eitaa logo
ٺـٰاشھـادت!'
2.7هزار دنبال‌کننده
17.4هزار عکس
5.1هزار ویدیو
194 فایل
شہـد شیـرین شـہـٰادت را کسانی مـے چشند کـہ..!! لذت زودگذر گنـٰاه را خریدار نباشند .. 💔 دورهمیم واسہ ڪامل تر شدن🍃 '' ناشناس'' @nashanastashahadat🍂 گوش جان @montazeralhojja🌿 ڪپے؟! با ذکر صلواٺ حلالٺ ؛ براے ظہور مولا!!
مشاهده در ایتا
دانلود
🌸🌸🌸🌸🌸🌸🌸🌸🌸🌸 مسیحای عشق قسمت ۱۱۷۱ و ۱۱۷۲ حس میکنم ضربان قلبم کند شده. به سختی جانکندن ادامه میدهم +:ما بچگی کردیم..هردومون هم تاوانش رو میدیم...وقتی شما بهم گفتین نه،من نباید اصرار میکردم... ولی کردم...اشتباه کردم و حالا این همه دردسر به سرمون اومده... تو این ماجرا،شمام ضربه دیدین..من از علاقهتون به مسیح خبر دارم.. میدونم از دستم ناراحتید...حق دارین منو نبخشید.. حق دارین کمکم نکنین...حق دارین برید و تنهام بذارین... از تصور اینکه عمووحید هم رهایم کند،چهارستون بدنم میلرزد.. +:ولی من مجبور بودم.باید بین بدتر و بدترین یکیشو انتخاب میکردم... :_چرا نیکی؟تو که مسیح رو دوست داري... سرم را بلند میکنم،میخواهم چیزي بگویم که عمو دستش را بالا میآورد :_نه نیکی،نه!انکار نکن... من میشناسمت..تو مسیح رو دوست داري...پس چرا بهش گفتی نه؟ من پیش این مرد،هیچ چیز پنهانی ندارم. زیر و بمم را میشناسد و همین حالا هم مطمئنم که جواب سوالش را میداند. +:آدم باید گاهی براي رسیدن به چیزاي مهم،دلش رو قربونی کنه.. من اگه به مسیح میگفتم آره،دیگه نیکی نبودم..میدونم. گفت که با اعتقاداتم کنار میآد،ولی همنشینی آدما رو شبیه میکنه. من میترسم عمو...از ایمانم میترسم.. عمو کمی جلو میآید :_شاید تو روش تأثیر میذاشتی... +:نه..خودتون میگید شاید..شایدم اونی که عوض میشد من بودم! من نمیخوام برگردم به نیکی گذشته عمو... میترسم شیطان از راه محبت مسیح وارد قلبم بشه... میترسم از اینکه یه روزي برسه و من اصلا شبیه امروزم نباشم... عمو میخ نگاهش را به صورتم میدوزد :_پس چرا دلت لرزید؟ چشمانم را بالا میگیرم. ناراحتم ولی سرافکنده نیستم. حد و حدود را شناختهام و قدمی جلوتر یا عقب تر از خطوط قرمزم نگذاشته‌ام.
🌸🌸🌸🌸🌸🌸🌸🌸🌸🌸 مسیحای عشق قسمت ۱۱۷۳ و ۱۱۷۴ بغض،مثل جنینی بیمادر خودش را در آغوش میکشد و گوشهي حنجرهام بغ میکند. +:من دلم لرزید عمو..ولی پام نلرزید... :_میدونم نیکی منظورم این نبود...میخوام بدونم مسیح چه فرقی با دانیال و امثالش داره؟ باز هم محکم میگویم +:عمو مسیح رو با دانیال مقایسه نکنین... من تو این مدت که مهمون مسیحم،با اینکه شرعا و قانونا اسمم تو شناسنامهاشه،حتی سر سوزن پاشو کج نذاشته.. دست و چشمش،هرز نرفته...مسیح،با همهي مردایی که دیدم فرق داره.. خیلی فرق داره..ولی بودنم کنارش به صلاح نیست واقعا... بعد از تموم شدن این ماجرا شاید چند روز،چندهفته بهش سخت بگذره؛ولی این سختی واقعا میارزه.. میارزه که چند صباح دیگه،به خاطر اختلاف فکريمون مدام تو سر و کلهي هم بکوبیم و از این محبتی که تو دلمون هست،فقط یه خاطرهي تلخ بمونه.. لحن عمو،مرددم میکند :_به چه قیمتی؟؟ چشمهایم را میبندم +:به هر قیمتی.. :_حتی به قیمت تنهاموندن مسیح تا آخرعمر؟؟ دلم میلرزد از تصور ایستادن مسیح کنار زنی دیگر،دست در دست،دلم میلرزد اما ناخودآگاه پوزخند میزنم،شبیه مسیح شدهام! +:هرکسی یه روز ازدواج میکنه..مسیح هم یه مدت بعد،فکر این دو سه ماه که از سرش پرید،دوباره ازدواج میکنه.. صدایش در سرم اکو میشود،همان شب در کافه... وقتی گفتم قبول میکنم همسر صورياش بشوم. کاش زمان در همان کافه متوقف میشد... "هرکسی یه روز ازدواج میکنه..نگران شناسنامهات نباش..یه فکري واسه سیاهشدنش میکنم"... کاش کسی هم به سیاه شدن قلبم فکر میکرد.. دست گرم عمو که روي زانویم مینشیند،قلبم گرم میشود.. کمی،احساس راحتی میکنم و با شنیدن جملهاش،حس میکنم از
🌸🌸🌸🌸🌸🌸🌸🌸🌸🌸 مسیحای عشق قسمت ۱۱۷۵ و ۱۱۷۶ سنگینی کوه روي شانههایم کم شده. :_من کنارتم نیکی...تا آخرش.. عمو هست.. مثل همیشه،تا آخرش! *مسیح* گفت نه! پشتپا زد به هرچه ساختهبودیم و گفت نه.. حق هم دارد.. چقدر من احمق بودم.. چرا باید دختري مثل نیکی،به پسري مثل من،به عنوان همسر فکر کند؟! چقدر احساس حقارت میکنم.. درست که فرق داریم،اما... میتوانستم برایش کاخ خوشبختی بسازم. فرقمان چیست؟ خدایی که او میپرستد و در زندگی من ، خیلی وقت است که نیست! انصاف است؟؟ سرم را بالا میگیرم و به آسمان پر از ابرهاي بهاري خیره میشوم. خدایا اگر صدایم را میشنوي،این حق من نبود! دستهایم را در جیبهایم فرو میبرم. چند ساعت است که بیهدف راه میروم؟ سرمایی که به استخوانهایم نشسته،نه از هوا که از قلبم نشأت گرفته. حق دارد... شایستهي او پسري به پاکی خودش است.... دندانهایم ناخودآگاه روي هم ساییده میشوند... اما اجازه میدهم این افکار مالیخولیایی،ذهنم را بجوند و پاره کنند. پسري که شبیه خودش فکر کند و لایق خوشبخت کردنش... لعنت به این احساس و لعنت به این خشم،که از تصور نیکی در کنار مرد دیگر فوران میکند... روي نیمکت پارك مینشینم و با پایم روي زمین،ضرب میگیرم. آرنجهایم را روي زانوانم میگذارم و سرم را بین دستانم میگیرم. به عادت همیشه،زیپ کاپشنم را پایین میکشم و جعبهي سیگار را درمیآورم. نخ سیگار را میان انگشتانم میگیرم و جیب چپم را به دنبال فندك میکاوم.
🌸🌸🌸🌸🌸🌸🌸🌸🌸🌸 مسیحای عشق قسمت ۱۱۷۷ و ۱۱۷۸ صداي ظریفی میان قلبم میپرسد:"جرئت یا حقیقت؟ :_جرئت! +:سیگار نکش...دیدي چقدر بابت من نگران بودي؟فکر کن هر پُک تو،دودش میره تو ریههاي من.. خواهش میکنم مسیح،دیگه سیگار نکش".. ناخودآگاه انگشتانم به دور پاکت مشت میشوند و پاکت،مچاله میشود. تمام حرصم را بر سر پاکت لعنتی خالی میکنم و با تمام قوا،به درخت روبهرو میکوبمش. تا نیکی بود،نیازي به سیگار نمیدیدم اما از امروز... خیابان به خیابان این شهر برایم پر از خاطرات توست.. خاطراتی که هیچگاه شکل نگرفت! خاطراتی که ممکن است با مرد دیگري.. با عصبانیت زیپ کاپشن را بالا میکشم و چانهام بر اثر بالا آمدن زیپ خراشیده میشود. دستهایم را از دو طرف روي پشتی نیمکت میگذارم و سرم را هم از پشت خم میکنم. همین فکر مخرب برایم کافیست.. که او را کنار یک مرد دیگر... چقدر من بدبختم! *نیکی* نفس عمیقی میکشم و چمدانم را روي تخت باز میکنم. صداي عمو در سرم میپیچد :_"نیکی یه مدت صبر کن..باز داري عجله میکنی... +:عمو این راهیه که باید تا تهش برم..خودم،تنها... من اشتباه کردم.به تاوانش هم باید تشت رسواییام از پشتبوم بیفته زمین... به مامان و بابام همه چیرو میگم. :_نیکی،اشتباه دوم رو نکن...اگه بابات بفهمه،اوضاع بدتر میشه. +:این راهو باید تا تهش رفت.من یه ماهه روز و شب دارم بهش فکر میکنم. اگه واقعیت رو به مامان و بابام نگم،در حقشون خیانت کردم. به مسیح هم ظلم می کنم،برم بگم واسه چی دارم طلاق میگیرم؟ مسیح معتاده؟دستبزن داره؟یا چشمش دنبال این و اونه؟؟ وقتی هیچکدومش نیست،به مامان و بابام چی رو توضیح بدم؟
🌸🌸🌸🌸🌸🌸🌸🌸🌸🌸 مسیحای عشق قسمت ۱۱۷۹ و ۱۱۸۰ بگم اختلاف عقیده داریم؟میگن موقع عقد مگه اختلافا رو ندیدي؟؟ عمو باید همهچیزو به مامان و بابام توضبح بدم..اونام تو این ماجرا،نقش داشتن. باید بفهمن چی شده... نفس سردي که عمو کشید و آهی که از دل برآمد. :_نیکی یه مدت با همین وضع ادامه بده.من مسیح رو میشناسم. حالا که جواب تو رو شنیده محاله برگرده به این خونه. تو اینجا بمون.بذا تکلیفمون با بابات و عمومحمود روشن بشه،بعد"... نه! چطور به عمو توضیح میدادم که حتی ثانیهاي تحمل این وضع و این خانه و حتی زندگی برایم دشوار است؟ چطور میگفتم حضورهمیشگیاش در قلبم،رفتوآمدش در تاریکخانهي ذهنم و نام سیاهشده در شناسنامهام قطره قطره جانم را میبلعد؟؟ چوبلباسیها را از کمد روي تخت میاندازم. با دو چمدان لباس و چند کارتن کتاب به اینخانه آمده بودم. سخت نیست جمع کردن این خردهوسایل! کتابهایم را جمع کردهام. چمدان بزرگم را هم! یک هفته از آن روز کذایی میگذرد. عمووحید به لندن برگشت و فرداي آن روز،پدر و مادرم آمدند. یک هفته است که مثل یک مردهي متحرك راه خانه تا دانشگاه و دانشگاه تا خانه را رفتهام و فقط جواب تلفن عمووحید و مادرم را دادهام. یک هفتهي تمام است که نه صدایش را شنیدهام و نه خودش را دیدهام. اینطوري بهتر است. این وابستگی هرچه زودتر کمرنگ بشود،براي هردویمان خوب است. نگاهی به خیل لباسهاي روي تخت و نگاهی به داخل کمد می کنم. چیز زیادي در کمد نمانده،اما همین تعداد کم هم از حوصلهي من خارج است. بیحوصله و بدون تا کردن،داخل چمدان کوچک بادمجانیام میچپانمشان و روي تخت مینشینم. نگاهی به جعبههاي کتاب ها و چمدانها میاندازم. تکلیف که روشن شد،براي برداشتنشان برمیگردم. چقدر خانه تاریک شده..
🌸🌸🌸🌸🌸🌸🌸🌸🌸🌸 مسیحای عشق قسمت ۱۱۸۱ و ۱۱۸۲ چقدر هوا کم دارد این خانه! نفس عمیقی میکشم و دست روي سینهام میگذارم. از برخورد انگشتانم با گردنبند،خنکی در وجودم جریان مییابد. با چهار انگشت،پلاك گردنبند را بالا میآورم. خاطرات جان میدهند به رگ هاي خشک خانه :_"ممنون،واقعا قشنگه.. +:امیدوارم خوشت بیاد..به خاطر قضیه ي مانی یه کم دست و بالم خالی بود،دیگه برگ سبزي است تحفهي درویش.. لبخند میزنم:حالا من ماهم یا ستاره؟ دستش را میان موهایش میلغزاند:تو ماهی میخواستم بدونی تا آخر دنیا من مراقبتم..همیشه،آخر دنیا".. قطرهاشکی با سماجت خودش را تا پایین گونهام میکشاند. چشم از پلاك میگیرم و با سرانگشت،اشک را متوقف میکنم. کاش میتوانستم قسمت خاطرات مغزم را پاك کنم.. دستهایم را عقب میبرم و با احتیاط،گردنبند را باز میکنم. بلند میشوم و روي دراور میگذارمش. من هیچ یادگاري از تو با خودم نخواهم برد. نه! این حماقت را مرتکب نمیشوم. خاطراتت به تنهایی من را خواهند کشت،به دست خود آلت قتاله از اینجا نخواهم برد. نفسم بند می آید. دیگر هوایی براي تنفس نیست..باید سریعتر از اینجا بروم. باید بروم. این محیط سیاه و تاریک براي قلبم زیادي سنگین است. دیگر تحملش را ندارم. لباسهایم را عوض میکنم و کیف و چادرم را برمی دارم. قسمت سخت ماجرا مانده! طاقت بیاور دل بیچاره ام،این دور، آخر ماجراست! کش چادر را دور سرم میاندازم و کفشهایم را پا میکنم. رفتن سخت است،خیلی سخت... حس میکنم نیمی از وجودم که نه،تمام رویاهایم در این خانه جا مانده. نگاهی به اطراف میاندازم. آشپزخانه و میز کوچک غذاخوري.
🌸🌸🌸🌸🌸🌸🌸🌸🌸🌸 مسیحای عشق قسمت۱۱۸۳ و ۱۱۸۴ قفل شکستهي در اتاق مشترك... ناخودآگاه کفشهایم را درمیآورم و به طرف اتاقم برمیگردم. خاطرات از سر و روي این خانه میبارند. نمیدانم میخواهم چه کنم،اما به سرعت برق و باد،قبل از آنکه عقلم تصمیم قلبم را تغییر دهد،وارد اتاقم میشوم و گردنبند را از روي میز چنگ میزنم. مثل جانم در مشت میفشارمش و به سرعت از خانه بیرون میزنم. داخل آسانسور نگاهی به صورتم می اندازم. هنوزم همانم. همان نیکی! انگار نه انگار که اتفاقی براي قلبم افتاده. تنها صورتم نقاب لبخند را کم دارد که همه چیز عادي به نظر برسد. اما این بار نمی خواهم. نمیخواهم ظاهرسازي کنم.دوست دارم این دفعه پدر و مادرم بدانند با قلب و روحم چه کردهاند. هرچند،مقصر اصلی این ماجرا خود منم. وارد لابی میشوم و به طرف نگهبانی حرکت میکنم. به پیرمرد خوشروي نگهبان سلام می دهم ،سرم را خم میکنم و میگویم :_سلام،آریا هستم.لطفا با آقاي مسیح آریا تماس بگیرین و بگید که من ساختمون رو ترك کردم. از هروقت که بخوان میتونن برگردن به این خونه. نگهبان با تعجب نگاهم میکند. تاکید میکنم:لطفا همینا رو بهشون بگید و همین الآن تماس بگیرین. دلم نمیخواهد بیشتر از این آوارهي کوچه و خیابان باشد.. نگهبان میگوید:نیازي نیست خانم.نیازي نیست من تماس بگیرم،آقا خودشون حرفاتون رو شنیدن. یخ زدن خون را درون رگهایم حس میکنم. به سختی یک تکه چوب خشک برمیگردم. با دیدن قامت مردانهاش،تمام سلولهایم میلرزند. الهی نیکی براي تنهاییت بمیرد! چقدر آشفته شدهاي.. شیشههاي سرد چشمانش میترساندم. نگاهش از روي صورتم میلغزد و به چمدان کوچک کنارم میرسد. صداي گرفتهاش،تارهاي قلبم را به بازي میگیرد +:داري میري؟
🌸🌸🌸🌸🌸🌸🌸🌸🌸🌸 مسیحای عشق قسمت ۱۱۸۵ و ۱۱۸۶ سرم را پایین میاندازم :_طبق قول و قرارمون... سرش را تکان میدهد و به خیابان خیره میشود. از نگاه کردن به چشمانم فراریست. +:ولی قبلش باید باهم حرف بزنیم نه! لطفا نه! آب دهانم را قورت میدهم :_دیگه حرفی نمونده. +:چرا مونده..بیا و به طرف آسانسور راه میافتد. نمیدانم کدام کشش اینچنین مرا به سمت او میکشاند. پاهایم بیاراده شل میشوند و قدمهایم به دنبالش ردیف. با فاصله کنارش داخل آسانسور میایستم و سرم را پایین میاندازم. احساس میکنم هوا کم آوردهام. به محض بازشدن در آسانسور خودم را به بیرون پرت میکنم. قطعا آرام و محکم کنارش ایستادن،بعد از کار در معدن،سختترین کار دنیاست. جلوتر از من ، در آپارتمان را باز میکند و کنار می ایستد تا وارد شوم. پشت سرم می آید و در را محکم میبندد. در همین چند دقیقه که از رفتن و برگشتنم گذشت،چقدر خانه روشن شده دیگر سوت و کور و ملال آور نیست. چادرم را از سرم باز نمیکنم...قرار نیست بمانم. روي اولین مبل مینشینم و به سختی خودم را کنترل میکنم. :_خب میشنوم. کتش را روي مبل میاندازد و روبه رویم مینشیند. پاي چپش را روي پاي راست میاندازد و میگوید +:گفتم دنیارو به پات میریزم.اگه تو این خونه بمونی و تاج سرم بشی.. گفتی نه! اصرار نکردم،خب طبیعیه.. اون علاقهاي که باید ایجاد میشد تو قلب تو به وجود نیومد...انتظار بیخودیه که آدم مزخرفی مثل منو تحمل کنی... سوزن در چشم هایم فرو میرود.
🌸🌸🌸🌸🌸🌸🌸🌸🌸🌸 مسیحای عشق قسمت ۱۱۸۷ و ۱۱۸۸ کر می کند دوستش ندارم... فکر میکند دوستش ندارم... +:براي التماسکردن نیومدم...چون فایدهاي نداره اومدم ببینم برنامهات واسه رفتن چیه؟قراره به عموینا چی بگی؟ نفس عمیقی میکشم و سرم را بلند میکنم :_واقعیت رو..از اولش. +:ببینم،نکنه منظورت از واقعیت ، .. :_آره دقیقا منظورم از واقعیت همهي ماجراست.. پوزخند بلندي میزند و از جا میپرد +:به چه حقی داري به جاي هردومون تصمیم میگیري؟اگه مامان و باباي تو بفهمن حتما مامانشراره هم میفهمه.. من نمیخوام مامانم بدونه چه غلطی کردم..نه،تو هیچی نمیگی!در این مورد من تصمیم می گیرم... بلند میشوم. آتش درونم شعلهور شده و جلوي خونرسانی به مغزم را گرفته. :_چرا!من همهچیزو میگم..خواهش میکنم مسیح..همین یه بار رو در حق من لطف کن. بذار به خونوادههامون بگیم چه اشتباهی کردیم. یک قدم به طرفم برمیدارد و فاصلهي بینمان را پر میکند. هنوز به چشمانم نگاه نمیکند. +:فکر می کنی اگه بگیم بهمون مدال افتخار میدن؟؟نه جونم،از این خبرا نیست.... تو میخواي با ریختن آبرومون ، خودت رو از شر اون عذابوجدانت خلاص کنی.. :_آره اصلا همینطوره که تومیگی.مثل همیشه،این بارم تو کوتاه بیا... چند ثانیه در چشمانم خیره میشود. مردمکهاي سیاهش رنگ غم گرفتهاند. قلبم دست و پا می زند،تنگی نفس خفه ام کرده. در یک قدمی ام ایستاده اما ممنوعه است!همان درخت ممنوعه ي بهشت. سیب آغوشش براي حواي قلبم دست تکان می دهد،اما... چشمانم را می بندم. کاش زودتر زمان بگذرد پسرعمو...کاش زودتر فراموشم کنی. عذاب دیدنت،عذابم میدهد. سرش را پایین میاندازد. دستهي چمدان را میگیرم و راه خروج را در پیش.
🌸🌸🌸🌸🌸🌸🌸🌸🌸🌸 مسیحای عشق قسمت ۱۱۸۹ و ۱۱۹۰ :_وسایلمو جمع کردم.میفرستم یکی بیاد ببردشون صدایش از پشت،غزل خداحافظی می خواند. +:بازم تو بُردي...خوشبخت بشی دخترعمو نفسم بند میآید... با چند گام بزرگ خودم را به در خروج میرسانم. دستم روي دستگیره معطل است. چشم روي تمام خوبیهایش،روي تمام خاطراتمان،روي آرزوهایم،روي عشق،روي این خانه و صاحبش میبندم و دستم را پایین میبرم. سند بدبختیام را امضا میکنم و از خانه بیرون میزنم. چقدر اردیبهشت امسال زرد است!چقدر پاییز است! چقدر همهچیز طعم گس تنهایی میدهد. احساس بیکسی میکنم. بیپشت شدهام. دیگر مسیح نیست که مراقبم باشد،همیشه..تا آخر دنیا.... *مسیح* نگاهم را سرتاسر خانهي کوچک و بیروحم میچرخانم. زندگی از کالبد خانه‌ام رفته. درست مثل جان از قلبم. با خودم فکر میکنم چقدر تحمل جاي جاي این خانه،این شهر،این کشور ،این دنیا بدون او سخت است. فضاي خفقانآور خانه به سینهام فشار میآورد. ریههایم تلاش میکنند براي بلعیدن جرعهاي اکسیژن بیشتر. انگار با رفتنش کل هواي خانه را برد! بعد از او،حتمیترین بیماريام؛تنگی نفس خواهد بود! پرده را کنار میزنم و پنجرهي بزرگ سالن را باز میکنم. نور و هوا،به داخل خانه هجوم میآورند. روي نزدیکترین مبل میافتم و با خودم فکر میکنم چقدر جاي سیگار بین انگشتانم خالیست.. کاش چیز دیگري از جرئتم طلب میکرد! لرزش بیامان موبایل،داخل جیب شلوار جینم،وادارم میکند به جوابدادن. با دیدن نامش،لبخند تلخی میزنم و موبایل را کنار گوشم میگیرم. :_رفت عمو... +:سلام،خودت رو که نباختی مسیح؟من تو رو محکمتر از این حرفا میدونم ادامه دارد... نویسنده✍: فاطمه نظری 🌸🌸🌸🌸🌸🌸🌸🌸🌸🌸 🌷@tashahadat313 🌷
014-Namahang-Dahe-Hashtadiya-www.ziaossalehin.ir-mozu1400.mp3
3.66M
دهه محرمُ ما دهه هشتادی ها🖤
فعلا قابلیت پخش رسانه در مرورگر فراهم نیست
مشاهده در پیام رسان ایتا
+مهران غفوریان گفتم: کفش جفت کنم؟ - گفت آره خیلی کار قشنگیه انقدر به چشم عليه السلام میاد...💔 @tashahadat313
ویژه برنامه مهلا به میزبانی آقا محمدحسین پویانفرتو روبیکا پخش میشه هرروز ساعت ۶ من بهتون پیشنهاد میکنم برین نگاه کنین ضرر نمیکنین🙏💐
📖 تقویم شیعه ☀️ امروز: شمسی: پنجشنبه - ۲۹ تیر ۱۴۰۲ میلادی: Thursday - 20 July 2023 قمری: الخميس، 2 محرم 1444 🌹 امروز متعلق است به: 🔸حضرت حسن بن علي العسكري عليهما السّلام ❇️ وقایع مهم شیعه: 🔹رسیدن امام حسین علیه السلام به کربلا، 61ه-ق 🔹ارسال نامه امام حسین علیه السلام به کوفه، 61ه-ق 📆 روزشمار: ▪️8 روز تا عاشورای حسینی ▪️23 روز تا شهادت امام سجاد علیه السلام ▪️33 روز تا شهادت حضرت رقیه خاتون سلام الله علیها ▪️48 روز تا اربعین حسینی ▪️56 روز تا شهادت حضرت رسول و امام حسن علیهما السلام
✨بسم‌الله‌الرحمن‌الرحیم✨ ☀️روزمان را ☀️صفحه‌ ۱۱۵
💠 روز 💠 🏴 جایگاه سیدالشهدا (ع) نزد خدای متعال 🔻امام صادق علیه‌السلام: إنَّ اللّهَ وَكَّلَ بِالحُسَينِ عليه السلام مَلَكا في أربَعَةِ آلافِ مَلَكٍ يَبكونَهُ و يَستَغفِرونَ لِزُوّارِهِ و يَدعونَ اللّهَ لَهُم ◼️ خداوند، فرشته‌اى با هزار فرشته همراهش بر امام حسين عليه‌السلام گماشته است تا بر او بگِريند و براى زائرانش آمرزش بطلبند و خدا را براى آنان بخوانند. 📚 كامل الزيارات : ص ١٧٦ ح ٢٣٨ ‌ ‌ •┈┈••✾••┈┈•
✍تبریز امروز شاهد تشییع شهیدی بود که از آن جوان‌‌های امروز مارک‌پوش و عطرزده و البته دکتری بود که جانش را داد برای شهرش و عزای حسینی. پدر : 🌷_این پسر آنقدری خاص بود که هر چقدر هم بگویم باز هم ناگفته‌های زیادی می‌ماند! هی می‌گفت می‌خواهم مدافع حرم شوم! آن موقع‌ها کم سن و سال بود و اجازه ندادم؛ مدام می‌گفت کاش در کربلا شهید شوم. 🌷_ وقتی از پایگاه به امیر زنگ زدند که انگار چند نفر می‌خواهند بنرهای امام حسین(ع) را که به مناسبت محرم در میدان ساعت نصب شده است را آتش بزنند، طاقت نیاورد، لباس رزم پوشید و رفت. می‌گفت نابرادرها به امام حسین(علیه سلام) زورتان نمی‌رسد به جان بنرهایش افتاده‌اید؟ پسرم دست خالی بود! آن نابرادر چند ضربه به او زد و چاقو به یکی از چشم‌هایش زده بود که شدت جراحت به قدری زیاد بود که بعد از 4 روز به شهادت رسید همان آرزویی که داشت. 🇮🇷_ ...🌷🕊 شادی روح پاکش صلوات
مداحی آنلاین - رزق خاص ماه محرم - حجت الاسلام عالی.mp3
4.51M
🏴ویژه ماه ♨️رزق خاص ماه محرم 👌 بسیار شنیدنی 🎙حجت الاسلام 📡حداقل برای☝️نفر ارسال کنید
فعلا قابلیت پخش رسانه در مرورگر فراهم نیست
مشاهده در پیام رسان ایتا
🌹السلام علیک یا صاحب الزمان 🌹 🎥 حق محبت امام زمان(عجل‌الله‌فرجه الشریف)چیست⁉️ 🎙 سخنران : حجت الاسلام ماندگاری ⏰ زمان  :  ۱ دقیقه و ۴۱ ثانیه
جوان خوش تیپ و دکتر و ادکلن زن و برند پوش ... قیافه مهمه ولی باطن مهم تر🌱 لباس آدم ، عقیده و باطن آدم رو نشون میده🕊
فعلا قابلیت پخش رسانه در مرورگر فراهم نیست
نمایش در ایتا
🌸🌸🌸🌸🌸🌸🌸🌸🌸🌸 مسیحای عشق قسمت ۱۱۹۱ و ۱۱۹۲ عمو چه میداند من زندگیم را در این قمار بیانتها باختهام. :_خوبم عمو نفس عمیقی میکشد. :+نیستی.صدات داد میزنه که نیستی... :_عمو میخوام اگه ممکنه و اجازه میدین براي یه مدت بیام اونجا. ولوم صدایش پایین میآید. :_حس میکنی با دور شدن ازش بهتر میشی؟ چیزي نمیگویم. :+در خونم همیشه به روت بازه. سرد میگویم :_ممنون،فکر میکنم یه مسافرت حالم رو بهتر میکنه. :+منتظرتم،بلیت که گرفتی خبرم کن :_خداحافظ موبایل را روي میز پرت میکنم و نگاهی دیگر به خانهي ارواح میاندازم. ماندن در اینجا،شکنجهي بزرگیاست. کتم را از دستهي مبل چنگ میزنم و سریع از خانه خارج میشوم. باید هرچه زودتر براي ویزا اقدام کنم... *نیکی بدون هیچ حرفی،فنجان چاي را از روي میز برمیدارم،فاطمه دستم را میفشارد. :_به چی فکر میکنی؟ سربلند میکنم،لبخند تلخی میزنم و آهسته میگویم :+هیچی :_نیکی من نمیخوام دخالت بیجا کنم ولی راستش...به نظر منم گفتن سودي نداره. اگه به پدر و مادرت چیزي بگی،فقط محدودیت هاي خودت بیشتر میشه. دستم را از میان دستانش بیرون میآورم :+میدونم :_میدونی اگه بگی نظر پدر و مادرت راجع مسیح عوض میشه.اینجوري ممکنه بین بابا و عموت هم تنش ایجاد بشه... سر تکان میدهم :+میدونم :_پس چرا اینهمه براي گفتن اصرار داري؟؟ در چشمانش خیره میشوم