هدایت شده از 𝑺𝒂𝒍𝒗𝒂𓏲࣪𖤐་
921.6K حجم رسانه بالاست
مشاهده در ایتا
هدایت شده از Colo𐑾Ful d⍺Ys
یه پیشنهاد دوستانه دارم. مثل خودتون تیپ بزنید و از علایق واقعی خودتون پست بذارید، یه سریاتون یه جوری رفتار میکنین که یک سال بعد استایل و شخصیتتون شبیه زمان ماسک مشکی و صلیب میشه🥀 انقدررررر سگدو نزنید ترند باشید و کسایی که ترند نیستن رو مسخره نکنید. خیلیاتون واقعا کتاب نمیخونید فقط چون فاز کلاسیک داره اداشو درمیارید و اصلاً براتون اهمیت نداره اون نویسنده ذهنیت سیاسیش چی بوده
یه سری دیگتون هم مشخصه واقعاً علاقهای به ماشین ندارید و فقط برای اینکه گنگ به نظر برسید عکس بی ام و؛ بنز خارجیها رو پست میکنید
هدایت شده از Margaret
مارت "نمیخوام از دستت بدم تو واسم مهمی، فقط سرد نشو باهام و بهم بگو ناراحتیات رو قول میدم بهتر از اینی که هستم واست بشم."