۳. خوشبختانه «ظهورات برهنگی» در این مدت، موجب روشنگریِ طبیعی در مردم نسبت به ماهیت جریان اغتشاش شده است. بخشی از مردم که گمان می‌کردند مسأله، فقط کشف حجاب یا واکنش لجوجانه به مرگ مهسا امینی است، اینک دریافته‌اند که با «زنجیره‌ای از ولنگاری» در پوشش و رفتار روبرو هستند و جریان اغتشاش در حال سوق‌دادن جامعه به سوی فساد اخلاقی است. این امر، مرزبندی گذشتۀ مردم با جریان اغتشاش را بیشتر کرده است. جریان اغتشاش نیز می‌داند که نمی‌تواند با تکیه بر شعار «نه به حجاب اجباری»، مردم را با خود همراه کند و نیاز به زمینه‌ها و انگیزه‌های دیگری دارد. ۴. افزون بر تضعیف‌شدن اقتدار حاکمیت در این مدت، یک عنصر بسیار مهم و تعیین‌کنندۀ دیگر نیز وجود دارد که چالش‌ساز است و آن «وضع معیشتی مردم» است. «نه به حجاب اجباری»، اجماع‌ساز نبود و نتوانست بیش از دویست هزار نفر را به خیابان‌ها سوق بدهد، اما «نه به فقر» چنین ظرفیتی دارد و اگر جریان اغتشاش، زیرک باشد از این «زمینۀ پیشبرنده» بهره خواهد گرفت و خلاء‎‌‌های اجتماعی‌اش را در زمینۀ فرهنگ و سبک زندگی، با تکیه بر اقتصاد جبران خواهد کرد. اکنون اقتصاد، به «چشم اسفندیارِ نظام» تبدیل شده است و بزرگ‌ترین تهدید از این ناحیه است. زندگی معیشتیِ روزمره، «زبان نظام» را دچار لکنت و کُندی کرده است و چون وضع معیشتی در سالیان اخیر، روند نزولی داشته و تورم به اوج رسیده، باید نگران واکنش اجتماعی بود. آنچه که در ماه‌های آینده می‌تواند بسیج اجتماعی ایجاد کند، حادثه‌ای همچون مرگ مهسا امینی نیست، بلکه این‌چنین حادثه‌ای می‌تواند فقط «نقطۀ آغاز» برای حضور دوبارۀ جریان اغتشاش و آن‌گاه همراهی بخشی از مردم با آنها باشد. در واقع، «دو انگیزۀ متفاوت» در کنار یکدیگر می‌نشینند و یک شبه‌جنبش اجتماعی را صورت‌بندی می‌کنند. سیاست حداقلی در این باره، بازگرداندن ثبات به معیشت مردم و سیاست متوسط، گشایش‌های اقتصادیِ موردی است. ۵. یکی از ظرفیت‌های پیشبرنده برای جریان اغتشاش، «درگیری‌های خیابانی میان مردم دربارۀ حجاب» است. این خُرده‌واقعیت‌ها، معطوف به مناسبات حاکمیت با مردم (همانند سال گذشته) نیستند، بلکه در لایۀ مناسبات درونیِ خود مردم قرار دارند و عمق اجتماعی یافته‌اند. صورت مسأله نیز این نیست که جامعه، دوقطبی و دوپاره شده است، بلکه این است که در شریط «فقدان حکمرانی» نسبت به حجاب قرار داریم و متدینان در عین مطالبۀ اِعمال قانون و مداخله از سوی حاکمیت، کنش‌های مستقل نیز دارند. این شرایط، فتنه‌خیز است؛ چون به «نزاع‌های مهارنشده» و «مواجهات توده‌ای» منجر می‌شود. «خیابان» از «حاکمیت»، تهی شده و بخشی از متدینان احساس می‌کنند که نظام، آنها را رها کرده است. جریان اغتشاش نیز بی‌پروا، تعدی و تعرض می‌کند. عموم مردم نیز یا به دلیل هراس از درگیری، فقط تماشاگر این معرکه‌ها هستند و یا به دلیل تنگناهای معیشتی، ثبات اجتماعی را ترجیح می‌دهند. کم‌هزینه‌ترین راهکار، حضور واقعی و جدّی حاکمیت در این میدان است. https://eitaa.com/sedgh_mahdijamshidi
هدایت شده از محصنات
فعلا قابلیت پخش رسانه در مرورگر فراهم نیست
مشاهده در پیام رسان ایتا
شما دعوتید به جمعه های مطالبه گری با طعم و حیا همراه با خانواده شهدا و مردم انقلابی بعد از نماز جمعه شهرهای مختلف کشور 🔰 مردم انقلابی لایحه ای را که آنها را از اسلام ناب محمدی دور سازد ،نمیخواهند. 📶 امام‌خمینی ره معتقد بودند: حتماً باید این مسئله روشن شود که ما یک اسلام ناب داریم و یک اسلامی که در طول زمان به آن حواشی ملحق شد. ⬅️ امام خمینی انحرافات کوچکی را که منجر به زاویه های بزرگ شده بود، مشاهده کردند و در اواخر عمر روی «» تکیه کردند. این اصطلاح در مقابل و اسلام هایی مطرح شد که رنگ عوض کرده اند و امروز شاهد آن هستیم عده ای تلاش دارند اسلام ناب محمدی را به حاشیه برده و اسلام های جدیدی را متولد سازند . 🔂ما معتقدیم معضل کشف حجاب با قوانین موجود وحاکم کشور(مانند کرونا )با همکاری تمام دستگاه ها قابل حل است و نباید برای مقابله با فتنه کشف حجاب از اسلام ناب محمدی عدول کرد . ➖حمایت از مردمی که به وظیفه شرعی امر به معروف عمل می‌کنند ➖کشف حجاب حرام سیاسی و حرام شرعیست ➖بعضی ندانسته پا در خطی گذاشتند که دشمن میخواهد ✅برای پیوستن به به آیدی زیراطلاع دهید@jomaehaye_motalebegari 🔗 به کانال خبرگزاری زنان عفیفه جهان مُحصَنات بپیوندید 🌐https://eitaa.com/mohsanat_ir 🆔 @mohsanat_ir
🔰 غیرت معکوس 😒 🔹یکی از پدیده‌های عجیبی که در عصر حاضر با آن مواجهیم، «غیرت معکوس» است. 🔹مردانی که در قبال تربیت و نظارت بر زیست عفیفانه دختر، همسر یا سایر بستگان خود هیچ خط قرمزی ندارند و اصلا مفهومی به نام در نظام فکری آن‌ها جایی ندارد. 🔹اما کافی است یک نفر در مورد پوشش نامناسب اطرافیان آن‌ها در جامعه، تذکر-هرچند محترمانه- دهد. این جاست که به جوشش می‌آید و جوش و خروشی را که قرار بود در مسیر حفظ ارزش‌های انسانی هزینه کند، در تقابل با دیده‌بان های حیا و عفت در جامعه قرار می‌دهد و گویی خود را در برابر حفظ «امنیت غیر اخلاقی» جامعه مسئول می‌داند. 🔹برادر محترم! کسی که به ناموس شما تذکر می‌دهد، وظیفه‌ای را که شما در انجام آن کوتاهی کرده‌ای انجام داده است. پرخاش و تندی تو با او به این معناست که: «ای مردم از ناموس من لذت ببرید اما به روی من نیاورید. من با تمام وجود، مراقب هستم کسی مزاحم لذت بردن شما نشود». ❁┅┅┅┅┄ 🆔@motalebegari_hejab
هدایت شده از محصنات
نقد لایحه مجلس توسط دکتر توکلی ۱۹ مرداد ۱۴۰۲.m4a
45.85M
🛑 نقد لایحه مجلس توسط آقای دکتر محمد مهدی توکلی حقوق دان و استاد دانشگاه 🔗 به کانال خبرگزاری زنان عفیفه جهان مُحصَنات بپیوندید 🆔 @mohsanat_ir
🔺توییت حسام الدین آشنا در واکنش به صحبت آقای رئیسی در مورد جمع شدن بساط بی حجابها و واکنش جالب علی نادری مدیرعامل ایرنا به توییت حسام الدین آشنا
فعلا قابلیت پخش رسانه در مرورگر فراهم نیست
مشاهده در پیام رسان ایتا
🔺انتقاد تند امام جمعه انقلابی ایلام از لایحه عفاف و حجاب 🔺مسئولان موثر در تصویب لایحه؛ بااستفاده از نظر صاحب نظران و نخبگان کنند. 🔺ما می خواهیم دین الهی و قوانین الهی در جامعه اجرا شود و در اجرای قوانین الهی نباید تحت تاثیر تبلیغات دشمنان قرار بگیریم. 🔺باید توجه داشته باشیم شرایط جامعه تغییر کرده است و وضع قوانین باید متناسب با شرایط روز باشد؛ لایحه مبتنی بر جریمه نقدی تناسبی با شرایط امروز ندارد. 🔺آیا در این لایحه محرومیت های قانونی بازدارنده برای کسانی که هنجارشکنی و دین زدایی می کنند وجود دارد؟!!... 🔺مسئولینی که توان قانون گذاری و تصویب قوانین را دارند باید با استفاده از نظر متخصصین امر و صاحب نظران و نخبگان در این لایحه تجدیدنظر کنند که ماحصل و نقش بازدارندگی داشته باشد. 🔺آیا در این لایحه مشوقی برای ضابطین قضایی و حمایت از آنها وجود دارد؟ ⚠️ ❁┅┅┅┅┄ 🆔@motalebegari_hejab
🔸حقیقت انتظار🔹 🔴 انتظار، یعنى دل سرشار از امید بودن نسبت به پایان راه زندگى بشر. 🔻ممکن است کسانى آن دوران را نبینند و نتوانند درک کنند - فاصله هست - اما بلاشک آن دوران وجود دارد؛ 🔹ما آن وقتى مى‌توانیم حقیقتاً منتظر به حساب بیاییم که زمینه را آماده کنیم. براى ظهور مهدى موعود(ارواحنافداه) زمینه باید آماده بشود؛ و آن عبارت از عمل کردن به احکام اسلامى و حاکمیت قرآن و اسلام است. 🔸اولین قدم براى حاکمیت اسلام و براى نزدیک شدن ملتهاى مسلمان به عهد ظهور مهدى موعود (ارواحنافداه و عجّل‌اللَّه‌فرجه)، به‌وسیله‌ى ملت ایران برداشته شده است؛ و آن، ایجاد حاکمیت قرآن است؛ دیدار به مناسبت میلاد حضرت مهدى (عج) ۱۳۷۶/۹/۲۵ ❁┅┅┅┅┄ 🆔@motalebegari_hejab
💠 بزرگترین خطر برای جمهوری اسلامی ! در شطرنج، شاه سفید یا سیاه را نمی‌کشند بلکه ماتش می‌کنند که نتواند حرکت کند. وقتی حرکت نکرد، باخته است. اجانب دنبال این نیستند که رهبر ما را ترور کنند، دنبال این هستند که ماتش کنند، انفعال در او ایجاد کنند. درصدد این هستند که حرفش اثر نکند. فرمانش اثر نکند. یعنی راه‌های حرکت او را ببندند. تحرکش را ببندند. از هر راهی برود کیش بشود، از هر نقطه‌ای بخواهد حرکت کند راه‌ها را بر او ببندند. آن‌ها دنبال این هستند که مطلبی از ایشان صادر بشود اما واقع نشود. مثلا بگوید «اقتصاد مقاومتی»، اما هیچ تغییری نکند. بگوید «همدلی و همزبانی»، اما همانطور که بودند باشد. اگر این طور شد، این بزرگ‌ترین ضرر است. بزرگ‌ترین خطر در جمهوری اسلامی این است که رهبر در یک موردی حرف بزند و یک‌چیز دیگر از آب دربیاید. این «کیش» شدن است. اگر تکرار شد، «مات» شدن است و ما نباید بگذاریم کار به اینجا بکشد. 📚 کتاب‌ تمثیلات‌ سیاسی‌ اجتماعی آیت الله حائری شیرازی- صفحه ۴ ❁┅┅┅┅┄ 🆔@motalebegari_hejab
🔻رخنه‌ی لیبرالیسم در جبهه‌ی انقلاب 🖊 مهدی جمشیدی ۱. برخی نیروهای تجدیدنظرطلب در درون جبهه‌ی انقلاب، نسبت به غیرانقلابی‌ها، ملایم و منعطف و مدارایی‌اند اما انقلابی‌های اصیل را به‌شدت، طرد و‌ نفی و سرکوب می‌کنند. اگر اینان به انقلابی‌های اصیل بگویند «سوپرانقلابی»، اختلاف و انشقاق ایجاد نکرده‌اند، ولی اگر انقلابی‌های اصیل به آنها بگویند «صورتی»، گسست‌آفرین و وحدت‌شکن هستند. در واقع، سیئات انقلابی‌های اصیل، حسنات اینان است. پس با معیارهای دوگانه و خودخواهانه مواجه هستیم. ۲. تعبیر دقیق‌تر و‌ زیباتری که می‌توان درباره‌ی اینان به کار برد، «انقلابی نمایشی» است؛ چون انقلابی‌گری‌شان، از برخی ظواهر و صورت‌ها فراتر نمی‌رود و عمق هویتی ندارد. وانمود می‌کنند که انقلابی‌اند، اما دچار چرخش و دگردیسی شده‌اند. ۳. شاید اولین برچسب را به این جماعت، شهید بهشتی زد که به آنها گفت «نیروهای بینابینی». یعنی هم این طرف هستند و هم آن طرف. آدم‌های دوشخصیتی که هنوز تصمیم نگرفته‌اند چه باشند.‌ ۴. در دهه‌ی اخیر، عده‌ای رفتند زیر پرچم «اسلام رحمانی». آیت‌الله خامنه‌ای هم‌ در مقابل‌شان گفت اسلام رحمانی، همان معارف نشأت‌گرفته از «لیبرالیسم» است. این هم از برچسب غلیظ ایشان. بعد از مطهری و بهشتی، دیگر چندان اصطلاح «التقاط» را به کار نمی‌برند. من اینان را التقاطی می‌دانم؛ همان «اسلام رحمانی» که ترکیب اسلام و لیبرالیسم است. ۵. برخی از انقلابی‌ها کوشیدند ادای اصلاح‌طلبان درآورند. شدند کپی کپی. از اصالت‌ها بریدند و به اصیل‌ها گفتند تندرو. البته درباره صورت مشترک و مخرج مشترک داشتن‌شان با اصلاح‌طلبان، هیچ‌گاه توضیح ندادند. نرم‌نرمک چرخیدند. ۶. درباره‌ی «برجام» و «فضای مجازی» و‌ «حجاب»، مانند خاتمی و اصلاح‌طلبان فکر می‌کنند. فقط مشکل اینجاست که برخلاف اصلاح‌طلبان، تعبیر «حضرت آقا» را هم ضمیمه‌ی استدلال‌های اقتباسی خود می‌کنند. ۷. حاج‌قاسم را نیز از آن خود می‌دانند؛ همان کسی‌که می‌گفت دختر شهید، فقط به قصد «هدایت» می‌تواند با دختر بدحجاب، ارتباط داشته باشد نه به قصد «رفاقت»؛ یعنی حتی رفاقت با اینان را نیز نمی‌پسندید. نمی‌دانند سیاست حاج‌قاسم، «سیاست هدایت» بود نه «سیاست تمایز». هم برجام را تصمیم نظام می‌دانستند و هم فتوحات منطقه‌ای حاج‌قاسم را می‌طلبیدند. ۸. رهبر انقلاب از سه مرحله سخن گفته‌اند: خودسازی، جامعه‌سازی و تمدن‌سازی. اینان چون در مرحله‌ی خودسازی، شکست خورده‌اند، اراده‌ی انقلابی ندارند و به‌جای جامعه‌سازی، در پی جامعه‌سنجی هستند تا مطابق ذائقه، حکومت کنند. ۹. در اغتشاش سال گذشته دیدید که «مواضع دوپهلو» داشتند. هرچه فریاد داشتند بر سر نظام و نوع حکمرانی کشیدند؛ مانند خاتمی. دوگانه‌ی نظام/ مردم را پذیرفته بودند؛ همانند اصلاح‌طلبان. ۱۰. حداقل یک دهه است که کسانی در درون جبهه‌ی انقلاب، التقاطی شده‌اند. کلیدواژه‌هایی هم دارند: وحدت/ خلوص، همبستگی/ دوقطبی‌شدن، عقلانیت/ تندروی، فرهنگ/ امنیت، جذب حداکثری/ طرد، و ... . از همه‌ی اینها روایت غلط دارند. ۱۱. از اصول بریده‌اند اما انتظار دارند که همچنان در هسته‌ی مرکزی گفتمان انقلاب باشند. به ما می‌گویند «تنگ‌نظری» نکنید ولی مسأله این است که خودشان «تجدیدنظر» کرده‌اند. دایره‌‌ی انقلاب و خودی نیز باید متناسب با بازاندیشی‌های دوره‌ای آنها گشاد شود؛ چون معیار، اینانند نه ارزش‌ها. ۱۲. به همان معنا که امام خمینی به بازرگان، «برچسب لیبرال» زد، من هم این اصطلاح را به اصول‌گرایی نسبت می‌دهم. روح بازرگان در بخش عمده اصول‌گرایان، حلول کرده است. «اسلام رحمانی»، فصل مشترک اصول‌گرایان و اصلاح‌طلبان شده است. اسلام رحمانی، یعنی لیبرالیسم و هر کس به مؤلفه‌های آن معتقد باشد، دچار التقاط شده است؛ چه اصلاح‌طلب و‌ چه انقلابی. ۱۳. جالب اینکه میان «بدنه» و «بالایی‌ها»، تفاوت آشکار وجود دارد؛ بدنه‌ی انقلابی که در کف هستند، وفادارند اما هرچه فراتر می‌رویم و به نخبگان می‌رسیم، موارد استحاله بیشتر می‌شوند. گویا وضع اجتماعی (قدرت) و وضع فکری (حقیقت)، تا حدی با یکدیگر نسبت عکس دارند. ازاین‌رو، جماعت از راه انقلاب بازگشته و به تفکر اصلاحات پیوسته، اکثریت نیستند که «واسازی فکری‌»ام به «واگرایی اجتماعی» برسد. ۱۴. از هرچه که واسازی‌شان کند متنفرند؛ مثل همین متن! بی‌درنگ، واکنش منفی نشان می‌دهند و برآشفته می‌شوند. نگرانند که مبادا نسبت‌های فکری و هویتی پنهان‌شان با اصلاح‌طلبان آشکار شود. می‌گویند خودمان هستیم ولی تاریخ اصلاحات می‌گوید تکرار آنهایند. تجدیدنظرطلبی را از سطر نخست آغاز کرده‌اند. ۱۵. راه «بازسازی انقلابی» از «واسازی اصول‌گرایی» می‌گذرد. اینان برای تداوم قدرت خویش، امکان‌های انقلاب را به زنجیر بسته‌اند و مردم را در انتظار جهش تاریخی، دلسرد کرده‌اند. ❁┅┅┅┅┄ 🆔@motalebegari_hejab
جریان اصل انقلابی و ولایی با ۷ جریان روبروست که هر جریان آفند و پدافند خود را می‌طلبد: ۱.جریان التقاط ۲.جریان نفوذ ۳.جریان تحریف ۴.جریان خواص و عوام اغواشده و بی بصیرت ۵.جریان انحرافی ۶.جریان دشمنان تابلودار داخلی و خارجی ۷.لیبرال‌های ریشو و ظاهرالصلاح 🔴خطرناکترین این جریانات ۱ و ۴ و ۷ هستند🔴 💡 هوش سفید| سید علیرضا آل‌داود @aledavood ❁┅┅┅┅┄ 🆔@motalebegari_hejab
789.3K
🚨 پیام یک ایرانی به سرداران سپاه چرا شهر را در اختیار مکشفه‌ها و وحشی‌ها قرار داده‌اید؟ مگر نمی‌بینید چطور به محجبه‌ها و خانواده‌های شهدا حمله میکنند؟ کتاب مهتاب خین را بخوانید؛ از شهید شهبازی فرمانده سپاه همدان، یاد بگیرید. 🇮🇷 چهارشنبه ۱۸مرداد روز ۳۸نهضت تحصن شبانه‌روزی مجلس 🔸کانال رسمی تحصن مردمی: 💠 https://eitaa.com/joinchat/1751056830Cb65afeb0e0
فعلا قابلیت پخش رسانه در مرورگر فراهم نیست
مشاهده در پیام رسان ایتا
🔺حمایت از متحصنین تهران در تجمع غیرت، عفت و معیشت تبریز 👈از متحصنین عذرخواهی کنید این تجمع هفته اخیر در حوزه علمیه امیرالمومنین تبریز برگزار شد. ❁┅┅┅┅┄ 🆔@motalebegari_hejab
قیـــــامـــ لله|ایلام🎙
#کورد_یعنی_غیرت💪 نماد اصالت مرد کورد؛ تا بوده غیرت بوده... ❌لیدر تورهای گردشگری ایلام⁉️😳😳 تُف به
❌ علی الظاهر مسیولان حوزه میراث فرهنگی استان ایلام و پلیس امنیت اخلاقی و حوزه انتظامی مدتهاست با فراغت از لابد عدم رصد مردم استان از مناطق گردشگری و تفرجگاهها...با تداوم ترک فعل هایشان بساط قانون شکنی را حسابی در مناطق گردشگری استان پهن کرده اند مجدد!!... و تورهای قانونی گردشگری بساط فحشا و فسادشان در اماکن گردشگری و تنگه ها و ویژدرونها و...به راه است!!!... نه مسیولین محترم! با ابزار رسانه و پخش زنده و...باید پاسخگوی ترک فعل هایتان باشید... ❌دادستان محترم استان هم انتظار هست بدور از تداوم ملاحظات با مسیولان ترک فعل کننده قاصر به جد برخورد کنند...
فعلا قابلیت پخش رسانه در مرورگر فراهم نیست
مشاهده در پیام رسان ایتا
گفتگوی جالب دو بانوی تازه مسلمان دربارهٔ حجاب 🧕🏻خانم ادواردز مدیر فروش پروژه سینمایی جنگ ستارگان : حجاب، مفهوم زيباييه چون سبب ميشه خانمها بيشتر با ايمان و مغزشون ارزشگذاری بشن تا با قيافه شون! حجاب، زمینه را برای نقش آفرینی زن هموارتر می‌کنه! 🧕🏻خانم رزالی، بازیگر سابق هالیوود: حجاب، عمل صالحیه که یادآور خداوند به دیگرانه! ❁┅┅┅┅┄ 🆔@motalebegari_hejab
هدایت شده از محصنات
فعلا قابلیت پخش رسانه در مرورگر فراهم نیست
مشاهده در پیام رسان ایتا
⚠️ امام جمعه باید اینگونه باشد/انتقاد امام جمعه انقلابی از لایحه را ببینید و نشر دهید... 🔺مسئولان موثر در تصویب لایحه؛ بااستفاده از نظر صاحب نظران و نخبگان کنند. 🔺ما می خواهیم دین الهی و قوانین الهی در جامعه اجرا شود و در اجرای قوانین الهی نباید تحت تاثیر تبلیغات دشمنان قرار بگیریم. 🔺باید توجه داشته باشیم شرایط جامعه تغییر کرده است و وضع قوانین باید متناسب با شرایط روز باشد؛ لایحه مبتنی بر جریمه نقدی تناسبی با شرایط امروز ندارد. 🔺آیا در این لایحه محرومیت های قانونی بازدارنده برای کسانی که هنجارشکنی و دین زدایی می کنند وجود دارد؟!!... 🔺مسئولینی که توان قانون گذاری و تصویب قوانین را دارند باید با استفاده از نظر متخصصین امر و صاحب نظران و نخبگان در این لایحه تجدیدنظر کنند که ماحصل و نقش بازدارندگی داشته باشد. 🔺آیا در این لایحه مشوقی برای ضابطین قضایی و حمایت از آنها وجود دارد؟ 🔗 به کانال خبرگزاری زنان عفیفه جهان مُحصَنات بپیوندید 🆔@mohsanat_ir
فعلا قابلیت پخش رسانه در مرورگر فراهم نیست
نمایش در ایتا
فعلا قابلیت پخش رسانه در مرورگر فراهم نیست
نمایش در ایتا
🔴شباهت‌های لایحه حجاب و برجام از شباهت های روند لایحه حجاب و برجام، ۱.تعریف مفصل از نکات مثبت لایحه جدید حجاب ۲.تاکید بر رضایت حضرت آقا از تصویب این لایحه ۳.ابراز ترس از عواقب عدم تصویب آن خواهد بود.‌ https://virasty.com/saratalebi/1690993366833437113 🦋 https://eitaa.com/banooyeab ❁┅┅┅┅┄ 🆔@motalebegari_hejab
فعلا قابلیت پخش رسانه در مرورگر فراهم نیست
مشاهده در پیام رسان ایتا
🔴رد پای تقی‌زاده‌های جدید در لایحه عفاف و حجاب 📣 و امروزی درواقع شکل نوین و احیاشده‌ی تفکرات میرزا ملکم خان و تقی‌زاده هستند. در آن مقطع ایران را قابل پیشرفت و توسعه بر اساس تفکر ملی و بومی نمی‌دانستند و معتقد بودند که ما باید . در این ادغام شما عملاً هویت ملی خودتان را از دست می‌دادید.  یا مثلا در دوره‌ی رضاخان به جوانان، زنان و مردان ما آموزش سلام علیک و معاشرت بر اساس فرهنگ غربی می‌دادند و در این زمینه جزوه و کتاب هم منتشر می‌کردند. همه‌ی این‌ها هم بر اساس سبک زندگی و بود. 🔴 عملاً نیز این جریان امروزی  همان جریانی است که در حوزه‌ی آموزش‌وپرورش به ‌سمت ۲۰۳۰ و در حوزه‌ی حقوق زنان به ‌سمت و در حوزه‌ی به‌ سمت تبلیغ و ترویج تفکرات آن‌ها می‌رود. ❇️«» و «» ویژگی تقی‌ زاده‌هاست https://farsi.khamenei.ir/others-dialog?id=42953 💠✍ 🆔 @Dr_Javidnia ❁┅┅┅┅┄ 🆔@motalebegari_hejab